Yayınlar & Eserler

Makaleler 25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (2)
Scopus (17)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 27

1. Öğrenme analitikleri aracı olarak tasarlanan bir mobil öğrenme panelinin kullanılabilirliğinin değerlendirilmesi

3rd International Congress on Education, Distance Education and Educational Technology (ICDET 2017), Antalya, Türkiye, 24 - 25 Kasım 2017, ss.70, (Özet Bildiri)

2. Matematik Problemlerinin Çözümü İçin Genel Bir Çözümleme Modelinin Geliştirilmesi

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

3. Trabzon Turizminde Yaşanan Sorunların Analizi Ve Eğitsel Çözüm Önerileri

DOKAP Bölgesi Uluslararası Turizm Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

4. Ortaokul Öğrencilerinin Mobil Sosyal Ağ Uygulamalarını Problemli Kullanım Durumlarına ve Akademik Performanslarına Göre Profillenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.909-910, (Özet Bildiri)

5. Çevrimiçi Öğrenen Davranışlarını Raporlayıp Görselleştiren Hedef Yönelimli Bir Mobil Öğrenme Paneli Tasarımı

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2017), Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.885-886, (Özet Bildiri)

6. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi

Programlama Dillerine İlişkin Güncel Taleplerin ve Eğilimlerin Belirlenmesi: Bir Semantik Analiz Uygulaması, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, (Tam Metin Bildiri)

7. Building a learning experience: What do learners' online interaction data imply?

13th International Conference on Cognition and Exploratory Learning in Digital Age (CELDA 2016), Mannheim, Almanya, 28 - 30 Ekim 2016, ss.253-260, (Tam Metin Bildiri)

8. PROBLEM ÇÖZME ÖĞRETİMİ İÇİN GRAF TEORİSİ KULLANILARAK BİR MODEL OLUŞTURULMASI

4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)

9. Öğrenme sürecini görselleştirmede öğrenme analitiği aracı olarak öğrenme panelleri: Bir sistematik tarama çalışması

4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Elazığ, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2016, ss.609-615, (Tam Metin Bildiri)

10. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının E-içerik Geliştirme Becerileri ve Akademik Başarı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ERPA International Congresses on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 2 - 04 Haziran 2016, ss.845-851, (Tam Metin Bildiri)

11. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının E-içerik Geliştirme Becerileri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

ERPA International Congresses on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 1 - 04 Haziran 2016, ss.845-851, (Tam Metin Bildiri)

12. Oyunsallaştırma Uygulamalarında Öğrencilerin Dijital Rozet Kullanım Durumlarının Sınıflandırılması

10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.71-76, (Tam Metin Bildiri)

13. Oyunlaştırma Uygulamasında Çevrimiçi Öğrenme Davranışlarına Dayalı Olarak Öğrencilerin Dijital Rozet Kullanım Durumlarının Sınıflandırılması

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.142-150, (Tam Metin Bildiri)

14. Distance Education Research Trends in Thesis and Dissertations conducted within Turkish Universities in the Last Decade

II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.32-33, (Özet Bildiri)

16. Öz Değerlendirmede Ölçüt Belirleme Ve Akademik Başarı İlişkisi: MOODLE Üzerinde Bir Uygulama

3 rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2015), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.40-50, (Tam Metin Bildiri)

17. Öz Değerlendirmede Ölçüt Belirleme ve Akademik Başarı İlişkisi: Moodle Üzerinde Bir Uygulama

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.4, (Özet Bildiri)

19. Yükseköğretim öğrencilerinin çevrimiçi ve karma öğrenme ortamlarındaki topluluk hissi algılarının incelenmesi

II. International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.56, (Özet Bildiri)

20. Flipped Öğrenmeye İlişkin Sistematik Bir Alanyazın Taraması: Kavramlar Ve Uygulamalar

International Conference on New Trends in Educational Technology, Gazi Magosa, Kıbrıs (Kktc), 14 - 15 Nisan 2014, ss.35, (Özet Bildiri)

21. Sınıf öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi özyeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2012, ss.87, (Özet Bildiri)

22. Okul öncesi döneme yönelik hareket tabanlı öğrenme materyali geliştirme süreci

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2012, ss.102, (Özet Bildiri)

23. Lisansüstü Eğitimde Öğrenme Ortamı Olarak Sosyal Ağ Sitesi Kullanımı: Facebook Örneği

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.67, (Özet Bildiri)

24. Uzaktan Eğitimde Akreditasyon

11. International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 Mayıs 2011, ss.2071-2079, (Tam Metin Bildiri)

25. Sosyal Ağ Sitelerinin Ortaöğretim Öğrencilerinin Iletişimine Ve Yazarlık Gelişimine Etkisi: Facebook Örneği

11. International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 Mayıs 2011, ss.1987-1996, (Tam Metin Bildiri)

26. Teacher's and parent's opinions on the applicability of online teacher-parent meeting: two online parents' meeting implementings

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

27. Educational computer games for developing psychomotor ability in children with mild mental impairment

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier
Kitaplar 3

1. Edraw Max

Kavram Öğretiminde Web 2.0, Tatlı Z., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.149-173, 2017

2. Öğrenme yaklaşımlarının öğretim teknolojileri alanındaki yeri ve önemi

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Odabaşı H. F., Akkoyunlu B., İşman A, Editör, Tojet, Sakarya, ss.451-468, 2017

3. The adaptation of a residential course to web-based environment for increasing productivity

Increasing Productivity and Efficiency in Online Teaching, Dickenson, P., Jaurez J.J., Editör, Igı Global Publications, Usa, ss.43-63, 2016
Metrikler

Yayın

55

Yayın (WoS)

13

Yayın (Scopus)

19

Atıf (WoS)

36

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

46

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (Scholar)

24

H-İndeks (Scholar)

2

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları