Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (11)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (14)
ESCI (2)
Scopus (11)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (8)
3. Kolektivist Başa Çıkma Stilleri Envanterinin Türk Kültürüne Uyarlanması
JOURNAL OF MOOD DİSORDERS
, cilt.7, sa.2, ss.93-103, 2017 (TRDizin)
4. The Turkish Adaptation of Relationship Deciding Scale
TARIH KULTUR VE SANAT ARASTIRMALARI DERGISI-JOURNAL OF HISTORY CULTURE AND ART RESEARCH
, cilt.6, sa.3, ss.650-668, 2017 (Hakemli Dergi)
5. Kolektivist Başa Çıkma Stilleri Envanterinin Türk Kültürüne Uyarlanması
JOURNAL OF MOOD DİSORDERS
, cilt.7, sa.2, ss.93-103, 2017 (TRDizin)
6. Kolektivist Başa Çıkma Stilleri Envanterinin Türk Kültürüne Uyarlanması
JOURNAL OF MOOD DİSORDERS
, cilt.7, sa.2, ss.93-103, 2017 (TRDizin)
7. Kolektivist Başa Çıkma Stilleri Envanterinin Türk Kültürüne Uyarlanması
JOURNAL OF MOOD DİSORDERS
, cilt.7, sa.2, ss.93-103, 2017 (TRDizin)
9. AİLE VE OKULLA İLGİLİ BAZI DEĞİŞKENLERİN LİSE ÖĞRENCİLERİNDE GÖZLENEN MATEMATİK KAYGISIYLA İLİŞKİSİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.277-286, 2016 (Hakemli Dergi)
10. Aile ve okulla ilgili bazı degiskenlerin lise ögrencilerinde gözlenen matematik kaygısıyla iliskisi
Egitim ve Ögretim Arastırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.288-297, 2016 (Hakemli Dergi)
13. Perfectionism, School Motivation, Learning Styles and Academic Achievement of Gifted and Non-Gifted Students
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.16, sa.4, ss.1031-1054, 2014 (SSCI, Scopus)
14. Perfectionism, School Motivation, Learning Styles and Academic Achievement of Gifted and Non-Gifted Students
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.16, sa.4, ss.1031-1065, 2014 (SSCI, Scopus)
17. Ortaöğretim öğrencilerinin motivasyonları ve duygusal zekaları ile akademik başarıları arasındaki ilişki
Milli Eğitim
, cilt.42, sa.197, ss.51-63, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
18. Öğretmenlerin Kişilik Özellikleri, Kişisel Sağlık Davranışları ve Depresif Belirtiler
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.17, ss.121-143, 2013 (SSCI, Scopus, TRDizin)
19. Üniversite Öğrencilerinin İçsel ve Dışsal Motivasyon Kaynakları İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.6, ss.1241-1252, 2013 (Hakemli Dergi)
21. Ergenlerin Benlik Algılarının Yordayıcıları Olarak:Akademik Öz-Yeterlik İnancı ve Akademik Başarı
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, ss.145-156, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
22. Ortaöğretim Öğrencilerinin Motivasyonları Ve Duygusal Zekaları İle Akademik Başarıları Arasındaki İlişki
Milli Eğitim
, cilt.197, ss.51-63, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
23. Etnografik Araştırmacının Değerleri ile Araştırma Yöntem ve Sonuçları Arasındaki İlişki
Bilim Dergisi
, cilt.1, ss.649-657, 2012 (Hakemli Dergi)
24. Etnografik Araştırmacının Değerleri ile Araştırma Yöntem ve Sonuçları Arasındaki İlişki
Yaşam Bilimleri Dergisi
, cilt.1, ss.649-657, 2012 (Hakemli Dergi)
25. Üstün Yetenekli Öğrencilerin Benlik Kavramları ve Akademik Öz-: Yeterlik İnançları: Karşılaştırmalı Bir Çalışma
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
, cilt.23, ss.319-334, 2012 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
26. Etnografik Araştırmacının Değerleri ile Araştırma Yöntem ve Sonuçları Arasındaki İlişki
Batman Üniversitesi Yaşam Bilimleri Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.649-657, 2012 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
47
2. ravmatik Yaşantılara Sahip Olan Kadınların Demografik Özellikleri ve Yardım Alma Durumları
International Conference on SocialSciences-Cappadocia,, Nevşehir, Türkiye, 17 - 19 Nisan 2018, ss.283, (Özet Bildiri)
4. Kadınların Travmatik Yaşantıları Ve Kolektivist Başa Çıkma Stilleri: Hangi Başa Çıkma Stili Daha Etkili?
Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, (Özet Bildiri)
5. Türkiye'deki Kadın Üniversite Öğrencilerinin Travma Profilleri
Uluslararası Eğitim ve Değerler Sempozyumu (ISOEVA), Muğla, Türkiye, 5 - 08 Ekim 2017, cilt.1, sa.1, (Özet Bildiri)
11. Matematiğe İlişkin Toplumsal Yüklemeler Ölçeği'nin Psikometrik Özelliklerine İlişkin Bir İnceleme
IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.130-131, (Özet Bildiri)
12. MATEMATİĞE İLİŞKİN TOPLUMSAL YÜKLEMELER ÖLÇEĞİ'NİN PSİKOMETRİK ÖZELLİKLERİNE İLİŞKİN BİR İNCELEME
9. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, cilt.1, sa.1, ss.130-131, (Özet Bildiri)
13. 2011 ve 2017 Ortaöğretim Matematik Ders Programlarının Duyuşsal Alan Yeterlikleri Bağlamında Değerlendirilmesi
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 24 Nisan 2017, ss.281-282, (Özet Bildiri)
14. Matematikte Akademik Yılmazlık Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Pilot Çalışma.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.70, (Özet Bildiri)
24. Matematik Kaygısı ile Otomatik Düşünceler Arasındaki İlişki
13. Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Mersin, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2015, cilt.1, ss.433-435, (Özet Bildiri)
25. Aile ve Okulla İlgili Bazı Değişkenlerin Lise Öğrencilerinde Gözlenen Matematik Kaygısıyla İlişkisi
3rd International Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, cilt.1, ss.258, (Özet Bildiri)
30. Üniversite Öğrencilerinde Sosyal Kaygı, Kaygı Duyarlılığı Ve Sıkıntıya Dayanma Kapasitesi Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
XII Ulusal Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi ve Dünya Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2013, ss.353-355, (Özet Bildiri)
36. Etnografik Araştırmacının Değerleri İle Araştırma Yöntem ve Sonuçları Arasındaki İlişki
Uluslararası Katılımlı Bilim ve Kültür Sempozyumu, Batman, Türkiye, 17 - 20 Nisan 2012, ss.111, (Özet Bildiri)
47. Umut ve Akademik Başarı Arasındaki İlişki
X. Uluslararası Katılımlı Psikolojik Danışma ve Rehberlik Kongresi, Adana, Türkiye, 21 - 23 Ekim 2009, ss.171, (Özet Bildiri)