HASAN KARAL


Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Eğitim Ve Eğitim Araştırması, Eğitim Özel, Sosyal Bilimler (Soc), Sosyal Bilimler Genel


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi, Özel Eğitim

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

E-posta: hasankaral@ktu.edu.tr
İş Telefonu: +90 462 455 1012
Web: https://avesis.ktu.edu.tr//hasankaral
Ofis: Fatih Eğitim Fak., F Blok, Kat 2
Posta Adresi: Trabzon Üniversitesi Fatih Eğitim Fakültesi F Blok Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü 61335 Söğütlü Akçaabat TRABZON

Metrikler

Yayın

219

Yayın (WoS)

34

Yayın (Scopus)

37

Atıf (WoS)

100

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

111

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

58

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

13

Proje

12

Tez Danışmanlığı

37

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

1993 - 2000

1993 - 2000

Doktora

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Elektrik-Elektronik Mühendisliği, Türkiye

1991 - 1993

1991 - 1993

Yüksek Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Elektrik-Elektronik Mühendisliği, Türkiye

1986 - 1990

1986 - 1990

Lisans

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Elektrik-Elektronik Mühendisliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2000

2000

Doktora

Kestirim Öğrenmeli Bulanık Denetimli Otonom Taşıtlar İçin Doku Benzersizliği Kullanılarak Stabilize Yol Belirleme

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü Elektronik Anabilim Dalı

1993

1993

Yüksek Lisans

Türkçe söz-analiz sentezi

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü Elektronik Anabilim Dalı

Yabancı Diller

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

Bilgisayar ve Öğretim Teknolojisi Eğitimi

Özel Eğitim

Akademik Ünvanlar / Görevler

2018 - Devam Ediyor

2018 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Trabzon Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

2016 - 2018

2016 - 2018

Prof. Dr.

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü

2011 - 2016

2011 - 2016

Doç. Dr.

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

2004 - 2011

2004 - 2011

Yrd. Doç. Dr.

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

2000 - 2004

2000 - 2004

Öğretim Görevlisi Dr.

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon Meslek Yüksekokulu, Teknik Programlar Bölümü Elektronik Programı

1994 - 2000

1994 - 2000

Öğretim Görevlisi

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon Meslek Yüksekokulu, Teknik Programlar Bölümü Elektronik Programı

1991 - 1994

1991 - 1994

Araştırma Görevlisi

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon Meslek Yüksekokulu, Teknik Programlar Bölümü Elektronik Programı

Yönetimsel Görevler

2009 - 2018

2009 - 2018

Merkez Müdürü

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Uzaktan Eğitim Uygulama Ve Araştırma Merkezi

2005 - 2017

2005 - 2017

Bölüm Başkanı

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi

Yönetilen Tezler

2010

2010

Yüksek Lisans

Eş Zamanlı Çevrimiçi Bir Öğrenme Ortamı Tasarımı

KARAL H.

E.Bahçekapılı(Öğrenci)

Makaleler

Tümü (78)
SCI-E, SSCI, AHCI (20)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (23)
ESCI (3)
Scopus (28)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (42)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

0

0

1. Sınıf Öğretmenlerinin Çoklu Zekayı Model Alan Yapısalcı Kurama Dayalı Eğitim Sistemi Hakkındaki Görüşleri

KARAL H., ŞAHİN TİMAR Z.

2nd International Conference On Special Education, Muğla, Türkiye, ss.475, (Tam Metin Bildiri)

2019

2019

2. Bilgisayarsız Etkinlik Uygulamasına Bir Örnek: “Haritada Yer Bulma”

YILDIZ M., KARAL H.

7th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2019, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.207-212, (Tam Metin Bildiri)

2018

2018

3. Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine ilişkin farkındalık durumları

YILDIZ M., KARAL H.

6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2018, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

4. Ortaokul öğrencileri ve öğretmen adaylarının yaratıcı fikir önerileri: “Bir fikrim var?”

KARAL H., YILDIZ M.

6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2018, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

2018

2018

5. A Suggestion for Classification of Mobile Games

YILDIZ M., BAHÇEKAPILI E., KARAL H.

International Child and Information Safety Congress “Digital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)

2017

2017

6. Trabzon Turizminde Yaşanan Sorunların Analizi Ve Eğitsel Çözüm Önerileri

KOKOÇ M., KARAL H.

DOKAP Bölgesi Uluslararası Turizm Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2017

2017

7. 10-14 yaş grubu öğrencilerinin dijital oyun tercihlerinin incelenmesi:Trabzon örneği

BAHÇEKAPILI E., YILDIZ M., ÇİFTÇİ E., KARAL H.

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

8. 10-14 Yaş Grubu Öğrencilerinin Dijital Oyun Tercihlerinin İncelenmesi:Trabzon Örneği

BAHÇEKAPILI E., YILDIZ M., ÇİFTÇİ E., KARAL H.

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

9. Teaching Online To Campus-based Students: Experiences Of Different Universities

Güven Y. G., KARAL H., KARAMAN S., YAVUZALP N., ADNAN M.

5th International Instructional Technologies And Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

10. Türkiye'de Programlama Ögretimine Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerinin Incelenmesi

ELÇİÇEK M., ERDEMCİ H., KARAL H.

5th International Instructional Technologies And Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.404, (Özet Bildiri)

2017

2017

11. Kodlayap Projesi

KARAL H., COŞAR A. M., BAHÇEKAPILI E., ŞILBIR L.

5th International Instructional Technologies And Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

12. Türkiye'de Yabancı Dil Egitiminde Teknoloji Kullanım Ile Ilgili Arastırmalar: Bir Içerik Analizi Çalısması

ERDEMCİ H., ELÇİÇEK M., KARAL H.

5th International Instructional Technologies And Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.407, (Özet Bildiri)

2017

2017

13. Çocuklara Yönelik Geliştirilen Mooc Uygulamalarının İncelenmesi

AYDIN M., Aydın M., KARAL H.

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

14. Dijital Veri Güvenliği Farkındalıgına Yönelik Tasarlanan Video Temelli Mobil Ögrenme Ortamının Etkililiginin Degerlendirilmesi

ERDEMCİ H., ELÇİÇEK M., KARAL H.

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.167, (Özet Bildiri)

2017

2017

15. Bilisim Teknolojileri Aday Ögretmenlerinin Öz Degerlendirme, Akran Degerlendirme Ve Basarı Notlarının Tutarlılıgının Incelenmesi

ERDEMCİ H., ELÇİÇEK M., KARAL H.

1th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.486, (Özet Bildiri)

2017

2017

16. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağlarda Bilgi Paylaşma Davranışları Üzerine Bir Çalışma

ERDEMCİ H., ELÇİÇEK M., KARAL H.

3. Türk Bilgisayar Ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

17. Online Ve Sınıf Içi Grupla Matematik Problemleri Çözme Sürecinde Ortaya Çıkan Söylemlerin Karsılastırılması

BİRİŞCİ S., KARAL H.

9th International Congress Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.242, (Özet Bildiri)

2017

2017

18. Technological Support For Hearing Impaired Classroom Teachers’ Course Processes Alisyazar

ATASOY M., BAHÇEKAPILI E., KARAL H.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.119-122, (Özet Bildiri)

2017

2017

19. İşitme Engelliler Sınıf Öğretmenlerinin Ders Süreçlerine Teknolojik Destek; Alisyazar

ATASOY M., BAHÇEKAPILI E., KARAL H.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.1. Baskı, ss.121-122, (Özet Bildiri)

2017

2017

20. Kodlama öğretimine yönelik hazırlanan eğitsel oyunlarda cinsiyete bağlı tercihler

ÇİFTÇİ E., YILDIZ M., KARAL H.

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

2017

2017

21. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Sunmanın Kurumsal Çıktıları

AYDIN M., KARAL H.

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.103, (Özet Bildiri)

2017

2017

22. İşitme Engelliler Sınıf Öğretmenlerinin Ders Süreçlerine Teknolojik Destek; Alisyazar

ATASOY M., BAHÇEKAPILI E., KARAL H.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.1. Baskı, ss.121-122, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2017

2017

24. 21. yüzyıl becerileri ve kodlama öğretimi

YILDIZ M., KARAL H.

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.132-134, (Özet Bildiri)

2017

2017

26. İşitme Engelliler Sınıf Öğretmenlerinin Ders Süreçlerine Teknolojik Destek; Alisyazar

ATASOY M., BAHÇEKAPILI E., KARAL H.

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.1. Baskı, ss.121-122, (Özet Bildiri)

2017

2017

27. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Uygulamalarına Güncel Bir Bakış

AYDIN M., Aydın M., KARAL H.

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.97, (Özet Bildiri)

2017

2017

28. Digital Data Security Awareness Of 21st Century Learners: Profile Of Faculty Of Education

ELÇİÇEK M., ERDEMCİ H., KARAL H.

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.143, (Özet Bildiri)

2016

2016

30. An Evaluation Of Technology Planning Process In Integration Of Information Technologiesto Special Education Classes

ÇAKMAK ŞILBIR G. M., KARAL H., ŞILBIR L., KARAL Y., BAHÇEKAPILI E.

26. Uluslarası Egitim Bilimleri Kongresi, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.87, (Özet Bildiri)

2016

2016

32. Teknoloji Destekli Matematik Ögretim Ortamlarının Isitme Engelli Ögrencilerin Matematiksel Becerilerinin Gelisimine Etkisi

Berigel D. S., KARAL H.

3. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1351, (Özet Bildiri)

2016

2016

33. Examining Perceptions Of Preservice Classroom Teachers In Terms Of Dimensions Of Digital Citizenship

Bakır E., KARAL H.

Society For Information Technology & Teacher Education International Conference, Atlanta, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Mart 2016, ss.942-944, (Özet Bildiri)

2015

2015

34. BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMENLİK MESLEĞİNE İLİŞKİN BAKIŞ AÇILARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ

ÇELİKTAŞ M., KARAL H., KOKOÇ M.

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.178, (Özet Bildiri)

2015

2015

35. HUKUK EĞİTİMİ İÇİN ALTERNATİF BİR ÖĞRENME ARACI OLARAK ÜÇ BOYUTLU SANAL DÜNYA MAHKEMESİ: ANALİZ AŞAMASI

ÖNGÖZ S., KARAL H., TÜYSÜZ M., YILDIZ A., KILIÇ A.

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.17-19, (Özet Bildiri)

2015

2015

36. BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ REHBER ÖĞRETMENLERİNİN YÜRÜTTÜKLERİ DERSİN SEÇMELİ VEYA ZORUNLU OLDUĞU DÖNEMLERE İLİŞKİN MESLEKİ BAKIŞ AÇILARININ İNCELENMESİ

ÇETİN B., VURAL M., AYAN F., KOKOÇ M., KARAL H.

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.177, (Özet Bildiri)

2015

2015

37. Hukuk Eğitimi İçin Alternatif Bir Öğrenme Aracı Olarak Üç Boyutlu Sanal Dünya Mahkemesi: Analiz Aşaması

ÖNGÖZ S., KARAL H., TÜYSÜZ M., YILDIZ A., KILIÇ A.

3rd International Instructional Technologies And Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

2015

2015

39. İşitme Engelli Bireylerin Fonolojik Gelişimlerinin Sözcük Yazma Becerileri Üzerine Etkisi: Çözüm Önerisi Olarak Teknoloji

KARAL H., ŞILBIR L., KARAL Y., COŞAR A. M., ALTUN T., ATASOY M., et al.

International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.109, (Özet Bildiri)

2014

2014

40. Video Konferans Yoluyla Gerçekleştirilen Bir Uzaktan Eğitimde Etkileşimi Etkileyen Faktörler

TURGUT Y. E., KARAL H.

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.21, (Özet Bildiri)

2014

2014

41. Opensimulator İle 3B Sanal Dünya Ve Sanal Sınıf Tasarımı

YILDIZ A., KARAL H.

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2014

2014

42. Öğrencilerin Problem Çözme Süreçlerinin Geliştirilmesinde Zeki Öğretim Sistemi ARTIMAT’ın Etkisi.

ERÜMİT A. K., KARAL H., ÇAKIROĞLU Ü., NABİYEV V.

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.113, (Özet Bildiri)

2013

2013

43. Students' Opinions On Artificial Intelligence Based Distance Education System (Artimat)

Karal H., NABIYEV V., Erumit A. K., Arslan S., Cebi A.

Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.549-553, (Tam Metin Bildiri) identifier

2014

2014

44. Uyarlanabilir Zeki Öğretim Sistemi Artimat’in Öğrenci Motivasyonuna Etkisi

ERÜMİT A. K., NABİYEV V., KARAL H., ÇAKIROĞLU Ü.

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2014), Antalya, Türkiye, 01 Ocak 2014, ss.6, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

45. Uzaktan Egitim Yoluyla Verilen Tarih DersininTeknolojiyle Bütünlestirilmesineyönelik Alan Uzmanlarının Görüsleri

FİŞ ERÜMİT S., KARAL H.

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

2013

2013

46. Video Konferans Yoluyla Verilen Bir Derste Öğrenciler Açısından Verimliliğe Etki Eden Faktörler

TURGUT Y. E., KARAL H.

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.70, (Özet Bildiri)

2013

2013

47. Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilen Tarih Dersinin Teknolojiyle Bütünleştirilmesine yönelik Alan Uzmanlarının Görüşleri

ERÜMİT S. F., KARAL H.

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.37, (Özet Bildiri)

2013

2013

48. Öğretmenlerin FATİH projesi hakkındaki görüşleri: Öngörü ve beklentiler

AKTAŞ İ., TÜRKAN S., GÖKOĞLU S., TURGUT Y., ÖZMEN H., KARAL H.

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.138-146, (Tam Metin Bildiri)

2013

2013

49. Öğretmenlerin Fatih Projesi Hakkındaki Görüşleri: Öngörü Ve Beklentiler

AKTAŞ İ., TÜRKAN S., GÖKOĞLU S., TURGUT Y. E., ÖZMEN H., KARAL H.

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.184, (Özet Bildiri)

2013

2013

50. Uzaktan Eğitimde Dinamik Kişisel Değerlendirme Sistemi: ARTIMAT-DSAS

ERÜMİT A. K., NABİYEV V., KARAL H., ÇAKIROĞLU Ü., ÇEBİ A.

World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS-2013), Antalya, Türkiye, 01 Şubat 2013, ss.3, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

51. Okul öncesi döneme yönelik hareket tabanlı öğrenme materyali geliştirme süreci

KARAL H., Kandemir B., KOKOÇ M.

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2012, ss.102, (Özet Bildiri)

2012

2012

52. Sınıf öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi özyeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

KARAL H., KOKOÇ M.

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2012, ss.87, (Özet Bildiri)

2012

2012

53. Alternatif İletişim Aracı Olarak Türkçe İçin Bir Grafik Sembol Sisteminin Tasarımı: Standart Grafik Sembollerin Belirlenmesi

Aydın Y., ŞILBIR L., KARAL H., ALTUN T., Palancı M., Küçüksüleyman N.

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ITTES), Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.70-71, (Özet Bildiri)

2012

2012

54. Video Konferans Yoluyla Gerçekleştirilen Bir Uzaktan Eğitim Dersinde Yaşanan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri

TURGUT Y. E., KARAL H.

6th Internatıonal Computer And Instructıonal Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

55. Lisansüstü Eğitimde Öğrenme Ortamı Olarak Sosyal Ağ Sitesi Kullanımı: Facebook Örneği

KARAL H., ÇAKIR Ö., Bakır E., KOKOÇ M.

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.67, (Özet Bildiri)

2012

2012

56. The Effect Of Mixed Reality, Laboratory And Traditional Class Environments On The Academic Achievement

KARAL H., ABDUSSELAM M. S.

3rd International Conferance On New Trends In Education And Their Implication, Antalya, Türkiye, 26 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

2012

2012

58. Views On Modular Assessment And Evaluation Process In Distance Education

KARAL H., ÇEBİ A.

4th World Conference On Educational Sciences (wces-2012), Barselona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, ss.2073-2077, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

59. Views on modular assessment and evaluation process in distance education

Karal H., Cebi A.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2073-2077, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

60. Proposing A Model For Computed Analyzing Of The Motion Problems Without Parameter

ERÜMİT A. K., KARAL H., NABIYEV V.

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İstanbul, Türkiye, 22 Eylül 2011, ss.791-797, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

61. TEKNOLOJİNİN ÖĞRENME SÜRECİYLE BÜTÜNLEŞTİRİLMESİNDE DANIŞMAN OLARAK EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ LİDERLERİ: ROLLERİN FARKINA VARILMASI

KARAL H., BAHÇEKAPILI T.

5 th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.988-996, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

62. Sosyal Ağ Sitelerinin Ortaöğretim Öğrencilerinin Iletişimine Ve Yazarlık Gelişimine Etkisi: Facebook Örneği

KARAL H., ÇAKIR Ö., KOKOÇ M.

11. International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 Mayıs 2011, ss.1987-1996, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

63. Adoption Process Of Instructors To Online Roles

BERİGEL M., KARAL H.

11. International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.773-782, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

64. Bulanık Mantık Yaklaşımıyla Öğrenci Performanslarının Değerlendirilmesi

KARAL H., ÇEBİ A.

11. International Educational Technology Conferenc, İstanbul, Türkiye, 25 Mayıs 2011, ss.1445-1451, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

65. Uzaktan Eğitimde Akreditasyon

ÇOLAK C., KOKOÇ M., KARAL H.

11. International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 Mayıs 2011, ss.2071-2079, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

66. Bitkilerde Üreme Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi

KARAL H., FİŞ ERÜMİT S., ERÜMİT A. K.

International Conference on New Horizons in Education, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2010, ss.119-125, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

67. The Contributions And Limitations Of Haptic And Technology In E Learning Environments

KARAL H., REİSOĞLU İ.

Third International Conference On Innovations In Learning For The Future 2010: E-learning, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Mayıs 2010, ss.100-110, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

68. Teacher's and parent's opinions on the applicability of online teacher-parent meeting: two online parents' meeting implementings

Karal H., Ozlu A., Kokoc M.

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

69. The web based simulation proposal to 8(th) grade primary school students' difficulties in problem solving

Karal H., Cebi A., Peksen M.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4540-4545, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

70. Educational computer games for developing psychomotor ability in children with mild mental impairment

Karal H., Kokoc M., Ayyildiz U.

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2010

2010

71. The research about the usability of a visual dictionary developed for the hearing impaired students

Karal H., Silbir L.

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2010

2010

72. Student opinions about the period of measurement and evaluation in distance education: the difficulties

Karal H., Cebi A., Peksen M.

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

73. Designing a visual symbol system for Turkish language as an alternative means of communication: the process of delineating content

Karal H., AYDIN Y., Gunal Y.

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

74. Designing components of a sample system considering effect of web-based technologies on meaningful measurement and assessment practices

Karal H., Celik Z.

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

75. Permütasyon kombinasyon binom açılımı ve olasılık konularının öğretimi için bir e öğrenme ortamı Tasarım ve eeğerlendirme

ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., KARAL H.

3th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2009), 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.999-1004, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

76. Video Konferans Tabanlı Senkron Uzaktan Eğitimde Sınıfta Canlı Otorite: Asistan

KARAL H., ÇEBİ A., TURGUT Y. E.

3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

77. Permütasyon-kombinasyon-binom açılımı ve olasılık konularının öğretimi için bir e-öğrenme ortamı:Tasarım ve değerlendirme

ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., KARAL H.

3th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.999-1004, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

78. Dikkat Becerilerinin Arttırılmasına Yönelik Bilgisayar Destekli Materyallerin Geliştirilmesi Ve Uzman Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi

KARAL H., BAHÇEKAPILI E., BAHÇEKAPILI T.

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

79. Bitkilerde Üreme Konusunda Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalinin Tasarlanması ve Değerlendirilmes

KARAL H., ERÜMİT S. F., ÇİMER A.

3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

80. Karadeniz Teknik Üniversitesi’nde Öğretmen Eğitimi İçin Yapılan Uygulamaların Dijital Portfolyo Uygulamalarıyla Karşılaştırılması

KARAL H., REİSOĞLU İ.

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

81. Sözel Problemlerin Anlamlandırılması ve Çözümünde Web Tabanlı Eğitsel Simülasyonların Etkisi

KARAL H., ÇEBİ A., PEKŞEN M., TURGUT Y. E.

3th International Computer and Instructional Technology Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.842-846, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

82. Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımının Uygulama Ortamlarına Yansımaları: Öğretmen Algıları

KARAL H., AYDIN Y.

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

83. Sözel Problemlerin Anlamlandırılması Ve Çözümünde Web Tabanlı Eğitsel Simülasyonların Etkisi

KARAL H., ÇEBİ A., PEKŞEN M., TURGUT Y. E.

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

84. Bitkilerde Üreme Konusunda Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalinin Tasarlanması ve Değerlendirilmesi

KARAL H., FİŞ ERÜMİT S., ÇİMER A.

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.971-976, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

85. Web Tabanlı, Eş Zamanlı ve İş Birlikli Bir Uzaktan Eğitim Ortamı Tasarımı ve Değerlendirilmesi

YILDIZ A., BAHÇEKAPILI E., KARAL H.

III. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.584-590, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2009

2009

86. Bir Engelli Gözüyle Senkron Uzaktan Eğitim

KARAL H., ÇEBİ A., TURGUT Y. E.

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

87. Hapticin Farklı Zekâ Türlerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

KARAL H., REİSOĞLU İ.

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

88. Karadeniz Teknik Üniversitesi Öğretim Üyelerinin Uzaktan Eğitime Bakışı ve Hazır Bulunuşlukları

KARAL H., ERÜMİT S. F., FİŞ ERÜMİT S.

9th International Educational Technology Conference (IETC, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2009, cilt.1, ss.354-360, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

89. şitme Engelli Bireylerin Türkçe’de Ek Kullanabilme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Öğrenme Ortamı Tasarımı

KARAL H., ŞILBIR L., KÜÇÜKSÜLEYMAN N.

9th International Educational Technology Conference (IETC, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2009, cilt.1, ss.347-353, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

90. Türkçe Yazılım Editörlerinin Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerine Etkileri Hakkındaki Öğretmen Görüşleri

KARAL H., ŞAHİN TİMAR Z.

9th International Educational Technology Conference (IETC), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2009, cilt.1, ss.716-722, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

91. İŞİTME ENGELLİ BİREYLERİN TÜRKÇE’DE EK KULLANABİLME BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK ÖĞRENME ORTAMI TASARIMI

KARAL H., ŞILBIR L., KÜÇÜKSÜLEYMAN N.

International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.347-353, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

92. Türkçe Yazılım Editörlerinin Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerine Etkileri Hakkındaki Öğretmen Görüşleri

KARAL H., ŞAHİN TİMAR Z.

International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 06 Mayıs 2009 - 08 Eylül 2014, ss.716-723, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

93. Haptic's suitability to constructivist learning environment: aspects of teachers and teacher candidates

Karal H., REİSOĞLU İ.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1255-1263, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

94. Usability of testing apparatuses about renewable energy resources in constructivist class environment

Karal H., Bahcekapili T., REİSOĞLU İ.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1264-1271, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

2008

2008

97. Yeni Müfredata Göre Hazırlanan Ilköğretim Bilişim Teknolojileri Ders Ve Öğretmen Kılavuz Kitaplarının Değerlendirilmesi.

KARAL H., REİSOĞLU İ., Kayıkçı S.

International Conference On Educational Science, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.1, sa.1, ss.1137-1146, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

98. Okul Öncesi Kavram Öğreniminde Bilgisayar Destekli Öğretim Yönteminin Kullanılması Ve Değerlendirilmesi

KARAL H., BAHÇEKAPILI T., Bakır E.

International Conference On Educational Science, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.1, sa.1, ss.1147-1154, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

99. Matematik Öğretmenlerinin 3 Boyutlu Kavramları Öğretmede Yaşadıkları Sorunlara Bilgisayar Destekli Bir Çözüm Önerisi

KARAL H., Berigel D. S.

2. Uluslararası Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2008, ss.666-672, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

100. Sınıf Öğretmenlerinin Çoklu Zekayı Model Alan Yapısalcı Kurama Dayalı Eğitim Sistemi Hakkındaki Görüşleri

KARAL H., ŞAHİN TİMAR Z.

International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.536-541, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

101. Bilgisayar ağ haberleşmesinde kullanılan yedi katmanlı OSI referans modelinin görselleştirilmesi

ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., KARAL H.

2th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.176-178, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

102. Bilgisayar Öğretmeni Adaylarının Eğitim Öğretimde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılabilirliği Hakkındaki Düşünceleri Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği

KARAL H., BİRİŞCİ S.

2th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.235-243, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

103. Bilgisayar Destekli İngilizce Telaffuzuna Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri

ŞİMŞEK A., KARAL H.

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

104. Biyoloji dersi için öğrenme ve öğretme amaçlı web tabanlı eğitim yazılımı tasarımı

ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., REİSOĞLU İ., KARAL H.

2th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.280-287, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

105. 3 Boyutlu Kafa Modeli "ALPI" ile Desteklenmiş Bilgisayar Destekli İngilizce Telaffuz Materyaline İlişkin Uzman ve Öğrenci Görüşleri

ŞİMŞEK A., KARAL H.

2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

106. Mobil Aygıtlarlar Artikülasyon Eğitimi

KARAL H., KARAL Y.

2nd International Future Learning Conference On Innovations In Learning For The Future 2008: E-learning, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mart 2008, ss.177-188, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

107. A New Education Tool For Physical And Hearing Disabled Students Haptic

KARAL H., REİSOĞLU İ.

2nd International Conference On Special Education, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Şubat 2008, cilt.1, sa.1, ss.172-173, (Özet Bildiri)

2008

2008

108. Evaluation Of Deaf Children Have On Making Sentences And Usage Of Tenses On Making Sentences Can Be Solved With Comtuter Aided Educational Software

KARAL H., ÇİFTÇİ E.

2nd International Conference On Special Education, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Şubat 2008, ss.144-145, (Özet Bildiri)

2007

2007

110. Öğrencilerin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Sistem Modelleme Ve Simülasyona Dayalı Bir Yaklaşım

KARAL H.

1. Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1080-1090, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

111. Bilgisayar Mimarisinin Benzetim Animasyonları Ile Öğretimi

KARAL H., KARAL Y.

1. Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.187-200, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

112. Web Tabanlı Yabancı Dil Eğitim Ortamlarının Müfredat Paralelinde Ingilizce Derslerinde Uygulanması Ve Sonuçları

KARAL H., BERİGEL M.

1. Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1628-1637, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

113. Algoritmaların Programlama Kodu Ve Hareketli Akış Şemalarının Oluşturulması

KARAL H., Celik Z.

7th International Educational Technology Conference, Nicosia, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.320-325, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

114. Türkçenin Etkili Kullanımına Yönelik Etkileşimli Dil Dudak Modeli

KARAL H., KARAL Y.

7th International Educational Technology Conference, Nicosia, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.314-319, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

115. Benzetime Dalayı Simülasyonların Öğrencilerin Öğrenme Becerilerine ve Sınıf İçi Motivasyonlarına Etkisi

ŞİMŞEK A., KARAL H.

7th International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

117. Yabancı Dil Eğitim Ortamlarının Bilişim Ve Iletişim Teknolojileri Bıt Kullanarak Zenginleştirilmesi

KARAL H., BERİGEL M.

Xı. Türkiye'de Internet Konferansı, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2006, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

118. Okulların İnternete Taşınmasında BÖTE'lerin (Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü) Rolü

ŞİMŞEK A., KARAL H.

11. Türkiye'de İnternet Konferansı, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2006, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

120. Web Tabanlı Ölçme Değerlenedirme Yönetim Sistemi

KARAL H., Celik Z.

23. Ulusal Bilişim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

121. An Online Examination System For Measurement And Evaluation In Education

KARAL H., Celik Z.

2th International Open And Distance Learning Symposium, Eskişehir, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.159-168, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

123. Increasing Students Intereset Confidence And Ability On Mathematic Lessons Using Computer Simulations

KARAL H., BERİGEL M.

6th International Educational Technology Conference, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1045-1049, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

124. Mesleki Ve Teknik Eğitim Kurumlarında Okutulan Teknik Resim Dersleri Için Geliştirilen Üç Boyutlu Cisim Modelleme Uygulamalası

KARAL H., UZUN E.

6. International Educational Technology Conference, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1065-1071, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

125. Bir Fakülteye Ait Bölüm Ortamında Online Sınav Ve Değerlendirme Işlemleri Için Gerekli Altyapı Tasarımı

KARAL H., Celik Z.

6th International Educational Technology Conference, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1050-1056, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

126. Mantıksal Ifadelerin Karnaugh Haritaları Yöntemi Ile Sadeleştirilmesi Ve Mantıksal Devre Çizimi

KARAL H., UZUN E.

6th International Educational Technology Conference, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1058-1064, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

127. Türkiye Deki Yabancı Dil Eğitimindeki Problemlere Alternatif Bir Çözüm Bilgisayar Destekli Etkilelşimli Sınıf Ortamında Yabancı Dil Öğretimi

KARAL H., BERİGEL M.

6th International Educational Technology Conference, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1072-1076, (Tam Metin Bildiri)

2006

2006

128. Anlamsal Ağlar Yardımı ile Anlama Amaçlı Bilgi Modelleme

KARAL H., BAKİ A., ÇAKIROĞLU Ü.

Akıllı Sistemlerde Yenilikler ve Uygulamaları Sempozyumu (ASYU 2006), İstanbul, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2006, ss.7-9, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

129. Görme Engelli Bireyler Için Geliştirilen Kitap Okuma Uygulamasında Kullanılan Yazılım Yöntemleri Ve Teknolojilerinin Değerlendirilmesi

KARAL H., UZUN E.

5. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya, Türkiye, 21 Mart - 23 Mayıs 2005, ss.364-369, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2018

2018

1. Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesinde Bilgisayarsız Etkinlik Önerileri

YILDIZ M., KARAL H.

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu B., İşman A., Odabaşı, H.F, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.65-82, 2018

2018

2018

2. STEM Eğitiminde Bilişimsel Düşünme ve Kodlamanın Rolü

Karal H., Şılbır G. M., Yıldız M.

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni S., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.389-411, 2018

2017

2017

3. Sosyal Ağlar

KARAL H., ERÜMİT S. F., ERÜMİT A. K., TAŞDEMİR E.

Sosyal Medya İletişimi, Taşdemir E., Aslan E. Ş., Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.11-31, 2017

2017

2017

4. STEM Eğitiminde Bilişimsel Düşünme ve Kodlamanin Rolü

KARAL H., ŞILBIR G. M., YILDIZ M.

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni S., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.389-411, 2017

2017

2017

5. Bilişimsel Düşünme ve Programlama

YILDIZ M., ÇİFTÇİ E., KARAL H.

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Odabaşı H. F., Akkoyunlu B., İşman A., Editör, Tojet, Ankara, ss.75-86, 2017

2017

2017

6. Bilişimsel Düşünme ve Programlama

YILDIZ M., ÇİFTÇİ E., KARAL H.

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Odabaşı H. F., Akkoyunlu B., İşman A., Editör, TOJET, Sakarya, ss.75-86, 2017

2017

2017

7. STEM Eğitiminde Bilişimsel Düşünme ve Kodlamanın Rolü

KARAL H., ŞILBIR G. M., YILDIZ M.

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni Salih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.389-411, 2017

2016

2016

8. Zeki Öğretim Sistemleri

ERÜMİT A. K., KARAL H.

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, İşman A., Odabaşı H. F., Akkoyunlu B., Editör, Tojet, Ankara, ss.633-656, 2016

2015

2015

9. Artırılmış Gerçeklik

KARAL H., ABDUSSELAM M. S.

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, Akkoyunlu B., İşman A., Odabaşı, H.F, Editör, Tojet, Ankara, ss.149-176, 2015

2013

2013

10. Özel Eğitimde Öğretim Teknolojilerinin Kullanımı

KARAL H.

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Çağıltay K., Göktaş Y., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.447-466, 2013


Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 101

h-indeksi (WOS): 7