Yayınlar & Eserler

Makaleler 11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (3)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 29

1. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının İstatistiksel Okuryazarlık Düzeylerinin Örneklem Seçimi Bileşeni Bağlamında İncelenmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Verilerdeki Değişime İlişkin İstatistik Okuryazarlığının İncelenmesi

6. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)

3. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının İstatistik Okuryazarlığının Eleştirel Düşünme Yeterliği Açısından İncelenmesi

5. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.197-198, (Özet Bildiri)

4. COMPARING THE STATISTICAL LITERACY OF STUDENTS IN DIFFERENT UNDERGRADUATE PROGRAMS IN TERMS OF STATISTICAL PROCESS

13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 Temmuz 2016 - 31 Ocak 2017, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

5. PRESERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ GAINS FOR TEACHING DIVERSE STUDENTS

13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

6. An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Content Knowledge for Teaching Geometry

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 28 - 30 Kasım 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

8. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Deneyimledikleri Öğrenme Fırsatlarının TEDS-M Sonuçları İle Karşılaştırılması

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.208, (Özet Bildiri)

9. Determining Pre-Service Mathematics Teachers’ Beliefs about the Nature of Mathematics: The Case of Turkey

International Teacher Education Conferance, St. Petesburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.54-55, (Tam Metin Bildiri)

10. Turkish preservice elementary mathematics teachers’ content knowledge: The case of algebra

International Symposium Elementary Maths Teaching, Prag, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.82-91, (Tam Metin Bildiri)

12. Farklı Fakülte Pogramlarında İstatistik Derslerini Yürüten Öğretim Elemanlarının İstatistik Okuryazarlığı Algıları

2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.115, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

14. TURKISH PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS' CONTENT KNOWLEDGE: THE CASE OF ALGEBRA

International Symposium on Elementary Mathematics Teaching (SEMT), Prague, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.82-91, (Tam Metin Bildiri) identifier

15. Ortaokul 8. Sınıf Öğrencilerinin Grafik Okuryazarlığı Düzeylerinin Belirlenmesi.

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.264, (Özet Bildiri)

16. Üniversite Öğrencilerinin Örnekleme Dağılım Konusuna Ilişkin Anlamaları

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.853, (Özet Bildiri)

18. 11. sınıf öğrencilerinin bazı geometrik şekiller hakkındaki algıları: Model şekiller

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.146, (Özet Bildiri)

19. Üniversite Düzeyinde Verilen İstatistik Dersinin İstatistiksel Muhakeme Açısından İncelenmesi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.155, (Özet Bildiri)

20. 11. Sınıf Öğrencilerinin Bazı Geometrik Şekiller Hakkındaki Algıları: Model Şekiller

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, ss.146, (Özet Bildiri)

21. Gerçek yaşam durumları ile ilgili veri temsil süreçlerinin incelenmesi

X. Ulusal Fen ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.192, (Özet Bildiri)

22. 8. Sınıf Öğrencilerinin Sözel Problemlerde Verilenler İle İstenilenler Arasındaki İlişkiyi Belirleyebilme Becerileri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.429, (Özet Bildiri)

23. Gerçek Yaşam Durumları ile ilgili Veri Temsil Süreçlerinin İncelenmesi

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.192, (Özet Bildiri)

24. Matematik Öğretmeni Adaylarının Kullandıkları Stratejiler ve Problem Çözme Başarıları Arasındaki İlişki

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.415-418, (Özet Bildiri)

25. lköğretim matematik öğretmeni adaylarının problem çözmeye yönelik yansıtıcı düşünme becerilerinin belirlenmesi

I. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2011, ss.214-215, (Özet Bildiri)

26. Ölçü Birimlerinin Öğretiminde Matematik Tarihinin Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

28. İlköğretim 7.Sınıf Öğrencilerinin SBS Puanları Onların Kritik Düşünebilme Becerilerinin Bir Göstergesi Olabilir mi?

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.101, (Özet Bildiri)

29. Öğretmen Adaylarının Limit Konusu ile ilgili Kavram Yanılgılarının Belirlenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.15, (Özet Bildiri)
Kitaplar 4

1. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018

2. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018

3. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018

4. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018
Metrikler

Yayın

44

Yayın (WoS)

8

Yayın (Scopus)

7

Atıf (WoS)

7

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

6

H-İndeks (Scopus)

2

Proje

2

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları