Makaleler
28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (13)
ESCI (1)
Scopus (13)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (8)
1. Determining Students' Problem Solving Processes via Hint Supported Problem Solving Instrument
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.32, sa.1, ss.185-208, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2. 7E Öğrenme Modeline Yönelik Tasarlanan Materyallerin Lise Öğrencilerinin Modern Fizik Başarılarına Etkisi
Journal of Computer and Education Research
, cilt.3, sa.5, ss.96-129, 2015 (TRDizin)
6. Yeni Fizik Öğretim Programına ve uygulanmasına yönelik öğretmen görüşleri
MİLLİ EĞİTİM
, cilt.41, sa.196, ss.290-307, 2012 (Scopus, TRDizin)
7. Effect of 5E Teaching Model on Student Teachers' Understanding of Weightlessness
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, cilt.19, sa.5, ss.470-488, 2010 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
8. Ortaöğretim Öğrencilerine Yönelik Güncel Fizik Tutum Ölçeği: Geliştirilmesi, Geçerlik ve Güvenirliği
TÜRK FEN EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.4, ss.68-91, 2010 (Hakemli Dergi)
10. Bağlam Temelli ve Geleneksel Fizik Problemlerinin Karşılaştırılması Üzerine Bir İnceleme
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.123-140, 2010 (TRDizin)
11. A meta-analytical investigation of the influence of computer assisted instruction on achievement in science
Asia-Pacific Forum on Science Learning and Teaching
, cilt.11, sa.2, ss.112-119, 2010 (SSCI, Scopus)
13. Demostration of the Fundamental Behavioral SkillsImproved by Prospective Physics Teachers in Practice Schools
Education
, cilt.127, sa.4, ss.591-599, 2007 (SSCI)
14. Newton’un Hareket Kanunları Konusunda Kavram Yanılgılarını Belirlemeye Yönelik Bir Testin Geliştirilmesi ve Uygulanması
Türk Fen Eğitimi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-3, 2007 (Hakemli Dergi)
15. Genetik Konusunda Bilgisayar Destekli Materyal Geliştirilmesi ve 5E Modeline Göre Uygulanması
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.5, sa.1, ss.129-141, 2006 (Hakemli Dergi)
16. A Cross-Age Study of the Understanding of Three Genetic Concepts: How Do They Image the Gene, DNA and Chromosome?
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, cilt.15, sa.2, ss.192-202, 2006 (SSCI, Scopus)
17. A Cross-Age Study o The Understanding Three Genetic Concepts: How Do They Image The Gene, DNA and Chromosome?
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, cilt.15, sa.2, ss.192-202, 2006 (Scopus)
20. Genetik Konusuna Ait Kavram Yanılgılarının Farklı Seviyelere Göre Değişimi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.7, ss.188-209, 2004 (Hakemli Dergi)
21. Öğretmen Adaylarının Fen-Edebiyat Fakültesindeki Problemleri
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, sa.12, ss.77-84, 2004 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
22. Fizik Öğretmen Adaylarının Konu Alanı Bilişsel Yeterlilikleri ve Bunları Etkileyen Faktörlerin Belirlenmesi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.2, ss.34-41, 2004 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
23. Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersinin Değerlendirilmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.10, ss.265-274, 2002 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
24. İlköğretim 6.Sınıf Öğrencilerinin Işık Ünitesindeki Kavram Yanılgıları
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.72-78, 2001 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
25. İlköğretim Fen Öğretimi Dersinin Öğretmen Adaylarına Bilimsel Süreç ve Mesleki Becerileri Kazandırması Açısından Değerlendirilmesi
F.Ü. Fen ve Müh. Bilimleri Dergisi
, cilt.13, ss.237-242, 2001 (Hakemli Dergi)
26. İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Temel Fizik Kavramlarını Anlama Düzeyi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, ss.5-14, 2000 (AHCI, Scopus, TRDizin)
27. Müfredat Geliştirmede Yeni Bir Yaklaşım
D.E.Ü. Buca eğitim Fakültesi dergisi
, ss.37-43, 1999 (Hakemli Dergi)
28. Development of the Turkish Secondary Science Curriculum
SCIENCE EDUCATION
, cilt.77, sa.4, ss.440-443, 1993 (SSCI, Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
1. Developing An Activity Based Model for Turkish Physics Student Teachers in Teaching Practice
Education: Changing Times, Changing Needs, First International Conference on Education, Kıbrıs (Kktc), (Tam Metin Bildiri)
2. Comparing of Physics Mentors and Method Tutors’ Evaluations for Student Teachers
Education: Changing Times, Changing Needs, First International Conference on Education, Kıbrıs (Kktc), (Tam Metin Bildiri)
3. Fizik Öğretmen Adaylarına Çalışma Yaprağı Geliştirme Becerisi Kazandırmak İçin Bir Yaklaşım
Turkish Physical Society XIX. International Physcis Congress, Elazığ, Türkiye, ss.7, (Tam Metin Bildiri)
4. Role Model for Educational Technology: Perceptions of Prospective Teachers' about Academicians
7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Budapeşte, Macaristan, 27 - 29 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
5. Öğrencilerin "Kuvvet ve Hareket" ünitesiyle ilgili problemler çözüm süreçlerinin ipucu destekli problem çözme aracı ile belirlenmesi
2. Ulusal Fizik Eğitimi kongresi, Ankara, Türkiye, 10 - 12 Eylül 2015, cilt.-, (Özet Bildiri)
6. Öğrencilerin Fizik Problemlerini Çözerken Zorlandıkları Noktalar ve Onlara Sunulması Gereken yardımlar Hakkında Öğretmenlerin Görüşleri
3.Uluslararası Öğretim Teknolojileri & Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, cilt.-, (Özet Bildiri)
7. Eğitsel Teknoloji Kullanımında Rol MOdel:Öğretmen Adaylarının Okul Rehber Öğretmenine İlişkin Algıları
9. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, cilt.-, ss.143, (Özet Bildiri)
9. Farklı Kavram Değişim Yaklaşımlarının Öğrencilerin Kavramlasal Değişim Süreçlerine Etkisi:"Yüzme ve Batma"
1st International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2013, cilt.-, (Özet Bildiri)
10. Fizik Öğretmen Adaylarının Öğretimde Teknoloji Kullanımına İlişkin Algıları ve Teknoloji Kullanım Yeterlilikleri
6th International Computer and Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)
11. Canlılarda Enerji Dönüşümü Ünitesinde Karşılaşılan Kavram Yanılgılarının Giderilmesinde Kavram Karikatürlerinin Etkisi
7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
12. Lise 3 Biyoloji Ders Kitabında Yer Alan Canlılarda Enerji Dönüşümü Ünitesinin İncelenmesi ve 5E Modeline Göre Örnek Bir Etkinlik Geliştirilmesi
XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, (Tam Metin Bildiri)
13. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarına Yönelik Bütünleştirici Öğrenme Kuramına Uygun Materyal Geliştirme
VI Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 9 - 11 Ekim 2004, (Tam Metin Bildiri)
14. Biyoloji Öğretiminde Duyularımız Konusunda Çalışma Yapraklarının Geliştirilmesi ve Uygulanması
V Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, (Tam Metin Bildiri)
15. Biyoloji Öğretmenlerinin Hedef Davranış Geliştirme ve Etkinlik Düzenleme Becerilerinin Değerlendirilmesi
2000'li Yıllarda I. Öğrenme ve Öğretme Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2002, (Tam Metin Bildiri)
16. Biyoloji Öğretmenlerine Çalışma Yaprağı Geliştirme Ve Kullanma Becerileri Kazandırmak İçin Bir Yaklaşım
Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimler Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2001, (Tam Metin Bildiri)
17. Öğretmenlik Uygulamaları Etkinliklerinin Yürütülmesinde Kullanılabilecek Model Önerisi
Yeni Bin Yılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.7-15, (Tam Metin Bildiri)
18. Öğretmenlik Uygulaması Sürecinde Uygulama Öğretmenlerinin Görevleri
IX. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Erzurum, Türkiye, 27 - 30 Eylül 2000, (Tam Metin Bildiri)
19. Fizik Uygulama Öğretmenlerinin Öğretmen Adaylarına Uygulamakta Oldukları Etkinliklerin Adayların Beklentilerini Karşılama Düzeyi
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2000, ss.2-8, (Tam Metin Bildiri)
20. Fizik Öğretmen Adaylarının Alan Bilgilerini Uygulamaları Üzerine Bir Yaklaşım
18. Fizik Kongresi, Adana, Türkiye, 25 - 28 Ekim 1999, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri)
21. Fizik Laboratuarlarının Yürütülmesinde Farklı Bir Yaklaşım
”, Turkish Physical Society XVIII. International Physcis Congress, Adana, Türkiye, 25 - 28 Ekim 1999, ss.98-101, (Tam Metin Bildiri)
22. Fizik Öğretmen Adaylarına Uygulama Öğretmenleri Tarafından Uygulanmakta Olan Etkinliklerin Belirlenmesi
Öğretmen Eğitiminde Çağdaş Yaklaşımlar Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 18 - 20 Mart 1999, (Tam Metin Bildiri)
23. Fizik Derslerinde Uygulanan Ölçme Değerlendirme Yaklaşımları ve Hedef Davranış Kazandırma Becerilerinin Kazandırılması İçin Etkinlikler
III. Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Eylül 1998, ss.140-147, (Tam Metin Bildiri)
24. Fizik Ders Kitaplarının Değerlendirilmesi
III. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 23 - 25 Eylül 1998, ss.129-136, (Tam Metin Bildiri)
Diğer Yayınlar
1
1. Kuramdan Uygulamaya Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması
Diğer, ss.15-25, 2006