Makaleler
21
Tümü (21)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (5)
TRDizin (8)
Diğer Yayınlar (10)
4. Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.5, sa.1, ss.104-132, 2016 (TRDizin)
5. Öğretim Tasarımcıları İçin Bir Yol Haritası: Öğretim Tasarım Modellerinin Karşılaştırılması
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
, sa.49, ss.105-140, 2016 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
6. Beyin Temelli Öğrenmeye Dayalı Ağ Günlüğü Sitesinin Öğrencilerin Akademik Başarıları Üzerindeki Etkilerinin İncelenmesi
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.4, sa.3, ss.1-12, 2015 (Hakemli Dergi)
7. Öğretmenlerin fırsatları arttırma ve teknolojiyi iyileştirme hareketi (FATİH) hakkındaki görüşleri
TURKISH JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.4, sa.2, ss.17-28, 2015 (ESCI, TRDizin)
9. Eğitim Penceresinden Beyin Görüntüleme Tekniklerine Genel Bir Bakış
İlköğretim Online
, cilt.14, sa.1, ss.349-363, 2015 (Hakemli Dergi)
11. Teknolojinin Eğitimde Kullanılmasına İlişkin Öğretmen Görüşleri: Fatih Projesi Örneği
Gaziantep University Journal of Social Sciences, Technology
, cilt.12, sa.2, ss.353-366, 2013 (Hakemli Dergi)
12. Sınıf Öğretimine İlişkin Öğretmen Görüşleri
KURAM VE UYGULAMADA EĞİTİM YÖNETİMİ
, cilt.17, sa.2, ss.199-220, 2011 (TRDizin)
13. Bilişim teknolojileri formatör öğretmenlerinin bakış açısı ile okullardaki bilgi teknolojisi sınıfları
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, cilt.2, sa.1, ss.1-15, 2011 (Hakemli Dergi)
15. Determination of Student Misconceptions in “Photosynthesis and Respiration” Unit and Correcting Them with the Help of CAI Material
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, ss.3111-3118, 2010 (Hakemsiz Dergi)
16. A Study Towards Correcting Student Misconceptions Related to the Color Issue in Light Unit with POE Technique
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.2, ss.3134-3139, 2010 (Hakemsiz Dergi)
17. Beyin ve Öğrenme
Journal of Turkish Science Education
, cilt.3, sa.2, ss.66-82, 2006 (Hakemli Dergi)
18. Turkish students' conceptions about the simple electric circuits
International Journal of Science and Mathematics Education
, cilt.4, sa.2, ss.269-291, 2006 (SCI-Expanded, Scopus)
19. Öğretmen ve Öğrencilerin Fen Bilgisi Ders Kitaplarını Kullanma Düzeyleri Üzerine Müfredat Değişikliğinin Etkisi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.161, ss.181-191, 2004 (Hakemli Dergi)
20. Alan Çalışması Dersinin Fen Bilgisi ve Matematik Öğretmen Adaylarına Kazandırdığı Yeterlilikler Açısından İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.27, ss.52-62, 2004 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
21. Fizik Ders Kitaplarını Değerlendirme Ölçeği Geliştirmek İçin Örnek Bir Çalışma
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.152, ss.27-33, 2001 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
1. Kalkınma Planları Doğrultusunda Milli Eğitim Bakanlığı Bünyesinde Gerçekleştirilen Bilişim Projelerinin İncelenmesi
3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.110, (Özet Bildiri)
2. “Yer kabuğu nelerden oluşur?” Ünitesine yönelik beyin temelli öğrenmeye dayalı web destekli Öğretim materyalinin geliştirilmesi
Internatıonal Symposıum On Changes And New Trends In Educatıon, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, ss.5-10, (Tam Metin Bildiri)
11. Böte 4. Sınıf Öğrencilerinin Bilimsel Araştırma Sürecinde Yaşadıkları Deneyimlerin Değerlendirilmesi
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 1 - 05 Ocak 2009, ss.88, (Tam Metin Bildiri)
12. Science and technology teachers’ views about using web based instructional material in classroom
11th International Conference on Further Education in the Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 25 Ekim 2008, ss.5, (Tam Metin Bildiri)
16. Okullarda ve Lise Giriş Sınavlarında Sorulan fen Bilgisi Sorularının Bloom Taksonomisine Göre Karşılaştırılması
Yeni Bin Yılın Başında Türkiye'de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.144-150, (Tam Metin Bildiri)
17. Sertifika Öğrencilerinin Fizik Kavramlarını Anlama Düzeyleri
10. Ulusal Eğitim Bilimleri Sempozyumu, Bolu, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)
18. ÖSS'de Sorulan Fizik Soruları ile Liselerde Sorulan Fizik Sınav Sorularının Karşılaştırılmas
18. Fizik Kongresi, Adana, Türkiye, 25 - 28 Ekim 1999, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)
