Makaleler
11
Tümü (11)
SCI-E, SSCI, AHCI (2)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (2)
Scopus (2)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (7)
1. Siyasal İletişim Kampanyalarında Televizyonun Kullanımı: 2018 Yılı Başkanlık Seçiminde Televizyonda Yayınlanan Reklamların İncelenmesi
TRT Akademi
, cilt.4, sa.7, ss.62-85, 2019 (Hakemli Dergi)
2. Sosyal Medyada(N) Psikolojik Şiddet: Baskı, Sömürü, Tehdit Olarak “Paylaşma!” Kültürü
The Journal of Academic Social Science Studies
, sa.73, ss.281-297, 2018 (Hakemli Dergi)
4. Cybersecurity Perceptions of University Students in Turkey
eKiad Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.16, ss.2-14, 2018 (Hakemli Dergi)
5. Üniversite Gençliğinin Radyo Dinleme Eğilimleri: Karadeniz Teknik Üniversitesi Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma
e-Gifder Gümüşhane Üniversitesi İletişim Fakültesi Elektronik Dergisi
, cilt.6, sa.1, ss.740-758, 2018 (Hakemli Dergi)
8. İkinci Dünya Savaşı Dönemi (1939-1945) Türk Siyasetinin Köşe Yazıları Üzerinden İnşası: Cumhuriyet Gazetesi Örneği
e-Journal of New World Sciences Academy
, sa.7, ss.93-116, 2012 (Hakemli Dergi)
9. Görsel İktidar Tasarımı: Afişteki İktidar ya da İktidarı A-Fişe Etmek
ATATÜRK İLETİŞİM DERGİSİ
, sa.3, ss.129-139, 2012 (Hakemli Dergi)
10. Siyasal Kültürün Temel Paradigmaları Üzerine: Kültürden, Siyasetin Toplumsallaşma, Örgütlenme ve Katılma Süreçlerine Yansıyanlar
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.41, ss.49-61, 2011 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
11. Siyaset ve Reklam İlişkisi Üzerine/Siyasal İletişimin Reklam Boyutuna İlişkin Kuramsal Bir inceleme
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi
, sa.25, ss.169-180, 2007 (SCI-Expanded)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
5. Kent Tanıtımında Etkili Bir Araç Olarak Web Sayfaları: DOKAP Bölgesi İlleri Kapsamında Bir Araştırma
Uluslararası Turizm Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2017, ss.446-452, (Tam Metin Bildiri)
6. Kent İmajı Oluşturmada Destinasyon Pazarlaması: Trabzon Kenti Üzerine Bir İnceleme
Uluslararası Turizm Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2017, ss.418-426, (Tam Metin Bildiri)
8. Görselin Gör Dediği: Görüntünün Tahakkümünden Göçün Güçsüzlüğü
The Migration Conference 2017, Atina, Yunanistan, 23 - 26 Ağustos 2017, ss.73-93, (Tam Metin Bildiri)
10. Uluslararası Çatışma Olarak Mavi Marmara Olayının Türk Yazılı Basınında Sunumu ve Toplumsal Siyasetin Üretilmesine Etkisi: Cumhuriyet, Hürriyet ve Zaman Gazetesi Örnekler
Turgut Özal Uluslararası Ekonomi ve Siyaset Kongresi II, Malatya, Türkiye, 19 - 20 Nisan 2012, ss.227-243, (Tam Metin Bildiri)
11. Cultural And Neubological Basic of The Women's Fear
ACS Cross Roads 2010 In Hong Kong, Hong Kong, Çin, 17 - 21 Haziran 2010, ss.270, (Özet Bildiri)
12. Küresel “Düş”ün Yerel “Seç”imi: Yerel Yönetimlerde Halkla İlişkiler Politika ve Uygulamalarının Seçim Dönemleri Özelinde Değerlendirilmesi
Uluslararası Halkla İlişkiler Sempozyumu, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 15 - 17 Nisan 2009, ss.393-401, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
10
1. Lobicilikte Uygulanan Yöntemler
Lobicilik ve Halkla İlişkiler, Ertekin, Bülend Aydın, Editör, Anadolu Üniversitesi Yayınları, Eskişehir, ss.56-76, 2016
9. Siyasal İletişim Sürecinde Etik Sorunsalı
Medyada Olmayanlar (Medya Eleştirileri 2006), Bilgili C., Akbulut N.T., Editör, Beta Yayınları, İstanbul, ss.83-115, 2006
10. Reklamların Sesi ya da Sesli Bir Reklam Olarak HSBC
Reklamların İçinde/N, Çamdereli M., Editör, Tablet Yayınları, Konya, ss.35-60, 2005
Diğer Yayınlar
1
1. Değerler, İletişim Davranışı ve Politik Katılım
Diğer, ss.155-172, 2008
