SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Use of computer games for educational purpose: teachers' perspectives
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.2, ss.571-580, 2012 (SCI-Expanded)
Perceptions of Students Who Take Synchronous Courses Through Video Conferencing about Distance Education
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.10, sa.4, ss.276-293, 2011 (SSCI)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
An Application Of Fuzzy Analytic Hierarchy Process (FAHP) For Evaluating Students' Project
Educational Research and Reviews
, cilt.12, sa.3, ss.120-132, 2017 (Hakemli Dergi)
Basic Indicators for Teachers’ Technology Integration: A Scale Development Study
Gazi Ünıversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.3, ss.507-522, 2015 (Hakemli Dergi)
Students Opinions on Artificial Intelligence based Distance Education System Artimat
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.136, ss.549-553, 2014 (Hakemli Dergi)
An Artıfıcıal Intellıgence Based Dıstance Educatıon System Artimat
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.14, sa.2, ss.81-98, 2013 (Scopus)
A Content Analysis of Educational Technology Research in 2011
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.106, ss.74-83, 2013 (Hakemli Dergi)
AN ARTIFICIAL INTELLIGENCE-BASED DISTANCE EDUCATION SYSTEM: Artimat
Turkish Online Journal of Distance Education - TOJDE
, cilt.14, sa.2, ss.81-98, 2013 (Hakemli Dergi)
BÖTE Nedir? Nasıl Tanımlanır? Okul Müzesiyle Başlayan Serüvenden İnsan Performans Teknolojilerine Uzanan Yolculuk
EĞİTİM TEKNOLOJİSİ KURAM VE UYGULAMA
, cilt.3, sa.2, ss.102-111, 2013 (Hakemli Dergi)
Views on Modular Assessment and Evaluation Process in Distance Education
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.46, ss.2073-2077, 2012 (Hakemli Dergi)
Synchronic Distance Education From The Perspective Of A Handicapped Person
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.12, sa.2, ss.183-192, 2011 (Scopus)
Synchronic Distance Education from The Perspective of a Handicapped Person
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.12, sa.2, ss.183-192, 2011 (Hakemli Dergi)
Live Authority In The Classroom In Vıdeo Conference-Based Synchronous Distance Education: The Teaching Assistant
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.11, sa.3, ss.50-62, 2010 (Scopus)
Live Authority In The Classroom In Video Conference-Based Synchronous Distance Education: The Teaching Assistant
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.11, sa.3, ss.50-62, 2010 (Hakemli Dergi)
Sözel Problemlerin Anlamlandırılması ve Çözümünde Web Tabanlı Eğitsel Simülasyonların Etkisi
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.147-162, 2010 (Hakemli Dergi)
Sözel Problemlerin Anlamlandırılması Ve Çözümünde Web Tabanlı Eğitsel Simülasyonların Etkisi
GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.9, sa.1, ss.147-162, 2010 (Hakemli Dergi)
Bilgisayar Ögretimi için Benzetim Yöntemine Dayalı Yazılım Tasarımı ve Uygulaması
Gaziosmanpaşa Üniversitesi Sosyal Bilimler Arastırmaları Dergisi
, cilt.2, ss.86-97, 2007 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Öğretmen adaylarının çevrimiçi bilgi arama stratejilerinin incelenmesi
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015
OLASILIĞA DAYALI UYARLANABILIR ÖĞRENME ORTAMLARI TASARLARKEN HANGI DEĞIŞKENLERI KULLANMALIYIZ?
9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015
Matematiksel Problemlerin Algoritmik İfadesi için Karakteristiklerinin Belirlenmesi
6 th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.118
BÖTE Öğretmen Adaylarının Çevrimiçi Bilgi Arama Stratejilerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
8. Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014
Uzaktan Eğitimde Dinamik Kişisel Değerlendirme Sistemi: ARTIMAT-DSAS
World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS-2013), Antalya, Türkiye, 01 Şubat 2013, ss.3
Video Konferans Tabanlı Senkron Uzaktan Eğitimde Sınıfta Canlı Otorite: Asistan
3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1
Sözel Problemlerin Anlamlandırılması Ve Çözümünde Web Tabanlı Eğitsel Simülasyonların Etkisi
3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1
Bir Engelli Gözüyle Senkron Uzaktan Eğitim
3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1
Web Tabanlı Öğretimde Oluşturulan Dinamik Ortamların Öğrenci Başarısı ve Kalıcı Öğrenme Üzerine Etkisi
3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2009, ss.22-44
Esnek Tasarımlı Bir Web Tabanlı Öğretim Ortamı
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 03 Nisan 2008, ss.9