Metrikler
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2013 - Devam Ediyor
2013 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Ofmae
2009 - 2013
2009 - 2013Yrd. Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Ofmae
2000 - 2008
2000 - 2008Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Ofmae
Makaleler
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (6)
2017
20171. Determination of prospective chemistry teachers’ opinions and information levels on laboratory safety
DEMİRCİOĞLU H., DEMİRCİOĞLU G.
International Journal of Psycho-Educational Sciences , cilt.6, sa.2, ss.61-75, 2017 (TRDizin)
2017
20172. Effect of PDEODE teaching strategy on turkish students' conceptual understanding: particulate nature of matter
DEMİRCİOĞLU H.
Journal of Education and Training Studies , cilt.5, sa.7, ss.78-90, 2017 (Hakemli Dergi)
2015
20153. TRABZON HALKININ KÜRESEL ISINMAYA YÖNELİK BİLGİ VE FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.248-259, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
20154. Fizik, kimya ve biyoloji öğretmen adaylarının çevre bilinç düzeylerinin belirlenmesi
DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H., YADİGAROĞLU M.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ , cilt.8, sa.19, ss.167-193, 2015 (TRDizin)
2015
20155. Öğrencilerin kimya derslerinde akıllı tahta kullanımına yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.2, ss.387-395, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
20146. Yapılandırmacı yaklaşımın üstün yetenekli öğrencilerin anlamaları üzerine etkisi: ‘Erime-Donma’
DEMİRCİOĞLU H., VURAL S., DEMİRCİOĞLU G.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.22, ss.31-50, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
20137. Üstün yetenekli öğrencilerin zihinsel modelleri: maddenin tanecikli yapısı
DEMİRCİOĞLU H., VURAL S., DEMİRCİOĞLU G.
Eğitim Bilimleri Dergisi / Journal of Educational Sciences , cilt.38, ss.65-84, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
20138. THE EFFECT OF STORYLINES EMBEDDED WITHIN CONTEXT-BASED LEARNING APPROACH ON GRADE 6 STUDENTS' UNDERSTANDING OF 'PHYSICAL AND CHEMICAL CHANGE' CONCEPTS
Demircioglu H., DINC M., Calik M.
JOURNAL OF BALTIC SCIENCE EDUCATION
, cilt.12, sa.5, ss.682-691, 2013 (SSCI, Scopus)
2012
20129. The effects of storylines embedded within the context-based approach on grade 10 student conceptions of the change of states
Demircioglu H.
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.4, ss.2429-2438, 2012 (SCI-Expanded)
2012
201210. Using laboratory activities enhanced with concept cartoons to support progression in students’ understanding of acid-base concepts
ÖZMEN H., DEMİRCİOĞLU G., BURHAN Y., NASERIAZAR A., DEMİRCİOĞLU H.
ASIA PACIFIC FORUM ON SCIENCE LEARNING AND TEACHING , cilt.13, sa.1, 2012 (Scopus)
2009
200911. The effects of conceptual change texts accompanied with animations on overcoming 11th grade students' alternative conceptions of chemical bonding
Oezmen H., DEMIRCIOGLU H., DEMIRCIOGLU G.
COMPUTERS & EDUCATION
, cilt.52, sa.3, ss.681-695, 2009 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2009
200912. Investigating the effectiveness of storylines embedded within a context-based approach: the case for the Periodic Table
DEMIRCIOGLU H., Demircioglu G., Calik M.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.10, sa.3, ss.241-249, 2009 (SCI-Expanded, Scopus)
2006
200613. Sınıf öğretmeni adaylarının fiziksel ve kimyasal değişme kavramlarını anlama düzeyleri ve yanılgıları
DEMİRCİOĞLU G., ÖZMEN H., DEMİRCİOĞLU H.
Milli Eğitim Dergisi , cilt.170, ss.260-273, 2006 (Hakemli Dergi)
2006
200614. Hikâyeler ve kimya öğretimi (Storylines and Chemistry Teaching)
DEMİRCİOĞLU H.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.-, sa.30, ss.110-119, 2006 (TRDizin)
2005
200515. Conceptual change achieved through a new teaching program on acids and bases
DEMİRCİOĞLU G., AYAS P. A., DEMİRCİOĞLU H.
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE , cilt.6, sa.1, ss.36-51, 2005 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2015
20151. Sıvıların Özellikleri Konusunun Bağlam Temelli Yaklaşımla Öğretiminin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisi
DEMİRCİOĞLU H., Fatma B., DEMİRCİOĞLU G.
IV.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 Eylül - 10 Aralık 2015, ss.56, (Özet Bildiri)
2015
20152. Öğretmen Adaylarının Ölçme-değerlendirme tekniklerine yönelik görüşlerinin belirlenmesi
DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H., ASLAN A., PEHLİVAN A.
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.31, (Özet Bildiri)
2015
20153. Sorgulamaya Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Kimya Başarıları ve Yanılgıları Üzerine Etkisi
YADİGAROĞLU M., DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H.
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.29, (Özet Bildiri)
2015
20154. ÖĞRENCİLERİN KİMYA DERSLERİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H.
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.124, (Özet Bildiri)
2015
20155. TRABZON HALKININ KÜRESEL ISINMAYA YÖNELİK BİLGİ VE FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H.
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Aralık 2015, ss.86, (Özet Bildiri)
2013
20136. Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinç Düzeylerinin Belirlenmesi
DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H., YADİGAROĞLU M.
4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.146, (Özet Bildiri)
2013
20137. An investigation of chemistry student teachers' understanding of chemical equilibrium
DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H., YADİGAROĞLU M.
4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.134, (Özet Bildiri)
2012
20128. The effect of activities based on the 5e model on the gifted students’ understanding of ‘boiling’ concept
VURAL S., DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H.
IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.564, (Özet Bildiri)
2012
20129. The effect of a teaching material based on common knowledge construction model on gifted students’ understanding of acids and bases concepts
VURAL S., DEMİRCİOĞLU H., DEMİRCİOĞLU G.
IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.610, (Özet Bildiri)
2006
200610. Kimya öğretmen adaylarının elektrokimya kavramlarını anlama düzeyleri ve karşılaşılan yanılgılar
DEMİRCİOĞLU G., ÖZMEN H., DEMİRCİOĞLU H.
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1153-1157, (Tam Metin Bildiri)
2006
200611. Pedagojik formasyon eğitimi almış ve almamış kimya öğretmenlerinin öğretim uygulamaları açısından karşılaştırılması
ÖZMEN H., DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H.
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1509-1513, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2015
20151. Asitler ve Bazlar
DEMİRCİOĞLU G., YAMAN F., Karslı F., Yıldırım N., Kolomuç A., KARATAŞ F. Ö., et al.
Kimya Kavramlar & Problemler, Suat UNAL, Editör, Adana Nobel Kitabevi, Ankara, ss.263-296, 2015
2015
20152. Molekül ve Formül Ağırlıkları (Molecules and Formula Weights)
DEMİRCİOĞLU H.
Cehemistry Concepts & Problems (Kimya Kavramlar & Problemler), Ünal S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.67-89, 2015
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 74
h-indeksi (WOS): 3
Jüri Üyelikleri
Mart-2015
Mart 2015Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ
Şubat-2014
Şubat 2014Tez Savunma (Doktora)
- KTÜ
Temmuz-2013
Temmuz 2013Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ
Nisan-2012
Nisan 2012