Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
TÜKETİCİLERİN KAFE VE LOKANTA TERCİHLERİNİN BELİRLENMESİNE YÖNELİK BİR UYGULAMA
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.972-1005, 2022 (Hakemli Dergi)
Yeşil Pazarlama Uygulamalarının Otel Müşterilerinin Memnuniyeti Üzerindeki Etkisini Belirlemeye Yönelik Bir Uygulama
Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
, cilt.7, sa.3, ss.515-536, 2021 (Hakemli Dergi)
İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Banka Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama
Global Journal of Economics and Business Studies
, cilt.8, sa.16, ss.111-121, 2019 (Hakemli Dergi)
KOBİ’lerin Mobil Telefon Hizmetlerinden Memnuniyet Düzeylerinin İncelenmesi
Uluslararası Yönetim İktisat ve İşletme Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.203-222, 2019 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Dijital Pazarlamaya Yatkınlık Düzeylerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Global Journal of Economics and Business Studies
, cilt.7, sa.14, ss.117-128, 2018 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Dizi Filmlerinde Yer Alan Ürün Yerleştirmeye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Araştırma
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.8, sa.20, ss.206-228, 2017 (Hakemli Dergi)
Fındık Mamulü İhracatı Yapan İşletmelerin Lisanslı Depo Yer Seçimine Yönelik Algılarının Faktör Analizi Yöntemiyle Belirlenmesi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.83-113, 2016 (Hakemli Dergi)
Tarımsal Mamullerde Lisanslı Depoculuk Sisteminin Rolü
Yönetim ve Ekonomi: Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
, cilt.22, sa.2, ss.619-633, 2015 (Hakemli Dergi)
Factors Affecting the Geographical Distribution of Bank Branches in Turkey
European Journal of Social Sciences
, cilt.19, sa.4, ss.573-587, 2011 (Scopus)
Retro Pazarlama ve Pazarlamada Uygulanmasına Yönelik Bazı Örnekler
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ İİBF DERGİSİ
, cilt.16, sa.3, ss.191-202, 2011 (Hakemli Dergi)
Yeşil Pazarlama Kapsamında Üniversite Öğrencilerinin Çevreye Duyarlı Ürünleri Kullanma Eğilimlerinin Belirlenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği
Finans Politik ve Ekonomik Yorumlar Dergisi
, cilt.48, sa.553, ss.83-100, 2011 (Hakemli Dergi)
Ailelerin Devlet Ya Da Özel Okul Tercihlerini Etkileyen Faktörler (Rize Örneği)
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.411-426, 2010 (Hakemli Dergi)
Jenerik Reklam Üzerine Kavramsal Bir Çalışma
Niğde Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.3, sa.1, ss.133-145, 2010 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Perakendeci Tercihlerinde Etkili Olan Davranışsal Faktörler ve Süpermarket Uygulaması
Dokuz Eylül Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.29-41, 2005 (Hakemli Dergi)
Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Etkileyen Makro Faktörler
Iktisat Isletme Ve Finans
, cilt.19, sa.220, ss.87-99, 2004 (Hakemli Dergi)
Alternatif Bir Dağılım Kanalı Olarak İnternet Perakendeciliğinde Durum Değerlendirilmesi
Pazarlama Dünyası Dergisi
, cilt.17, sa.6, ss.52-61, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Türkiye’deki Süpermarketlerin Coğrafik Dağılımını Belirleyen Faktörler
Pazarlama Dünyası Dergisi
, cilt.17, sa.5, ss.52-56, 2003 (Hakemsiz Dergi)
Tüketicinin Korunması ve Tüketici Örgütleri
Pazarlama Dünyası Dergisi
, cilt.14, sa.5, ss.9-16, 2000 (Hakemsiz Dergi)
Toplam Kalite Yönetiminde Pazarlamanın Yeri
Pazarlama Dünyası Dergisi
, cilt.14, sa.2, ss.29-32, 2000 (Hakemsiz Dergi)
Pazarlama Faaliyetlerinin Satışlar Üzerindeki Etkisi: Ekonometrik Yaklaşım-II
Maliye Uygulamaları Dergisi
, cilt.1, sa.8, ss.25-30, 1999 (Hakemsiz Dergi)
Pazarlama Faaliyetlerinin Satışlar Üzerindeki Etkisi: Ekonometrik Yaklaşım-I
Maliye Uygulamaları Dergisi
, cilt.1, sa.7, ss.33-34, 1999 (Hakemsiz Dergi)
Türkiye’de Mevduat Banka Şubelerinin Coğrafik Dağılımını Belirleyen Makro Faktörler
Pazarlama Dünyası Dergisi
, cilt.12, sa.72, ss.10-13, 1998 (Hakemsiz Dergi)
Pazarlama Faaliyetlerinin Firma Satışları Üzerindeki Etkisi: Ekonometrik Analiz
Eskişehir Anadolu Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.14, ss.235-244, 1998 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fındık İhracatı Yapan İşletmelerin Depolama Sistemlerinin Lisanslı Depoculuk Yönetmeliği ne Uygunluğunun Araştırılması
I.Uluslararası Kafkasya-Orta Asya Dış Ticaret ve Lojistik Kongresi, Kars, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.769-788
Değişen Sosyo-Kültürel Faktörlerin Kurum İmajına Etkileri
VII. Ulusal Pazarlama Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2002, ss.333-345
Üniversite Öğrencilerinin Cep Telefonu Sahipliğini Belirleyen Faktörler: Ekonometrik Bir Çalışma
VI. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, ss.121-128
Toplam Kalite Yönetiminde Pazarlama Yönlü Faaliyetlerin Organizasyonu
VI. Ulusal Pazarlama Kongresi, Erzurum, Türkiye, 28 Haziran - 01 Temmuz 2001, ss.331
Tüketici Tercihlerinde Referans Gruplarının Etkisi
V. Ulusal Pazarlama Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2000, ss.400
Kitap & Kitap Bölümleri
Tüketicilerin Turistik Otel Seçimlerinde Ağızdan Ağıza Pazarlamanın Etkisine Yönelik Bir Uygulama
Sosyal Bilimlerde Güncel Yaklaşımlar, Salih YILDIZ, Editör, Gazi Kitabevi, Ankara, ss.121-142, 2022