Makaleler
63
Tümü (63)
SCI-E, SSCI, AHCI (13)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (15)
ESCI (2)
Scopus (14)
TRDizin (22)
Diğer Yayınlar (29)
3. Üstün yetenekli öğrenciler için çerçeve program geliştirme: Bilimsel araştırma yöntemleri dersi örneği
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.43-61, 2017 (Hakemli Dergi)
4. A Meta-Synthesis of Turkish Studies in Science Process Skills
International Journal of Environmental and Science Education
, cilt.11, sa.14, ss.6518-6539, 2016 (Hakemli Dergi)
5. Fen ve teknoloji öğretmen adaylarının çevre eğitimine yönelik düşüncelerinin tespiti
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.24, sa.4, ss.1691-1712, 2016 (SCI-Expanded)
6. A meta-synthesis of Turkish studies in science process skills
International Journal of Environmental and Science Education
, cilt.11, sa.14, ss.6518-6539, 2016 (Hakemli Dergi)
7. Fen ve teknoloji öğretim programında yer alan deney ve etkinliklerin uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşleri
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.4, sa.1, ss.92-117, 2015 (Hakemli Dergi)
8. Fen bilimleri öğretmen adaylarının bilimsel süreç becerilerinin geliştirilmesi hakkındaki görüşleri
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.9, sa.3, ss.27-40, 2014 (Hakemli Dergi)
9. Maddenin tanecikli yapısı ile ilgili alternatif kavramaların tespitinde farklı veri toplama araçlarının birlikte kullanımı
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.166-180, 2014 (Hakemli Dergi)
10. Maddenin tanecikli yapısına yönelik iki aşamalı çoktan seçmeli bir testin geliştirilmesi ve uygulanması
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.3, ss.371-378, 2014 (Hakemli Dergi)
11. A cross-national review of the studies on the particulate nature of matter and related concepts.
Eurasian Journal of Physics and Chemistry Education
, cilt.5, sa.2, ss.81-110, 2013 (Hakemli Dergi)
13. Investigation of teacher opinions about performance assessment with respect to the gender and branch variables
Journal of Turkish Science Education
, cilt.8, sa.4, ss.3-17, 2012 (Hakemli Dergi)
14. Zenginleştirilmiş bir öğretim materyalinin öğrencilerin asit ve bazlarla ilgili anlamalarına etkisi
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.1, sa.1, ss.1-17, 2012 (Hakemli Dergi)
16. Investigation of primary students’ motivation levels towards science learning
SCIENCE EDUCATION INTERNATIONAL
, cilt.22, sa.3, ss.218-232, 2011 (Hakemli Dergi)
17. Turkish primary students' conceptions about the particulate nature of matter
INTERNATIONAL JOURNAL OF ENVIRONMENTAL AND SCIENCE EDUCATION
, cilt.6, sa.1, ss.99-121, 2011 (Hakemli Dergi)
19. Biçimlendirici değerlendirmeye yönelik öğretmen adaylarının düşüncelerİ
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.39, sa.187, ss.293-310, 2010 (Hakemli Dergi)
20. Fen ve teknoloji öğretmenlerinin performans değerlendirmeye yönelik hizmet içi eğitim (HİE) ihtiyaçlarının belirlenmesi
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.18, sa.3, ss.819-838, 2010 (Hakemli Dergi)
23. Türkiye ve dünyada yapılan program geliştirme çalışmaları: Kimya açısından bir derleme
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.211-219, 2009 (Hakemli Dergi)
27. Okul deneyimi I ve okul deneyimi II derslerine ilişkin öğretmen adaylarının görüşleri
OMÜ Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, ss.25-37, 2008 (Hakemli Dergi)
29. Üniversite öğrencilerinin kimyasal bağlanma konusunu anlama ve yanılgılarını gidermelerine bilgisayar destekli öğretimin etkisi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.175, ss.185-197, 2007 (Hakemli Dergi)
30. Determination of the Turkish primary students' views about the particulate nature of matter
ASIA PACIFIC FORUM ON SCIENCE TEACHING AND LEARNING
, cilt.8, sa.1, 2007 (Hakemli Dergi)
32. Fen öğretimine yönelik hazırlanan modellerin kazandırmayı amaçladıkları davranışlar açısından incelenmesi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.21, ss.1-14, 2006 (Hakemli Dergi)
33. Sınıf öğretmeni adaylarının fiziksel ve kimyasal değişme kavramlarını anlama düzeyleri ve yanılgıları
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.170, ss.260-273, 2006 (Hakemli Dergi)
35. 1990-2005 ÖSS sınavlarındaki kimya sorularının konu alanlarına ve Bloom taksonomisine göre incelenmesi
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
, cilt.21, ss.187-199, 2005 (Hakemli Dergi)
36. Bilgisayar destekli fizik etkinliklerinin öğrenci kazanımlarına etkisi: basit harmonik hareket örneği
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.4, sa.4, ss.67-81, 2005 (Hakemli Dergi)
37. Ortaöğretim kurumlarının ve özel dershanelerin kimya öğretimine yönelik karşılaştırılması
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.20, ss.26-38, 2005 (Hakemli Dergi)
38. Çalışma yapraklarının öğrenci başarısına etkisi: Asitler ve bazlar örneği
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.124-143, 2005 (Hakemli Dergi)
39. Kimya öğretiminde yanlış kavramlar: Bir literatür araştırması
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.3, sa.1, ss.23-43, 2005 (Hakemli Dergi)
40. Isı ve Sıcaklık Kavramlarının Öğrencilerin Zihninde Yapılanmasına Yönelik Bir Örnek Olay İncelemesi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.17, ss.97-109, 2004 (Hakemli Dergi)
41. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Diffüzyon ve Osmoz Kavramlarını Anlama Seviyelerinin Belirlenmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.81-90, 2004 (Hakemli Dergi)
42. Some students` misconceptions in chemistry: A literature review of chemical bonding
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, cilt.13, sa.2, ss.147-159, 2004 (SSCI)
44. Toplumumuzda ve öğretmen adayları arasında öğretmenlik mesleğine verilen değer üzerine bir araştırma
DEĞERLER EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.6, ss.35-49, 2004 (Hakemli Dergi)
45. Asit ve baz kavramları üzerine bir araştırma çerçevesinde kimyada karşılaşılan kavram yanılgıları.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.4, sa.1, ss.57-80, 2004 (Hakemli Dergi)
46. Bütünleştirici öğrenme kuramına dayalı olarak geliştirilen etkinliklerin uygulanmasının etkililiğinin araştırılması
Türk Fen Eğitimi Dergisi,
, cilt.1, sa.1, ss.21-34, 2004 (Hakemli Dergi)
47. Isı ve sıcaklık kavramlarının öğrencilerin zihninde yapılanmasına yönelik bir örnek olay incelemesi
ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.17, ss.97-109, 2004 (Hakemli Dergi)
48. Fen öğretiminde öğrenme teorileri ve teknoloji destekli yapılandırmacı (constructivist) öğrenme
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.3, sa.1, ss.100-111, 2004 (Hakemli Dergi)
49. Kimya öğretmen adaylarının asit ve baz kavramlarıyla ilgili bilgilerini günlük olaylarla ilişkilendirebilme düzeyleri
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.317-324, 2004 (Hakemli Dergi)
50. Fen bilgisi öğretmen adaylarının difüzyon ve osmoz kavramlarını anlama seviyelerinin belirlenmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.15, ss.81-90, 2004 (Hakemli Dergi)
51. Bilgisayarlı öğretimin çözeltiler konusundaki öğrenci başarısına etkisi
Gazi Üniversitesi Kastamonu Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.57-68, 2004 (Hakemli Dergi)
53. Asitler ve bazlar konusundaki öğrenci yanlış anlamalarının giderilmesinde kavramsal değişim metinlerinin etkisi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.159, ss.111-119, 2003 (Hakemli Dergi)
54. Lise öğrencilerinin müfredatta yer alan bazı kimya kavramlarını anlama seviyelerinin belirlenmesi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.25, ss.79-89, 2003 (Hakemli Dergi)
55. Students’ difficulties in understanding of the conservation of matter in open and closed-system chemical reactions
Chemistry Education:CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.4, sa.3, ss.279-290, 2003 (SCI-Expanded)
56. Fen bilgisi öğretmen adaylarının maddenin tanecikli yapısı hakkındaki anlama seviyelerinin ve yanılgılarının belirlenmesi
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.2, sa.2, ss.507-529, 2002 (Hakemli Dergi)
57. Lise kimya öğrencilerinin maddenin tanecikli yapısı kavramını anlama seviyelerine ilişkin bir çalışma
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.45-60, 2002 (Hakemli Dergi)
58. Lise öğrencilerinin buharlaşma kavramı ile ilgili anlamalarının belirlenmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.14, ss.74-84, 2002 (Hakemli Dergi)
59. Kimya öğretmenliği öğrencilerinin laboratuar uygulamalarında karşılaştıkları güçlüklerin tespiti.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.21, ss.1-7, 2001 (ESCI)
60. Kimya öğretmenlerinin nicel analitik kimya problemlerini çözmede kullandıkları stratejiler
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.18, ss.125-136, 2000 (ESCI)
61. Kimyasal reaksiyonlar konusunun kimya ders kitaplarında işlenişinin değerlendirilmesi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.19, ss.9-14, 1999 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
82
1. Fen bilgisi öğretmen adayları ile laboratuvar güvenliği ve uyulması gereken kurallar hususunda ortak norm oluşturma
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.2, (Özet Bildiri)
5. 7. sınıf “Kütle ve Ağırlık İlişkisi” konusunda 5E modeline uygun örnek etkinlik geliştirmek
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.8, (Özet Bildiri)
10. Fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuvar güvenliğine yönelik yeterliklerinin geliştirilmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1916-1919, (Özet Bildiri)
13. Arttırılmış gerçeklik uygulamalarının fen bilimlerinde kullanımına yönelik örnek uygulamalar: Aurasma örneği.
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.182, (Tam Metin Bildiri)
14. Üstün yetenekli öğrenciler için hazırlanan bilimsel araştırma becerilerini geliştirme programının standartlara uygunluğunun akademisyen görüşleri doğrultusunda değerlendirilmesi
Türkiye Üstün Zekalı ve Dahi Çocuklar Eğitim Vakfı (TÜZDEV), Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017, ss.59-61, (Özet Bildiri)
15. Üstün yeteneklilerin eğitiminde araştırmacı öğretmen ve program geliştirme örneği.
Türkiye Üstün Zekalı ve Dahi Çocuklar Eğitim Vakfı (TÜZDEV), Uluslararası Özel Yetenekliler Kongresi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Nisan 2017, ss.57-58, (Özet Bildiri)
27. Determination of preservice chemistry teachers’ conceptions of acids and bases
International Conference on Social Sciences and Humanities, Üsküp, Makedonya, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.145, (Özet Bildiri)
28. The Effect of the Computer Based Context-Based Teaching Method on Student Achievement: The Case of Friction
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.33, (Özet Bildiri)
30. Fen ve teknoloji öğretim programında yer alan deney ve etkinliklerin uygulanabilirliğine ilişkin öğretmen görüşleri
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
33. Simülasyon, animasyon ve kavramsal değişim metinlerinin kimyasal denge başarısı üzerindeki etkisi
III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, (Özet Bildiri)
34. Öğretmenlerin Fatih Projesi Hakkındaki Görüşleri: Öngörü Ve Beklentiler
1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.184, (Özet Bildiri)
41. Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Uygun Öğretim Materyali Geliştirilmesi: "Işığın Farklı Yüzeylerden Yansıması Örneği"
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
42. Fen bilgisi öğretmen adaylarının asit-baz kavramlarıyla ilgili yanılgılarının tespiti
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Tam Metin Bildiri)
43. Effectiveness of simulations on students’ understanding of chemical equilibrium
2nd World Conference on Innovation and Computer Sciences, İzmir, Türkiye, 10 - 14 Mayıs 2012, ss.285-290, (Tam Metin Bildiri)
46. Effectiveness of analogies on students’ understanding of chemical equilibrium
World Conference on New Trends in Science Education (WCNTSE), Aydın, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.491-497, (Tam Metin Bildiri)
47. Kimyasal denge konusunun öğretmen adayları ve kimya öğretmenleri tarafından anlaşılma düzeyi ve karşılaşılan yanılgılar
II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, Türkiye, 5 - 08 Temmuz 2011, (Özet Bildiri)
50. The effect of computer-based instruction enhanced with concept maps on students' understanding of stereochemistry
International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.301-306, (Tam Metin Bildiri)
51. Tablet PC-based instruction on students' understanding of chemical equilibrium: A case for Iran,
, International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.296-300, (Tam Metin Bildiri)
53. Fen ve teknoloji öğretmenleri için hazırlanmış performans değerlendirmeye yönelik hizmet içi eğitim kursundan yansımalar
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
61. İlköğretimin farklı seviyelerindeki öğrencilerin madde ve tanecikli yapı ile ilgili fikirleri
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi,, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.449-455, (Tam Metin Bildiri)
62. İlköğretim 8. sınıf genetik ünitesine yönelik bilgisayar destekli bir materyalin geliştirilmesi ve etkililiğinin araştırılması
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.204-210, (Tam Metin Bildiri)
64. Pedagojik formasyon eğitimi almış ve almamış kimya öğretmenlerinin öğretim uygulamaları açısından karşılaştırılması
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1509-1513, (Tam Metin Bildiri)
66. Kimya öğretmen adaylarının elektrokimya kavramlarını anlama düzeyleri ve karşılaşılan yanılgılar
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1153-1157, (Tam Metin Bildiri)
68. Lise 2 öğrencilerinin gazlar konusu ile ilgili kavramları anlamalarının belirlenmesi
XVII. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2003, (Özet Bildiri)
69. Lise II kimya öğrencilerinin asit ve bazlarla ilgili önbilgileri ve karşılaşılan yanılgılar
V. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.719-725, (Tam Metin Bildiri)
70. Kimya öğretmen adaylarının temel kimya kavramlarını anlama seviyelerinin belirlenmesi
V. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.827-833, (Tam Metin Bildiri)
71. Lise 2 öğrencilerinin mol kavramı ve kimyasal hesaplamalarla ilgili anlama seviyeleri ve problem çözme yeterliliklerinin belirlenmesine yönelik bir çalışma
V. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.821-826, (Tam Metin Bildiri)
72. Lise öğrencilerinin kimyasal bağlarla ilgili anlama düzeylerinin ve yanılgılarının belirlenmesine yönelik bir çalışma
V. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.846-852, (Tam Metin Bildiri)
74. Kimya öğretmen adaylarının asitler ve bazlarla ilgili yanlış anlamalarının belirlenmesi
Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.451-457, (Tam Metin Bildiri)
75. Bazı kimya kavramlarıyla ilgili öğrenci yanılgıları: Bir literatür araştırması
Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu,, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.414-420, (Tam Metin Bildiri)
76. Lise-II öğrencilerinin kimya-ı konularında zor olarak nitelendirdikleri kavramlar ve bunların anlaşılma seviyeleri
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.403-407, (Tam Metin Bildiri)
77. Ortaöğretimde enerji kavramının öğretimi ve enerji eğitimi
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 06 Eylül 2000, ss.508-512, (Tam Metin Bildiri)
78. Liselerdeki biyoloji öğretmenlerinin derslerini deneylerle işleyebilme ve laboratuar kullanma olanaklarının araştırılması
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 06 Eylül 2000, ss.29-33, (Tam Metin Bildiri)
79. Kimyasal denge konusunun öğrenciler tarafından anlaşılma düzeyi ve karşılaşılan yanılgılar.
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Ağustos 2000, ss.427-432, (Tam Metin Bildiri)
81. Bazı Yeni Potansiyel Biyolojik Aktif Schiff Bazlarının Sentezi
XII. Ulusal Kimya Kongresi, Edirne, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 1998, ss.422, (Özet Bildiri)
82. Bazı 3-Alkil(Aril)-4-(3,4-dimetoksi-benzilidenamino)-4,5-dihidro-1H-1,2,4-triazol-5-on Bileşiklerinin Sentezi
II. Spil Fen Bilimleri Kongresi, Manisa, Türkiye, 4 - 06 Eylül 1997, ss.122, (Özet Bildiri)
Kitaplar
13
1. Kavram Öğretimi
Kavram Öğretiminde Web 2.0, Tatlı Z., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.1-13, 2017
2. Yaşam (bağlam) temelli, beyin temelli öğrenme kuramları, 21. yüzyıl becerileri ve FeTeMM yaklaşımı ve fen bilimleri öğretimindeki uygulamaları
Kuramdan Uygulamaya Fen ve Teknoloji Öğretimi, ÇEPNİ, S., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.121-190, 2016
3. Öğrenme kuramları ve fen bilimleri öğretimindeki uygulamaları
Kuramdan Uygulamaya Fen ve Teknoloji Öğretimi, ÇEPNİ, S., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.51-119, 2016
4. Bilgisayar Destekli Kimya Öğretimi
Kimya Öğretimi, Öğretmen Eğitimcileri, Öğretmenler ve Öğretmen Adayları İçin İyi Uygulama Örnekleri, Ayas, A.& Sözbilir, M., Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.631-651, 2015
6. Öğretmenlik Mesleği Yeterlikleri
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, ÖZMEN, H., EKİZ, D., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.199-212, 2014
7. Öğretmenlik Mesleği ve Eğitim Sisteminde Öğretmen
EĞİTİM BİLİMİNE GİRİŞ, ÖZMEN, H., EKİZ, D., Editör, Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, ss.175-197, 2014
12. Eğitim ve iletişim süreci
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, YİĞİT, N., Editör, Celepler Matbaacılık, Trabzon, ss.33-50, 2013
Diğer Yayınlar
1
1. Kuramdan Uygulamaya Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması
Diğer, ss.15-25, 2006
