Makaleler
17
Tümü (17)
SCI-E, SSCI, AHCI (4)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (6)
ESCI (2)
Scopus (8)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (6)
4. Examining The Effects of Reflective Journals on Pre-service Science Teachers' General Chemistry Laboratory Achievement
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.40, sa.10, ss.125-146, 2015 (Scopus)
5. Relationship Between Pre-Service Teachers’ Views of Nature of Science and Their Study Subjects
Kastamonu Egitim Dergisi
, cilt.23, sa.2, ss.755-772, 2015 (Hakemli Dergi)
9. Pre-Service Science Teachers’ Views About A Two-Column-Writing Activity
The International Journal of Research in Teacher Education
, cilt.4, sa.2, ss.14-24, 2013 (Hakemli Dergi)
10. Sixth-Grade Students' Views of the Nature of Engineering and Images of Engineers
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
, cilt.20, sa.2, ss.123-135, 2011 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
11. Trends in Turkish Science Education
Essays in Education
, cilt.Ozel sayi, ss.23-46, 2008 (Hakemli Dergi)
12. Trends in Turkish science education
Essays in Education
, ss.23-46, 2008 (Hakemli Dergi)
13. Fen Öğretmen Adaylarının Çözelti Hazırlama ve Laboratuar Malzemelerini Kullanma Yeterliliklerinin Belirlenmesi
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, ss.65-72, 2005 (AHCI, Scopus, TRDizin)
14. Fen Öğretmen Adaylarının Çözelti Hazırlama ve Laboratuar Malzemelerini Kullanma Yeterliliklerinin Belirlenmesi
Hacettepe Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.28, ss.65-72, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
1. Fen bilgisi öğretmen adayları ile laboratuvar güvenliği ve uyulması gereken kurallar hususunda ortak norm oluşturma
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.2, (Özet Bildiri)
2. Fen bilgisi öğretmen adaylarının laboratuvar güvenliğine yönelik yeterliklerinin geliştirilmesi
27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 22 Nisan 2018, ss.1916-1919, (Özet Bildiri)
3. Examining the Effects of Gamification on Different Variables in Science Education
2016 Hoca Ahmet Yesevi Yılı Anısına Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.73-80, (Tam Metin Bildiri)
8. Fen Lisesi Kimya Öğretmenlerinin Güncellenen Kimya Dersi Öğretim Programı Hakkındaki Görüşleri
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
9. Problem Dayalı Senaryoların 9. Sınıf Öğrencilerinin Kimya Dersine Olan Tutumlarına, Laboratuvar Endişelerine ve Problem Çözme Becerilerine Etkisi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
10. Kimya Dersi Kavramlarının Günlük Hayata Transferi: TaTGA Yöntemi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
14. Identifying teachers’ competencies of methods and techniques on “science and technology” course
World Conference on New Trends in Science Education, İzmir, Türkiye, 19 - 23 Eylül 2011, ss.39, (Özet Bildiri)
15. Nature of science versus nature of engineering: First year engineering students’ views of science and engineering relations.
European Science Education Research Association 2009 Conference, İstanbul, Türkiye, 31 Ağustos - 04 Eylül 2009, ss.269-275, (Tam Metin Bildiri)
16. Lise 2 öğrencilerinin gazlar konusu ile ilgili kavramları anlamalarının belirlenmesi
XVII. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 8 - 11 Eylül 2003, (Özet Bildiri)
17. Gazlar Konusu İle İlgili Bilgisayar Destekli Öğretim Yazılımlarının Yeterliliklerinin Araştırılması
Yeni Bin Yılın Başında Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.221-228, (Tam Metin Bildiri)
18. Öğretmen Adaylarının Çözelti Hazırlama ve Laboratuar Malzemelerini Kullanma Yeterliliklerinin Belirlenmesi
XV. Ulusal Kimya Kongresi, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Eylül 2001, ss.38, (Özet Bildiri)
Kitaplar
6
6. What Do We Know About Students’ Beliefs? Changes in Students’ Conceptions of the Particulate Nature of Matter from Pre-instruction to College
Concepts of Matter in Science Education, Tsaparlis, G & Sevian, H., Editör, Springer, Dordrecht, ss.231-248, 2013