Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İşitme Engelli Bireyler için Grafik Sembollerle Oluşturulmuş Öğrenme Materyalleri
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.3, sa.3, ss.9-19, 2014 (Hakemli Dergi)
Designing Learning Materials within the Framework of the ALIS-T Project: Story Telling Activities for Hearing Impaired Individuals
TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF QUALİTATİVE INQUİRY
, cilt.5, sa.4, ss.114-128, 2014 (Hakemli Dergi)
Designing learning materials within the framework of the ALIS-T project: Story telling activities for hearing impaired individuals.
The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI)
, cilt.5, sa.4, ss.114-128, 2014 (Hakemli Dergi)
Designing Learning Materials within the Framework of the ALIS-T Project: Story Telling Activities for Hearing Impaired Individuals
The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI)
, cilt.5, sa.4, ss.114-129, 2014 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Ortaokul Öğrencilerinin Kodlama Eğitimine Yönelik Taleplerinin Veli ve Öğrenci Bağlamında İncelenmesi
5th International Instructional Technologies & Teacher Education Syposium (ITTES), İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.2
İşitme Engelli Öğrencilerin Eğitiminde Kullanılan Alternatif Bir İletişim Aracının Eğitimde Değişim Süreçleri Modeli Çerçevesinde İncelenmesi
IIIrd INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
Işitme Engelli Öğrencilerin Eğitiminde Kullanılan Alternatif Bir Iletişim Aracının Eğitimde Değişim Süreçleri Modeli Çerçevesinde Incelenmesi
3. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016
An Evaluation Of Technology Planning Process In Integration Of Information Technologiesto Special Education Classes
26. Uluslarası Egitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.87