Yayınlar & Eserler

Makaleler 28
Tümü (28)
SCI-E, SSCI, AHCI (10)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (4)
Scopus (11)
TRDizin (14)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 44

1. TI-92 ile Dinamik Geometri Problemleri

IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)

2. Power Point ve Excel yardımıyla İlköğretim Matematik Materyal Geliştirme

IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)

3. TI-92 ile Dinamik Geometri Problemleri

IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)

4. Power Point ve Excel yardımıyla İlköğretim Matematik Materyal Geliştirme

IV. Ulusal Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, (Özet Bildiri)

5. Göreve yeni başlayan matematik öğretmenlerinin öğretim yöntem ve teknik, ölçme-değerlendirme, müfredat bilgisi yeterliliklerinin incelenmesi

1. Uluslararası Öğrenme, Öğretim ve Eğitim Araştırmaları Kongresi, Amasya, Türkiye, 6 - 08 Eylül 2018, ss.519-520, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Ders Analizi Destekli Öğretmenlik Uygulaması Dersinin Değerlendirilmesi

IX.Uluslararası Eğitim AraşatırmalarıKnogresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.30, (Özet Bildiri)

7. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.250, (Özet Bildiri)

8. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması

12.Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, cilt.1, ss.250, (Özet Bildiri)

9. Improving Prospective Mathematics Teachers' Knowledge of Student Through Lesson Analysis

Proceedings of the 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.2, ss.51-58, (Tam Metin Bildiri)

10. PRESERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ GAINS FOR TEACHING DIVERSE STUDENTS

13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, (Tam Metin Bildiri)

11. Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi: Enlemsel bir Araştırma

INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1357, (Özet Bildiri)

12. An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Content Knowledge for Teaching Geometry

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 28 - 30 Kasım 2015, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

14. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Deneyimledikleri Öğrenme Fırsatlarının TEDS-M Sonuçları İle Karşılaştırılması

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.208, (Özet Bildiri)

15. Determining Pre-Service Mathematics Teachers’ Beliefs about the Nature of Mathematics: The Case of Turkey

International Teacher Education Conferance, St. Petesburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.54-55, (Tam Metin Bildiri)

16. Turkish preservice elementary mathematics teachers’ content knowledge: The case of algebra

International Symposium Elementary Maths Teaching, Prag, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.82-91, (Tam Metin Bildiri)

17. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Matematiksel Düşünme Süreçlerinin İncelenmesi

II. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

21. Matematik Öğretmeni Adaylarının Deneysel ve Teorik Modelleme Problemlerini Çözme Sürecinde Teknolojinin Rolünün İncelenmesi

II. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, (Özet Bildiri)

22. TURKISH PRESERVICE ELEMENTARY MATHEMATICS TEACHERS' CONTENT KNOWLEDGE: THE CASE OF ALGEBRA

International Symposium on Elementary Mathematics Teaching (SEMT), Prague, Çek Cumhuriyeti, 16 - 21 Ağustos 2015, ss.82-91, (Tam Metin Bildiri) identifier

23. Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi: Cebir Örneği

XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

24. Teachers’ Views on Use of Technology in Mathematics and Nature of Mathematics: A Qualitative Study

The International Symposium on Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, (Özet Bildiri)

25. Teachers’ Views on Use of Technology in Mathematics and Nature of Mathematics: A Qualitative Study

The International Symposium on Changes and New Trends in Education, Konya, Türkiye, 22 Ekim 2013 - 24 Ekim 2014, (Özet Bildiri)

26. Eğitim Araştırmalarındaki Eğilimleri İnceleyen Çalışmaların Analizi

I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)

27. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi

1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

28. 8. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Sürecinde Kullandığı Üstbiliş Becerilerin İncelenmesi

I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

29. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi

I. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

31. ARAŞTIRMACI ÖĞRETMEN YETİŞTİRME SÜRECİNDE ALAN ÇALIŞMASI DERSİNİN YERİ: ÖĞRETMEN ADAYI GÖRÜŞLERİ

V. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.876-887, (Tam Metin Bildiri)

32. The position of research in education course in the process of developing researcher teachers: The views of preservice teachers.

V. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.876-887, (Tam Metin Bildiri)

33. 5., 6. ve 7. Sınıf Öğrencilerinin Aritmetik Sözel Problemleri Çözme Sürecinin İncelenmesi

11. Matematik Sempozyumu, On Dokuz Mayıs Üniversitesi, Samsun, Türkiye, 19 - 21 Eylül 2012, (Özet Bildiri)

34. The review of comparative teacher education studies conducted in the world in last twenty years using several frameworks

Paper presented at Applied Education Congress, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2012, (Tam Metin Bildiri)

35. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

36. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi

10. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012, (Özet Bildiri)

37. XVème école d’été en didactique des mathématiques, Clermont-Ferrand

XVème école d’été en didactique des mathématiques, Paris, Fransa, 16 - 23 Ağustos 2009, (Özet Bildiri)

38. Evaluation of in-Service Courses Related to Computer Usage in Instruction in Turkey

Comparative Education Society in Europe XXIII Conference, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)

39. Different Grade Turkish Students’ Levels of Using Algebraic Letters

Comparative Education Society in Europe XXIII Conference, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, (Özet Bildiri)

40. Learning Environment Perceptions of Turkish Students After Elementary School Curriculum Alteration

XIII World Congress Comparative Education Societies, Saraybosna, Bosna-Hersek, 3 - 07 Eylül 2007, (Tam Metin Bildiri)

41. Preservice Secondary School Teachers’ Levels of Use Symbols and Algebraic Thinking

XIII World Congress Comparative Education Societies, Saraybosna, Bosna-Hersek, 3 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

42. Gender and Grade Differences in Turkish Secondary School Students’ Geometric Understanding Levels

XIII World Congress Comparative Education Societies, Saraybosna, Bosna-Hersek, 3 - 07 Eylül 2007, (Özet Bildiri)

43. Öğretmen Adaylarının Analiz Dersindeki Başarılarına Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi: Syracuse Üniversitesi ve K.T.Ü Örneği

VI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İstanbul, Türkiye, 16 Haziran - 18 Eylül 2004, (Özet Bildiri)

44. Öğretmen Eğitiminde Yerel Elektronik Ağ Projesi

I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri Sempozyumu, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, (Özet Bildiri)
Kitaplar 10

1. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018

2. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018

3. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018

4. Prospective Mathematics Teachers’ Opinions About Their Opportunities for Learning How to Teach to a Diverse Group of Students

Research Advances in the Mathematical Education of Pre-service Elementary Teachers, Stylianides G., Hino K, Editör, Springer, London/Berlin , Cham, ss.205-218, 2018

5. Denklem ve Eşitsizlikler

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Elçi, A. N., Bukova-Güzel, E., Cantürk-Günhan, B., Ev-Çimen, E., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.325-334, 2016

6. Denklem ve Eşitsizlikler

Temel Matematiksel Kavramlar ve Uygulamaları, Elçi, A. N., Bukova-Güzel, E., Cantürk-Günhan, B., Ev-Çimen, E., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.325-334, 2016

7. Matematiksel Düşünme

Matematik Eğitiminde Teoriler, Bilgolbali E., Zembat İ.Ö., Arslan S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.17-40, 2016

8. Matematik Eğitiminde Grafik Hesap Makineleri

Matematik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı, Karakırık E., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.209-227, 2013

9. Zor sanılan İki Kavram: Limit ve Süreklilik

Tanımları ve Tarihsel Gelişimleri ile Matematiksel Kavramlar, Zembat İ.Ö., Özmantar M.F., Bingölbali E., Şandır H., Delice A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.463-487, 2013

10. Preservice Secondary School Teachers’ Use of Symbols and Algebraic Relationship in Turkey

Reforming Teaching and Learning: Comparative Perspectives in a Global Era, Tatto M.T., Mincu M., Editör, Sense Publishers, Rotterdam, ss.165-181, 2010
Metrikler

Yayın

82

Yayın (WoS)

15

Yayın (Scopus)

11

Atıf (WoS)

2

H-İndeks (WoS)

1

Atıf (Scopus)

1

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

4

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları