Makaleler
10
Tümü (10)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (4)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (2)
3. Öğretmen Adaylarının Görüşlerine Göre Eğitim Alan Dersi Öğretim Elemanlarının Liderlik Düzeyleri
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, sa.24, ss.635-648, 2017 (TRDizin)
4. Self-Development as a Predictor of the School Administrators’ Managerial Effectiveness
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.16, sa.3, ss.1079-1091, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
5. Öğrencilerin duygusal zeka becerilerinin geliştirilmesinde yaratıcı dramanın kullanılmasına ilişkin görüşlerin incelenmesi
Kastamonu Eğitim Dergisi
, sa.25, ss.1039-1054, 2017 (Hakemli Dergi)
7. Efficient Teacher Behavior in Classroom Management According to the Views of Primary
ANTHROPOLOGIST
, cilt.22, sa.2, ss.424-434, 2015 (SCI-Expanded, SSCI)
9. Üniversitelerde Bölüm Baflkanl›¤› Yapan Ö¤retim Elemanlar›n›n Yönetsel Etkililik Düzeyleri*
Yükseköğretim Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.90-96, 2013 (Scopus, TRDizin)
10. İlköğretimde Çocuk Hakkı
Abece Eğitim ve Ekin Dergisi
, cilt.196, ss.3-4, 2002 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
12
1. EĞİTİMDE DEĞERLER
9. Temel Eğitim Kongresi, İstanbul, Türkiye, 01 Aralık 2018, ss.10, (Tam Metin Bildiri)
2. Üniversitelerin bölünmesi sarmalında eğitim fakülteleri:Trabzon Üniversitesi örneği
3. Uluslararası Felsefe, Eğitim, Sanat ve Bilim tarihi Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2018, ss.3, (Özet Bildiri)
3. EĞİTİM YÖNETİMİ TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ UZAKTAN EĞİTİM TEZSİZ YÜKSEK LİSANS PROGRAMININ ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİNE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ: KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
13. Uluslararası Eğitim Yönetimi Kongresi, Sivas, Türkiye, 10 - 12 Mayıs 2018, ss.16, (Özet Bildiri)
4. ÖĞRETMENLERİN BAKIŞ AÇISIYLA ÖĞRETMEN LİDERLİĞİ
5th International Symposium on Chaos, Complexity and Leadership, Ankara, Türkiye, 11 - 12 Aralık 2017, ss.38, (Özet Bildiri)
6. Öğretmen adaylarının görüşlerine göre lider öğretmen olmanın önündeki engeller ve öğretmenlerde liderlik becerilerini arttırma yolları
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.15-30, (Özet Bildiri)
7. Mülakatla atanan okul müdürlerinin yönetsel etkililik düzeyinin öğretmen görüşleriyle değerelendirilmesi
9. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.91, (Özet Bildiri)
8. "Lider öğretmen"özelliklerine ilişkin öğretmen adaylarının özellikleri
VI. ULUSLARARASI EĞİTİMDE ARAŞTIRMALAR KONGRESİ, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.49, (Özet Bildiri)
9. Üniversite yöneticilerinin yenilikçilik ve risk alma davranışlarına ilişkin yönetici ve öğretim elemanlarının görüşleri
11. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 12 - 14 Mayıs 2016, ss.512, (Özet Bildiri)
10. Öğretmen adaylarının görüşlerine göre eğitim alan dersi öğretim elemanlarının liderlik düzeyleri
VI. Internatıonal congress of educational research, Ankara, Türkiye, 5 - 08 Haziran 2014, ss.124-125, (Özet Bildiri)
11. Cultural Leadership Roles of School Administrators
International Conference on Language, Literature and Culture in Education, Nitra, Slovakya, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.54, (Özet Bildiri)
12. Yöneticilerde Kendini Geliştirme Düzeyinin değerlednirilmesi.
7. Eğitim Yönetimi Kongresi, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.178-179, (Özet Bildiri)