Makaleler
25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (1)
Scopus (11)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (10)
2. An Application Of Fuzzy Analytic Hierarchy Process (FAHP) For Evaluating Students' Project
Educational Research and Reviews
, cilt.12, sa.3, ss.120-132, 2017 (Hakemli Dergi)
3. Application of graph theory in an intelligent tutoring system for solving mathematical word problems
Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education
, cilt.12, sa.4, ss.687-701, 2016 (SSCI, Scopus)
4. Application of Graph Theory in an Intelligent Tutoring System for Solving Mathematical Word Problems
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.12, sa.4, ss.687-701, 2016 (SSCI, Scopus)
5. Application of Graph Theory in an Intelligent Tutoring System for Solving Mathematical Word Problems
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.12, sa.4, ss.689-703, 2016 (SSCI, Scopus)
6. Basic Indicators for Teachers’ Technology Integration: A Scale Development Study
Gazi Ünıversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.3, ss.507-522, 2015 (Hakemli Dergi)
8. Students Opinions on Artificial Intelligence based Distance Education System Artimat
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.136, ss.549-553, 2014 (Hakemli Dergi)
11. A Content Analysis of Educational Technology Research in 2011
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.106, ss.74-83, 2013 (Hakemli Dergi)
12. An Artıfıcıal Intellıgence Based Dıstance Educatıon System Artimat
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.14, sa.2, ss.81-98, 2013 (Scopus)
13. AN ARTIFICIAL INTELLIGENCE-BASED DISTANCE EDUCATION SYSTEM: Artimat
Turkish Online Journal of Distance Education - TOJDE
, cilt.14, sa.2, ss.81-98, 2013 (Hakemli Dergi)
14. BÖTE Nedir? Nasıl Tanımlanır? Okul Müzesiyle Başlayan Serüvenden İnsan Performans Teknolojilerine Uzanan Yolculuk
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, cilt.3, sa.2, ss.102-111, 2013 (TRDizin)
15. Views on Modular Assessment and Evaluation Process in Distance Education
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.46, ss.2073-2077, 2012 (Hakemli Dergi)
16. Use of computer games for educational purpose: teachers' perspectives
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.2, ss.571-580, 2012 (SCI-Expanded)
18. Perceptions of Students Who Take Synchronous Courses Through Video Conferencing about Distance Education
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.10, sa.4, ss.276-293, 2011 (SSCI)
19. Synchronic Distance Education From The Perspective Of A Handicapped Person
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.12, sa.2, ss.183-192, 2011 (Scopus)
20. Synchronic Distance Education from The Perspective of a Handicapped Person
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.12, sa.2, ss.183-192, 2011 (Hakemli Dergi)
21. Live Authority In The Classroom In Vıdeo Conference-Based Synchronous Distance Education: The Teaching Assistant
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.11, sa.3, ss.50-62, 2010 (Scopus)
22. Live Authority In The Classroom In Video Conference-Based Synchronous Distance Education: The Teaching Assistant
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.11, sa.3, ss.50-62, 2010 (Hakemli Dergi)
23. Sözel Problemlerin Anlamlandırılması ve Çözümünde Web Tabanlı Eğitsel Simülasyonların Etkisi
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.147-162, 2010 (TRDizin)
24. Sözel Problemlerin Anlamlandırılması Ve Çözümünde Web Tabanlı Eğitsel Simülasyonların Etkisi
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.147-162, 2010 (TRDizin)
25. Bilgisayar Ögretimi için Benzetim Yöntemine Dayalı Yazılım Tasarımı ve Uygulaması
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Arastırmaları Dergisi
, cilt.2, ss.86-97, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
2. OLASILIĞA DAYALI UYARLANABILIR ÖĞRENME ORTAMLARI TASARLARKEN HANGI DEĞIŞKENLERI KULLANMALIYIZ?
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
3. Öğretmen adaylarının çevrimiçi bilgi arama stratejilerinin incelenmesi
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)
4. Which variables should be used when designing probability based adaptive learning media
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS2015, 15 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
5. Matematiksel Problemlerin Algoritmik İfadesi için Karakteristiklerinin Belirlenmesi
6 th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.118, (Özet Bildiri)
6. BÖTE Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
8. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
9. Uzaktan Eğitimde Dinamik Kişisel Değerlendirme Sistemi: ARTIMAT-DSAS
World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS-2013), Antalya, Türkiye, 01 Şubat 2013, ss.3, (Tam Metin Bildiri)
16. Video Konferans Tabanlı Senkron Uzaktan Eğitimde Sınıfta Canlı Otorite: Asistan
3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
17. Sözel Problemlerin Anlamlandırılması Ve Çözümünde Web Tabanlı Eğitsel Simülasyonların Etkisi
3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
18. Bir Engelli Gözüyle Senkron Uzaktan Eğitim
3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
20. Web Tabanlı Öğretimde Oluşturulan Dinamik Ortamların Öğrenci Başarısı ve Kalıcı Öğrenme Üzerine Etkisi
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2009, ss.22-44, (Tam Metin Bildiri)
22. Esnek Tasarımlı Bir Web Tabanlı Öğretim Ortamı
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 03 Nisan 2008, ss.9, (Tam Metin Bildiri)