Articles Published in Other Journals
İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Banka Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama
Global Journal of Economics and Business Studies, vol.8, no.16, pp.111-121, 2019 (Peer-Reviewed Journal)
Üniversite Öğrencilerinin Dijital Pazarlamaya Yatkınlık Düzeylerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Global Journal of Economics and Business Studies, vol.7, no.14, pp.117-128, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
AN ORGANIZATION STRUCTURE SUGGESTION OF NATIONAL DESTINATION MANAGEMENT ORGANIZATIONS FOR TURKEY
Global Journal of Economics and Business Studies, vol.6, no.12, pp.46-63, 2017 (Peer-Reviewed Journal)


Tüketicilerin Dizi Filmlerinde Yer Alan Ürün Yerleştirmeye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Araştırma
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi, vol.8, no.20, pp.206-228, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Yetkili Servislerde Verilen Satış Sonrası Hizmetlerin Müşteri Memnuniyetine Etkisi İstanbul İli Otomotiv Sektöründe Bir Uygulama
Çankırı Karatekin Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, vol.5, no.2, pp.569-589, 2015 (Peer-Reviewed Journal)
Gerçek ve Ideal Öz Kimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerine Etkisi.
Atatürk Üniversitesi IIBF. Dergisi, vol.10, no.23, pp.247-263, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklasımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif.
Isletme ve Finans, vol.20, no.232, pp.122-131, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Tüketicilerin Perakendeci Tercihlerinde Etkili Olan Davranışsal Faktörler ve Süpermarket Uygulaması
Dokuz Eylül Üniversitesi İİBF Dergisi, vol.20, no.1, pp.29-41, 2005 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Değişen Sosyo-Kültürel Faktörlerin Kurum İmajına Etkileri
VII. Ulusal Pazarlama Kongresi, Afyonkarahisar, Turkey, 30 May - 02 June 2002, pp.333-345
Tüketici Tercihlerinde Referans Gruplarının Etkisi
V. Ulusal Pazarlama Kongresi, Antalya, Turkey, 16 - 18 November 2000, pp.400
Expert Reports
Öğretim Üyeliğine Atama
Adliye, pp.6, Rize, 2015