Makaleler
15
Tümü (15)
SCI-E, SSCI, AHCI (5)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (5)
Scopus (7)
TRDizin (5)
Diğer Yayınlar (7)
3. Fen temelli ve disiplinlerarası okul bahçesi programının öğrencilerin fen ve teknoloji dersine yönelik tutumları üzerine etkisinin farklı değişkenler açısından değerlendirilmesi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.33, sa.2, ss.537-548, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
5. Serbest etkinlik çalışmaları dersine yönelik bir program önerisi: Okul Bahçesi Programı
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.202, sa.43, ss.37-58, 2014 (Hakemli Dergi)
6. Teachers’ Views About Level Of School-Parent Cooperation At State And Private Primary Schools
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.42, sa.2, ss.51-63, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
8. Matematik öğretiminde film ve videoların önemi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi,
, cilt.3, sa.1, ss.429-439, 2013 (Hakemli Dergi)
10. The first steps on agricultural education in Turkish elementary schools: The school garden project
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.3, ss.1589-1602, 2012 (SCI-Expanded)
11. Serbest etkinlik çalışmaları dersine yönelik öğretmen görüşleri
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.193, sa.41, ss.214-230, 2012 (Hakemli Dergi)
12. Öğretmen adaylarının temel ekoloji kavramları ve çevre sorunları konusundaki yanılgıları,
Ege Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.1, ss.22-51, 2011 (Hakemli Dergi)
13. Akademik personelin çevre sorunları ve çevre eğitimine yönelik duygu, düşünce ve davranışlarının değerlendirilmesi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.38, sa.3, ss.134-149, 2010 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
14. ‘A’ ilköğretim okulunun çevre eğitimindeki başarısının nedenlerini incelemeye yönelik bir nitel araştırma örneği
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.186, sa.39, ss.183-208, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
15
1. THE VIEWS OF PRE-SERVICE SCIENCE TEACHERS ON MODELING PROCESS
International Conference on New Horizons in Education, Barcelona, İspanya, 10 - 12 Haziran 2015, cilt.3, sa.4, ss.22-29, (Tam Metin Bildiri)
5. İlköğretim öğrencilerinin ve velilerin web tabanlı performans değerlendirme programı hakkındaki görüşleri,
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.13, (Özet Bildiri)
6. Fen ve teknoloji öğretmenlerinin web tabanlı performans değerlendirme programı hakkındaki görüşleri
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, ss.13, (Özet Bildiri)
7. OKS ve SBSdeki Fen ve Teknoloji soru içeriğinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi
10. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
8. Sınıf öğretmenliği öğrencilerinin fen bilgilerini günlük yaşamdaki durumlara uyarlayabilme düzeyleri
IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, (Özet Bildiri)
10. Science and technology candidate teachers’views on ‘BIO-LAB-WEB’,
The Second International Congress of Educational Research, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.459, (Özet Bildiri)
11. An Assessment of university students’ academic achievements in and attitudes towards global warminf in Turkey
6th Internatioanal Conference “Global Changes and Regional Development, Sofia, Bulgaristan, 16 - 17 Nisan 2010, ss.37-42, (Tam Metin Bildiri)
13. Genel biyoloji laboratuarı-I dersinin işlenişine yönelik alternatif bir yöntem: BIO-LAB-WEB
3. International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.756-759, (Tam Metin Bildiri)
15. Evsel katı atıkların değerlendirilmesi: Kars ili örneği,
18. Ulusal Kimya Kongresi, Kars, Türkiye, 5 - 09 Temmuz 2004, ss.812, (Tam Metin Bildiri)
