Makaleler
9
Tümü (9)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (3)
1. Enhancing Feedback Literacy in EFL Writing: Exploring the Impact of Interactionist Dynamic Assessment
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.3, ss.1609-1627, 2025 (Hakemli Dergi)
6. An Investigation of Turkish EFL Instructors’ Beliefs about Writing in English
Ordu Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Araştırmaları Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.169-184, 2022 (Hakemli Dergi)
7. Automated L2 Writing Performance Assessment: A Literature Review
THE READING MATRIX:AN INTERNATIONAL ONLINE JOURNAL
, cilt.21, sa.2, ss.66-84, 2021 (Hakemli Dergi)
8. A Qualitative Investigation into the Pronunciation Anxiety in a Foreign Language Classroom
27th International Conference on Educational Sciences
, ss.2681-2690, 2018 (Düzenli olarak gerçekleştirilen hakemli kongrenin bildiri kitabı)
9. Turkish Academics’ and Students’ Views of English Grammar Teaching: Explicit or Implicit?
JOURNAL OF EDUCATION AND PRACTICE
, cilt.8, ss.121-132, 2017 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
9
1. AI vs. Human Scoring in EFL Writing: An Analysis of Interrater and Intrarater Reliability
10th International KTUDELL Conference: Language, Literature, and Translation, Trabzon, Türkiye, 29 - 30 Mayıs 2025, ss.38, (Özet Bildiri)
3. Examining the Impact of Automated Feedback on Enhancing Learner Autonomy in EFL Writing
3 rd International Conference on Educational Technology and Online Learning, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, ss.145, (Özet Bildiri)
4. Examining the Efficacy of a Teacher Training Program in Equipping Pre-service EFL Teachers for Technology Integration
3 rd International Conference on Educational Technology and Online Learning –, Balıkesir, Türkiye, 20 - 23 Haziran 2023, ss.144, (Özet Bildiri)
7. The Use of Automated Feedback in EFL Writing Classes: A Pilot Study
14th International IDEA Conference, Trabzon, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2021, ss.38, (Özet Bildiri)
8. Turkish Academics’ and Students’ Views of English Grammar Teaching: Explicit or Implicit?
ISLET 2017, Rome, İtalya, 20 - 23 Nisan 2017, ss.209-210, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4
2. Bütüncül Değerlendirme Sürecinden Elde Edilen Yazma Puanlarının Değişkenliğinin ve Güvenirliğinin Genellenebilirlik Kuramı ile İncelenmesi
Farklı Bakış Açıları ile Yenilikçi Eğitim Bilimleri Çalışmaları, Doç. Dr. Saadet Kuru Çetin, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.58-72, 2023
4. Edebi Metinlerin Yabancı Dilde Yazma Becerilerini Geliştirmede Kullanımı
Yabancı Dil Öğretiminde Edebi Metinlerin Kullanımı: Teoriden Pratiğe, Turgay HAN,Gülhanım Bihter YETKİN, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.129-148, 2022
