Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
Scopus (5)
TRDizin (3)
Diğer Yayınlar (6)
2. Effect of PDEODE teaching strategy on turkish students' conceptual understanding: particulate nature of matter
Journal of Education and Training Studies
, cilt.5, sa.7, ss.78-90, 2017 (Hakemli Dergi)
3. TRABZON HALKININ KÜRESEL ISINMAYA YÖNELİK BİLGİ VE FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.248-259, 2015 (Hakemli Dergi)
4. Fizik, kimya ve biyoloji öğretmen adaylarının çevre bilinç düzeylerinin belirlenmesi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.8, sa.19, ss.167-193, 2015 (TRDizin)
5. Öğrencilerin kimya derslerinde akıllı tahta kullanımına yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.387-395, 2015 (Hakemli Dergi)
6. Yapılandırmacı yaklaşımın üstün yetenekli öğrencilerin anlamaları üzerine etkisi: ‘Erime-Donma’
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.31-50, 2014 (Hakemli Dergi)
7. Üstün yetenekli öğrencilerin zihinsel modelleri: maddenin tanecikli yapısı
Eğitim Bilimleri Dergisi / Journal of Educational Sciences
, cilt.38, ss.65-84, 2013 (Hakemli Dergi)
13. Sınıf öğretmeni adaylarının fiziksel ve kimyasal değişme kavramlarını anlama düzeyleri ve yanılgıları
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.170, ss.260-273, 2006 (Hakemli Dergi)
14. Hikâyeler ve kimya öğretimi (Storylines and Chemistry Teaching)
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.-, sa.30, ss.110-119, 2006 (TRDizin)
15. Conceptual change achieved through a new teaching program on acids and bases
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.6, sa.1, ss.36-51, 2005 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
1. Sıvıların Özellikleri Konusunun Bağlam Temelli Yaklaşımla Öğretiminin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisi
IV.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 Eylül - 10 Aralık 2015, ss.56, (Özet Bildiri)
2. Öğretmen Adaylarının Ölçme-değerlendirme tekniklerine yönelik görüşlerinin belirlenmesi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.31, (Özet Bildiri)
3. Sorgulamaya Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Kimya Başarıları ve Yanılgıları Üzerine Etkisi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.29, (Özet Bildiri)
4. ÖĞRENCİLERİN KİMYA DERSLERİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.124, (Özet Bildiri)
5. TRABZON HALKININ KÜRESEL ISINMAYA YÖNELİK BİLGİ VE FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Aralık 2015, ss.86, (Özet Bildiri)
6. Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinç Düzeylerinin Belirlenmesi
4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.146, (Özet Bildiri)
7. An investigation of chemistry student teachers' understanding of chemical equilibrium
4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.134, (Özet Bildiri)
8. The effect of activities based on the 5e model on the gifted students’ understanding of ‘boiling’ concept
IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.564, (Özet Bildiri)
9. The effect of a teaching material based on common knowledge construction model on gifted students’ understanding of acids and bases concepts
IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.610, (Özet Bildiri)
10. Kimya öğretmen adaylarının elektrokimya kavramlarını anlama düzeyleri ve karşılaşılan yanılgılar
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1153-1157, (Tam Metin Bildiri)
11. Pedagojik formasyon eğitimi almış ve almamış kimya öğretmenlerinin öğretim uygulamaları açısından karşılaştırılması
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1509-1513, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2
2. Molekül ve Formül Ağırlıkları (Molecules and Formula Weights)
Cehemistry Concepts & Problems (Kimya Kavramlar & Problemler), Ünal S., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.67-89, 2015