Yayınlar & Eserler

Makaleler 26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (8)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 47

1. ÖĞRETMEN ADAYLARININ YABANCI DİL ÖĞRENMEYE YÖNELİK DURUMLARININ İNCELENMESİ

I. ULUSLARARASI MULTİDİSİPLİNER ÇALIŞMALAR KONGRESİ, Iğdır, Türkiye, 6 - 07 Kasım 2018, ss.902-911, (Tam Metin Bildiri)

2. ravmatik Yaşantılara Sahip Olan Kadınların Demografik Özellikleri ve Yardım Alma Durumları

International Conference on SocialSciences-Cappadocia,, Nevşehir, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2018, ss.283, (Özet Bildiri)

3. Yabancı Uyruklu Öğrencilerin Psikolojik Yardım Almaya İlişkin Tutumları: Karşılaştırmalı Bir Çalışma

Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, ss.227-228, (Özet Bildiri)

5. Türkiye'deki Kadın Üniversite Öğrencilerinin Travma Profilleri

Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, (Özet Bildiri)

6. Üniversite Öğrencilerinin duygusal Zekaları ve Öz-Denetim Becerileri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, (Özet Bildiri)

7. Evlilikten Kaçınma Eğilimi Ölçeği'nin Geliştirilmesiİ: Pilot Çalışma

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.128-129, (Özet Bildiri)

8. Ergenlerdeki Dijital Oyun Bağımlılığının Cinsiyet ve Bazı Riskli Davranışlarla İlişkisi

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.135, (Özet Bildiri)

9. EVLİLİKTEN KAÇINMA EĞİLİMİ ÖLÇEĞİ'NİN GELİŞTİRİLMESİ: PİLOT ÇALIŞMA

9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.128-129, (Özet Bildiri)

10. Yabancı Dil Öğrenme Yılmazlığı Ölçeğinin Geliştirilmesi: Pilot Çalışma

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.400-401, (Özet Bildiri)

11. Matematiğe İlişkin Toplumsal Yüklemeler Ölçeği'nin Psikometrik Özelliklerine İlişkin Bir İnceleme

IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.130-131, (Özet Bildiri)

12. MATEMATİĞE İLİŞKİN TOPLUMSAL YÜKLEMELER ÖLÇEĞİ'NİN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME

9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.130-131, (Özet Bildiri)

13. 2011 ve 2017 Ortaöğretim Matematik Ders Programlarının Duyuşsal Alan Yeterlikleri Bağlamında Değerlendirilmesi

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 24 Nisan 2017, ss.281-282, (Özet Bildiri)

14. Matematikte Akademik Yılmazlık Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Pilot Çalışma.

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.70, (Özet Bildiri)

15. İlişkide Karar Verme Ölçeği'nin Türk Kültürüne Uyarlanması: Pilot Çalışma

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.77, (Özet Bildiri)

18. İnternette Oyun Oynama Bozukluğu Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Pilot Çalışma

VI. Uluslararası Canik Sempozyumu: Hedefe Doğru İnsan, Samsun, Türkiye, 5 - 07 Mayıs 2016, ss.84-93, (Tam Metin Bildiri)

19. Öğretmenlerdeki Örgütsel Sinizmin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi.

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.792-807, (Tam Metin Bildiri)

20. Öğretmen Adaylarının Öz Denetim Becerilerinin Bazı Ailesel Değişkenler Açısından İncelenmesi.

VIII. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, Türkiye, 5 - 08 Mayıs 2016, ss.2092-2098, (Tam Metin Bildiri)

22. Evli Bireylerin Özgecilik ve İlişki Niteliklerinin Evlilik İle İlgili Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

13. ULUSAL PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK KONGRESİ, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, cilt.1, sa.1, ss.1046-1048, (Özet Bildiri)

23. İlkokulu Birleştirilmiş ve Bağımsız Sınıflarda Okuyan Yatılı Bölge Okulu Öğrencilerinde Kaygı, Öz-Yeterlik ve Yalnızlık

13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, cilt.1, ss.1052-1053, (Özet Bildiri)

24. Matematik Kaygısı ile Otomatik Düşünceler Arasındaki İlişki

13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, cilt.1, ss.433-435, (Özet Bildiri)

25. Aile ve Okulla İlgili Bazı Değişkenlerin Lise Öğrencilerinde Gözlenen Matematik Kaygısıyla İlişkisi

3rd International Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, cilt.1, ss.258, (Özet Bildiri)

26. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Psikolojik Danışma İhtiyaçlarının Belirlenmesi ve Rehberlik Servislerinden Yardım Alma Durumlarının İncelenmesi

3rd International Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, cilt.1, ss.131, (Özet Bildiri)

27. Bektaşi Fıkralarında Yer Alan Varoluş Temaları

Uluslararası Türk Kültürü Sempozyumu, Saray Bosna, Bosna-Hersek, 4 - 05 Eylül 2015, ss.26, (Özet Bildiri)

28. PDR Lisans Programlarının Üstün Yetenekliler Dönük Psikolojik Danışma Becerileri Kazandırması Açısından İncelenmesi

IV. Üstün Zekalı ve Yeteneklilerin Eğitimi, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

29. Resmi Ve Özel Okullarda Çalışan Öğretmenlerin Stres Kaynakları İle İş Doyumları Arasındaki İlişki

XII Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi ve Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2013, ss.356-358, (Özet Bildiri)

30. Üniversite Öğrencilerinde Sosyal Kaygı, Kaygı Duyarlılığı Ve Sıkıntıya Dayanma Kapasitesi Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi

XII Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi ve Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2013, ss.353-355, (Özet Bildiri)

31. Akademisyenlerin Kaygı Duyarlılığı Düzeyleri ile Bazı Mesleki ve Demografik Değişkenler Arasındaki İlişkiler

ULEAD 2013 Annual Congress: ICRE, Nevşehir, Türkiye, 31 Mayıs - 02 Haziran 2013, ss.127, (Özet Bildiri)

32. Conditions of beginning teaching and anxiety perceived in teacher candidates

3rd World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership (WCLTA), Brussels, Belçika, 25 - 28 Ekim 2012, cilt.93, ss.974-977, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

33. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Okul Motivasyonlarını Açıklayan Bazı Değişkenler

Uluslararası Türk Kültür Coğrafyasında Eğitim Bilimleri Araştırmaları, Sinop, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2012, ss.89, (Özet Bildiri)

34. Üniversitede Okuyan Kadınların Travmatik Yaşantıları ve Psikolojik Yardım Alma Durumları

Uluslararası Katılımlı Kadına ve Çocuğa Karşı Şiddet Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 27 - 28 Nisan 2012, ss.109-118, (Tam Metin Bildiri)

35. Üniversitede Okuyan Kadınların Travmatik Yaşantıları ve Psikolojik Yardım Alma Durumları

Uluslararası Katılımlı Kadına ve Çocuğa Karşı Şiddet Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 27 Nisan 2012 - 28 Nisan 2014, ss.109-118, (Tam Metin Bildiri)

36. Etnografik Araştırmacının Değerleri İle Araştırma Yöntem ve Sonuçları Arasındaki İlişki

Uluslararası Katılımlı Bilim ve Kültür Sempozyumu, Batman, Türkiye, 17 - 20 Nisan 2012, ss.111, (Özet Bildiri)

37. Ortaöğretim Öğrencilerinin Akademik Başarılarının Yordayıcıları Olarak: Duygusal Zeka, Öz-Yeterlik İnancı ve Motivasyon

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.243-244, (Özet Bildiri)

39. BİLSEM’e Devam Eden ve Etmeyen Üstün Yetenekli Öğrencilerin Benlik Kavramları ve Akademik Öz-Yeterlik İnançları

XI. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İzmir, Türkiye, 3 - 05 Ekim 2011, ss.51-52, (Özet Bildiri)

41. Some demographic variables and personal health behaviors of teachers

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2314-2318, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

42. Emotional intelligence and self-efficacy beliefs as predictors of academic achievement among high school students

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2319-2323, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

43. Öğrencilerin Okul Motivasyonunu Yordayan Bazı Değişkenler

", International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.540-545, (Tam Metin Bildiri)

44. Öğrencilerin Olumlu ve Olumsuz Mükemmeliyetçilik Özellikleri ile Akademik Başarıları Arasındaki İlişkiler

International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE), Antalya, Türkiye, 11 - 13 Kasım 2010, ss.534-539, (Tam Metin Bildiri)

45. Üstün Yeteneklilerin Olumlu Olumsuz Mükemmeliyetçilik Özelliklerinin PDR Bağlamında İncelenmesi

XII. Rehberlik Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 27 - 28 Şubat 2010, ss.226-230, (Tam Metin Bildiri)

46. Learning styles of the gifted students in Turkey

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

47. Umut ve Akademik Başarı Arasındaki İlişki

X. Uluslararası Katılımlı Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, ss.171, (Özet Bildiri)
Kitaplar 2

1. Kişilerarası İlişkilerde Sözel Olmayan İletişim

Kişilerarası İlişkiler ve Etkili İletişim, Kaya A., Editör, Pegem A Yayınları, Ankara, ss.158-185, 2017

2. Davranışçı Terapi

Psikolojik Danışma ve Psikoterapi Kuramları, Akkoyun F., Editör, Nobel Yayınları, Ankara, 2012
Metrikler

Yayın

75

Yayın (WoS)

18

Yayın (Scopus)

14

Atıf (WoS)

29

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

26

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

3

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları