Akademik Ünvanlar
4
-
2014 - Devam Ediyor Prof. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2009 - 2014 Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2002 - 2009 Yrd. Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
1995 - 2002 Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, -, Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
11
-
2018 - Devam Ediyor Etik Kurul Başkanı
Trabzon Üniversitesi, Trabzon Üniversitesi
-
2017 - 2018 Etik Kurul Üyesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Etik Kurulu
-
2014 - 2016 Bölüm Başkanı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
-
2011 - 2013 BAP Bilimsel Komisyon Üyesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Karadeniz Teknik Üniversitesi
-
2010 - 2013 Enstitü Müdürü
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü
-
2010 - 2013 Senato Üyesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Karadeniz Teknik Üniversitesi
-
2005 - 2009 Bölüm Başkan Yardımcısı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
Verdiği Dersler
19
-
Doktora
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ
YAPISALCI ANLAYIŞLA TEMEL KİMYA KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ
FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNDE KAVRAM ÖĞRETİMİ
-
Yüksek Lisans
YAPISALCI ANLAYIŞLA TEMEL KİMYA KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ
YAPISALCI ANLAYIŞLA TEMEL KİMYA KAVRAMLARININ ÖĞRETİMİ
-
Lisans
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI - I
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ - I
Öğretmenlik Uygulaması II
Fen Bilimleri Öğretimi II
Eğitim Bilimine Giriş
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETİMİ I
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I
OKUL DENEYİMİ
ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ
FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Yönetilen Tezler
15
-
Fen bilgisi öğretmen adaylarının çevre problemlerine yönelik bilimsel düşünme alışkanlıklarının incelenmesi
O.GÜVEN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Fen bilgisi öğretmenlerinin öz yeterliklerinin özel alan yeterlikleri bağlamında tespiti
B.CANDAŞ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2016 -
Fen bilgisi öğretmen adaylarının teknoloji pedagoji alan bilgisi gelişiminin incelenmesi
İ.AKTAŞ(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Farklı kavramsal değişim teknikleri ile zenginleştirilmiş 5E modelinin kimyasal denge konusunun öğretimindeki etkililiği
A.NASERIAZAR(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Asitler ve bazlar konusunda REACT stratejisine göre materyallerin geliştirilmesi ve etkililiğinin araştırılması
B.SEVİNÇ(Öğrenci), Doktora, 2015 -
Maddenin tanecikli yapısı ünitesine yönelik zenginleştirilmiş bilgisayar destekli öğretim materyalinin geliştirilmesi ve etkililiğinin araştırılması
O.KENAN(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının çevre bilinci ve çevreye yönelik tutumlarının kişilik özellikleri açısından incelenmesi
S.ÖZDEMİR(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2013 -
Kavram karikatürlerinin 7. sınıf öğrencilerinin “Maddenin Yapısı ve Özellikleri” konusunu öğrenmelerine etkisi
F.SERKAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Model kullanımına dayalı bilimsel süreç becerileri yaklaşımının öğrencilerin başarılarına, bilimsel süreç becerilerinin gelişimine ve tutumlarına etkisi
E.TÜRKER(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Fen ve teknoloji öğretmenleri için hazırlanan performans değerlendirmeye yönelik hizmet içi eğitim kursunun etkililiği
M.METİN(Öğrenci), Doktora, 2010 -
Fen ve teknoloji öğretim programında yer alan deney ve etkinliklerin uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşleri
E.KARAKOLCU(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Altıncı sınıfta yer alan bazı temel kimya kavramlarının öğretimine yönelik hazırlanan yapılandırmacı temelli materyallerin etkililiğinin araştırılması
G.ÇAKMAK(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
İlköğretim düzeyindeki öğrencilerde ve üstün yeteneklilerde kavram gelişimi: buharlaşma, yoğunlaşma ve kaynama kavramları
Z.DOĞAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007 -
İlköğretim 8. sınıf genetik ünitesine yönelik bilgisayar destekli bir materyalin geliştirilmesi ve etkililiğinin araştırılması
K.KÜRŞAT(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2006 -
İlköğretimin farklı seviyelerindeki öğrencilerin maddenin tanecikli yapısı kavramını anlama seviyelerinin ve yanlış anlamalarının belirlenmesi
O.KENAN(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2005