Akademik Unvanlar
-
2014 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2004 - 2014 Yrd. Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
1997 - 2003 Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, -, İşletme
Yönetimsel Görevler
-
2020 - Devam Ediyor Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
-
2005 - 2005 Bölüm Başkan Yardımcısı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme
Verdiği Dersler
-
Yüksek Lisans Endüstriyal Pazarlama
-
Yüksek Lisans Doğrudan Pazarlama
-
Lisans Pazarlama Yönetimi
-
Yüksek Lisans Kişisel Satış
-
Lisans Satış Gücü Yönetimi
-
Lisans Pazarlama İlkeleri
-
Lisans Pazarlamada Etik
-
Yüksek Lisans Postmodern Pazarlama
-
Lisans Pazarlama
-
Lisans Perakendecilik
-
Doktora Perakende Pazarlama Yönetimi
Yönetilen Tezler
-
TURİSTİK OTEL SEÇİMİNDE AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMANIN ETKİSİ: TRABZON İLİNDE BİR UYGULAMA
Keskin H. D. (Danışman)
M.ATAEI(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
KONUM TABANLI SOSYAL AĞ UYGULAMALARININ TÜKETİCİLERİN KAFE VE LOKANTA TERCİHLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİN BELİRLENMESİ: TRABZON İLİNDE BİR UYGULAMA
Keskin H. D. (Danışman)
N.Khanh(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
YEŞİL PAZARLAMA UYGULAMALARININ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Keskin H. D. (Danışman)
R.Bilal(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2021 -
İşletmelerin mobil telefon hizmetlerinden memnuniyet düzeylerinin incelenmesi: Trabzon'daki KOBİ'lere yönelik bir uygulama
Keskin H. D. (Danışman)
Y.YAZİCİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2017 -
Lisanslı depo yer seçimini etkileyen faktörlerin fındık mamulü ihracatı yapan işletme yöneticileri tarafından algılanması
Keskin H. D. (Danışman)
S.MEMİŞ(Öğrenci), Doktora, 2014 -
Ağızdan ağıza pazarlama kapsamında demografik ve sosyal faktörlerin üniversite öğrencilerinin sinema filmi tercihleri üzerindeki etkilerinin belirlenmesi
Keskin H. D. (Danışman)
B.ÇEPNİ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2011 -
Yeşil pazarlama kapsamında Karadeniz Teknik Üniversitesi öğrencilerinin çevreye duyarlı ürünleri kullanma eğilimlerinin incelenmesine yönelik bir araştırma
Keskin H. D. (Danışman)
S.YILMAZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2009 -
Tüketici tercihlerinde marka değerini belirlemeye yönelik bir model önerisi: Trabzon örneği
Keskin H. D. (Danışman)
S.YILDIZ(Öğrenci), Yüksek Lisans, 2007