Eğitim Bilgileri
2003 - 2009
2003 - 2009Doktora
Indiana University Bloomington, School Of Education, Literacy, Culture, And Language Education, Amerika Birleşik Devletleri
2001 - 2002
2001 - 2002Yüksek Lisans
University of Pennsylvania, Graduate School Of Education, Teaaching English To Speakers Of Other Languages (Tesol), Amerika Birleşik Devletleri
1996 - 2000
1996 - 2000Lisans
Gazi Üniversitesi, Gazi Egitim Fakultesi, Ingiliz Dili Egitimi, Türkiye
Yaptığı Tezler
2009
2009Doktora
In their own words: Government sponsored Turkish EFL teachers. Are we really investing, or wasting?
Indiana University Bloomington, School Of Education, Literacy, Culture, And Language Education
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Teknolojisi
Eğitim Programları ve Öğretim
Yabancı Diller Eğitimi
İngilizce Eğitimi
Öğretmen Eğitimi
Akademik Ünvanlar / Görevler
2018 - Devam Ediyor
2018 - Devam EdiyorKaradeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller
2010 - 2018
2010 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller
2010 - 2010
2010 - 2010Araştırma Görevlisi Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller
Yönetimsel Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorAnabilim/Bilim Dalı Başkanı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller Eğitimi Bölümü
2015 - Devam Ediyor
2015 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller
2013 - 2016
2013 - 2016Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdür Yardımcısı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Okul Öncesi Eğitimi Uygulama Araştırma Merkezi
2010 - 2013
2010 - 2013Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller
2010 - 2013
2010 - 2013Bölüm Başkanı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller
Yönetilen Tezler
2018
2018Doktora
A Study of Turkey's Primary and Middle School English Curricula: Teachers' and Program Designers' Perceptions
ÇELİK S. (Eş Danışman)
B.KARACA(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
An Analysis of Foundation Year Coursebooks and Materials In Terms of Intercultural Elements
ÇELİK S. (Eş Danışman)
P.AVCI(Öğrenci)
Makaleler
2018
20181. Are We Really Teaching English for Specific Purposes, or Basic English Skills? The Cases of Turkey and Latvia
Celik S., Stavicka A., Odina I.
KEY ISSUES IN ENGLISH FOR SPECIFIC PURPOSES IN HIGHER EDUCATION
, cilt.11, ss.243-264, 2018 (SSCI)
2017
20172. Setting New Standards for In-service Teacher Training: A Model for Responsive Professional Development in the Context of English Language Teaching
Celik S.
FACILITATING IN-SERVICE TEACHER TRAINING FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT
, ss.300-310, 2017 (SSCI)
2016
20163. Laying the Theoretical and Practical Foundations for a New Elementary English Curriculum in Turkey: A Procedural Analysis
KIRKGÖZ Y., ÇELİK S., ARIKAN A.
Kastamonu Egitim Dergisi , cilt.24, ss.1199-1212, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
20164. The impact of a course in Turkic cultures on Lithuanian University students’ cultural awareness and intercultural skills Turkų kultūros studijų poveikis Lietuvos universitetų studentų kultūriniam sąmoningumui ir tarpkultūriniams gebėjimams
Çelik S., Ismailov A., ÇAYLAK N.
Pedagogika
, cilt.124, sa.4, ss.216-231, 2016 (Scopus)
2014
20145. Teachers' views on digital educational tools in English language learning: Benefits and challenges in the Turkish context
ÇELİK S., AYTIN K.
TESL-EJ: Teaching English as a Second , cilt.18, sa.2, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
20146. Implementing the recent curricular changes to English language instruction in Turkey: opinions and concerns of elementary school administrators
Celik S., Kasapoglu H.
SOUTH AFRICAN JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.34, sa.2, 2014 (SSCI, Scopus)
2014
20147. Improving learner outcomes in EFL: Does early instruction lead to greater achievement?
ÇELİK S., KARACA B.
Novitas-ROYAL (Research on Youth and Language) , cilt.8, ss.1-10, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
20148. The Effects of Learning Journals on Reflective Ability and Metacognitive Learning: the Attitudes of Graduate Students in an English Language Teaching Methodology Course
Celik S.
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.16, sa.3, ss.723-743, 2014 (SSCI, Scopus)
2013
20139. Intercultural experiences of foreign students: Erasmus students' perspectives on their development of cross-cultural awareness
ÇELİK S., KAZAZOĞLU S., KARACA B.
Sustainable Multilingualism , cilt.3, ss.126-136, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201310. Unspoken social dynamics in an online discussion group: the disconnect between attitudes and overt behavior of English language teaching graduate students
Celik S.
ETR&D-EDUCATIONAL TECHNOLOGY RESEARCH AND DEVELOPMENT
, cilt.61, sa.4, ss.665-683, 2013 (SSCI, Scopus)
2013
201311. Turkish and Lithuanian EFL Instructors' Professional Development Experiences: Worth the Effort, or Waste of Time?
ÇELİK S., MACIANSKIENE N., AYTIN K.
Erzincan Üniversitesi Erzincan Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.15, sa.2, ss.160-184, 2013 (SCI-Expanded, TRDizin)
2013
201312. ] In the Eyes of Turkish EFL Learners: What Makes an Effective Foreign Language Teacher?
Celik S., ARIKAN A., CANER M.
PORTA LINGUARUM
, sa.20, ss.287-297, 2013 (SSCI, Scopus)
2013
201313. Cultural Perspectives of Turkish ELT Coursebooks: Do Standardized Teaching Texts Incorporate Intercultural Features?
Celik S., Erbay S.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.38, sa.167, ss.336-351, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2012
201214. Language And Learning In The Digital Age
ÇELİK S., SAĞLAMEL H.
Asian EFL Journal , cilt.14, ss.344-345, 2012 (Scopus)
2012
201215. Language and Learning in the Digital Age, by J. P. Gee & E. R. Hayes
ÇELİK S., SAĞLAMEL H.
Asian EFL Journal , cilt.14, sa.3, ss.344-345, 2012 (Scopus)
2012
201216. Are teacher education programs failing the nation’s urban schools? A closer look at pre-service teachers’ beliefs about working with inner-city students
ÇELİK S.
The Journal of Multiculturalism in Education , cilt.8, sa.3, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201217. Öğretmen yetiştirme programlarının İngilizce öğretmen adaylarını ilköğretimde İngilizce öğretimine ne kadar hazırladığına yönelik nitel bir araştırma
ÇELİK S., ARIKAN A.
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.32, sa.2, ss.77-87, 2012 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2012
201218. Reflecting the experience of truth: Issues of empathy in narrative inquiry
ÇELİK S.
QUALITATIVE RESEARCH JOURNAL , cilt.12, sa.2, ss.193-205, 2012 (Scopus)
2012
201219. The role of foreign-educated scholars in Turkey’s higher education system: A narrative study of two English language teacher educators
ÇELİK S.
TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF QUALİTATİVE INQUİRY , cilt.3, sa.3, ss.56-70, 2012 (TRDizin)
2012
201220. Turkey’s ministry of national education study-abroad program: Is the MoNE making the most of its investment?
ÇELİK S.
The Qualitative Report , cilt.17, ss.1-30, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201221. Aspects of culture in second language acquisition and foreign language learning (Edited by J. Arabski & A. Wojtaszek)
ÇELİK S., KOBUL M. K.
International Journal of Language Studies , cilt.6, sa.2, ss.155-157, 2012 (Scopus)
2012
201222. Book Review: Arabski, J., Wojtaszek, A. (Eds). (2011). Aspects of culture in second language acquisition and foreign language learning. NewYork, NY: Springer [pp. vii291 e-ISBN 978-3-642-20201-8]
ÇELİK S., KOBUL M. K.
International Journal of Language Studies , cilt.6, sa.2, ss.155-157, 2012 (Scopus)
2011
201123. Language and education: M. A. K. Halliday (Edited by Jonathan J. Webster)
ÇELİK S.
Asian EFL Journal , cilt.13, sa.4, ss.334-335, 2011 (Scopus)
2011
201124. Characteristics and competencies for teacher educators: Addressing the need for improved professional standards in Turkey
ÇELİK S.
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , cilt.36, sa.4, 2011 (Scopus)
2011
201125. Turkish higher education at the crossroads: Critical issues relating to systemic and institutional structures
ÇELİK S.
Higher Education Review , cilt.43, sa.2, ss.18-41, 2011 (Hakemli Dergi)
2009
200926. Language teacher supervision: A case-based approach, by Kathleen M. Bailey
ÇELİK S.
Asian EFL Journal , cilt.11, sa.3, ss.358-360, 2009 (Scopus)
2008
200827. Opening the door: An examination of mother tongue use in foreign language classrooms
Celik S.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.34, ss.75-85, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2007
200728. Socratic Method: Dialectic and its use in teaching culture in EFL classrooms
ÇELİK S.
Humanizing Language Teaching , cilt.9, sa.3, 2007 (Hakemsiz Dergi)
2007
200729. You reap what you sow: Parental investment in language learning and its reflection in a 7 year-old’s world
ÇELİK S.
Taiwan Journal of TESOL , cilt.4, sa.1, ss.99-114, 2007 (ESCI, Scopus)
2007
200730. Integrating culture into EFL texts and classrooms: Suggested lesson plans
TÜRKAN S., ÇELİK S.
Novitas-ROYAL (Research on Youth and Language) , cilt.1, sa.1, ss.18-33, 2007 (Hakemli Dergi)
2007
200731. An investigation of research on gender and language learning strategies: What is the message for the classroom teacher?
ÇELİK S.
Istanbul University Journal of the Hasan Ali Yücel Faculty of Education , cilt.4, sa.1, ss.89-108, 2007 (Hakemli Dergi)
2006
200632. A concise examination of the artificial battle between native and non-native speaker teachers of English in Turkey
ÇELİK S.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.14, sa.2, ss.371-376, 2006 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2005
200533. “Get your face out of mine”: Culture-oriented distance in EFL context. A helpful guide for Turkish EFL teachers
ÇELİK S.
TÖMER Dil Dergisi , sa.128, ss.37-50, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2017
20171. IN THE DISCUSSION ON “DOING DIVERSITY” IN EDUCATION, HOW DO ENGLISH LANGUAGE TEACHING PROGRAMS MEASURE UP?
ÇELİK S.
The 11th LKPA and the 4th VMU International Scientific Conference "Sustainable Multilingualism 2017", Kaunas, Litvanya, 26 - 27 Mayıs 2017, ss.25, (Tam Metin Bildiri)
2016
20162. How Can We Develop Pre-service English Teachers’ Intercultural Awareness? The Takeaway from a Course in American Culture
ÇELİK S.
ICSS-10: 10th International Congress on Social Sciences, Madrid, İspanya, 23 Eylül - 24 Aralık 2016, cilt.2, ss.964, (Özet Bildiri)
2014
20143. Considering culture in developing an EFL curriculum for K-8 learners in Turkey
ÇELİK S., KARACA B.
The International Conference on Language, Literature and Culture in Education (LLCE2014), Nitra, Slovakya, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.165-175, (Tam Metin Bildiri)
2014
20144. Towards the need for a hands-on approach to teaching foreign cultures in the EFL classroom
ÇELİK S.
The International Conference on Language, Literature and Culture in Education (LLCE2014), Nitra, Slovakya, 7 - 09 Mayıs 2014, ss.188-193, (Tam Metin Bildiri)
2012
20125. The need for ongoing professional development: Perspectives of Turkish university-level EFL instructors
Celik S., BAYRAKTAR-CEPNI S., Ilyas H.
Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.70, ss.1860-1871, (Tam Metin Bildiri)
2012
20126. Implementing cooperative learning in the language classroom: opinions of Turkish teachers of English
Celik S., AYTIN K., Bayram E.
Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.70, ss.1852-1859, (Tam Metin Bildiri)
2012
20127. Plurilingualism, pluriculturalism, and the CEFR: Are Turkey's foreign language objectives reflected in classroom instruction?
Celik S.
Akdeniz Language Studies Conference, Antalya, Türkiye, 9 - 12 Mayıs 2012, cilt.70, ss.1872-1879, (Tam Metin Bildiri)
2010
20108. Should we “give them a fish” or “teach them to fish”? Finding equilibrium between teacher-fronted and student-fronted pedagogies in foreign language education in Turkey
ÇELİK S., ÖZBAY A. Ş.
The Riga Teacher Training and Educational Management Academy’s 6th Young Scientist Conference, Riga, Letonya, 02 Aralık 2010, ss.30-35, (Tam Metin Bildiri)
2010
20109. Pre-service teachers’ perspectives about early field experiences: How do they view their student-teaching programs?
AMAÇ Z., ÇELİK S.
The 2nd International Conference of Young Scientists (Humanities and Social Sciences 2010), Lviv, Ukrayna, 25 - 27 Kasım 2010, ss.224-225, (Tam Metin Bildiri)
2010
201010. Teacher-centered versus student-centered learning: Which approach is most effective in EFL classrooms?
ÇELİK S., ÖZBAY A. Ş.
The 2nd International Conference of Young Scientists (Humanities and Social Sciences 2010), Lviv, Ukrayna, 25 - 27 Kasım 2010, ss.88-89, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2018
20181. Power Distance and Teacher Authority in an Online Learning Environment: Does Culture Affect Student Reactions to Instructor Presence?
ÇELİK S.
Enhancing Social Presence in Online Learning Environments, Marmon M., Editör, Igı Global Publications, Hershey, Pa, ss.42-62, 2018
2018
20182. Are we really teaching English for specific purposes, or basic English skills? The cases of Turkey and Latvia
ÇELİK S., Stavicka A., Odina I.
Key Issues in English for Specific Purposes, Kirkgöz Y., Dikilitaş K., Editör, Springer International Publishing, New York, ss.243-264, 2018
2017
20173. Common national and international language exams
ÇELİK S.
Assessment in Language Teaching, Ekrem Solak, Editör, Pelikan, Ankara, ss.207-220, 2017
2016
20164. Setting New Standards for In-service Teacher Training: A Model for Responsive Professional Development in the Context of English Language Teaching
ÇELİK S.
Facilitating In-Service Teacher Training for Professional Development, Dikilitaş K., Erten İ. H., Editör, Igı Global Publications, Hershey, Pa, ss.300-310, 2016
2015
20155. We Speak English I (Grade 5 Teacher's Book)
YEŞİLBURSA A. A., GÜRSOY E., YANGIN EKŞİ G., SARAÇ H. S., ÇELİK S., COURSE S., et al.
Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2015
2015
20156. We Speak English I (Grade 5 Student's Book)
YEŞİLBURSA A. A., GÜRSOY E., YANGIN EKŞİ G., SARAÇ H. S., ÇELİK S., COURSE S., et al.
Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2015
2015
20157. We Speak English I (Grade 5 Workbook)
YEŞİLBURSA A. A., GÜRSOY E., YANGIN EKŞİ G., SARAÇ H. S., ÇELİK S., COURSE S., et al.
Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2015
2015
20158. Action research as a professional development strategy
ÇELİK S., DİKİLİTAŞ K.
International perspectives on teacher research, Borg S., Sanchez H. S., Editör, Palgrave Macmillan, Basingstoke, ss.125-138, 2015
2014
20149. Approaches and Principles in English As a Foreign Language (EFL) Education
ÇELİK S.
Eğiten Kitap, Ankara, 2014
2014
201410. I know English (Grade 2 Teacher's Book)
ÇELİK S.
Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2014
2014
201411. I know English (Grade 2 Work Book)
ÇELİK S.
Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2014
2014
201412. I know English (Grade 2 Student's Book)
ÇELİK S.
Millî Eğitim Bakanlığı Yayınları, Ankara, 2014
2014
201413. Classroom strategies of Turkish EFL teachers in managing cultural diversity
ÇELİK S.
Intercultural issues in the era of globalization, Romanowski P., Editör, Wydawnictwo Naukowe, Warsaw, ss.32-46, 2014
2014
201414. Assessment and evaluation in EFL: Classroom methods, assessment tools, and the instructional implications of high-stakes exams
ÇELİK S., TÜRKAN S.
Approaches and Principles in English As a Foreign Language (EFL) Education, Çelik S., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.419-428, 2014
2014
201415. Communicative language teaching
ÇELİK S.
Approaches and Principles in English As a Foreign Language (EFL) Education, Çelik S., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.183-199, 2014
2014
201416. Professional development of EFL teachers and reflective practice
ÇELİK S., YEŞİLBURSA A.
Approaches and Principles in English As a Foreign Language (EFL) Education, Çelik S., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.449-470, 2014
2013
201317. Perceptions of Turkish EFL teacher candidates on their level of intercultural competence
BEKTAŞ-ÇETİNKAYA Y., ÇELİK S.
Multicultural education: From theory to practice, Arslan H., Rata G., Editör, Cambridge Scholars Press, Newcastle Upon Tyne, ss.345-362, 2013
2012
201218. Teaching pronunciation in the foreign language classroom
ÇELİK S.
Teaching skills: From theory to practice, Çubukcu F., Editör, Nobel, Ankara, ss.53-72, 2012
2012
201219. Teaching culture for young learners in the ESL/EFL classroom
ÇELİK S.
Teaching English to young learners: An activity-based guide for prospective teachers, Gürsoy E., Arıkan A., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.355-375, 2012
Desteklenen Projeler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorStudy on How Initial Teacher Education Prepares Student Teachers to Deal with Diversity in the Classroom
UFUK 2020 Projesi
ÇELİK S.
2014 - 2016
2014 - 2016web2work - An EU Lifelong Learning Programme Project: Development of Innovative ICT-based Content. Services, Pedagogies and Practice for Lifelong Learning (Key Activity 3)
AB Çerçeve Programları Destekli Proje
ÇELİK S.
2010 - 2011
2010 - 2011Sales and Marketing Staff Training and Employment
AB Destekli Diğer Projeler
ÇELİK S.
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2016 - Devam Ediyor
2016 - Devam EdiyorInternational Journal on Language, Literature and Culture in Education
Editörler Kurulu Üyesi
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorSustainable Multilingualism
Editör
2012 - 2014
2012 - 2014Sustainable Multilingualism
Editörler Kurulu Üyesi
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2010 - 2011
2010 - 2011American Educational Research Association (AERA)
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Aralık 2016
Aralık 2016Sustainable Multilingualism
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2016
Aralık 2016Teaching and Teacher Education
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2016
Kasım 2016Sustainable Multilingualism
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2016
Eylül 2016International Journal on Language, Literature and Culture in Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2016
Eylül 2016Pedagogies: An International Journal
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2016
Eylül 2016International Online Journal of Education and Teaching
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2016
Ağustos 2016Novitas-ROYAL (Research on Youth and Language)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2016
Haziran 2016Sustainable Multilingualism
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2016
Nisan 2016Sustainable Multilingualism
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2016
Mart 2016TESL-EJ: Teaching English as a Second or Foreign Language
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2016
Şubat 2016Educational Sciences: Theory and Practice
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2016
Şubat 2016Pakistan Journal of Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2016
Şubat 2016Language, Culture and Curriculum
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2015
Ekim 2015Sustainable Multilingualism
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2015
Eylül 2015Language and Intercultural Communication
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2015
Ağustos 2015Mevlana International Journal of Education (MIJE)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2015
Temmuz 2015Mevlana International Journal of Education (MIJE)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2015
Haziran 2015TESL-EJ: Teaching English as a Second or Foreign Language
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2015
Mart 2015TESL-EJ: Teaching English as a Second or Foreign Language
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2015
Ocak 2015Sustainable Multilingualism
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2015
Ocak 2015The Blacksea Journal of Social Sciences
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2014
Aralık 2014Sustainable Multilingualism
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2014
Eylül 2014Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2014
Eylül 2014Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ağustos 2014
Ağustos 2014Intercultural Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Temmuz 2014
Temmuz 2014TESL-EJ: Teaching English as a Second or Foreign Language
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2014
Haziran 2014TESL-EJ: Teaching English as a Second or Foreign Language
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2014
Haziran 2014Mediterranean Journal of Humanities (MJH)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2014
Haziran 2014Sustainable Multilingualism
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2014
Mayıs 2014Computers and Education
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2014
Nisan 2014Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2014
Mart 2014Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2014
Şubat 2014System
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2014
Ocak 2014Novitas-ROYAL (Research on Youth and Language)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2013
Aralık 2013TESL-EJ: Teaching English as a Second or Foreign Language
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Aralık 2013
Aralık 2013Intercultural Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2013
Ekim 2013Sustainable Multilingualism
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2013
Ekim 2013TESL-EJ: Teaching English as a Second or Foreign Language
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Haziran 2013
Haziran 2013System
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2013
Nisan 2013Hacettepe University Journal of Education
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2013
Nisan 2013System
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2013
Mart 2013TESL-EJ: Teaching English as a Second or Foreign Language
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2013
Mart 2013Urban Education
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2013
Mart 2013System
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ocak 2013
Ocak 2013Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2012
Kasım 2012Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kasım 2012
Kasım 2012Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2012
Kasım 2012Novitas-ROYAL (Research on Youth and Language)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Kasım 2012
Kasım 2012Journal of Mixed Method Research
SSCI Kapsamındaki Dergi
Ekim 2012
Ekim 2012Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Eylül 2012
Eylül 2012TESL-EJ: Teaching English as a Second or Foreign Language
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Eylül 2012
Eylül 2012International Journal of Qualitative Studies in Education
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2012
Temmuz 2012Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2012
Temmuz 2012Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Temmuz 2012
Temmuz 2012TESL-EJ: Teaching English as a Second or Foreign Language
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mayıs 2012
Mayıs 2012Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2012
Mayıs 2012Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mayıs 2012
Mayıs 2012Journal of Mixed Method Research
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2012
Nisan 2012TESL-EJ: Teaching English as a Second or Foreign Language
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2012
Nisan 2012Journal of Internet Technology
SCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2012
Mart 2012Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Aralık 2011
Aralık 2011Urban Education
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2011
Kasım 2011Journal of Mixed Method Research
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2011
Kasım 2011Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Kasım 2011
Kasım 2011Teacher Education and Practice
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ekim 2011
Ekim 2011Qualitative Research Journal
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ağustos 2011
Ağustos 2011The English Teacher
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2011
Nisan 2011Education and Science
SSCI Kapsamındaki Dergi
Mart 2011
Mart 2011Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI)
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Bilimsel Danışmanlıklar
2012 - 2014
2012 - 2014Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
TÜBİTAK
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller, Türkiye
2012 - 2014
2012 - 2014Bilimsel Projeler İçin Yapılan Danışmanlık
TÜBİTAK
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller, Türkiye
2012 - 2013
2012 - 2013Kurum veya Organizasyonlar İçin Yapılan Danışmanlık
T.C. ÖLÇME SEÇME VE YERLEŞTİRME MERKEZİ
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller, Türkiye
2012 - 2012
2012 - 2012Diğer
TÜBİTAK
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller, Türkiye
2012 - 2012
2012 - 2012Diğer
TÜBİTAK
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller, Türkiye
2012 - 2012
2012 - 2012Diğer
TÜBİTAK
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Yabancı Diller, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018
01 Mayıs 2018 - 01 Mayıs 2018ELT Conference: EFL Teachers of the 21st Century
Katılımcı
Erzurum-Türkiye
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017The 11th LKPA and the 4th VMU International Scientific Conference "Sustainable Multilingualism 2017"
Katılımcı
Kaunas-Litvanya
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017
01 Mayıs 2017 - 01 Mayıs 2017The 11th LKPA and the 4th VMU International Scientific Conference "Sustainable Multilingualism 2017"
Moderatör
Kaunas-Litvanya
01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016
01 Eylül 2016 - 01 Eylül 2016ICSS-10, 10th International Congress on Social Sciences
Katılımcı
Madrid-İspanya
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015
01 Haziran 2015 - 01 Haziran 2015Artvin Yusufeli Yabancı Dil (İngilizce) Çalıştayı
Katılımcı
Yusufeli, Artvin-Türkiye
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015
01 Mayıs 2015 - 01 Mayıs 2015The 9th LKPA and the 3rd VMU IFL Conference "Sustainable Multilingualism: Language, Culture and Society"
Katılımcı
Kaunas-Litvanya
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014The International Conference on Language, Literature and Culture in Education
Katılımcı
Nitra-Slovakya
01 Nisan 2014 - 01 Nisan 2014
01 Nisan 2014 - 01 Nisan 2014The 1st Eurasian Educational Research Congress
Katılımcı
Istanbul-Türkiye
01 Kasım 2013 - 01 Kasım 2013
01 Kasım 2013 - 01 Kasım 2013The 2013 AECT International Convention
Katılımcı
Anaheim, California-Amerika Birleşik Devletleri
01 Kasım 2013 - 01 Kasım 2013
01 Kasım 2013 - 01 Kasım 2013The 5th Congress of Education on Foreign Language Teaching
Oturum Başkanı
Ankara-Türkiye
01 Kasım 2013 - 01 Kasım 2013
01 Kasım 2013 - 01 Kasım 2013The International Symposium on Changes and New Trends in Education
Katılımcı
Konya-Türkiye
01 Ekim 2013 - 01 Ekim 2013
01 Ekim 2013 - 01 Ekim 2013The 6th Social Sciences Education Congress
Katılımcı
Trabzon-Türkiye
01 Ekim 2013 - 01 Ekim 2013
01 Ekim 2013 - 01 Ekim 2013The 6th Social Sciences Education Congress
Oturum Başkanı
Trabzon-Türkiye
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013The 2nd International Scientific Conference on "Sustainable Multilingualism: Research, Studies, Culture"
Panelist
-Litvanya
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013The 2nd International Scientific Conference on "Sustainable Multilingualism: Research, Studies, Culture"
Moderatör
-Litvanya
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013
01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013The 2nd International Scientific Conference "Sustainable Multilingualism: Research, Studies, Culture"
Katılımcı
Kaunas-Litvanya
01 Şubat 2013 - 01 Şubat 2013
01 Şubat 2013 - 01 Şubat 2013The International Conference on Interdisciplinary Research in Education
Katılımcı
Kyrenia-Kıbrıs (Kktc)
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012
01 Eylül 2012 - 01 Eylül 2012The European Educational Research Association's European Conference on Education (ECER2012)
Katılımcı
Cadiz-İspanya
01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012
01 Mayıs 2012 - 01 Mayıs 2012The 1st Akdeniz Language Studies Conference "Languages and All"
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Aralık 2010 - 01 Aralık 2010
01 Aralık 2010 - 01 Aralık 2010The 2nd International Conference of Young Scientists (Humanities and Social Sciences 2010)
Katılımcı
Lviv-Ukrayna
01 Aralık 2010 - 01 Aralık 2010
01 Aralık 2010 - 01 Aralık 2010The 6th International Young Scientists’ Conference
Katılımcı
Riga-Letonya
Burslar
2003 - Devam Ediyor
2003 - Devam EdiyorYurtdışı Doktora Bursu
Milli Eğitim Bakanlığı
2001 - Devam Ediyor
2001 - Devam EdiyorYurtdışı Yüksek Lisans Bursu
Milli Eğitim Bakanlığı
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 41
h-indeksi (WOS): 4
Jüri Üyelikleri
Nisan-2018
Nisan 2018Tez Savunma (Doktora)
Volkan MUTLU - Atatürk Üniversitesi
Şubat-2017
Şubat 2017Tez Savunma (Doktora)
Mine YILDIZ - Atatürk Üniversitesi
Eylül-2015
Eylül 2015Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- Bartın Üniversitesi
Ocak-2014
Ocak 2014Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- Karadeniz Teknik Üniversitesi
Temmuz-2012
Temmuz 2012Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Recep KAZANCI - Akdeniz Üniversitesi
Aralık-2011
Aralık 2011Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- Karadeniz Teknik Üniversitesi
Eylül-2011
Eylül 2011Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- Karadeniz Teknik Üniversitesi
Ağustos-2011
Ağustos 2011Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- Karadeniz Teknik Üniversitesi
Haziran-2011
Haziran 2011Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- Karadeniz Teknik Üniversitesi
Haziran-2011
Haziran 2011Akademik Kadroya Atama-Yardımcı Doçentlik
- Karadeniz Teknik Üniversitesi
Mayıs-2011
Mayıs 2011Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Şakire ERBAY - Karadeniz Teknik Üniversitesi
Mayıs-2011
Mayıs 2011Tez Savunma (Yüksek Lisans)
Raşide DAĞ AKBAŞ - Karadeniz Teknik Üniversitesi
Şubat-2011
Şubat 2011