SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
The Use of Digital Storytelling in Nursing Education, Case of Turkey: Web 2.0 Practice
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.13, sa.10, ss.6807-6822, 2017 (SSCI)
The Use of Digital Storytelling in Nursing Education, Case of Turkey: Web 2.0 Practice
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.13, sa.10, ss.6707-6722, 2017 (SCI-Expanded)
The Use of Digital Storytelling in Nursing Education, Case of Turkey: Web 2.0 Practice
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.13, sa.10, ss.6707-6722, 2017 (SCI-Expanded)
Yabancı dil konuşma eğitiminde dijital öykü kullanımı
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi
, sa.45, ss.137-152, 2017 (SSCI)
Developing an Attitude Scale for Pre-Service Student Teachers' Material Usage in Classroom Enviroment
İlköğretim Online
, cilt.12, sa.2, ss.903-911, 2013 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Peer assessment through digital storytelling: experiences of pre-service IT teachers
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND LEARNING TECHNOLOGY
, cilt.35, sa.3, ss.217-228, 2018 (ESCI)
Öğretmen Adaylarının Alanda Teknoloji Kullanımına Yönelik Yeterlilikleri
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.18, sa.1, ss.35-55, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Alanda Teknoloji Kullanımına Yönelik Yeterlilikleri
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.18, sa.1, ss.35-55, 2017 (Hakemli Dergi)
Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özgüvenlerine Web 2.0 Araçlarının Etkisi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.3, ss.659-678, 2016 (Hakemli Dergi)
Öğretmenlik Uygulaması Sürecinin Dijital Öyküler İle Yansıtılması
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.4, sa.2, ss.16-28, 2015 (Hakemli Dergi)
Satisfaction State of Computer Education and Instructional Technologies Students: Karadeniz Technical University Case
Elementary Education Online
, cilt.10, sa.3, ss.836-849, 2011 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Writing dersinde bulut bilişim uygulaması ve yansımaları
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.86
Ortaokul öğrenme güçlüğü tanılı kaynaştırma öğrencilerine yönelik fen deneyleri kılavuzunun hazırlanması: “Canlılar ve hayat” öğrenme alanı örneği
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.188-189
Web 2.0 Araçlarının Eğitim Amaçlı Kullanımı Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Teknoloji ve Sınıf Ortamında Materyal Kullanımına Yönelik Tututmlarına Etkisi
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1
The Effect of Digital Storytelling Application on Student Opinions about Cloud Computing
II. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conferance, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.1
Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Bulunan Öğrencilerin Cümle Kurma Becerisinin Gelişimi İçin Alternatif Bir Yöntem: Dijital Öykü
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.1
Yabancı Dil Konuşma Eğitiminde Dijital Öykü Kullanımı
Third Instructional Technology and Teacher Education, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.1
PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN ÖNÜNDEKİ ENGELLER
EJER 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1
Bilgisayar Öğretmenlerinin İlköğretim Bilgisayar Ders Saatlerine İlişkin Düşünceleri ve Müfredata Yönelik Önerileri
7. Uluslar Arası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.3