Makaleler
28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (4)
Scopus (11)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (10)
2. 2018 Liselere Giriş Sınavına İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, ss.337-363, 2019 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
5. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (TRDizin)
6. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (TRDizin)
7. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (TRDizin)
9. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.10, sa.1, ss.129-149, 2018 (Hakemli Dergi)
11. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.10, sa.1, ss.129-149, 2018 (Hakemli Dergi)
12. A research on future mathematics teachers’ instructional explanations: The case of Algebra
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.16, ss.1500-1508, 2016 (Hakemli Dergi)
13. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Modelleme Sürecinde Teknolojinin Rolüne İlişkin Görüşleri
Caucasian Journal of Science
, cilt.1, sa.1, ss.7-20, 2016 (Hakemli Dergi)
14. 5., 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Aritmetik Sözel Problemleri Çözme Sürecinin İncelenmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.14, sa.4, ss.1439-1449, 2015 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
15. Reflections from a Learning Setting Designed to Investigate Mathematical Thinking
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.2, sa.1, ss.11-23, 2015 (Hakemli Dergi)
16. 5., 6. ve 7. sınıf öğrencilerinin aritmetik sözel problemleri çözme sürecinin incelenmesi.
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.14, sa.4, ss.1439-1449, 2015 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
17. Investigating Students’ Modes of Thinking in Linear Algebra: The Case of Linear Independence
International Journal for Mathematics Teaching and Learning
, cilt.1, ss.388-410, 2015 (Hakemli Dergi)
18. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.180-195, 2013 (Hakemli Dergi)
21. Matematik Öğretmeni Adaylarının Sonsuzluk, Belirsizlik ve Tanımsızlık Kavramına İlişkin Anlamaları
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, cilt.7, sa.1, ss.166-190, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
22. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.180-195, 2013 (Hakemli Dergi)
23. İlköğretim 8.Sınıf Matematik Ders Kitabının Eğitimsel Tasarımına İlişkin Öğretmen ve Uzman Görüşleri
Milli Eğitim
, cilt.41, sa.194, ss.216-239, 2012 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
24. Öğretmen Adaylarının Çoklu Gösterimleri Kullanma Becerilerinin Analizi.
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.11, sa.1, ss.239-250, 2012 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
25. 7, 8 ve 9. Sınıf Öğrencilerinin Olasılık İle İlgili Kavram Yanılgılarının İncelenmesi
Milli Eğitim
, cilt.35, sa.173, ss.361-375, 2007 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
26. Grafik Hesap Makinelerinin Matematik Derslerine Adaptasyonu ile ilgili Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
TURKISH ONLINE JOURNAL OF EDUCATIONAL TECHNOLOGY
, cilt.4, sa.4, ss.146-162, 2005 (Hakemli Dergi)
27. Ortaöğretimdeki çocukların matematiksel ispat yapabilme durumlarının incelenmesi
ÇAĞDAŞ EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.30, sa.316, ss.35-45, 2004 (TRDizin)
28. Alan Çalışması Dersinin Fen Bilgisi ve Matematik Öğretmen Adaylarına Kazandırdığı Yeterlilikler Açısından İncelenmesi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.2, sa.27, ss.52-62, 2004 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
44
2. Power Point ve Excel yardımıyla İlköğretim Matematik Materyal Geliştirme
IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)
4. Power Point ve Excel yardımıyla İlköğretim Matematik Materyal Geliştirme
IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)
11. Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi: Enlemsel bir Araştırma
INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1357, (Özet Bildiri)
12. An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Content Knowledge for Teaching Geometry
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 28 - 30 Kasım 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
13. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarına Üniversitelerde Sunulan Öğrenme Fırsatlarının Öğretmen Adaylarının Görüşleri Bağlamında İncelenmesi: Türkiye Örneği
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.209, (Özet Bildiri)
15. Determining Pre-Service Mathematics Teachers’ Beliefs about the Nature of Mathematics: The Case of Turkey
International Teacher Education Conferance, St. Petesburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.54-55, (Tam Metin Bildiri)
28. 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Kullandığı Üstbiliş Becerilerin İncelenmesi
I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)
37. XVème école d’été en didactique des mathématiques, Clermont-Ferrand
XVème école d’été en didactique des mathématiques, Paris, Fransa, 16 - 23 Ağustos 2009, (Özet Bildiri)
41. Preservice Secondary School Teachers’ Levels of Use Symbols and Algebraic Thinking
XIII World Congress Comparative Education Societies, Saraybosna, Bosna-Hersek, 3 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)
Kitaplar
10
7. Matematiksel Düşünme
Matematik Eğitiminde Teoriler, Bilgolbali E., Zembat İ.Ö., Arslan S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.17-40, 2016
8. Matematik Eğitiminde Grafik Hesap Makineleri
Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Karakırık E., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.209-227, 2013
10. Preservice Secondary School Teachers’ Use of Symbols and Algebraic Relationship in Turkey
Reforming Teaching and Learning: Comparative Perspectives in a Global Era, Tatto M.T., Mincu M., Editör, Sense Publishers, Rotterdam, ss.165-181, 2010
