Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
İlişkisel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Banka Müşterilerine Yönelik Bir Uygulama
Global Journal of Economics and Business Studies
, cilt.8, sa.16, ss.111-121, 2019 (Hakemli Dergi)
Üniversite Öğrencilerinin Dijital Pazarlamaya Yatkınlık Düzeylerinin Belirlenmesi Üzerine Bir Araştırma
Global Journal of Economics and Business Studies
, cilt.7, sa.14, ss.117-128, 2018 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Dizi Filmlerinde Yer Alan Ürün Yerleştirmeye Yönelik Tutumları Üzerine Bir Araştırma
Gümüşhane Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Elektronik Dergisi
, cilt.8, sa.20, ss.206-228, 2017 (Hakemli Dergi)
Gerçek ve Ideal Öz Kimlik Uyumunun Marka Sadakati Üzerine Etkisi.
Atatürk Üniversitesi IIBF. Dergisi
, cilt.10, sa.23, ss.247-263, 2009 (Hakemli Dergi)
Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklasımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif.
Isletme ve Finans
, cilt.20, sa.232, ss.122-131, 2005 (Hakemli Dergi)
Tüketicilerin Perakendeci Tercihlerinde Etkili Olan Davranışsal Faktörler ve Süpermarket Uygulaması
Dokuz Eylül Üniversitesi İİBF Dergisi
, cilt.20, sa.1, ss.29-41, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Değişen Sosyo-Kültürel Faktörlerin Kurum İmajına Etkileri
VII. Ulusal Pazarlama Kongresi, Afyonkarahisar, Türkiye, 30 Mayıs - 02 Haziran 2002, ss.333-345
Tüketici Tercihlerinde Referans Gruplarının Etkisi
V. Ulusal Pazarlama Kongresi, Antalya, Türkiye, 16 - 18 Kasım 2000, ss.400
Bilirkişi Raporları
Öğretim Üyeliğine Atama
Adliye, ss.6, Rize, 2015