Yayınlar & Eserler

Makaleler 3
Tümü (3)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (1)
Diğer Yayınlar (1)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 14

1. Lise Ögrencileri Üniversiteye Beraberinde Ne Getiriyor: Ispat Bağlamında Mantıksal Hatalar Ve Güçlükler

3. Türk Bilgisayar Ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.511-513, (Özet Bildiri)

2. Dinamik geometri yazılımları ile desteklenen bir öğrenme ortamının varsayımda bulunma üzerine etkisinin incelenmesi

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2015, ss.213-214, (Özet Bildiri)

3. Öğretmen adaylarının ispat değerlendirme ölçütlerinin belirlenmesi

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 19 Mayıs 2015, ss.215, (Özet Bildiri)

4. Öğrencilerin özel dörtgenler ile ilgili anlamalarının şekilsel kavram teorisi kapsamında değerlendirilmesi

XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.93-94, (Özet Bildiri)

5. Ortaöğretim matematik öğretmen adaylarının ispat sürecindeki muhakeme hatalarının incelenmesi

XI. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.850-851, (Özet Bildiri)

7. Öğretmen adaylarının ispat sürecinde dinamik geometri yazılımlarını kullanma amaçlarının incelenmesi

13. Matematik Sempozyumu, Karabük, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2014, ss.448-451, (Özet Bildiri)

8. 11. sınıf öğrencilerinin bazı geometrik şekiller hakkındaki algıları: Model şekiller

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.146, (Özet Bildiri)

9. İspat yazma düzeylerini arttırmaya yönelik bir model: İSMAT Öğretim Modeli

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.42, (Özet Bildiri)

10. 11. Sınıf Öğrencilerinin Bazı Geometrik Şekiller Hakkındaki Algıları: Model Şekiller

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.146, (Özet Bildiri)

11. Etkili bir matematik öğrenme ortamının sahip olması gereken özelliklerine ilişkin öğretmen görüşleri

X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.454, (Özet Bildiri)

12. Gerçek Yaşam Durumları ile ilgili Veri Temsil Süreçlerinin İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.192, (Özet Bildiri)

13. Gerçek yaşam durumları ile ilgili veri temsil süreçlerinin incelenmesi

X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.192, (Özet Bildiri)
Kitaplar 1

1. Olasılık Teorisinin Gelişimi: Pascal, Bernoulli ve Laplace

MATEMATİK TARİHİ - Giriş - THE HISTORY OF MATHEMATICS- An Introduction, Durmuş S., Editör, Nobel Yaşam, Ankara, ss.439-496, 2017
Metrikler

Yayın

18

Yayın (WoS)

2

Yayın (Scopus)

2

Atıf (WoS)

4

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

10

H-İndeks (Scopus)

1

Açık Erişim

2