Eğitim Bilgileri
2008 - 2015
2008 - 2015Doktora
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık, Türkiye
2004 - 2007
2004 - 2007Yüksek Lisans
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık, Türkiye
1999 - 2003
1999 - 2003Lisans
Anadolu Üniversitesi, İletişim Bilimleri Fakültesi, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık, Türkiye
Yaptığı Tezler
2015
2015Doktora
Reklam bilgi işleme stratejilerinde cinsiyet farklılıkları: Seçicilik hipotezi çerçevesinde reklam tepkisine yönelik deneysel bir çalışma
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık
2007
2007Yüksek Lisans
Reklamda kullanılan cinsel çekiciliklerin iletişim etkisi ve ahlaki değerlendirmesine yönelik tutum araştırması
Anadolu Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Halkla İlişkiler Ve Reklamcılık
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİspanyolca
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Kitle İletişimi ve Araçları
Reklamcılık ve Tanıtım
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorKaradeniz Teknik Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
2017 - 2018
2017 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
2015 - 2017
2015 - 2017Araştırma Görevlisi Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
2008 - 2015
2008 - 2015Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Yönetimsel Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorBölüm Başkan Yardımcısı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İletişim Fakültesi, Halkla İlişkiler ve Reklamcılık
Makaleler
Tümü (7)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (2)
TRDizin (2)
Diğer Yayınlar (4)
2017
20171. Türkiye’ye Özgü Kültürel Sembollerin Emojilere Dönüşümü: Dijital İletişimde Kültürel Sembollere Yönelik Bir Araştırma
ŞENER G., Atar G. M.
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi , sa.53, ss.189-209, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2016
20162. Aşkın Metafor Hali:Sevgililer Günü Kapsamında Kadın ve Erkek Dergilerindeki Reklamlarda Aşkın Sunumu
Atar G. M., ŞENER G., Onay A.
Global Media Journal Turkish Edition , cilt.6, sa.12, ss.411-433, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20163. Reklam Bilgi İşleme Stratejilerinde Cinsiyet Farklılıkları: Seçicilik Hipotezi Çerçevesinde Rasyonel/Duygusal Reklam Tepkisine Yönelik Deneysel Bir Çalışma
ŞENER G.
KTÜ İletişim Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.11, ss.51-73, 2016 (Hakemli Dergi)
2013
20134. The Visual Presentation of Beauty: A Cross-Cultural Analysis of Ads in Cosmopolitan
ŞENER G.
The International Journal of the Humanities , cilt.9, sa.12, ss.115-126, 2013 (Scopus)
2013
20135. Üniversite Öğrencilerinin Profilini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma:Meslek Yüksekokulu ve Fakülte Öğrencilerinin Karşılaştırılması
ŞENER G., Bozkurt Y.
Erciyes Üniversitesi İletişim Fakültesi Akademik Dergisi , cilt.3, sa.1, ss.94-108, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
20126. Reklamda Kullanılan Cinsel Çekiciliklerin İletişim Etkisi ve Ahlaki Değerlendirmesine Yönelik Tutum Araştırması
ŞENER G., Uztuğ F.
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ , cilt.12, sa.3, ss.153-168, 2012 (TRDizin)
2006
20067. Cinsel Öğelerin Reklamda Kullanımı
Dal A., ŞENER G.
Global Media Journal Turkish Edition , sa.1, ss.1-18, 2006 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2018
20181. Reklamdaki İdeal Kadın Bedeninin Geleceği: Rötuşlanmış ve Rötuşlanmamış Beden Görsellerinin Genç Kızlar Üzerindeki Etkisi
Atar G. M., ŞENER G.
16th Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2018, ss.775, (Özet Bildiri)
2017
20172. Criticizing Brands by using their own Advertisements in the Social Media: Advertisements Adapted by Consumers as a New Form of Consumer Response
ŞAHİN BAŞFIRINCI Ç., ŞENER G.
III. International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Nisan 2017, ss.47-76, (Özet Bildiri)
2016
20163. Ulusal Emoji Hareketi: Türkiye'ye Özgü Kültürel Semboller
ŞENER G., Atar G. M.
8. Ulusal Sosyoloji Kongresi, Ankara, Türkiye, 1 - 03 Aralık 2016, ss.300, (Özet Bildiri)
2016
20164. Gerçek Kadın İdealize Edilmiş Kadına Karşı: Reklamda Zayıf Olmayan Model Kullanımının Etkileri
Atar G. M., ŞENER G.
DEKAUM 1. Kadın Araştırmaları Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 3 - 04 Kasım 2016, ss.30, (Özet Bildiri)
2016
20165. Caution, Emoji Crossing! Employing Emoji to Improve the Effect of Advertisement
ŞENER G., Atar G. M.
International Humanities and Social Sciences Conference, Berlin, Almanya, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.229-237, (Tam Metin Bildiri)
2015
20156. Attitudes Towards Advertising in Different Medium: Network Analysis Approach
İspir N. B., Atar G. M., ŞENER G.
13th Communication in the Millenium, East Stroudsburg, Pa, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.59-66, (Tam Metin Bildiri)
2015
20157. Dreaming of Neverland: Past and Present of Advertising Creativity From the Perspectives of Turkish Advertising Creatives
Çallı İ. D., ŞENER G., Gülmez E.
13th Communication in the Millenium, East Stroudsburg, Pa, Amerika Birleşik Devletleri, 12 - 15 Mayıs 2015, ss.181-190, (Tam Metin Bildiri)
2014
20148. Is There Any Connection/Relation Between Ad Creativity and "Old Brain"?: Analyzing Awarded Adevertisements Through Neuromarketing
ŞENER G., Topuz Savaş A.
The European Business and Management Conference, Brighton, Birleşik Krallık, 3 - 06 Temmuz 2014, ss.37-48, (Tam Metin Bildiri)
2014
20149. Consumers' Attitudes Towards Advertising
Onay A., ŞENER G.
Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2014, ss.381-388, (Tam Metin Bildiri)
2014
201410. Women in Cosmopolitan Ads: Representation due to Product Types
Springer P., Rudolph R. L., Çallı İ. D., ŞENER G.
Communication in the Millenium, Eskişehir, Türkiye, 15 - 18 Haziran 2014, ss.358-368, (Tam Metin Bildiri)
2013
201311. Nudity as a Sex Appeal in Magazine Advertisements: Gender Differences in Turkish Consumers' Responses "A Comparison Between Men's and Women's Magazines"
ŞENER G., Çallı İ. D.
Communication in the Millenium, St. Cloud, Amerika Birleşik Devletleri, 20 - 24 Mayıs 2013, ss.189-202, (Tam Metin Bildiri)
2011
201112. Üniversite Öğrencilerinin Profilini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma: Meslek Yüksekokulu ve Fakülte Öğrencilerinin Karşılaştırılması
Bozkurt Y., ŞENER G.
2. Uluslararası 6. Ulusal Meslek Yüksekokulları Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.30-39, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2018
20181. Is Advertisement Really Dead?
ŞAHİN BAŞFIRINCI Ç., Şener G.
Marketing Management in Turkey, Öztürkcan, S., Yolbulan Okan, A. , Editör, Emerald Publishing, London, 2018
2016
20162. Kurum Kültürü ve Kurumsal İtibar
ŞENER G.
Kurum Kültürü, Onay A., Editör, Anadolu Üniversitesi, Eskişehir, ss.78-96, 2016
2016
20163. Sosyal Yaşamda Gastronomi
ŞENER G.
Bir İletişim Biçimi Olarak Gastronomi, Yılmaz H., Editör, Detay Yayıncılık, Ankara, ss.81-96, 2016
2016
20164. Efsane Reklamcılar ve Efsane Reklamları
ŞENER G., Gülmez E.
Reklam Diyor Ki 1, İçten Duygu Çallı, Mustafa Özgür Seçim, Editör, Literatürk Yayınevi, Konya, ss.211-272, 2016
2012
20125. Kurumsal İletişim ve Kurumsal Marka Yönetimi
Uztuğ F., ŞENER G.
Kurumsal İletişim, Uztuğ F., Editör, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi Yayınları, Eskişehir, ss.3-20, 2012
Ödüller
Kasım 2005
Kasım 2005En iyi makale 3.lük ödülü
Anadolu Üniversitesi Ulusal İletişim Öğrencileri Sempozyumu
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017
01 Eylül 2017 - 01 Eylül 2017
Health Literacy and Communication in Crisis: Gender-Based Violence and Syrian Refugees
Katılımcı
-Birleşik Krallık
Burslar
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam Ediyor