Yayınlar & Eserler

Makaleler 22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (14)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 24

4. TRABZON HALKININ KÜRESEL ISINMAYA YÖNELİK BİLGİ VE FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Aralık 2015, ss.86, (Özet Bildiri)

5. ÖĞRENCİLERİN KİMYA DERSLERİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.124, (Özet Bildiri)

6. A Comparison of Level of Understanding of Student Teachers and High School Students Related to the Gas Concept

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.2890-2894, (Tam Metin Bildiri) identifier

7. The effect of video-assisted conceptual change texts on 12th grade students' alternative conceptions: The gas concept

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3115-3119, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

8. The effect of laboratory activities based on 5e model of constructivist approach on 9th grade students' understanding of solution chemistry

5th World Conference on Educational Sciences (WCES), Rome, İtalya, 5 - 08 Şubat 2013, cilt.116, ss.3120-3124, (Tam Metin Bildiri) identifier

11. The effect of Jigsaw cooperative learning technique on students’ understandings about basic organic chemistry concepts

V. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.74, (Özet Bildiri)

12. An investigation of chemistry student teachers' understanding of chemical equilibrium

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.134, (Özet Bildiri)

13. Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinç Düzeylerinin Belirlenmesi

4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.146, (Özet Bildiri)

15. The effect of activities based on the 5e model on the gifted students’ understanding of ‘boiling’ concept

IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.564, (Özet Bildiri)

16. The effect of activities based on 5e model on grade 10 students' understanding of the gas concept

Cyprus International Conference on Educational Research (CY-ICER), CYPRUS, 8 - 11 Şubat 2012, cilt.47, ss.634-637, (Tam Metin Bildiri) identifier

17. Pedagojik formasyon eğitimi almış ve almamış kimya öğretmenlerinin öğretim uygulamaları açısından karşılaştırılması

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1509-1513, (Tam Metin Bildiri)

18. Kimya öğretmen adaylarının elektrokimya kavramlarını anlama düzeyleri ve karşılaşılan yanılgılar

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1153-1157, (Tam Metin Bildiri)

20. Lise II kimya öğrencilerinin asit ve bazlarla ilgili önbilgileri ve karşılaşılan yanılgılar

V. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.719-725, (Tam Metin Bildiri)

21. Lise öğrencilerinin kimyasal bağlarla ilgili anlama düzeylerinin ve yanılgılarının belirlenmesine yönelik bir çalışma

V. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.846-852, (Tam Metin Bildiri)

22. Bazı kimya kavramlarıyla ilgili öğrenci yanılgıları: Bir literatür araştırması

Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu,, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.414-420, (Tam Metin Bildiri)

23. Kimya öğretmen adaylarının asitler ve bazlarla ilgili yanlış anlamalarının belirlenmesi

Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.451-457, (Tam Metin Bildiri)

24. Kimyasal denge konusunun öğrenciler tarafından anlaşılma düzeyi ve karşılaşılan yanılgılar.

IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Ağustos 2000, ss.427-432, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. Asitler ve Bazlar

Kimya Kavramlar & Problemler, Suat UNAL, Editör, Adana Nobel Kitabevi, Ankara, ss.263-296, 2015
Metrikler

Yayın

48

Yayın (WoS)

5

Yayın (Scopus)

4

Atıf (WoS)

38

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

33

H-İndeks (Scopus)

1

Proje

2

Tez Danışmanlığı

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları