Yayınlar & Eserler

Makaleler 15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (7)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (7)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 15

1. THE VIEWS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS ON MODELING PROCESS

International Conference on New Horizons in Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, cilt.3, sa.4, ss.22-29, (Tam Metin Bildiri)

2. Okul dışı öğrenme ortamlarına yönelik bir program önerisi: Okul Bahçesi Programı (OBP)

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.403-404, (Özet Bildiri)

3. The importance of films and videos in mathematics teaching

2nd World Conference on Educational and Instructional Studies, Antalya, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2013, ss.429-439, (Tam Metin Bildiri)

5. İlköğretim öğrencilerinin ve velilerin web tabanlı performans değerlendirme programı hakkındaki görüşleri,

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.13, (Özet Bildiri)

6. Fen ve teknoloji öğretmenlerinin web tabanlı performans değerlendirme programı hakkındaki görüşleri

X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.13, (Özet Bildiri)

7. OKS ve SBSdeki Fen ve Teknoloji soru içeriğinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi

10. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

8. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin fen bilgilerini günlük yaşamdaki durumlara uyarlayabilme düzeyleri

IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)

10. Science and technology candidate teachers’views on ‘BIO-LAB-WEB’,

The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.459, (Özet Bildiri)

11. An Assessment of university students’ academic achievements in and attitudes towards global warminf in Turkey

6th Internatioanal Conference “Global Changes and Regional Development, Sofia, Bulgaristan, 16 - 17 Nisan 2010, ss.37-42, (Tam Metin Bildiri)

12. Teknolojik tasarım döngüsüne ilişkin kazanımların uygulanmasına yönelik öğretmen görüşleri

3. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1063-1068, (Tam Metin Bildiri)

13. Genel biyoloji laboratuarı-I dersinin işlenişine yönelik alternatif bir yöntem: BIO-LAB-WEB

3. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.756-759, (Tam Metin Bildiri)

14. Regional differences in environment education of primary education in terms of teacher conceptions

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.795-799, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

15. Evsel katı atıkların değerlendirilmesi: Kars ili örneği,

18. Ulusal Kimya Kongresi, Kars, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004, ss.812, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

30

Yayın (WoS)

6

Yayın (Scopus)

8

Atıf (WoS)

6

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

17

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları