GÖKHAN DEMİRCİOĞLU


Fatih Eğitim Fakültesi, Orta Öğretim Fen-Matematik Alanları Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Özel, Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc), Çevre Çalışmaları


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

48

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

38

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

33

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1999 - 2003

1999 - 2003

Doktora

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

1994 - 1998

1994 - 1998

Yüksek Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Türkiye

1990 - 1994

1990 - 1994

Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Kimya Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2003

2003

Doktora

Lise II Asitler ve Bazlar Ünitesi İle İlgili Rehber Materyal Geliştirilmesi ve Uygulanması

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Eğitimi

1998

1998

Yüksek Lisans

Lignoselülozik Materyallerin Termal Parçalanma Mekanizmaları

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Kimya Öğretmenliği

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2012 - Devam Ediyor

2012 - Devam Ediyor

Doç. Dr.

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Kimya Öğretmenliği

2004 - 2012

2004 - 2012

Yrd. Doç. Dr.

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Kimya Öğretmenliği

1998 - 2003

1998 - 2003

Araştırma Görevlisi

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Kimya Öğretmenliği

Makaleler

Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (14)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

2015

2015

1. Sıvıların Özellikleri Konusunun Bağlam Temelli Yaklaşımla Öğretiminin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisi

DEMİRCİOĞLU H., Fatma B., DEMİRCİOĞLU G.

IV.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 Eylül - 10 Aralık 2015, ss.56, (Özet Bildiri)

2015

2015

3. Öğretmen Adaylarının Ölçme-değerlendirme tekniklerine yönelik görüşlerinin belirlenmesi

DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H., ASLAN A., PEHLİVAN A.

IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.31, (Özet Bildiri)

2015

2015

4. TRABZON HALKININ KÜRESEL ISINMAYA YÖNELİK BİLGİ VE FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H.

6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Aralık 2015, ss.86, (Özet Bildiri)

2015

2015

5. ÖĞRENCİLERİN KİMYA DERSLERİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H.

6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.124, (Özet Bildiri)

2013

2013

6. A Comparison of Level of Understanding of Student Teachers and High School Students Related to the Gas Concept

Demircioglu G., YADIGAROGLU M.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2890-2894, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

7. The effect of video-assisted conceptual change texts on 12th grade students' alternative conceptions: The gas concept

ASLAN A., Demircioglu G.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3115-3119, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2013

2013

8. The effect of laboratory activities based on 5e model of constructivist approach on 9th grade students' understanding of solution chemistry

Demircioglu G., CAGATAY G.

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3120-3124, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

10. Lise 10. Sınıf Öğrencilerinin Gazlar Konusu İle İlgili Anlama Düzeyleri ve Yanılgılarının Belirlenmesi

DEMİRCİOĞLU G., TÜTÜNCÜ G.

III.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.66, (Özet Bildiri)

2013

2013

11. The effect of Jigsaw cooperative learning technique on students’ understandings about basic organic chemistry concepts

ÇAĞATAY G., DEMİRCİOĞLU G.

V. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.74, (Özet Bildiri)

2013

2013

12. An investigation of chemistry student teachers' understanding of chemical equilibrium

DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H., YADİGAROĞLU M.

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.134, (Özet Bildiri)

2013

2013

13. Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinç Düzeylerinin Belirlenmesi

DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H., YADİGAROĞLU M.

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.146, (Özet Bildiri)

2012

2012

14. The effect of a teaching material based on common knowledge construction model on gifted students’ understanding of acids and bases concepts

VURAL S., DEMİRCİOĞLU H., DEMİRCİOĞLU G.

IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.610, (Özet Bildiri)

2012

2012

15. The effect of activities based on the 5e model on the gifted students’ understanding of ‘boiling’ concept

VURAL S., DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H.

IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.564, (Özet Bildiri)

2012

2012

16. The effect of activities based on 5e model on grade 10 students' understanding of the gas concept

Yadigaroglu M., Demircioglu G.

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.634-637, (Tam Metin Bildiri) identifier

2006

2006

17. Pedagojik formasyon eğitimi almış ve almamış kimya öğretmenlerinin öğretim uygulamaları açısından karşılaştırılması

ÖZMEN H., DEMİRCİOĞLU G., DEMİRCİOĞLU H.

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1509-1513, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

18. Kimya öğretmen adaylarının elektrokimya kavramlarını anlama düzeyleri ve karşılaşılan yanılgılar

DEMİRCİOĞLU G., ÖZMEN H., DEMİRCİOĞLU H.

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1153-1157, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

20. Lise II kimya öğrencilerinin asit ve bazlarla ilgili önbilgileri ve karşılaşılan yanılgılar

DEMİRCİOĞLU G., ÖZMEN H., AYAS A.

V. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.719-725, (Tam Metin Bildiri)

2002

2002

21. Lise öğrencilerinin kimyasal bağlarla ilgili anlama düzeylerinin ve yanılgılarının belirlenmesine yönelik bir çalışma

ÜNAL S., ÖZMEN H., DEMİRCİOĞLU G., AYAS A.

V. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.846-852, (Tam Metin Bildiri)

2001

2001

22. Bazı kimya kavramlarıyla ilgili öğrenci yanılgıları: Bir literatür araştırması

ÖZMEN H., DEMİRCİOĞLU G., AYAS A.

Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu,, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.414-420, (Tam Metin Bildiri)

2001

2001

23. Kimya öğretmen adaylarının asitler ve bazlarla ilgili yanlış anlamalarının belirlenmesi

DEMİRCİOĞLU G., ÖZMEN H., AYAS A.

Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.451-457, (Tam Metin Bildiri)

2000

2000

24. Kimyasal denge konusunun öğrenciler tarafından anlaşılma düzeyi ve karşılaşılan yanılgılar.

YILDIRIM A., DEMİRCİOĞLU G., ÖZMEN H., AYAS A.

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Ağustos 2000, ss.427-432, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2015

2015

1. Asitler ve Bazlar

DEMİRCİOĞLU G., YAMAN F., Karslı F., Yıldırım N., Kolomuç A., KARATAŞ F. Ö., et al.

Kimya Kavramlar & Problemler, Suat UNAL, Editör, Adana Nobel Kitabevi, Ankara, ss.263-296, 2015


Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri

01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013

01 Eylül 2013 - 01 Eylül 2013

III. KİMYA EĞİTİMİ KONGRESİ

Oturum Başkanı

Trabzon-Türkiye

Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 38

h-indeksi (WOS): 2