Makaleler
24
Tümü (24)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (2)
TRDizin (13)
Diğer Yayınlar (11)
1. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ MEKÂNSAL TEKNOLOJİLERE YÖNELİK ÖZ YETERLİK ALGILARININ BAZI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.10, sa.54, ss.668-677, 2017 (Hakemli Dergi)
2. Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mekânsal Teknolojilere Yönelik Öz Yeterlik Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.10, sa.54, ss.668-677, 2017 (Hakemli Dergi)
3. Sosyal Bilgiler Öğretiminde İnteraktif Kavram Karikatürleri ve Kavram Haritaları Kullanımının Akademik Başarıya Etkisi
TURKISH STUDIES
, cilt.11, sa.9, ss.53-68, 2016 (SSCI, Scopus, TRDizin)
4. Sınıf Öğretmenliği Öğretmen Adaylarının Coğrafi Bilgi Kaynakları ve Zihin Haritalarındaki Dünya İmajları
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.21, sa.36, ss.201-224, 2016 (SCI-Expanded, TRDizin)
5. SINIF ÖĞRETMENLIĞI ÖĞRETMEN ADAYLARININ COĞRAFI BILGI KAYNAKLARI VE ZIHIN HARITALARINDAKI DÜNYA İMAJLARI
Doğu Coğrafya Dergisi
, cilt.21, sa.36, ss.201-224, 2016 (SCI-Expanded, TRDizin)
6. Coğrafi bilgi sistemleri kavramına metaforik bakış
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.179-196, 2013 (Hakemli Dergi)
7. ORTAÖĞRETİM DOKUZUNCU SINIF ÖĞRENCİLERİNİN NEM KAVRAMIYLA İLGİLİ YANILGILARINI GİDERMEDE KAVRAMSAL DEĞİŞİM YAKLAŞIMININ ETKİLİLİĞİ
Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, ss.523-542, 2013 (Hakemli Dergi)
10. Coğrafya öğretmenlerinin alternatif ölçme değerlendirme teknikleri ile ilgili görüşleri:Kullanma düzeyleri, sorunlar ve sınırlılıklar
DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ
, sa.30, ss.331-356, 2013 (Hakemli Dergi)
13. High school 9th grade students’ understanding level and misconceptions about temperature and factors affecting it,
Educational Research and Reviews
, sa.7, ss.670-677, 2012 (Hakemli Dergi)
15. Coğrafya öğretmenlerinin teknoloji öz-yeterlik düzeyleri
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, sa.10, ss.481-505, 2012 (TRDizin)
18. Ortaöğretim coğrafya öğretmenlerinin yeni program hakkındaki görüşleri: Trabzon Örneği
KARADENİZ İNCELEMELERİ DERGİSİ
, sa.6, ss.135-155, 2011 (TRDizin)
19. Coğrafya dersinde çoklu zeka destekli öğretimin öğrenci başarısı ve kalıcılığa etkisi
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, sa.9, ss.467-495, 2011 (TRDizin)
20. Kavramsal değişim yaklaşımına dayalı coğrafya öğretimi: Bir uygulama örneği
e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.1659-1678, 2011 (Hakemli Dergi)
21. Coğrafya öğretmenlerinin hizmetiçi eğitim faaliyetleriyle ilgili düşünceleri (Trabzon örneği)
KARADENİZ İNCELEMELERİ DERGİSİ
, sa.6, ss.157-174, 2011 (TRDizin)
22. İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin Türkiye’nin matematik konumunu anlama düzeyi ve yanlış anlamaları,
DOĞU COĞRAFYA DERGİSİ
, cilt., 10, ss.121-139, 2005 (TRDizin)
23. İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin astronomi ile ilgili kavramları anlama düzeyi ve kavram yanılgıları
Milli Eğitim Dergisi
, sa.165, ss.61-78, 2005 (Hakemli Dergi)
24. I. Coğrafya kongresinden günümüz liselerinde müfredat programlarındaki değişmeler
Milli Eğitim Dergisi
, sa.157, ss.103-114, 2003 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
14
6. Student Sketch Maps: Predısposıtıons And Preferences Of Projection
International Congress of the Turkish Association of Geographers as a joint event with the EUROGEO 2015 Conference, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.358-365, (Tam Metin Bildiri)
8. 9. sınıf öğrencilerinin 2005 coğrafya Öğretim Programı öncesi ve sonrasında nem kavramını anlama seviyesi
VII. Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 8 - 10 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
9. Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının gözüyle Avrupa Birliği ve Türkiye’nin AB üyelik sürecine bir bakış
Uluslararası Sosyal Bilgiler Eğitimi Sempozyumu II (ISSES-II), Aksaray, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2013, (Özet Bildiri)
10. Coğrafya derslerinde kullanılan öğretim materyal ve teknolojilerine bir bakış: Trabzon örneği
Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları Sempozyumu, Sinop, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2012, (Tam Metin Bildiri)
13. Coğrafya öğretmenlerinin iklim konusundaki kavram yanılgılarıyla ilgili görüşleri
IV. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Marmara Üniversitesi, İstanbul, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4
2. Örnek Uygulamaları ile coğrafya eğitiminde kavram ve zihin haritaları
Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, 2012
3. Uygulama Örnekleri İle Coğrafya Eğitiminde Kavram ve Zihin Haritaları
Pegem A Yayıncılık, Ankara, 2012
4. Doğu Pontidlerin Jeolojik Özellikleri ve Kayaç Birlikteliklerinin Tanımlanması
Doğa Eğitimi Ders Dışı Öğretim Faaliyetlerine Örnek, Abdulkadir Uzunöz, Ayşegül Şeyihoğlu, Yavuz Akbaş, Ebru Gençtürk, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.194-220, 2012
