Makaleler
32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (20)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (24)
ESCI (4)
Scopus (25)
TRDizin (9)
Diğer Yayınlar (3)
11. Video Kapılma Ölçeğinin Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
, cilt.9, sa.1, ss.154-168, 2019 (Hakemli Dergi)
21. Öğretmen Adaylarının BİT Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyetleri Üzerindeki Cinsiyet Etkisinin İncelenmesi
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.1, ss.68-88, 2015 (Hakemli Dergi)
23. Öğretmenler için teknoloji kabul ölçeği Ö TKÖ
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.10, sa.4, ss.885-917, 2014 (Hakemli Dergi)
31. Tutor Computer Formative Teachers Opinions on the Effective Use of Information Technologies at Schools Trabzon Province Sample
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.1, sa.2, ss.50-64, 2010 (Hakemli Dergi)
32. Postgraduate students research self efficacy beliefs and computer attitudes
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.9, sa.1, ss.127-145, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
1. Geleceğin öğretim teknologlarının öğretim tasarımı yeterliklerinin incelenmesi: Öğrenciler kendilerini ne kadar yeterli görüyorlar?
International Computer and Instructional Technologies Symposium, Kırşehir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2019, (Özet Bildiri)
2. Vatandaşlar İçin Dijital Yeterlikler Çerçevesi: Digcomp2.0’xxdan Digcomp2.1’xxe Geçiş
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)
3. Yetkin Kullanıcı Düzeyinde Avrupa Birliği Dijital Yeterlikler Ölçme Aracının Faktör Yapısınınİncelenmesi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Eylül 2017, (Özet Bildiri)
4. Dijital Yeterlik Çerçevelerine Karşılaştırmalı Bir Bakış
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
12. Computer Phobia among Turkish Pre Service Teachers
XXIII Comparative Education Society in Europe Conference, Atina, Yunanistan, 16 Mart 2016, (Tam Metin Bildiri)
13. Which variables should be used when designing probability based adaptive learning media
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS2015, 15 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
15. Öğretmenlerin Teknoloji Kullanımına Yönelik Davranışsal Niyetlerinin Beş Faktör KişilikÖzelliklerine Göre İncelenmesi Bir Çoklu Grup Yapısal Eşitlik Modelleme Çalışması
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS2015, 15 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
17. Eğitim Teknolojisi Alanında Yürütülen Açımlayıcı Faktör AnaliziÇalışmalarında Yapılan Yaygın Raporlama Hataları
8th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trakya, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
20. An Investigation Of Student Teachers Development Through Instructional Movie Design in Windows Movie Maker
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
21. Eğitici Bilgisayar Formatör Öğretmenlerinin Profilleri ve Bilişim Teknolojilerinin Okullarda Etkin Kullanımıyla İlgili Görüşleri Trabzon İli Örneği
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
22. Development and Validation of an Internet Use Attitude Scale With The Explanatory and Confirmatory Factor Analysis
3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
2. Diğer Yazılımlar-3. Parti Yazılımlar
Bilişim Teknolojileri: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Bayram S., Kızılkaya Cumaoğlu G., Kuşbeyzi Aybar İ, Editör, Nobel Yayın Dağıtım, ss.121-139, 2020
4. Dosya Yönetimi
Bilişim Teknolojileri: Kuramsal Yaklaşım ve Uygulamalar, Servet Bayram, Gonca Kızılkaya Cumaoğlu, İlknur Kuşbeyzi Aybar, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.105-120, 2020
6. Eğitimde Çoklu Ortam Materyallerinin Kullanımı
Öğretim Teknolojileri, Türel Yalın Kılıç, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.317-335, 2019
7. Motivastonel Tasarımı Destekleyen Araçlar
Öğrenme ve Performans İçin Motivasyonel Tasarım, Türel, Yalın Kılıç, Editör, Asos Yayınları, Ankara, ss.357-392, 2019
8. Kelime İşlem Programları
Bilişim Teknolojileri, Serhat Bahadır Kert, Editör, Nobel Yayın Dağıtım Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.165-185, 2018
9. Veri Sunumu
Bilişim Teknolojileri, Serhat Bahadır Kert, Editör, NOBEL Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.257-290, 2018
10. Post-Truth (Hakikat Sonrası): Hakikatın Yalana Karşı Mücadelesi
Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Buket AKKOYUNLU, Aytekin İŞMAN, Hatice Ferhan ODABAŞI, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.459-470, 2018
