Makaleler
14
Tümü (14)
SCI-E, SSCI, AHCI (3)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (4)
ESCI (1)
Scopus (3)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (7)
1. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Somut Materyalleri Tanıma-Kullanma Durumları ve Matematik Öğretiminde Kullanmalarına Yönelik Öz-Yeterlikleri
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
, cilt.39, ss.1-15, 2016 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
4. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının özel öğretim yöntemleri dersinde somut materyalleri seçme ve kullanma nedenleri
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.25, sa.2015, ss.215-237, 2015 (Hakemli Dergi)
5. İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Ögretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Dersine Yönelik Yaklasımları
Gazi Üniversitesi Gazi Egitim Fakültesi Dergisi
, cilt.34, sa.3, ss.469-488, 2014 (Hakemli Dergi)
6. 2008-2013 yılları arasındaki SBS matematik sorularının PISA matematik yeterlik düzeylerine göre sınıflandırılması
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.4, sa.2, ss.147-168, 2013 (Hakemli Dergi)
7. Öğretmen rehber materyalinde kavram yanılgısı giderme tekniklerine yer verilmesine ilişkin uzman görüşleri
Uluslararası Cumhuriyet Eğitim Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.1-12, 2012 (Hakemli Dergi)
8. İlköğretim matematik öğretmeni adaylarının matematiksel kanıt yapmaya yönelik görüşlerinin nicel analizi
KURAM VE UYGULAMADA EGITIM BILIMLERI
, cilt.11, sa.4, ss.2275-2290, 2011 (SSCI, TRDizin)
9. İlköğretim 8. Sınıf Matematik Ders Kitabındaki soruların PISA matematik yeterlik düzeylerine göre sınıflandırılması
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.36, sa.161, ss.287-301, 2011 (SSCI, Scopus, TRDizin)
10. Matematiksel kanıt yapmaya yönelik görüş ölçeği: Geçerlik ve güvenirlik çalışması
.Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.181-203, 2011 (TRDizin)
12. İlköğretim öğrencilerinin toplama-çıkarma içeren standart sözel problemlerde işlem seçme başarıları
Eurasion Journal of Educational Research
, cilt.5, sa.16, ss.27-38, 2004 (Hakemli Dergi)
13. Üçüncü uluslar arası matematik ve fen araştırması (TIMMS) nedir? Neyi sorgular? Örnek geometri soruları ve etkinlikler
İlköğretim-Online
, cilt.2, sa.2, ss.28-35, 2003 (Hakemli Dergi)
14. İlköğretim 6, 7 ve 8. sınıf öğrencilerinin matematik problemlerine ürettikleri çözümleri kanıtlama süreçleri
EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
, cilt.4, sa.12, ss.64-74, 2003 (ESCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
13
1. Views and Self-Efficacy Levels of Basic Education Preservice Mathematics Teachers About The Use of Concrete Teaching Materials in Mathematics Education
Third International Conference “Education across Borders”, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, cilt.1, ss.2, (Özet Bildiri)
2. Instructors’ Opinion About Assessment and Evaluation of Distance Education
Third International Conference “Education across Borders”, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, cilt.1, ss.1, (Özet Bildiri)
3. 5. ve 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematiksel Akıl Yürütme ve Problem Çözme Süreçlerinin İncelenmesi
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Kasım 2016, cilt.1, ss.140, (Özet Bildiri)
4. Matematik Öğretmenliği Pedagojik Formasyon Öğrencilerinin Özyeterlik Algıları İle Matematik Alan Öğretimi Bilgileri
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 Eylül - 30 Kasım 2016, cilt.1, ss.74, (Özet Bildiri)
5. Multiplıcation problems posed and modelled by classroom teachers about fraction.
40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.2, ss.35-42, (Tam Metin Bildiri)
6. Multiplication problems posed and modelled by classroom teachers about fraction
40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.251, (Özet Bildiri)
7. Definitions about two-dimension geometrical concepts by pre-service classroom teachers
40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Szeged, Macaristan, 3 - 07 Ağustos 2016, cilt.1, ss.110, (Özet Bildiri)
8. An Analysis of the Definitions by Student Classroom Teachers About Two-Dimension Geometrical Concepts
13th International Congress on Mathematical Education (ICME), Hamburg, Almanya, 24 - 31 Temmuz 2016, ss.1, (Özet Bildiri)
9. ÖĞRETİM ÜYELERİNİN BAKIŞ AÇISIYLA SINIF ÖĞRETMENLİĞİNDE UZAKTAN EĞİTİMLE TEZSİZ YÜKSEK LİSANSIN DEĞERLENDİRİLMESİ
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
10. Review of Problem Posing Skills of Mathematics Students Who Receive Pedagogical Formation Training
International Congress on Education for the Future: Issues and Challenges, Ankara, Türkiye, 13 - 15 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
11. A review of creative drama studies in math education: Aim, data collection, data analyses, sample and conclusions of studies
World Conference on Learning, Teaching and Administration, Kahire, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, ss.1214-1219, (Tam Metin Bildiri)
12. Öğretmen adaylarının bilgisayar ve internet kullanım eğilimleri
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.782-787, (Tam Metin Bildiri)
13. İlköğretim 6., 7. ve 8. sınıf öğrencilerinin oran-orantı problemlerini çözüm stratejileri ve orantısal akıl yürütme beceriler
XIV. Eğitim Bilimleri Kongres, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.175, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
1
1. Kanıt ve Kanıt Şemaları
Matematik Eğitiminde Teoriler, Bingölbali E., Arslan S., Zembat İ.Ö, Editör, Pegem Akademi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.65-83, 2016