Makaleler
12
Tümü (12)
SCI-E, SSCI, AHCI (6)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (7)
ESCI (1)
Scopus (6)
TRDizin (6)
Diğer Yayınlar (1)
1. Peer assessment through digital storytelling: experiences of pre-service IT teachers
INTERNATIONAL JOURNAL OF INFORMATION AND LEARNING TECHNOLOGY
, cilt.35, sa.3, ss.217-228, 2018 (ESCI, Scopus)
2. The Use of Digital Storytelling in Nursing Education, Case of Turkey: Web 2.0 Practice
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.13, sa.10, ss.6707-6722, 2017 (SCI-Expanded, Scopus)
3. The Use of Digital Storytelling in Nursing Education, Case of Turkey: Web 2.0 Practice
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.13, sa.10, ss.6807-6822, 2017 (SSCI, Scopus)
4. The Use of Digital Storytelling in Nursing Education, Case of Turkey: Web 2.0 Practice
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.13, sa.10, ss.6707-6722, 2017 (SCI-Expanded, Scopus)
5. Öğretmen Adaylarının Alanda Teknoloji Kullanımına Yönelik Yeterlilikleri
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.18, sa.1, ss.35-55, 2017 (TRDizin)
6. Öğretmen Adaylarının Alanda Teknoloji Kullanımına Yönelik Yeterlilikleri
EGE EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.18, sa.1, ss.35-55, 2017 (TRDizin)
7. Yabancı dil konuşma eğitiminde dijital öykü kullanımı
ÖNERİ: Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Hakemli Dergisi
, sa.45, ss.137-152, 2017 (SSCI, Scopus, TRDizin)
8. Öğretmen Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Özgüvenlerine Web 2.0 Araçlarının Etkisi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.3, ss.659-678, 2016 (TRDizin)
9. Öğretmenlik Uygulaması Sürecinin Dijital Öyküler İle Yansıtılması
Journal of Instructional Technologies & Teacher Education
, cilt.4, sa.2, ss.16-28, 2015 (Hakemli Dergi)
10. Developing an Attitude Scale for Pre-Service Student Teachers' Material Usage in Classroom Enviroment
İlköğretim Online
, cilt.12, sa.2, ss.903-911, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
12. Satisfaction State of Computer Education and Instructional Technologies Students: Karadeniz Technical University Case
Elementary Education Online
, cilt.10, sa.3, ss.836-849, 2011 (TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
11
1. Writing dersinde bulut bilişim uygulaması ve yansımaları
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.86, (Özet Bildiri)
3. Ortaokul öğrenme güçlüğü tanılı kaynaştırma öğrencilerine yönelik fen deneyleri kılavuzunun hazırlanması: “Canlılar ve hayat” öğrenme alanı örneği
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.188-189, (Özet Bildiri)
4. Web 2.0 Araçlarının Eğitim Amaçlı Kullanımı Eğitiminin Öğretmen Adaylarının Teknoloji ve Sınıf Ortamında Materyal Kullanımına Yönelik Tututmlarına Etkisi
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
5. The Effect of Digital Storytelling Application on Student Opinions about Cloud Computing
II. International Dynamic, Explorative and Active Learning Conferance, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
6. Hafif Düzeyde Zihinsel Yetersizliği Bulunan Öğrencilerin Cümle Kurma Becerisinin Gelişimi İçin Alternatif Bir Yöntem: Dijital Öykü
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
7. Yabancı Dil Konuşma Eğitiminde Dijital Öykü Kullanımı
Third Instructional Technology and Teacher Education, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
8. PROJE GELİŞTİRME VE YÖNETİMİ SÜRECİNDE ÖĞRETMENLERİN ÖNÜNDEKİ ENGELLER
EJER 2015, Ankara, Türkiye, 8 - 10 Haziran 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
11. Bilgisayar Öğretmenlerinin İlköğretim Bilgisayar Ders Saatlerine İlişkin Düşünceleri ve Müfredata Yönelik Önerileri
7. Uluslar Arası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.3, (Tam Metin Bildiri)