Yayınlar & Eserler

Makaleler 32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (20)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (24)
ESCI (4)
Scopus (25)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. Geleceğin öğretim teknologlarının öğretim tasarımı yeterliklerinin incelenmesi: Öğrenciler kendilerini ne kadar yeterli görüyorlar?

International Computer and Instructional Technologies Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)

2. Vatandaşlar İçin Dijital Yeterlikler Çerçevesi: Digcomp2.0’xxdan Digcomp2.1’xxe Geçiş

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

4. Dijital Yeterlik Çerçevelerine Karşılaştırmalı Bir Bakış

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

5. Cinsiyetin Öğretmen Adaylarının Dijital Yeterliği Üzerine Etkisi: Bir Çoklu Göstergeler Çoklu Nedenler Modellemesi

ICITS 2017 - Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

6. YGS-1 ‘den MF-1 ‘e GeçiĢ: BÖTE’ler için Bir Değerlendirme

ICITS 2017 - Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

7. Bağımsız Kullanıcı Düzeyinde Avrupa Birliği Dijital Yeterlikler Ölçme Aracının Faktör Yapısının İncelenmesi

ICITS 2017 - Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu., 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

8. Digital Profiles on Online Platforms: How Do Children Create Their Digital Profiles?

European Conference on Educational Research (ECER), Copenhagen, Danimarka, 22 - 25 Ağustos 2017, (Özet Bildiri)

10. Avrupa Birliği Dijital Yeterlikler Ölçme Aracının Temel Kullanıcı Düzeyindeki Faktör Yapısının İncelenmesi

IV. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, ss.135, (Özet Bildiri)

11. Öğrenen Memnuniyetlerinin Modellenmesi Dinamik Uyarlanabilir Eğitsel Bir Hiper Ortam Uygulaması

IV. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, ss.127, (Özet Bildiri)

12. Computer Phobia among Turkish Pre Service Teachers

XXIII Comparative Education Society in Europe Conference, Atina, Yunanistan, 16 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)

13. Which variables should be used when designing probability based adaptive learning media

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS2015, 15 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

16. Teachers behavioural intention to use ICT A Structural Equation Model Approach

Society for Information Technology & Teacher Education International Conference, Las Vegas, Amerika Birleşik Devletleri, 2 - 06 Mart 2015, cilt.2015, ss.2875-2880, (Tam Metin Bildiri)

18. Fatih Projesi Üzerine Yapılan Akademik Çalışmaların İçerik Analizi

8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, 18 - 20 Eylül 2014, ss.12, (Özet Bildiri)

19. Böte ler Kapatılmalı mı

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

20. An Investigation Of Student Teachers Development Through Instructional Movie Design in Windows Movie Maker

3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

22. Development and Validation of an Internet Use Attitude Scale With The Explanatory and Confirmatory Factor Analysis

3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

2. Diğer Yazılımlar-3. Parti Yazılımlar

Bilişim Teknolojileri: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Bayram S., Kızılkaya Cumaoğlu G., Kuşbeyzi Aybar İ, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, ss.121-139, 2020

3. Kelime işlemci Programları

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Bayram,Servet; Kızılkaya cumaoğlu,Gonca; Kuşbeyzi Aybar, İlknur, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.143-170, 2020

4. Dosya Yönetimi

Bilişim Teknolojileri: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Servet Bayram, Gonca Kızılkaya Cumaoğlu, İlknur Kuşbeyzi Aybar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.105-120, 2020

5. DOSYA YÖNETİMİ

BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Bayram,Servet; Kızılkaya cumaoğlu,Gonca; Kuşbeyzi Aybar, İlknur, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.105-120, 2020

6. Eğitimde Çoklu Ortam Materyallerinin Kullanımı

Öğretim Teknolojileri, Türel Yalın Kılıç, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.317-335, 2019

7. Motivastonel Tasarımı Destekleyen Araçlar

Öğrenme ve Performans İçin Motivasyonel Tasarım, Türel, Yalın Kılıç, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.357-392, 2019

8. Kelime İşlem Programları

Bilişim Teknolojileri, Serhat Bahadır Kert, Editör, Nobel Yayın Dağıtım Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.165-185, 2018

9. Veri Sunumu

Bilişim Teknolojileri, Serhat Bahadır Kert, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.257-290, 2018

10. Post-Truth (Hakikat Sonrası): Hakikatın Yalana Karşı Mücadelesi

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket AKKOYUNLU, Aytekin İŞMAN, Hatice Ferhan ODABAŞI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.459-470, 2018
Metrikler

Yayın

64

Yayın (WoS)

24

Yayın (Scopus)

25

Atıf (WoS)

310

H-İndeks (WoS)

11

Atıf (Scopus)

424

H-İndeks (Scopus)

11

Atıf (Scholar)

1375

H-İndeks (Scholar)

19

Proje

11

Tez Danışmanlığı

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları