Yayınlar & Eserler

Makaleler 37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
Scopus (19)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (10)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 22

4. Öğrencilerin Hayallerindeki Okul Bahçeleri ve Katılımcı Tasarım Yaklaşımı

IV. International Academic Research Congress 2018, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)

5. Öğrencilerin Okul Bahçelerinin Kullanımının Davranış Haritaları İle İncelenmesi

INES IV. International Academic Research Congress 2018, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.201, (Özet Bildiri)

6. Öğrencilerin Okul Bahçelerinin Kullanımının Davranış Haritaları ile İncelenmesi

IV. International Academic Research Congress, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, ss.201, (Tam Metin Bildiri)

7. Okul Bahçelerinin Kullanımına Yönelik Öğrencilerin Görüşleri: Bir İlkokul Örneği

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1462, (Özet Bildiri)

8. Okul bahçelerinin kullanımına yönelik öğrencilerin görüşleri: Bir ilkokul örneği

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1486, (Özet Bildiri)

9. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi

17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1265-1266, (Özet Bildiri)

10. Suriyeli Sığınmacıların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonu: Türkçeyi Dil Olarak Öğretebiliyor muyuz?

Türk Dili Konuşan Ülkeler Kurultayı, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2017, ss.20, (Özet Bildiri)

11. Sınıf öğretmeni adaylarının türkçe dersine ilişkin sordukları soruların incelenmesi

4. Uluslar arası İlköğretim Eğitimi Konferansı, Granada, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.50-53, (Tam Metin Bildiri)

12. Okul öncesi dönemdeki Çocukların Yazı Farkındalıklarının İncelenmesi

4. Uluslar arası İlköğretim Eğitimi Konferansı, Granada, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.60-65, (Tam Metin Bildiri)

13. Yaratıcı Dramayla Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi

I. Uluslar arası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 15 - 17 Ağustos 2017, ss.66, (Özet Bildiri)

14. Suriyeli Çocuklara Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Yaşadıkları Sorunlar

I. Uluslar arası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 15 - 17 Ağustos 2017, ss.65-66, (Özet Bildiri)

15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik İnançlarının Belirlenmesi

16. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.75-76, (Özet Bildiri)

16. Öğrenci Becerileri Üzerine Yapılan Yaratıcı Drama Çalışmalarının Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması

16. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.121, (Özet Bildiri)

17. Investigation of pre-service teachers' perceptions about concept of measurement and assessment through metaphor analysis

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.1997-2003, (Tam Metin Bildiri) identifier

18. An analysis of the legibility of cursive handwriting of prospective primary school teachers

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5214-5218, (Tam Metin Bildiri) identifier

19. The determination of primary school first year students' phonological awareness skills

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.532-536, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

20. Öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve yaratıcı düşünme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.

XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.275-281, (Tam Metin Bildiri)

21. İlköğretim 2. sınıfta okutulan türkçe ders kitaplarının biçim ve içerik açısından incelenmesi.

III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, ss.208-2013, (Tam Metin Bildiri)

22. Sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğini tercih nedenleri.

VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.444-447, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 34

1. ÖĞRENCİLERİN HAYALLERİNDEKİ OKUL BAHÇELERİ VE KATILIMCI TASARIM YAKLAŞIMI

MÜHENDİSLİK VE MİMARLIK ÇALIŞMALARI 2018, Prof.Dr.Nizamettin ÇİFTÇİ, Prof.Dr.YusufYANAR, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.27-33, 2018

2. Öğrencilerin Hayallerindeki Okul Bahçeleri ve Katılımcı Tasarım Yaklaşımı

Mühendislik ve Mimarlık Çalışmaları, Çiftçi N.,Yanar Y., Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.27-32, 2018

5. Temel Öğrenme ve Öğretme Modelleri

Öğretim İlke ve Yöntemleri, Çelenk, S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.53-101, 2017

6. TEMEL ÖĞRENME ve ÖĞRETME MODELLERİ

ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ, Çelenk S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.53-101, 2016

7. Okul öncesi dönemde fen eğitiminde drama

Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Prof. Dr. Hakan Şevki AYVACI & Prof. Dr. Suat ÜNAL, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.286-301, 2016

8. Okumayı etkileyen etmenler ve hazırlık çalışmaları

İlk Okuma Yazma Öğretimi, Fatma SUSAR KIRMIZI & Emre ÜNAL, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.286-304, 2016

10. Türkçe Öğretimi ve Drama

Okul Öncesinden İlköğretime Kuramdan Uygulamaya DRAMA, Erdoğan, T., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.197-234, 2015

11. Dramada Planlama

Okul Öncesinden İlköğretime Kuramdan Uygulamaya DRAMA, Erdoğan, T., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.109-129, 2015

12. Dramada Ölçme ve Değerlendirme

Okul Öncesinden İlköğretime Kuramdan Uygulamaya DRAMA, Erdoğan, T., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.131-159, 2015

13. Müzik Öğretimi ve Drama

Okul Öncesinden İlköğretime Kuramdan Uygulamaya DRAMA, Erdoğan T., Editör, Eğiten Kitap Yayıncılık, Ankara, ss.377-406, 2015

16. İlkokuma-Yazma Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme.

İlkokuma Yazma Programı ve Öğretimi., Çelenk S., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.333-364, 2013

17. Okul öncesi dönemde okuma yazmaya hazırlık.

İlkokula (İlköğretime) Hazırlık ve İlkokul (İlköğretim) Programları, Erdoğan T, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.109-131, 2013

32. Okuma becerileri: Okuma süreci, okuma çıktıları ve yaratıcı okuma: İlköğretim öğrencileri üzerine gözlemler

Theoretical and Applied Researches on Turkish Language Teaching, Uzun G. L., Bozkurt Ü., Editör, Die Blaue Eule, Essen, ss.181-205, 2011
Metrikler

Yayın

96

Yayın (WoS)

21

Yayın (Scopus)

20

Atıf (WoS)

91

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

106

H-İndeks (Scopus)

4

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

4

Proje

3

Tez Danışmanlığı

11

Açık Erişim

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları