SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2018 Liselere Giriş Sınavına İlişkin Matematik Öğretmenlerinin Görüşleri
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.16, ss.337-363, 2019 (SCI-Expanded)
The Relationship of Osteoporosis Risk Factors with Bone Mineral Density in Patients Admitted Our Outpatient Clinic in Trabzon
Türk Osteoporoz Dergisi
, cilt.22, ss.0-23, 2016 (SCI-Expanded)
Matematik Öğretmenlerinin Zümre Öğretmenler Kurulunun Etkililiği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.14, sa.2, ss.395-406, 2015 (SCI-Expanded)
Intermittent polyarthritis due to propylthiouracil
CLINICAL RHEUMATOLOGY
, cilt.14, sa.5, ss.574-575, 1995 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
A problem-solving process using the Theory of Didactical Situations: 500 lockers problem
Journal Teaching Innovations
, cilt.32, ss.105-116, 2019 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.10, sa.1, ss.129-149, 2018 (Hakemli Dergi)
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Cebir Öğretme Bilgilerinin İncelenmesi
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.10, sa.1, ss.129-149, 2018 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğrenciyi Tanıma Bilgilerinin İncelenmesi: Bir Ders Analizi Çalışması
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ
, cilt.26, sa.1, ss.143-152, 2018 (Hakemli Dergi)
Gerçeklerle Yüzleşme: Türkiye’nin TIMSS Matematik Başarısı Üzerine Bir Çalışma
BAYBURT EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.12, ss.353-376, 2017 (Hakemli Dergi)
A research on future mathematics teachers’ instructional explanations: The case of Algebra
Educational Research and Reviews
, cilt.11, sa.16, ss.1500-1508, 2016 (Hakemli Dergi)
Reflections from a Learning Setting Designed to Investigate Mathematical Thinking
International Journal of Educational Studies in Mathematics
, cilt.2, sa.1, ss.11-23, 2015 (Hakemli Dergi)
Türkiye’de Matematik Eğitiminde Kavram Yanılgılarıyla İlgili Çalışmalar: Tematik Bir İnceleme
Mersin University Journal of the Faculty of Education
, cilt.11, sa.2, ss.215-236, 2015 (Hakemli Dergi)
9. Sınıf Öğrencilerinin Sözel Problemlerdeki Eksik-Fazla Bilgiye İlişkin Farkındalıkları
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.13-22, 2015 (Hakemli Dergi)
Matematik Öğretmenlerinin Zümre Öğretmenler Kurulunun Etkililiği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.14, ss.395-406, 2015 (Scopus)
İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.180-195, 2013 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Gerçek Yaşam Problemlerini Çözme Becerilerinin İncelenmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.20, ss.180-195, 2013 (Hakemli Dergi)
The prevalance of ankylosing spondylitis in the eastern Black Sea region of Turkey
Eur J Gen Med
, cilt.8, sa.1, ss.40-45, 2010 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bilişim teknolojileri dersi öğretim sürecinde kullanılan farklı oyunsallaştırma dinamiklerinin etkilerinin karşılaştırılması
ERPA International Congresses on Education 2016, Saraybosna, Bosna-Hersek, 1 - 04 Haziran 2016, ss.207
Ortaokul Öğrencilerinin Problem Çözme ve Problem Kurma Becerilerinin İncelenmesi: Enlemsel bir Araştırma
INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1357
İlkokul Matematik Ders Kitaplarında Yer Alan Geometrik Şekillerin Sunuluşu
INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1335
Gamifying ICT Course: Quantitative Results from an Implementation
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 28 - 30 Kasım 2015, ss.21-30
An Investigation of Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Content Knowledge for Teaching Geometry
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadership, Paris, Fransa, 28 - 30 Kasım 2015, ss.1
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarına Üniversitelerde Sunulan Öğrenme Fırsatlarının Öğretmen Adaylarının Görüşleri Bağlamında İncelenmesi: Türkiye Örneği
Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.209
Determining Pre-Service Mathematics Teachers’ Beliefs about the Nature of Mathematics: The Case of Turkey
International Teacher Education Conferance, St. Petesburg, Rusya, 2 - 04 Eylül 2015, ss.54-55
A problem-solving process through theory of didactical situations: 500 lockers problem
International Conference for Teaching and Education, Barcelona, İspanya, 15 - 21 Haziran 2015, ss.1
Bilişim teknolojileri dersi öğretim sürecinin oyunsallaştırılması: Örnek bir ders tasarımı
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.279
İlköğretim matematik öğretmen adaylarının matematiksel inançlarının karşılaştırılması: Enlemsel bir araştırma
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.82
İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin üç boyutlu yapıların düzlem tasvirlerini çizme becerilerinin incelenmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
TEOG Matematik Sorularının İlköğretim Matematik Öğretim Programı Işığında Değerlendirilmesi
XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014
Matematik Öğretmen Adaylarının Süreklilik Kavramına Yönelik Problemlerin Çözümünde Dinamik Geometri Yazılımını Kullanma Şekillerinin İncelenmesi
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2013
Bir 6. Sınıf matematik öğretmeninin derslerinde karşılaştığı yanlışlar ve yanlışlara verdiği dönütler
X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2012