Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Öğrencilerin Hayallerindeki Okul Bahçeleri ve Katılımcı Tasarım Yaklaşımı

IV. International Academic Research Congress 2018, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018

Öğrencilerin Okul Bahçelerinin Kullanımının Davranış Haritaları İle İncelenmesi

INES IV. International Academic Research Congress 2018, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.201

Okul Bahçelerinin Kullanımına Yönelik Öğrencilerin Görüşleri: Bir İlkokul Örneği

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1462

Okul bahçelerinin kullanımına yönelik öğrencilerin görüşleri: Bir ilkokul örneği

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1486

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1265-1266

Sınıf öğretmeni adaylarının türkçe dersine ilişkin sordukları soruların incelenmesi

4. Uluslar arası İlköğretim Eğitimi Konferansı, Granada, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.50-53

Okul öncesi dönemdeki Çocukların Yazı Farkındalıklarının İncelenmesi

4. Uluslar arası İlköğretim Eğitimi Konferansı, Granada, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.60-65

Yaratıcı Dramayla Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi

I. Uluslar arası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 15 - 17 Ağustos 2017, ss.66

Suriyeli Çocuklara Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Yaşadıkları Sorunlar

I. Uluslar arası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 15 - 17 Ağustos 2017, ss.65-66

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik İnançlarının Belirlenmesi

16. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.75-76

Öğrenci Becerileri Üzerine Yapılan Yaratıcı Drama Çalışmalarının Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması

16. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.121

Investigation of pre-service teachers' perceptions about concept of measurement and assessment through metaphor analysis

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1997-2003 identifier

An analysis of the legibility of cursive handwriting of prospective primary school teachers

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5214-5218 identifier

The determination of primary school first year students' phonological awareness skills

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.532-536 identifier identifier

İlköğretim 2. sınıfta okutulan türkçe ders kitaplarının biçim ve içerik açısından incelenmesi.

III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, ss.208-2013

Sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğini tercih nedenleri.

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.444-447

Kitap & Kitap Bölümleri

ÖĞRENCİLERİN HAYALLERİNDEKİ OKUL BAHÇELERİ VE KATILIMCI TASARIM YAKLAŞIMI

MÜHENDİSLİK VE MİMARLIK ÇALIŞMALARI 2018, Prof.Dr.Nizamettin ÇİFTÇİ, Prof.Dr.YusufYANAR, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.27-33, 2018

Öğrencilerin Hayallerindeki Okul Bahçeleri ve Katılımcı Tasarım Yaklaşımı

Mühendislik ve Mimarlık Çalışmaları, Çiftçi N.,Yanar Y., Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.27-32, 2018

Temel Öğrenme ve Öğretme Modelleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Çelenk, S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.53-101, 2017

TEMEL ÖĞRENME ve ÖĞRETME MODELLERİ

ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ, Çelenk S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.53-101, 2016

Okul öncesi dönemde fen eğitiminde drama

Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Prof. Dr. Hakan Şevki AYVACI & Prof. Dr. Suat ÜNAL, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.286-301, 2016

Okumayı etkileyen etmenler ve hazırlık çalışmaları

İlk Okuma Yazma Öğretimi, Fatma SUSAR KIRMIZI & Emre ÜNAL, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.286-304, 2016

Türkçe Öğretimi ve Drama

Okul Öncesinden İlköğretime Kuramdan Uygulamaya DRAMA, Erdoğan, T., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.197-234, 2015

Dramada Planlama

Okul Öncesinden İlköğretime Kuramdan Uygulamaya DRAMA, Erdoğan, T., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.109-129, 2015

Dramada Ölçme ve Değerlendirme

Okul Öncesinden İlköğretime Kuramdan Uygulamaya DRAMA, Erdoğan, T., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.131-159, 2015

Müzik Öğretimi ve Drama

Okul Öncesinden İlköğretime Kuramdan Uygulamaya DRAMA, Erdoğan T., Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.377-406, 2015

İlkokuma-Yazma Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme.

İlkokuma Yazma Programı ve Öğretimi., Çelenk S., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.333-364, 2013

Okul öncesi dönemde okuma yazmaya hazırlık.

İlkokula (İlköğretime) Hazırlık ve İlkokul (İlköğretim) Programları, Erdoğan T, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.109-131, 2013

Okuma becerileri: Okuma süreci, okuma çıktıları ve yaratıcı okuma: İlköğretim öğrencileri üzerine gözlemler

Theoretical and Applied Researches on Turkish Language Teaching, Uzun G. L., Bozkurt Ü., Editör, Die Blaue Eule, Essen, ss.181-205, 2011

Diğer Yayınlar

Metrikler

Yayın

96

Atıf (WoS)

93

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

106

H-İndeks (Scopus)

4

H-Index (TrDizin)

1

Proje

3

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları