Eğitim Bilgileri
2001 - 2007
2001 - 2007Doktora
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi, Türkiye
1997 - 2001
1997 - 2001Yüksek Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi, Türkiye
1993 - 1997
1993 - 1997Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2007
2007Doktora
Öğretmen Adaylarının Cebirsel Düşünme Becerilerinin Analitik İncelenmesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi
2001
2001Yüksek Lisans
Matematik Öğretmenlerini Grafik Hesap Makineleriyle Geometri Öğretimine Bakışları
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik Eğitimi
Yabancı Diller
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Öğretmen Eğitimi
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2007 - Devam Ediyor
2007 - Devam EdiyorYrd. Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim
1998 - 2006
1998 - 2006Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları Eğitimi
Makaleler
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (4)
Scopus (11)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (10)
2019
20191. How well prepared are the teachers of tomorrow? An examination of prospective mathematics teachers' pedagogical content knowledge
Guler M., Celik D.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.50, sa.1, ss.82-99, 2019 (ESCI, Scopus)
2019
20192. 2018 Liselere Giriş Sınavına İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
GÜLER M., ARSLAN Z., ÇELİK D.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.16, ss.337-363, 2019 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2018
20183. Uncovering the Relation between CK and PCK: An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Algebra Teaching Knowledge
GÜLER M., ÇELİK D.
REDIMAT - Journal of Research in Mathematics Education , cilt.7, sa.2, ss.162-194, 2018 (ESCI)
2018
20184. Uncovering the Relation between CK and PCK: An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Algebra Teaching Knowledge
GÜLER M., ÇELİK D.
REDIMAT - Journal of Research in Mathematics Education , cilt.7, sa.2, ss.162-194, 2018 (ESCI)
2018
20185. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
BAKİ M., ÇELİK D., GÜLER M., SÖNMEZ N.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (TRDizin)
2018
20186. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
BAKİ M., ÇELİK D., GÜLER M., SÖNMEZ N.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (TRDizin)
2018
20187. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
BAKİ M., ÇELİK D., GÜLER M., SÖNMEZ N.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (TRDizin)
2018
20188. A National Comparison of Pre-service Elementary Mathematics Teachers' Beliefs about Mathematics: The case of Turkey
Celik D., Ozmen Z. M., Aydin S., Guler M., Birgin O., Açıkyıldız G., et al.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.43, sa.193, ss.289-315, 2018 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2018
20189. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi
ÇELİK D., GÜLER M.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.10, sa.1, ss.129-149, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
201810. Uncovering the Relation between CK and PCK: An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers' Algebra Teaching Knowledge
Guler M., Celik D.
REDIMAT-REVISTA DE INVESTIGACION EN DIDACTICA DE LAS MATEMATICAS
, cilt.7, sa.2, ss.162-194, 2018 (ESCI)
2018
201811. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi
ÇELİK D., GÜLER M.
International Online Journal of Educational Sciences , cilt.10, sa.1, ss.129-149, 2018 (Hakemli Dergi)
2016
201612. A research on future mathematics teachers’ instructional explanations: The case of Algebra
GÜLER M., ÇELİK D.
Educational Research and Reviews , cilt.11, sa.16, ss.1500-1508, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201613. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Sürecinde Teknolojinin Rolüne İlişkin Görüşleri
SAKA E., ÇELİK D.
Caucasian Journal of Science , cilt.1, sa.1, ss.7-20, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201514. 5., 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Aritmetik Sözel Problemleri Çözme Sürecinin İncelenmesi
ÇELİK D., TAŞKIN D.
e-İlköğretim Online (elektronik) , cilt.14, sa.4, ss.1439-1449, 2015 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2015
201515. Reflections from a Learning Setting Designed to Investigate Mathematical Thinking
ÇELİK D., GÜLER M., Bülbül B. Ö., ÖZMEN Z. M.
International Journal of Educational Studies in Mathematics , cilt.2, sa.1, ss.11-23, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201516. 5., 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin aritmetik sözel problemleri çözme sürecinin incelenmesi.
ÇELİK D., TAŞKIN D.
e-İlköğretim Online (elektronik) , cilt.14, sa.4, ss.1439-1449, 2015 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2015
201517. Investigating Students’ Modes of Thinking in Linear Algebra: The Case of Linear Independence
ÇELİK D.
International Journal for Mathematics Teaching and Learning , cilt.1, ss.388-410, 2015 (Hakemli Dergi)
2013
201318. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Çelik D., GÜLER M.
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, ss.180-195, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201319. 2000-2010 Yılları Arasında Bilgisayar Teknolojileri ve Eğitimde Kullanımlarına Yönelik Yürütülen Hizmet İçi Eğitim Kurslarının İncelenmesi
KELEŞ E., ÇELİK D.
Journal of Instructional Technologies&Teacher Education , cilt.1, sa.2, ss.164-194, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201320. Different Grade Students' Use and Interpretation of Literal Symbols
Celik D., Gunes G.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.13, sa.2, ss.1168-1175, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2013
201321. Matematik Öğretmeni Adaylarının Sonsuzluk, Belirsizlik ve Tanımsızlık Kavramına İlişkin Anlamaları
ÇELİK D., Akşan E.
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , cilt.7, sa.1, ss.166-190, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2013
201322. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi
ÇELİK D., GÜLER M.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.20, ss.180-195, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201223. İlköğretim 8.Sınıf Matematik Ders Kitabının Eğitimsel Tasarımına İlişkin Öğretmen ve Uzman Görüşleri
ÇELİK D., CİNEMRE Y.
Milli Eğitim , cilt.41, sa.194, ss.216-239, 2012 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2012
201224. Öğretmen Adaylarının Çoklu Gösterimleri Kullanma Becerilerinin Analizi.
ÇELİK D., SAĞLAM ARSLAN A.
e-İlköğretim Online (elektronik) , cilt.11, sa.1, ss.239-250, 2012 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2007
200725. 7, 8 ve 9. Sınıf Öğrencilerinin Olasılık İle İlgili Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
ÇELİK D., GÜNEŞ G.
Milli Eğitim , cilt.35, sa.173, ss.361-375, 2007 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2005
200526. Grafik Hesap Makinelerinin Matematik Derslerine Adaptasyonu ile ilgili Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
BAKİ A., ÇELİK D.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY , cilt.4, sa.4, ss.146-162, 2005 (Hakemli Dergi)
2004
200427. Ortaöğretimdeki çocukların matematiksel ispat yapabilme durumlarının incelenmesi
GÜVEN B., ÇELİK D., KARATAŞ İ.
ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ , cilt.30, sa.316, ss.35-45, 2004 (TRDizin)
2004
200428. Alan Çalışması Dersinin Fen Bilgisi ve Matematik Öğretmen Adaylarına Kazandırdığı Yeterlilikler Açısından İncelenmesi
ÇELİK D., KELEŞ E., GÜNEŞ G.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.2, sa.27, ss.52-62, 2004 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
0
01. TI-92 ile Dinamik Geometri Problemleri
BAKİ A., ÇELİK D.
IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)
0
02. Power Point ve Excel yardımıyla İlköğretim Matematik Materyal Geliştirme
BAKİ A., TİRYAKİ E., ÇELİK D.
IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)
0
03. TI-92 ile Dinamik Geometri Problemleri
BAKİ A., ÇELİK D.
IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)
0
04. Power Point ve Excel yardımıyla İlköğretim Matematik Materyal Geliştirme
BAKİ A., TİRYAKİ E., ÇELİK D.
IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)
2018
20185. Göreve yeni başlayan matematik öğretmenlerinin öğretim yöntem ve teknik, ölçme-değerlendirme, müfredat bilgisi yeterliliklerinin incelenmesi
ÇELİK D., KUTLU D.
1. Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.519-520, (Tam Metin Bildiri)
2017
20176. Ders Analizi Destekli Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Değerlendirilmesi
BAKİ M., ÇELİK D., SÖNMEZ N., GÜLER M., BAKİ A.
IX.Uluslararası Eğitim AraşatırmalarıKnogresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.30, (Özet Bildiri)
2016
20167. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
BAKİ M., ÇELİK D., GÜLER M., SÖNMEZ N.
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.250, (Özet Bildiri)
2016
20168. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
BAKİ M., ÇELİK D., GÜLER M., SÖNMEZ N.
12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.250, (Özet Bildiri)
2016
20169. Improving Prospective Mathematics Teachers' Knowledge of Student Through Lesson Analysis
BAKİ M., BAKİ A., ÇELİK D., GÜLER M., SÖNMEZ N.
Proceedings of the 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.2, ss.51-58, (Tam Metin Bildiri)
2016
201610. PRESERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ GAINS FOR TEACHING DIVERSE STUDENTS
ÇELİK D., Aydın S., ÖZMEN Z. M., Gürsoy K., Taşkın D., GÜLER M., et al.
13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201611. Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi: Enlemsel bir Araştırma
GÜLER M., DANİŞMAN Ş., ÇELİK D.
INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1357, (Özet Bildiri)
2015
201512. An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Content Knowledge for Teaching Geometry
ÇELİK D., Aydın S., GÜLER M., ÖZMEN Z. M., GÜRSOY K., Açıkyıldız G., et al.
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 28 - 30 Kasım 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2015
201513. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarına Üniversitelerde Sunulan Öğrenme Fırsatlarının Öğretmen Adaylarının Görüşleri Bağlamında İncelenmesi: Türkiye Örneği
ÇELİK D., AYDIN S., TAŞKIN D., GÜRSOY K., AÇIKYILDIZ G., ÖZMEN Z. M., et al.
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.209, (Özet Bildiri)
2015
201514. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Deneyimledikleri Öğrenme Fırsatlarının TEDS-M Sonuçları İle Karşılaştırılması
ÇELİK D., AYDIN S., GÜRSOY K., TAŞKIN D., ÖZMEN Z. M., GÜLER M., et al.
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.208, (Özet Bildiri)
2015
201515. Determining Pre-Service Mathematics Teachers’ Beliefs about the Nature of Mathematics: The Case of Turkey
ÇELİK D., Aydın S., ÖZMEN Z. M., Açıkyıldız G., TAŞKIN D., GÜLER M., et al.
International Teacher Education Conferance, St. Petesburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.54-55, (Tam Metin Bildiri)
2015
201516. Turkish preservice elementary mathematics teachers’ content knowledge: The case of algebra
ÇELİK D., Aydın S., GÜLER M., TAŞKIN D., Özmen Z. M., GÜRSOY K., et al.
International Symposium Elementary Maths Teaching, Prag, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.82-91, (Tam Metin Bildiri)
2015
201517. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi
UZUN N., TOPAN B., DEMİR A., ÇELİK D.
II. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201518. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmen Eğitimi Programının Etkinliğine ve Tutarlılığına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ÇELİK D., GÜNEŞ G., BİRGİN O., AYDIN S., GÜRSOY K., ÖZMEN Z. M.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.271-272, (Özet Bildiri)
2015
201519. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Meslek Olarak Öğretmenliği Seçmeye Yönelik Motivasyonlarının İncelenmesi
ÇELİK D., GÜRBÜZ R., AYDIN S., GÜLER M., TAŞKIN D., AÇIKYILDIZ G.
II. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201520. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretmen Eğitimi Programının Etkinliğine ve Tutarlılığına İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ÇELİK D., GÜNEŞ G., BİRGİN O., AYDIN S., GÜRSOY K., ÖZMEN Z. M.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.271, (Özet Bildiri)
2015
201521. Matematik Öğretmeni Adaylarının Deneysel ve Teorik Modelleme Problemlerini Çözme Sürecinde Teknolojinin Rolünün İncelenmesi
SAKA E., ÇELİK D.
II. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)
2015
201522. TURKISH PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS' CONTENT KNOWLEDGE: THE CASE OF ALGEBRA
Celik D., Aydin S., Guler M., Taskin D., Ozmen Z. M., Gursoy K., et al.
International Symposium on Elementary Mathematics Teaching (SEMT), Prague, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.82-91, (Tam Metin Bildiri)
2014
201423. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi: Cebir Örneği
GÜLER M., Çelik D.
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)
2013
201324. Teachers’ Views on Use of Technology in Mathematics and Nature of Mathematics: A Qualitative Study
ÇELİK D., GÜLER M.
The International Symposium on Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Özet Bildiri)
2013
201325. Teachers’ Views on Use of Technology in Mathematics and Nature of Mathematics: A Qualitative Study
Çelik D., GÜLER M.
The International Symposium on Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 22 Ekim 2013 - 24 Ekim 2014, (Özet Bildiri)
2013
201326. Eğitim Araştırmalarındaki Eğilimleri İnceleyen Çalışmaların Analizi
AYDIN S., ÇELİK D.
I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201327. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi
Çelik D., GÜLER M.
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201328. 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Kullandığı Üstbiliş Becerilerin İncelenmesi
AYDURMUŞ L., ÇELİK D.
I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201329. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi
ÇELİK D., GÜLER M.
I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
2013
201330. Matematik Ve Fizik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Becerileri ve Modelleme Sürecinde Karşılaştıkları Güçlükler Açısından İncelenmesi
ÇELİK D., SAKA E.
I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
2013
201331. ARAŞTIRMACI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNDE ALAN ÇALIŞMASI DERSİNİN YERİ: ÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ
Çelik D., GÜLER M., Gürsoy K.
V. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.876-887, (Tam Metin Bildiri)
2013
201332. The position of research in education course in the process of developing researcher teachers: The views of preservice teachers.
ÇELİK D., GÜLER M., GÜRSOY K.
V. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.876-887, (Tam Metin Bildiri)
2012
201233. 5., 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Aritmetik Sözel Problemleri Çözme Sürecinin İncelenmesi
ÇELİK D., TAŞKIN D.
11. Matematik Sempozyumu, On Dokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)
2012
201234. The review of comparative teacher education studies conducted in the world in last twenty years using several frameworks
AYDIN S., OK G., ÇELİK D.
Paper presented at Applied Education Congress, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)
2012
201235. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi
ÇELİK D., GÜLER M.
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2012
201236. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi
ÇELİK D., GÜLER M.
10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)
2009
200937. XVème école d’été en didactique des mathématiques, Clermont-Ferrand
SAĞLAM ARSLAN A., ÇELİK D.
XVème école d’été en didactique des mathématiques, Paris, Fransa, 16 - 23 Ağustos 2009, (Özet Bildiri)
2008
200838. Evaluation of in-Service Courses Related to Computer Usage in Instruction in Turkey
ÇELİK D., KELEŞ E.
Comparative Education Society in Europe XXIII Conference, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)
2008
200839. Different Grade Turkish Students’ Levels of Using Algebraic Letters
ÇELİK D., GÜNEŞ G.
Comparative Education Society in Europe XXIII Conference, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)
2007
200740. Learning Environment Perceptions of Turkish Students After Elementary School Curriculum Alteration
GÜNEŞ G., ÇELİK D.
XIII World Congress Comparative Education Societies, Saraybosna, Bosna-Hersek, 3 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)
2007
200741. Preservice Secondary School Teachers’ Levels of Use Symbols and Algebraic Thinking
ÇELİK D.
XIII World Congress Comparative Education Societies, Saraybosna, Bosna-Hersek, 3 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)
2007
200742. Gender and Grade Differences in Turkish Secondary School Students’ Geometric Understanding Levels
GÜVEN B., KÖSA T., ÇELİK D.
XIII World Congress Comparative Education Societies, Saraybosna, Bosna-Hersek, 3 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)
2004
200443. Öğretmen Adaylarının Analiz Dersindeki Başarılarına Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi: Syracuse Üniversitesi ve K.T.Ü Örneği
BAKİ A., GÖKÇEK T., ÇELİK D.
VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 Haziran - 18 Eylül 2004, (Özet Bildiri)
1999
199944. Öğretmen Eğitiminde Yerel Elektronik Ağ Projesi
BAKİ A., ÇELİK D.
I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, (Özet Bildiri)
Kitaplar
2018
20181. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students
ÇELİK D., Aydın S., ÖZMEN Z. M., GÜRSOY K., ARABACI D., GÜLER M., et al.
Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018
2018
20182. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students
ÇELİK D., ÖZMEN Z. M., GÜNEŞ G., GÜLER M.
Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018
2018
20183. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students
ÇELİK D., ÖZMEN Z. M., GÜNEŞ G., GÜLER M.
Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018
2018
20184. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students
ÇELİK D., ÖZMEN Z. M., GÜNEŞ G., GÜLER M.
Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018
2016
20165. Denklem ve Eşitsizlikler
ÇELİK D., GÜLER M.
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Elçi, A. N., Bukova-Güzel, E., Cantürk-Günhan, B., Ev-Çimen, E., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.325-334, 2016
2016
20166. Denklem ve Eşitsizlikler
ÇELİK D., GÜLER M.
Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Elçi, A. N., Bukova-Güzel, E., Cantürk-Günhan, B., Ev-Çimen, E., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.325-334, 2016
2016
20167. Matematiksel Düşünme
ÇELİK D.
Matematik Eğitiminde Teoriler, Bilgolbali E., Zembat İ.Ö., Arslan S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.17-40, 2016
2013
20138. Matematik Eğitiminde Grafik Hesap Makineleri
ÇELİK D.
Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Karakırık E., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.209-227, 2013
2013
20139. Zor sanılan İki Kavram: Limit ve Süreklilik
ARSLAN S., ÇELİK D.
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleri ile Matematiksel Kavramlar, Zembat İ.Ö., Özmantar M.F., Bingölbali E., Şandır H., Delice A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.463-487, 2013
2010
201010. Preservice Secondary School Teachers’ Use of Symbols and Algebraic Relationship in Turkey
ÇELİK D.
Reforming Teaching and Learning: Comparative Perspectives in a Global Era, Tatto M.T., Mincu M., Editör, Sense Publishers, Rotterdam, ss.165-181, 2010
Desteklenen Projeler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorIlkögretim Matematik Ögretmeni Adaylarinin Matematik Ögretme Bilgi Ve Inançlarinin Ulusal Ve Uluslar Arasi Düzeyde Karsilastirilmasi
TÜBİTAK Projesi
ÇELİK D. (Yürütücü), GÜLER M., GÜNEŞ G.
2015 - 2016
2015 - 2016Matematik öğretmeni adaylarının dersleri analiz etme süreci boyunca öğretme bilgilerinin gelişiminin değerlendirilmesi
Yükseköğretim Kurumları Destekli Proje , BAP Diğer
BAKİ M. (Yürütücü), ÇELİK D., SÖNMEZ N., GÜLER M.