Makaleler
25
Tümü (25)
SCI-E, SSCI, AHCI (9)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (11)
ESCI (2)
Scopus (17)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (6)
2. Designing a Usability Assessment Process for Adaptive Intelligent Tutoring Systems:A Case Study
Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry
, cilt.10, sa.1, ss.141-179, 2019 (Hakemli Dergi)
5. STUDENTS’ PREFERENCES IN ONLINE ASSESSMENT PROCESS: INFLUENCES ON ACADEMIC PERFORMANCES
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.18, sa.1, ss.132-142, 2017 (Scopus)
6. Students’ preferences in online assessment process: Influences on academic performances
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.18, sa.1, ss.132-142, 2017 (Scopus)
8. STUDENTS’ PREFERENCES IN ONLINE ASSESSMENT PROCESS: INFLUENCES ON ACADEMIC PERFORMANCES
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.18, sa.1, ss.132-142, 2017 (Scopus)
11. Investigation of an Online Learning Environment in Terms of Usability
Participatory Educational Research (PER)
, cilt.2, sa.3, ss.55-66, 2015 (Hakemli Dergi)
12. A Case Study on Online Mathematics Teaching with Pen-based Technology: Experiences of Two Instructors
CONTEMPORARY EDUCATİONAL TECHNOLOGY
, cilt.6, sa.4, ss.319-337, 2015 (Scopus)
13. Using pen-based technology in online mathematics course: An evaluation study
European Journal of Open, Distance and e-Learning
, cilt.16, sa.2, ss.152-164, 2013 (Hakemli Dergi)
14. Social Networking Site Usage Among University Students: Differences Of Educational Level
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.15, sa.3, ss.629-654, 2013 (SSCI)
15. Social Networking Site Usage among University Students: Differences of Educational Level
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.15, sa.3, ss.629-644, 2013 (SSCI)
16. Critical Thinking Level of Biology Classroom Survey: Ctlobics
The Online Journal of New Horizons in Education
, cilt.3, sa.1, ss.15-24, 2013 (Hakemli Dergi)
17. Exploring University Students' Level of Online Learning Acceptance
EGITIM ARASTIRMALARI-EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, cilt.49, ss.275-288, 2012 (SSCI)
22. Satisfaction State of Computer Education and Instructional Technologies Students: Karadeniz Technical University Case
Elementary Education Online
, cilt.10, sa.3, ss.836-849, 2011 (Hakemli Dergi)
23. Teachers' Views on the Potential Use of Online In-Service Education and Training Activities
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
, cilt.12, sa.4, ss.68-87, 2011 (Scopus)
24. Üniversite Öğrencilerinin Sosyal Ağ Siteleri Kullanım Amaçlarını Belirlemeye Yönelik Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.1, sa.3, ss.251-263, 2010 (Hakemli Dergi)
25. WEB TABANLI UZAKTAN EĞİTİM SİSTEMLERİNDE KARŞILAŞILAN PROBLEMLER
e-Journal of New World Sciences Academy Education Sciences
, cilt.5, sa.1, ss.1-18, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
27
2. Matematik Problemlerinin Çözümü İçin Genel Bir Çözümleme Modelinin Geliştirilmesi
5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)
8. PROBLEM ÇÖZME ÖĞRETİMİ İÇİN GRAF TEORİSİ KULLANILARAK BİR MODEL OLUŞTURULMASI
4th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 6 - 08 Ekim 2016, (Özet Bildiri)
11. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının E-içerik Geliştirme Becerileri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ERPA International Congresses on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 1 - 04 Haziran 2016, ss.845-851, (Tam Metin Bildiri)
12. Oyunsallaştırma Uygulamalarında Öğrencilerin Dijital Rozet Kullanım Durumlarının Sınıflandırılması
10. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2016), Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.71-76, (Tam Metin Bildiri)
14. Distance Education Research Trends in Thesis and Dissertations conducted within Turkish Universities in the Last Decade
II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.32-33, (Özet Bildiri)
15. BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN BAKIŞ AÇILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.178, (Özet Bildiri)
16. Öz Değerlendirmede Ölçüt Belirleme Ve Akademik Başarı İlişkisi: MOODLE Üzerinde Bir Uygulama
3 rd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium (ITTES 2015), Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.40-50, (Tam Metin Bildiri)
17. Öz Değerlendirmede Ölçüt Belirleme ve Akademik Başarı İlişkisi: Moodle Üzerinde Bir Uygulama
3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.4, (Özet Bildiri)
22. Okul öncesi döneme yönelik hareket tabanlı öğrenme materyali geliştirme süreci
6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2012, ss.102, (Özet Bildiri)
Kitaplar
3
3. The adaptation of a residential course to web-based environment for increasing productivity
Increasing Productivity and Efficiency in Online Teaching, Dickenson, P., Jaurez J.J., Editör, Igı Global Publications, Usa, ss.43-63, 2016
