Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (3)
1. Evaluating students' conceptual and procedural understanding of sampling distributions
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.50, sa.1, ss.25-45, 2019 (ESCI, Scopus)
4. Konu Alanı Ders Kitabı İnceleme Dersi Kapsamında Matematiği Öğretme Bilgisinin Geliştirilmesi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.30, ss.209-238, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
5. Problem types used in math lessons: the relationship between student achievement and teacher preferences
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.47, sa.6, ss.863-876, 2016 (ESCI, Scopus)
6. Reflections from a Learning Setting Designed to Investigate Mathematical Thinking
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.2, sa.1, ss.11-23, 2015 (Hakemli Dergi)
8. Challenges in Doctoral Education and Coping Strategies: A Case Study
Journal of Higher Education and Science
, cilt.3, sa.3, ss.214-219, 2013 (Hakemli Dergi)
9. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Yansıtıcı Düşünme Becerileri
Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi
, cilt.2, sa.3, ss.59-72, 2012 (TRDizin)
11. Bir Lisansüstü Öğrencisinin Telekonferans ve Uzaktan Eğitim Uygulamaları Dersindeki Deneyimleri
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.1, sa.2, ss.217-232, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
29
1. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının İstatistiksel Okuryazarlık Düzeylerinin Örneklem Seçimi Bileşeni Bağlamında İncelenmesi
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)
2. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Verilerdeki Değişime İlişkin İstatistik Okuryazarlığının İncelenmesi
6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)
3. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İstatistik Okuryazarlığının Eleştirel Düşünme Yeterliği Açısından İncelenmesi
5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.197-198, (Özet Bildiri)
4. COMPARING THE STATISTICAL LITERACY OF STUDENTS IN DIFFERENT UNDERGRADUATE PROGRAMS IN TERMS OF STATISTICAL PROCESS
13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 Temmuz 2016 - 31 Ocak 2017, (Tam Metin Bildiri)
6. An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Content Knowledge for Teaching Geometry
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 28 - 30 Kasım 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
7. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarına Üniversitelerde Sunulan Öğrenme Fırsatlarının Öğretmen Adaylarının Görüşleri Bağlamında İncelenmesi: Türkiye Örneği
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.209, (Özet Bildiri)
9. Determining Pre-Service Mathematics Teachers’ Beliefs about the Nature of Mathematics: The Case of Turkey
International Teacher Education Conferance, St. Petesburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.54-55, (Tam Metin Bildiri)
12. Farklı Fakülte Pogramlarında İstatistik Derslerini Yürüten Öğretim Elemanlarının İstatistik Okuryazarlığı Algıları
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.115, (Özet Bildiri)
15. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Grafik Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.264, (Özet Bildiri)
16. Üniversite Öğrencilerinin Örnekleme Dağılım Konusuna Ilişkin Anlamaları
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.853, (Özet Bildiri)
17. Öğretmen Adaylarının Ortaokulda Verilen İstatisitk Konularına Yönelik Alanı Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi
13. Matematik Sempozyumu, Karabük, Türkiye, 15 - 17 Mayıs 2014, ss.463-466, (Özet Bildiri)
18. 11. sınıf öğrencilerinin bazı geometrik şekiller hakkındaki algıları: Model şekiller
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.146, (Özet Bildiri)
19. Üniversite Düzeyinde Verilen İstatistik Dersinin İstatistiksel Muhakeme Açısından İncelenmesi
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.155, (Özet Bildiri)
20. 11. Sınıf Öğrencilerinin Bazı Geometrik Şekiller Hakkındaki Algıları: Model Şekiller
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.146, (Özet Bildiri)
21. Gerçek yaşam durumları ile ilgili veri temsil süreçlerinin incelenmesi
X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.192, (Özet Bildiri)
22. 8. Sınıf Öğrencilerinin Sözel Problemlerde Verilenler İle İstenilenler Arasındaki İlişkiyi Belirleyebilme Becerileri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.429, (Özet Bildiri)
23. Gerçek Yaşam Durumları ile ilgili Veri Temsil Süreçlerinin İncelenmesi
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.192, (Özet Bildiri)
24. Matematik Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Stratejiler ve Problem Çözme Başarıları Arasındaki İlişki
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.415-418, (Özet Bildiri)
25. lköğretim matematik öğretmeni adaylarının problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerinin belirlenmesi
I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.214-215, (Özet Bildiri)
26. Ölçü Birimlerinin Öğretiminde Matematik Tarihinin Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri
MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
27. Öğretmenlerin Ders İçi Kullanmayı Tercih Ettikleri ve Öğrencilerin Başarılı Oldukları Problem Türlerinin Belirlenmesi
9. Matematik Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.193-194, (Özet Bildiri)
28. İlköğretim 7.Sınıf Öğrencilerinin SBS Puanları Onların Kritik Düşünebilme Becerilerinin Bir Göstergesi Olabilir mi?
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.101, (Özet Bildiri)
29. Öğretmen Adaylarının Limit Konusu ile ilgili Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.15, (Özet Bildiri)
Kitaplar
4