Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (17)
ESCI (6)
Scopus (16)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (6)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 54

1. Exploring the Intersection of Artificial Intelligence and Disability in Education: A Thematic Analysis

2024 IEEE International Conference on Advanced Learning Technologies (ICALT), Gazimagusa, Kıbrıs (Kktc), 1 - 05 Temmuz 2024, ss.100-105, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2. DECISIVE FACTORS FOR NEETS IN EU AREA: A MODEL FOR PREDICTING NEETs RATES

First International Conference Rural Youth and the new Youth Guarantee, Brescia, İtalya, 14 Eylül 2022, cilt.1, sa.1, ss.149-152, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

3. MICRO LEVEL EDUCATION INTERVENTIONS IN RURAL AREAS: DEVELOPING TRANSVERSAL SKILLS IN IRELAND, PORTUGAL AND TURKEY

First International Conference Brescia International “Rural Youth and the New Youth Guarantee ", Brescia, İtalya, 14 Eylül 2022, cilt.1, sa.1, ss.105-107, (Tam Metin Bildiri) Creative Commons License

4. Conceptual framework of adaptive web based skill assessment tool designed for low qualified adults in Turkey

9th Teaching & Education Virtual Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 23 - 24 Haziran 2020, cilt.1, ss.73-80, (Tam Metin Bildiri)

5. Assessment of basic skills of low qualified adults in Turkey for labor market: Needs analysis

9th Teaching & Education Virtual Conference, Praha, Çek Cumhuriyeti, 23 - 24 Haziran 2020, cilt.1, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

8. Uzaktan Eğitim Literatüründeki Araştırma Eğilimlerinin Tespitine YönelikMetinsel İçerik Analizi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Ocak 2019, ss.116-122, (Tam Metin Bildiri)

9. Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi İçin Artırılmış Gerçeklik Tabanlı MateryalTasarlanması

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.647-652, (Tam Metin Bildiri)

10. Üniversite Adayı Öğrencilerin Tercihlerindeki Ölçütlerin Belirlenmesi: TwitterSosyal Medya Platformu Üzerinde İçerik Analizi

7. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.327-332, (Tam Metin Bildiri)

11. Endüstri 4.0 Kapsamında Akıllı Fabrikaların İncelenmesi

5th International Conference on Management Information Systems (IMISC 2018), Ankara, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

12. Uzaktan Eğitimde Çevrimdışı Sertifika Programları İçin Sistem Tasarımı

5th International Conference on Management Information Systems (IMISC 2018), Ankara, Türkiye, 24 - 26 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

13. Real-Time Processing of Big Data Streams: Lifecycle, Tools, Tasks, and Challenges

2018 2nd International Symposium on Multidisciplinary Studies and Innovative Technologies (ISMSIT), Ankara, Turkey, 19 - 21 Ekim 2018, (Tam Metin Bildiri)

14. Evaluation Of Distance Learning Activities Of Karadeniz Technical University Through Google Analytics Data

I. Uluslararası Kanuni Sultan SüleymanSempozyumu, Trabzon, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2018, ss.644-647, (Özet Bildiri)

15. Üniversite Öğrencilerin Uzaktan Eğitim Alışkanlıklarının İncelenmesi: Ktü Ortak Dersler Örneği

I. Uluslararası Kanuni Sultan SüleymanSempozyumu, Trabzon, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2018, ss.652, (Özet Bildiri)

16. Quality Standarts For Ict Supported Distance Education In Turkey

I. Uluslararası Kanuni Sultan Süleyman Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2018, ss.638-639, (Özet Bildiri)

17. Analysis Of Research Trends In Distance Education Literature By Probabilistic TopicModeling Method

I. Uluslararası Kanuni Sultan SüleymanSempozyumu, Trabzon, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2018, ss.640-643, (Özet Bildiri)

18. Uzaktan Eğitim Araçlarının Bilişim Derslerinin Öğrenimine Etkisi

27. ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2547-2552, (Tam Metin Bildiri)

19. Uzaktan Eğitim Araçlarının Bilişim Derslerinin Öğretimine Etkisi

27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.2547-2552, (Tam Metin Bildiri)

20. Real-Time Processing of Big Data Streams: Lifecycle, Tools, Tasks, and Challenges

2nd International Symposium on Multidisciplinary Studies and Innovative Technologies (ISMSIT), Kizilcahamam, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2018, ss.284-289, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

22. DOĞU KARADENİZ TURİZMİNDE EĞİTİMSEL PROBLEMLEREUZAKTAN EĞİTİM İLE ÇÖZÜM ÖNERİLERİ

DOKAP Bölgesi ULUSLARARASI TURİZM SEMPOZYUMU, Trabzon, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2017, ss.390-394, (Özet Bildiri)

23. Okul öncesi Öğretmenliği Öğrencilerinin Eğtisel Sosyal Ağ ve Uzaktan Eğitim Platformuna Yönelik Görüşleri

5th International Instructional Technologies Teacher Education Symposium - ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

24. Okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin eğitsel sosyal ağ ve uzaktan eğitim platformuna ilişkin görüşleri

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

25. Okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin çevrimiçi ortam kavramına yönelik algıları

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

26. Üstün yetenekli öğrenciler için geliştirilen animasyon konulu bilgisayar alanı destek eğitim etkinliklerinin değerlendirilmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi (UEBK-ICES 2017), Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.84-85, (Özet Bildiri)

27. Öğretmen Adaylarının Etkileşimli Tahta Kullanımı Algıları ve Kullanım Niyetlerinin Belirlenmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.2762-2763, (Özet Bildiri)

28. Okul öncesi öğretmenliği öğrencilerinin Edmodo deneyimlerinin incelenmesi

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

29. Özel Eğitim Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknoloji Kullanımına İlişkin Algıları ve Teknopedagojik Yeterlikleri

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.19, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

30. TEACHER’S PROFESSIONAL DEVELOPMENT IN TURKEY: DISTANCE EDUCATION PERSPECTIVE

7th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Budapest, Macaristan, 27 - 29 Eylül 2016, (Özet Bildiri)

31. Improving the Smart Board Skills of Prospective Teachers Through Smart Board Course : A Case Study

3rd INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.121-122, (Özet Bildiri)

32. IMPROVING DISANCE EDUCATION: PERSPECTIVE OF DISTANCE EDUCATIONORGANIZAITON STAFF

3. Ulusararsı Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.74, (Özet Bildiri)

33. INPROVING DISTANCE EDUCATION: PERSPECTIVE OF DISTANCE EDUCATION ORGANIZATION STAFF

INTERNATIONAL INSTRUCTIONAL TECHNOLOGIES AND TEACHER EDUCATION, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, cilt.1, ss.74, (Özet Bildiri)

34. Türkiye’de Üniversitelerdeki Uzaktan Eğitim Merkezlerinin Faaliyetleri

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 Mayıs - 22 Aralık 2015, ss.59, (Özet Bildiri)

35. TÜRKIYE’DE ÜNIVERSITELERDEKI UZAKTAN EĞITIM MERKEZLERININ FAALIYETLERI

9th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.1-7, (Özet Bildiri)

36. Quality and Cost/Benefit Analysis of Distance Education: A Case Study at Karadeniz Technical University - Distance Education Research and Application Center

INTERNATIONAL CONFERENCE ON INTERDISCIPLANARY RESEARCH ON EDUCATION, Milano, İtalya, 29 - 30 Kasım 2014, ss.1-7, (Tam Metin Bildiri)

37. Türkiye Yüksek Öğretiminde Uzaktan Eğitim ve Organizasyon Yapısı

II. International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, Afyonkarahisar, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.58, (Özet Bildiri)

38. Adoption Process Of Instructors To Online Roles

11. International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.773-782, (Tam Metin Bildiri)

39. Web Tabanlı Yabancı Dil Eğitim Ortamlarının Müfredat Paralelinde İngilizce Derslerindeuygulanması Ve Sonuçları

I. ULUSLARARASI BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİMTEKNOLOJİLERİ SEMPOZYUMU, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1628-1639, (Tam Metin Bildiri)

40. Prospective Mathematic Teacher’xxs Attitudes towards Laearning Mathematics with Technology

7th International Educational Technology Conference, NİCOSİA, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.1075-1079, (Tam Metin Bildiri)

41. Web Tabanlı Yabancı Dil Eğitim Ortamlarının Müfredat Paralelinde Ingilizce Derslerinde Uygulanması Ve Sonuçları

1. Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1628-1637, (Tam Metin Bildiri)

42. Bilgisayar Destekli Materyal Kullanımının Öğrencilerin Matematik Tutumlarına Etkisi

7th International Educational Technology Conference, Nicosia, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.1, ss.44-48, (Tam Metin Bildiri)

43. Prospective Mathematics Teachers’ Attitudes Towards Learning Mathematics with Technology

7th International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.2, ss.27-30, (Tam Metin Bildiri)

44. Yabancı Dil Eğitim Ortamlarının Bilişim Ve Iletişim Teknolojileri Bıt Kullanarak Zenginleştirilmesi

Xı. Türkiye'de Internet Konferansı, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2006, (Tam Metin Bildiri)

45. Yabancı Dil Eğitim Ortamlarının Bilişim ve İletişim Teknolojileri (BIT) Kullanarak Zenginleştirilmesi

”Türkiye’xxde İnternet” Konferansı Bildirileri (pp. 187-190)., Ankara, Türkiye, 10 - 13 Ekim 2006, (Tam Metin Bildiri)

46. Increasing Students’ Interest, Confidence and Ability on Mathematic Lessons UsingComputer Simulations

6th International Educational Technology Conference, FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.10451049, (Tam Metin Bildiri)

47. Türkiye’deki Yabancı Dil Eğitimindeki Problemlere Alternatif Bir Çözüm: BilgisayarDestekli Etkileşimli Sınıf Ortamında Yabancı Dil Öğretimi

6th International Educational Technology Conference, FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.10721076, (Tam Metin Bildiri)

48. Biligsayar Ortamında Matematiksel Modellemeler Kullanarak Öğrencilerin Temel Matematik Becerilerinin Geliştirilmesi

6th INTERNATIONAL EDUCATIONALTECHNOLOGY CONFERENCE, FAMAGUSTA, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.907911, (Tam Metin Bildiri)

49. Preservice computer teacher’xxs perceptions of fundamental internet concepts

XXII Comparative Education Society in Europe, Granada, Nikaragua, 3 - 06 Temmuz 2006, ss.26, (Özet Bildiri)

51. Increasing Students Intereset Confidence And Ability On Mathematic Lessons Using Computer Simulations

6th International Educational Technology Conference, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1045-1049, (Tam Metin Bildiri)

52. Bilgisayar Ortamında Matematiksel Modellemeler Kullanarak Öğrencilerin Temel Matematiksel Becerilerinin Geliştirilmesi

6th International Educational Technology Conference,, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, cilt.1, ss.907-911, (Tam Metin Bildiri)

53. Türkiye Deki Yabancı Dil Eğitimindeki Problemlere Alternatif Bir Çözüm Bilgisayar Destekli Etkilelşimli Sınıf Ortamında Yabancı Dil Öğretimi

6th International Educational Technology Conference, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1072-1076, (Tam Metin Bildiri)

54. EFFECTIVENESS AT WEB BASED EDUCATIONAL ENVIROMENT

V. International Educational Technologies Conference, Sakarya, Türkiye, 21 - 23 Eylül 2005, ss.191-195, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 8

1. Media Accessibility in Education: Combining Bibliometric Study and Literature Review

Transforming Media Accessibility in Europe , Ann Marcus-Quinn,Krzysztof Krejtz,Carlos Duarte, Editör, Springer Nature, Basel, ss.187-208, 2024

2. Media Accessibility in Education: Combining Bibliometric Study and Literature Review

Transforming Media Accessibility in Europe, Duarte Carlos, Krejtz Krzysztof, Marcus-Quinn Ann, Editör, Springer Nature, Basel, ss.187-208, 2024

3. Açık ve Uzaktan Eğitimde Öğreten ve Öğrenen Rolleri

AÇIK VE UZAKTAN ÖĞRENME, Erakn Tekinaraslan, Melih Derya güler, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.127-143, 2020

4. İlköğretime Yönelik Web Tabanlı İngilizce ÖğretimMateryalinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesi

GÜNCEL EĞITIM BILIMLERI ARAŞTIRMALARI II, Ahmet DOĞANAY,, Editör, Akademisyen Yayınevi, Ankara, ss.19-39, 2020

5. HAYAT BOYU ÖĞRENME

İNTERNET VE AĞ TOPLUMU, ESRA KELEŞ, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.179-190, 2019

6. Programlama Dillerinin Tarihi ve Programlama Öğretimi

Kuramdan Uygulamaya ProgramlamaÖğretimi, Yasemin GÜLBAHAR Hasan KARAL, Editör, PEGEM AKADEMİ, Ankara, ss.2-36, 2018

7. Bilgisayar Bilimi Eğitiminde Kavram ve Kuramlar

BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNMEDEN PROGRAMLAMAYA, Yasemin Gülbahar Çakmak, Editör, PEGEM AKADEMİ YAYINCILIK, Ankara, ss.101-131, 2017

8. The Problems and SupportServices in Web-BasedDistance Education:Expectations in Support Services

Handbook of Research on Engaging Digital Natives in Higher Education Settings, Margarida M. Pinheiro, Dora Simões, Editör, IGI Global, ss.362-373, 2016
Metrikler

Yayın

88

Yayın (WoS)

19

Yayın (Scopus)

17

Atıf (WoS)

76

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

91

H-İndeks (Scopus)

6

Atıf (Scholar)

423

H-İndeks (Scholar)

11

Atıf (TrDizin)

5

H-İndeks (TrDizin)

2

Atıf (Diğer Toplam)

12

Toplam Atıf Sayısı

89

Proje

12

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları