Makaleler
22
Tümü (22)
SCI-E, SSCI, AHCI (1)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (1)
Scopus (4)
TRDizin (4)
Diğer Yayınlar (14)
2. TRABZON HALKININ KÜRESEL ISINMAYA YÖNELİK BİLGİ VE FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.248-259, 2015 (Hakemli Dergi)
3. Fizik, kimya ve biyoloji öğretmen adaylarının çevre bilinç düzeylerinin belirlenmesi
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ DERGİSİ
, cilt.8, sa.19, ss.167-193, 2015 (TRDizin)
4. YENİLENEN KİMYA DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ İLE DESTEKLİ ANALİZİ
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.135-146, 2015 (Hakemli Dergi)
5. Öğrencilerin kimya derslerinde akıllı tahta kullanımına yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.2, ss.387-395, 2015 (Hakemli Dergi)
6. Yapılandırmacı yaklaşımın üstün yetenekli öğrencilerin anlamaları üzerine etkisi: ‘Erime-Donma’
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.22, ss.31-50, 2014 (Hakemli Dergi)
7. Exploratory factor analysis study for the scale of high school students’ attitudes towards chemistry
International Journal on New Trends in Education and Their Implications
, cilt.5, sa.1, ss.38-45, 2014 (Hakemli Dergi)
8. A comparison of level of understanding of student teachers and high school students related to the gas concept
Procedia - Social and Behavioral Sciences
, cilt.116, ss.2890-2894, 2014 (Hakemli Dergi)
9. The effect of Jigsaw-I cooperative learning technique on students’ understandings about basic organic chemistry concepts
The International Journal of Educational Researchers
, cilt.4, sa.2, ss.30-37, 2013 (Hakemli Dergi)
10. Fen bilgisi öğretmen adaylarının kavramsal ve algoritmik kimya sorularındaki performanslarının karşılaştırılması
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.1, ss.145-169, 2013 (Hakemli Dergi)
11. Üstün yetenekli öğrencilerin zihinsel modelleri: maddenin tanecikli yapısı
Eğitim Bilimleri Dergisi / Journal of Educational Sciences
, cilt.38, ss.65-84, 2013 (Hakemli Dergi)
15. Türkiye ve dünyada yapılan program geliştirme çalışmaları: Kimya açısından bir derleme
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, ss.211-219, 2009 (Hakemli Dergi)
16. Sınıf öğretmeni adaylarının fiziksel ve kimyasal değişme kavramlarını anlama düzeyleri ve yanılgıları
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.170, ss.260-273, 2006 (Hakemli Dergi)
17. Conceptual change achieved through a new teaching program on acids and bases
CHEMISTRY EDUCATION RESEARCH AND PRACTICE
, cilt.6, sa.1, ss.36-51, 2005 (Scopus)
18. Asit ve baz kavramları üzerine bir araştırma çerçevesinde kimyada karşılaşılan kavram yanılgıları.
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.4, sa.1, ss.57-80, 2004 (Hakemli Dergi)
19. Bütünleştirici öğrenme kuramına dayalı olarak geliştirilen etkinliklerin uygulanmasının etkililiğinin araştırılması
Türk Fen Eğitimi Dergisi,
, cilt.1, sa.1, ss.21-34, 2004 (Hakemli Dergi)
20. Asitler ve bazlar konusundaki öğrenci yanlış anlamalarının giderilmesinde kavramsal değişim metinlerinin etkisi
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.159, ss.111-119, 2003 (Hakemli Dergi)
21. Lise öğrencilerinin müfredatta yer alan bazı kimya kavramlarını anlama seviyelerinin belirlenmesi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.2, sa.25, ss.79-89, 2003 (TRDizin)
22. Mechanisms of Carbonization, Gasification, Pyrolysis, Extraction, and Liquefaction of Lignin from Biomass
Reviews in Process Chemistry and Engineering
, cilt.3, sa.3, ss.175-189, 2000 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
24
1. Sıvıların Özellikleri Konusunun Bağlam Temelli Yaklaşımla Öğretiminin Öğrenci Başarısı Üzerindeki Etkisi
IV.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 Eylül - 10 Aralık 2015, ss.56, (Özet Bildiri)
2. Sorgulamaya Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Kimya Başarıları ve Yanılgıları Üzerine Etkisi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.29, (Özet Bildiri)
3. Öğretmen Adaylarının Ölçme-değerlendirme tekniklerine yönelik görüşlerinin belirlenmesi
IV. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Balıkesir, Türkiye, 7 - 10 Eylül 2015, ss.31, (Özet Bildiri)
4. TRABZON HALKININ KÜRESEL ISINMAYA YÖNELİK BİLGİ VE FARKINDALIK DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 Nisan - 26 Aralık 2015, ss.86, (Özet Bildiri)
5. ÖĞRENCİLERİN KİMYA DERSLERİNDE AKILLI TAHTA KULLANIMINA YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
6th International Congress on New Trends in Education, Antalya, Türkiye, 24 - 26 Nisan 2015, ss.124, (Özet Bildiri)
9. Kimya Öğretmenlerinin Bilgi ve İletişim Teknolojilerine Yönelik Hizmet içi Eğitim İhtiyaçlarının Belirlenmesi
III.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.58, (Özet Bildiri)
10. Lise 10. Sınıf Öğrencilerinin Gazlar Konusu İle İlgili Anlama Düzeyleri ve Yanılgılarının Belirlenmesi
III.Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2013, ss.66, (Özet Bildiri)
11. The effect of Jigsaw cooperative learning technique on students’ understandings about basic organic chemistry concepts
V. International Congress of Educational Research, Çanakkale, Türkiye, 6 - 09 Haziran 2013, ss.74, (Özet Bildiri)
12. An investigation of chemistry student teachers' understanding of chemical equilibrium
4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.134, (Özet Bildiri)
13. Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmen Adaylarının Çevre Bilinç Düzeylerinin Belirlenmesi
4th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, Antalya, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2013, ss.146, (Özet Bildiri)
14. The effect of a teaching material based on common knowledge construction model on gifted students’ understanding of acids and bases concepts
IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.610, (Özet Bildiri)
15. The effect of activities based on the 5e model on the gifted students’ understanding of ‘boiling’ concept
IV. International Congress of Educational Research, İstanbul, Türkiye, 4 - 07 Mayıs 2012, ss.564, (Özet Bildiri)
17. Pedagojik formasyon eğitimi almış ve almamış kimya öğretmenlerinin öğretim uygulamaları açısından karşılaştırılması
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1509-1513, (Tam Metin Bildiri)
18. Kimya öğretmen adaylarının elektrokimya kavramlarını anlama düzeyleri ve karşılaşılan yanılgılar
VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1153-1157, (Tam Metin Bildiri)
19. Lise 2 öğrencilerinin mol kavramı ve kimyasal hesaplamalarla ilgili anlama seviyeleri ve problem çözme yeterliliklerinin belirlenmesine yönelik bir çalışma
V. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.821-826, (Tam Metin Bildiri)
20. Lise II kimya öğrencilerinin asit ve bazlarla ilgili önbilgileri ve karşılaşılan yanılgılar
V. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.719-725, (Tam Metin Bildiri)
21. Lise öğrencilerinin kimyasal bağlarla ilgili anlama düzeylerinin ve yanılgılarının belirlenmesine yönelik bir çalışma
V. Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.846-852, (Tam Metin Bildiri)
22. Bazı kimya kavramlarıyla ilgili öğrenci yanılgıları: Bir literatür araştırması
Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu,, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.414-420, (Tam Metin Bildiri)
23. Kimya öğretmen adaylarının asitler ve bazlarla ilgili yanlış anlamalarının belirlenmesi
Yeni Binyılın Başında Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 7 - 08 Eylül 2001, ss.451-457, (Tam Metin Bildiri)
24. Kimyasal denge konusunun öğrenciler tarafından anlaşılma düzeyi ve karşılaşılan yanılgılar.
IV. Fen Bilimleri Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Ağustos 2000, ss.427-432, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
Diğer Yayınlar
1
1. Kuramdan Uygulamaya Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması
Diğer, ss.15-25, 2006
