GÜLCAN ŞENER


İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık


WoS Araştırma Alanları: İletişim, Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Kitle İletişimi ve Araçları, Reklamcılık ve Tanıtım

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Eğitim Bilgileri

2008 - 2015

2008 - 2015

Doktora

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık, Türkiye

2004 - 2007

2004 - 2007

Yüksek Lisans

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık, Türkiye

1999 - 2003

1999 - 2003

Lisans

Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık, Türkiye

Yaptığı Tezler

2015

2015

Doktora

Reklam bilgi işleme stratejilerinde cinsiyet farklılıkları: Seçicilik hipotezi çerçevesinde reklam tepkisine yönelik deneysel bir çalışma

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık

2007

2007

Yüksek Lisans

Reklamda kullanılan cinsel çekiciliklerin iletişim etkisi ve ahlaki değerlendirmesine yönelik tutum araştırması

Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık

Yabancı Diller

B1 Orta

B1 Orta

İspanyolca

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Kitle İletişimi ve Araçları

Reklamcılık ve Tanıtım

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Karadeniz Teknik Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

2017 - 2018

2017 - 2018

Yrd. Doç. Dr.

Karadeniz Teknik Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

2015 - 2017

2015 - 2017

Araştırma Görevlisi Dr.

Karadeniz Teknik Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

2008 - 2015

2008 - 2015

Araştırma Görevlisi

Karadeniz Teknik Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Yönetimsel Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Bölüm Başkan Yardımcısı

Karadeniz Teknik Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık

Makaleler

Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2018

2018

1. Reklamdaki İdeal Kadın Bedeninin Geleceği: Rötuşlanmış ve Rötuşlanmamış Beden Görsellerinin Genç Kızlar Üzerindeki Etkisi

Atar G. M., ŞENER G.

16th Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.775, (Özet Bildiri)

2016

2016

3. Ulusal Emoji Hareketi: Türkiye'ye Özgü Kültürel Semboller

ŞENER G., Atar G. M.

8. Ulusal Sosyoloji Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, ss.300, (Özet Bildiri)

2016

2016

4. Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri

Atar G. M., ŞENER G.

DEKAUM 1. Kadın Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2016, ss.30, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2016

2016

5. Caution, Emoji Crossing! Employing Emoji to Improve the Effect of Advertisement

ŞENER G., Atar G. M.

International Humanities and Social Sciences Conference, Berlin, Almanya, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.229-237, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

6. Attitudes Towards Advertising in Different Medium: Network Analysis Approach

İspir N. B., Atar G. M., ŞENER G.

13th Communication in the Millenium, East Stroudsburg, Pa, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.59-66, (Tam Metin Bildiri)

2015

2015

7. Dreaming of Neverland: Past and Present of Advertising Creativity From the Perspectives of Turkish Advertising Creatives

Çallı İ. D., ŞENER G., Gülmez E.

13th Communication in the Millenium, East Stroudsburg, Pa, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.181-190, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

8. Is There Any Connection/Relation Between Ad Creativity and "Old Brain"?: Analyzing Awarded Adevertisements Through Neuromarketing

ŞENER G., Topuz Savaş A.

The European Business and Management Conference, Brighton, Birleşik Krallık, 3 - 06 Temmuz 2014, ss.37-48, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

9. Consumers' Attitudes Towards Advertising

Onay A., ŞENER G.

Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2014, ss.381-388, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

10. Women in Cosmopolitan Ads: Representation due to Product Types

Springer P., Rudolph R. L., Çallı İ. D., ŞENER G.

Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2014, ss.358-368, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

11. Nudity as a Sex Appeal in Magazine Advertisements: Gender Differences in Turkish Consumers' Responses "A Comparison Between Men's and Women's Magazines"

ŞENER G., Çallı İ. D.

Communication in the Millenium, St. Cloud, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 24 Mayıs 2013, ss.189-202, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

12. Üniversite Öğrencilerinin Profilini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma: Meslek Yüksekokulu ve Fakülte Öğrencilerinin Karşılaştırılması

Bozkurt Y., ŞENER G.

2. Uluslararası 6. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.30-39, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2018

2018

1. Is Advertisement Really Dead?

ŞAHİN BAŞFIRINCI Ç., Şener G.

Marketing Management in Turkey, Öztürkcan, S., Yolbulan Okan, A. , Editör, Emerald Publishing, London, 2018

2016

2016

2. Kurum Kültürü ve Kurumsal İtibar

ŞENER G.

Kurum Kültürü, Onay A., Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.78-96, 2016

2016

2016

3. Sosyal Yaşamda Gastronomi

ŞENER G.

Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Yılmaz H., Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.81-96, 2016

2016

2016

4. Efsane Reklamcılar ve Efsane Reklamları

ŞENER G., Gülmez E.

Reklam Diyor Ki 1, İçten Duygu Çallı, Mustafa Özgür Seçim, Editör, Literatürk Yayınevi, Konya, ss.211-272, 2016

2012

2012

5. Kurumsal İletişim ve Kurumsal Marka Yönetimi

Uztuğ F., ŞENER G.

Kurumsal İletişim, Uztuğ F., Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.3-20, 2012

Ödüller

Nisan 2018

Nisan 2018

Best Abstract

CIM Communication in the Millenium

Mayıs 2015

Mayıs 2015

Best Paper

Communication in the Millenium

Kasım 2005

Kasım 2005

En iyi makale 3.lük ödülü

Anadolu Üniversitesi Ulusal İletişim Öğrencileri Sempozyumu



Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017

Health Literacy and Communication in Crisis: Gender-Based Violence and Syrian RefugeesSürdürülebilir Kalkınma

Katılımcı

-Birleşik Krallık

Burslar

2010 - Devam Ediyor

2010 - Devam Ediyor

Erasmus Yurtdışı Eğitim Bursu

Üniversite