Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (1)
Scopus (11)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

1. Öğrenen Memnuniyetlerinin Modellenmesi Dinamik Uyarlanabilir Eğitsel Bir Hiper Ortam Uygulaması

IV. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, ss.127, (Özet Bildiri)

2. OLASILIĞA DAYALI UYARLANABILIR ÖĞRENME ORTAMLARI TASARLARKEN HANGI DEĞIŞKENLERI KULLANMALIYIZ?

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

3. Öğretmen adaylarının çevrimiçi bilgi arama stratejilerinin incelenmesi

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, (Tam Metin Bildiri)

4. Which variables should be used when designing probability based adaptive learning media

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium-ICITS2015, 15 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

5. Matematiksel Problemlerin Algoritmik İfadesi için Karakteristiklerinin Belirlenmesi

6 th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.118, (Özet Bildiri)

6. BÖTE Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

8. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

7. Uyarlanabilir Eğitsel Hiper Ortamlarda Öğrenme Stili Göstergeleri

International Conference on New Trends in Educational Technology, Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 14 - 15 Nisan 2014, (Özet Bildiri)

8. Students' Opinions On Artificial Intelligence Based Distance Education System (Artimat)

Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.549-553, (Tam Metin Bildiri) identifier

9. Uzaktan Eğitimde Dinamik Kişisel Değerlendirme Sistemi: ARTIMAT-DSAS

World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS-2013), Antalya, Türkiye, 01 Şubat 2013, ss.3, (Tam Metin Bildiri)

10. Views On Modular Assessment And Evaluation Process In Distance Education

4th World Conference On Educational Sciences (wces-2012), Barselona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, ss.2073-2077, (Tam Metin Bildiri)

11. Modeling of Motion Problems Based on Graph Theory in Maths

4th International Conference on Problems of Cybernetics and Informatics (PCI), Baku, Azerbaycan, 12 - 14 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

12. Views on modular assessment and evaluation process in distance education

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2073-2077, (Tam Metin Bildiri) identifier

13. Bulanık Mantık Yaklaşımıyla Öğrenci Performanslarının Değerlendirilmesi

11. International Educational Technology Conferenc, İstanbul, Türkiye, 25 Mayıs 2011, ss.1445-1451, (Tam Metin Bildiri)

14. Student opinions about the period of measurement and evaluation in distance education: the difficulties

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

15. The web based simulation proposal to 8(th) grade primary school students' difficulties in problem solving

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4540-4545, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

16. Video Konferans Tabanlı Senkron Uzaktan Eğitimde Sınıfta Canlı Otorite: Asistan

3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

17. Sözel Problemlerin Anlamlandırılması Ve Çözümünde Web Tabanlı Eğitsel Simülasyonların Etkisi

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

18. Bir Engelli Gözüyle Senkron Uzaktan Eğitim

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

19. Sözel Problemlerin Anlamlandırılması ve Çözümünde Web Tabanlı Eğitsel Simülasyonların Etkisi

3th International Computer and Instructional Technology Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.842-846, (Tam Metin Bildiri)

20. Web Tabanlı Öğretimde Oluşturulan Dinamik Ortamların Öğrenci Başarısı ve Kalıcı Öğrenme Üzerine Etkisi

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2009, ss.22-44, (Tam Metin Bildiri)

21. Views of the instructors through dynamic education content design in web environment

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1012-1016, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

22. Esnek Tasarımlı Bir Web Tabanlı Öğretim Ortamı

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 03 Nisan 2008, ss.9, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

47

Yayın (WoS)

15

Yayın (Scopus)

15

Atıf (WoS)

57

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

66

H-İndeks (Scopus)

4

Proje

2

Açık Erişim

4