SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Kimya Öğretmenliği Öğrencilerinin Bilişim Teknolojilerine Yönelik Tutum ve Görüşlerindeki Değişimler: Chembiodraw Uygulaması
Journal of Computer and Education Research
, cilt.3, sa.6, ss.71-98, 2015 (Hakemli Dergi)
Examining The Effects of Reflective Journals on Pre-service Science Teachers' General Chemistry Laboratory Achievement
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.40, sa.10, ss.125-146, 2015 (Scopus)
Relationship Between Pre-Service Teachers’ Views of Nature of Science and Their Study Subjects
Kastamonu Egitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.755-772, 2015 (Hakemli Dergi)
Analysis of the science and technology preservice teachers' opinions on teaching evolution and theory of evolution
Journal of Educational and Instructional Studies In The World
, cilt.4, sa.1, ss.43-52, 2014 (Hakemli Dergi)
Pre-Service Science Teachers’ Views About A Two-Column-Writing Activity
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.4, sa.2, ss.14-24, 2013 (Hakemli Dergi)
Trends in Turkish Science Education
Essays in Education
, cilt.Ozel sayi, ss.23-46, 2008 (Hakemli Dergi)
Trends in Turkish science education
Essays in Education
, ss.23-46, 2008 (Hakemli Dergi)
Fen Öğretmen Adaylarının Çözelti Hazırlama ve Laboratuar Malzemelerini Kullanma Yeterliliklerinin Belirlenmesi
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, ss.65-72, 2005 (Hakemli Dergi)
Fen öğretmen adaylarının çözelti hazırlama ve laboratuvar malzemelerini kullanma yeterliliklerinin belirlenmesi
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.28, ss.65-72, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Fen bilgisi öğretmen adayları ile laboratuvar güvenliği ve uyulması gereken kurallar hususunda ortak norm oluşturma
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.2
Fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuvar güvenliğine yönelik yeterliklerinin geliştirilmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1916-1919
Examining the Effects of Gamification on Different Variables in Science Education
2016 Hoca Ahmet Yesevi Yılı Anısına Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.73-80
Fen Lisesi Kimya Öğretmenlerinin Güncellenen Kimya Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.1
Problem Dayalı Senaryoların 9. Sınıf Öğrencilerinin Kimya Dersine Olan Tutumlarına, Laboratuvar Endişelerine ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.1
Kimya Dersi Kavramlarının Günlük Hayata Transferi: TaTGA Yöntemi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.1
Identifying teachers’ competencies of methods and techniques on “science and technology” course
World Conference on New Trends in Science Education, İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.39
Nature of science versus nature of engineering: First year engineering students’ views of science and engineering relations.
European Science Education Research Association 2009 Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.269-275
Lise 2 öğrencilerinin gazlar konusu ile ilgili kavramları anlamalarının belirlenmesi
XVII. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2003
Gazlar Konusu İle İlgili Bilgisayar Destekli Öğretim Yazılımlarının Yeterliliklerinin Araştırılması
Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.221-228
Öğretmen Adaylarının Çözelti Hazırlama ve Laboratuar Malzemelerini Kullanma Yeterliliklerinin Belirlenmesi
XV. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2001, ss.38
Kitap & Kitap Bölümleri
What Do We Know About Students’ Beliefs? Changes in Students’ Conceptions of the Particulate Nature of Matter from Pre-instruction to College
Concepts of Matter in Science Education, Tsaparlis, G & Sevian, H., Editör, Springer, Dordrecht, ss.231-248, 2013