Makaleler
30
Tümü (30)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
Scopus (6)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (20)
1. Müzik Öğretmeni Adaylarının ‘Bilimsel Araştırma Yöntemleri Dersi’ne Dönük Görüşleri
Kastamonu Education Journal
, cilt.26, sa.6, ss.2127-2138, 2018 (Hakemli Dergi)
2. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PİYANO DERSİ SOSYAL DURUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
ASOS JOURNAL
, cilt.6, sa.73, ss.34-42, 2018 (Hakemli Dergi)
3. 2017 İLKOKUL-ORTAOKUL MÜZİK ÖĞRETİM PROGRAMI GELİŞTİRME SÜRECİNDEKİ TASLAK - ESAS VE REVİZE PROGRAMLARIN KARŞILAŞTIRMALI OLARAK İNCELENMESİ
TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.11, ss.91-110, 2018 (SSCI)
4. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YETENEK SINAVI PUANLARI İLE LİSANS AKADEMİK BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
SED-Sanat Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.37-55, 2017 (Hakemli Dergi)
5. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YETENEK SINAVI PUANLARI İLE LİSANS AKADEMİK BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
SED-Sanat Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.37-55, 2017 (Hakemli Dergi)
6. GSL VE DİĞER LİSE MEZUNLARININ LİSANS AKADEMİK BAŞARILARININ BAZI DERSLERE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
The Journal of Academic Social Science Studies-JASSS
, sa.52, ss.15-28, 2016 (Hakemli Dergi)
7. GSL MEZUNU ÖĞRENCİLERİN LİSANS YETENEK SINAV PUANLARININ BAZI LİSE DERSLERİNE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
ASOS JOURNAL
, cilt.4, sa.36, ss.191-206, 2016 (Hakemli Dergi)
8. GSL VE DİĞER LİSE MEZUNLARININ LİSANS AKADEMİK BAŞARILARININ BAZI DERSLERE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
The Journal of Academic Social Science Studies-JASSS
, sa.52, ss.15-28, 2016 (Hakemli Dergi)
9. GSL MEZUNU ÖĞRENCİLERİN LİSANS YETENEK SINAV PUANLARININ BAZI LİSE DERSLERİNE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
ASOS JOURNAL
, cilt.4, sa.36, ss.191-206, 2016 (Hakemli Dergi)
14. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
SED Sanat Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.1-24, 2015 (Hakemli Dergi)
15. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PİYANO DERSİ MOTİVASYON DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ASOS JOURNAL
, cilt.3, sa.21, ss.321-329, 2015 (Hakemli Dergi)
16. YAPILANDIRMACI TEMEL MÜZİK EĞİTİMİNDE ÖĞRETMENİN FONKSİYONU NE OLMALIDIR?
ASOS Journal
, cilt.3, sa.21, ss.31-41, 2015 (Hakemli Dergi)
18. Müzik Öğretmeni Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımların Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
İNESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.200-213, 2015 (Hakemli Dergi)
19. Türkiye’nin Geliştirilecek Ortaokul Müzik Öğretim Programında Bulunması Gereken Bazı Genel Amaçlar
Milli Eğitim
, sa.207, ss.56-75, 2015 (SCI-Expanded)
20. Müzik Eğitiminde Yapılandırmacılık
ASOS JOURNAL
, sa.3, ss.56-68, 2015 (Hakemli Dergi)
21. Müzik Eğitiminde Yapılandırmacı Sorular
SED-Sanat Eğitimi Dergisi
, sa.3, ss.47-62, 2015 (Hakemli Dergi)
22. Güzel Sanatlar Liseleri Müzik Bölümlerine Başvuran Öğrenci Sayılarının İncelenmesi: Karamsar Bir Tablo
İDİL Sanat ve Dil Dergisi
, cilt.3, sa.13, ss.87-100, 2014 (Hakemli Dergi)
24. Müzik Eğitimi Ekseninde “Sanat Eğitimi Akımı”nı Yeniden Canlandırmak
SANAT DERGİSİ: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ
, sa.24, ss.17-23, 2013 (Hakemli Dergi)
25. İlk Musiki Ders Programları ve Zati Bey’in Talim-i Kıraat-i Musiki İsimli Eserinin Analizi
TURKISH STUDIES
, sa.8, ss.705-718, 2013 (SSCI)
27. Türk Müzik Devrimine Güncel Bakış” Sonuçtan Sürece, Süreçten Günümüze Yeni Çıkarımlar
SANAT DERGİSİ: ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ
, sa.13, ss.17-26, 2008 (Hakemli Dergi)
28. Türk Halk Müziği Ezgilerindeki Türk Müzik Dokusunun Bilgisayar Destekli Analizi
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, sa.13, ss.127-137, 2004 (Hakemli Dergi)
29. Sanat Eğitimi Akımında Müzik Sanatının Yeri
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, sa.8, ss.1-5, 2002 (Hakemli Dergi)
30. Folklorumuzda Türkü Derlemeciliği
MILLI FOLKLOR
, cilt.5, sa.41, ss.66-69, 1999 (AHCI)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
6
1. Cumhuriyetin İlk Yıllarındaki Toplumsal ve Kültürel Değişimin M. Zati Arca Bey’in “Talim-İ Kıraat-İ Mûsikî” İsimli Eserindeki Okul Müziği Şarkılarına Yansıması
2. Uluslararası Müzik ve Dans Araştırmaları Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 18 - 22 Ekim 2016, ss.70, (Tam Metin Bildiri)
2. Effects of Music Field Lessons and Teaching Profession Lessons on General Academic Success of Candidate Music Teachers
Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.127, (Tam Metin Bildiri)
4. Yapılandırmacı Müzik Eğitiminde Soru Sorma ve Sorgulama Etkinlikleri
1. Erzurum Ulusal Müzik Bilimleri Sempozyumu, Erzurum, Türkiye, 28 - 29 Nisan 2016, ss.10-15, (Tam Metin Bildiri)
5. 2006 İlköğretim Müzik Programının Temel Özelliklerinin ve Programın Uygulanma Şartlarının Öğretmen Görüşleri Desteğinde İncelenmesi.
9. Ulusal Müzik Eğitimi SempozyumuMarmara Üniversitesi, Atatürk Eğitim Fakültesi, 15-17 Aralık 2010, İstanbul, İstanbul, Türkiye, 15 - 17 Aralık 2010, ss.170-179, (Tam Metin Bildiri)
6. Eğitim Müziği Kavramı ve Tanımı Üzerine
İzmir Ulusal Müzik Sempozyumu, Ege-Dokuz Eylül-Yaşar Üniversiteleri İşbirliğinde, 5-6 Kasım 2009, İzmir, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2009, ss.23-29, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
4