Akademik Unvanlar
-
2011 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatı
-
2010 - Devam Ediyor Yrd. Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatı
-
2009 - Devam Ediyor Öğretim Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatı
-
2002 - 2009 Araştırma Görevlisi
Atatürk Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Yabancı Diller Eğitimi Anabilim Dalı
Yönetimsel Görevler
-
2023 - Devam Ediyor Birim Kalite Komisyonu Üyesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Batı Dilleri ve Edebiyatı
-
2022 - Devam Ediyor Staj Başkanı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatı
-
2010 - Devam Ediyor Bölüm Başkan Yardımcısı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatı
-
2014 - 2024 Fakülte Yönetim Kurulu Üyesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatı
-
2011 - 2016 Erasmus Programı Bölüm Koordinatörü
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatı
-
2011 - 2016 Farabi Programı Bölüm Koordinatörü
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatı
Akademi Dışı Deneyim
-
1999 - 2002 Öğretmen
Milli Eğitim Bakanlığı
Verdiği Dersler
-
Lisans Uygulamalı Dilbilim
-
Lisans Öğretmenlik Uygulaması
-
Yüksek Lisans Theory of Second Language Acquisition
-
Lisans Dil Öğretim Yöntemleri
-
Lisans Özel Öğretim Yöntemleri
-
Doktora Second Language Acquisition
-
Yüksek Lisans Statistical Analysis
-
Doktora Advanced Statistical Analysis
-
Lisans İleri Araştırma Yöntemleri
-
Doktora Essential Topics in Applied Linguistics
-
Lisans Özel Amaçlı İngilizce
Yönetilen Tezler
-
A critical discourse analysis of European commission Turkey 2021 report
Semiz Ö. (Danışman)
-
A study of ELL students' engagement and participation in online education during Covid19 pandemic
Semiz Ö. (Danışman)
-
Investigating parental involvement strategies and roles used by Turkish parents to support learners' EFL distance learning process in terms of parents' economic, social, and cultural capitals: A mixed-methods study
Semiz Ö. (Danışman)
-
English language instructors' attitudes towards professional development and their engagement in self-initiated professional development
Semiz Ö. (Danışman)