Makaleler
37
Tümü (37)
SCI-E, SSCI, AHCI (18)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (18)
Scopus (19)
TRDizin (19)
Diğer Yayınlar (10)
1. Yaratıcı drama yönteminin ilkokul 4. sınıf öğrencilerinin okuma motivasyonu ve tutumlarına etkisi
ANA DİLİ EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.2, ss.297-313, 2018 (TRDizin)
2. Sınıf öğretmeni adaylarının farklı metin türlerine yönelik hazırladıkları soruların incelenmesi.
TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.4, ss.569-582, 2018 (SSCI, Scopus)
3. The Effect of Creative Drama on the Writing Anxiety of Pre-Service Classroom Teachers
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.30, sa.3, ss.867-902, 2018 (SSCI, Scopus)
4. Sınıf Öğretmeni adaylarının ilkokuma ve yazma öğretimine ilişkin özyeterlik inançları
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.331, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
5. The examining reading motivation of primary students in the terms of some variables
THE INTERNATIONAL JOURNAL OF PROGRESSIVE EDUCATION
, cilt.13, sa.3, ss.31-49, 2017 (Hakemli Dergi)
6. Sınıf ve Türkçe öğretmeni adaylarının yazma kaygılarının incelenmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.16, sa.64, ss.1480-1495, 2017 (Hakemli Dergi)
7. The Examining Reading Motivation of Primary Students in the Terms of Some Variables
The International Journal of Progressive Education
, cilt.13, sa.3, ss.31-49, 2017 (Hakemli Dergi)
8. İlkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin ve Öğretmenlerinin Türkçe Dersine İlişkin Sordukları Soruların Yenilenmiş Bloom Taksonomisi Açısından Görünümü
SCIENCE & EDUCATION
, cilt.42, sa.192, ss.173-191, 2017 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
9. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokuma ve Yazma Öğretimine İlişkin Öz Yeterlik İnançlarının Belirlenmesi
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.314-331, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
11. İlkokul öğrencilerinin sözvarlığını geliştirmede yaratıcı dramanın yönteminin etkisi
Yaratıcı Drama Dergisi
, cilt.11, sa.2, ss.65-82, 2016 (TRDizin)
12. Yaratıcı drama yönteminin ilkokul ikinci sınıf öğrencilerinin türkçe dersine ilişkin tutumlarına etkisi
Yaratıcı Drama Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.71-88, 2016 (TRDizin)
14. Sınıf öğretmenlerinin türkçe derslerinde yaratıcı drama yöntemini kullanma durumlarının incelenmesi.
Yaratıcı Drama Dergisi
, cilt.6, sa.12, ss.23-38, 2014 (TRDizin)
16. Okul öncesi öğretmenlerinin okuma-yazmaya hazırlığa yönelik yaptıkları çalışmaların incelenmesi.
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.5, sa.7, ss.1188-1199, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
17. The effect of creative drama method on pre-service classroom teachers’ writing skills and attitudes towards writing.
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.38, sa.1, ss.44-61, 2013 (Scopus)
18. Determining the level of the use of writing strategies by prospective classroom teachers.
International Journal of Academic Research
, cilt.4, sa.6, ss.49-56, 2012 (Hakemli Dergi)
20. Aksiyon araştırması aracılığıyla okuduğunu anlama becerisinin geliştirilmesi.
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.5, sa.7, ss.303-328, 2012 (Hakemli Dergi)
21. İlköğretim birinci sınıf öğrencilerinin bitişik eğik yazı yazma gelişimlerinin incelenmesi.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.37, sa.165, ss.93-103, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
22. Sınıf öğretmeni adaylarının yaratıcı düşünme düzeyleri ve eleştirel düşünme eğilimlerinin incelenmesi.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM BİLİMLERİ FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.44, sa.2, ss.29-51, 2011 (TRDizin)
23. Comparison of turkey, finland and ireland native language teaching programs.
Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.29, ss.1-19, 2011 (TRDizin)
24. Okuma güçlüğü olan bir öğrencinin okuma becerisinin geliştirilmesine yönelik bir aksiyon araştırması.
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.11, sa.2, ss.111-131, 2011 (TRDizin)
27. Erken çocukluk döneminde fonolojik farkındalık becerisinin geliştirilmesi: Örnek bir etkinlik.
Çoluk Çocuk Dergisi
, sa.91, ss.46-47, 2009 (Hakemsiz Dergi)
28. Türkçenin ana dili olarak öğretiminde karşılaşılan sorunlar ve bu sorunların giderilmesine yönelik öneriler: Ankara örneği.
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.3, sa.36, ss.1-16, 2009 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
29. Sınıf öğretmeni adaylarının yeni türkçe öğretim programındaki ölçme ve değerlendirme yöntemlerini kullanma düzeyleri.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.233-246, 2009 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
30. Sosyal bilgiler dersinde uygulanan öyküleştirme yönteminin ilköğretim altıncı sınıf öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeylerine etkisi.
Çukurova Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.17, sa.3, ss.399-416, 2008 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
31. THE EFFECT OF HIGHER EDUCATION ON SOCIAL CHANGE
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.35, ss.240-250, 2008 (SSCI, Scopus, TRDizin)
33. Türkçe öğretmenliği öğrencilerinin yaratıcı düşünme düzeyleri ile sosyo-kültürel özelliklerinin ilişkisi.
İstanbul Üniversitesi Hasan Ali Yücel Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.73-87, 2007 (Hakemli Dergi)
34. Öğrencilerimizi değerlendirme sürecine katalım: öz ve akran değerlendirme.
İlköğretmen Dergisi
, sa.13, ss.10-11, 2007 (Hakemsiz Dergi)
35. İlköğretim (1–5. sınıflar) yeni matematik programı ışığında nasıl bir geometri öğretimi?
İlköğretmen Dergisi
, sa.4, ss.38-40, 2006 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
22
4. Öğrencilerin Hayallerindeki Okul Bahçeleri ve Katılımcı Tasarım Yaklaşımı
IV. International Academic Research Congress 2018, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 03 Kasım 2018, (Özet Bildiri)
7. Okul Bahçelerinin Kullanımına Yönelik Öğrencilerin Görüşleri: Bir İlkokul Örneği
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1462, (Özet Bildiri)
9. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1265-1266, (Özet Bildiri)
10. Suriyeli Sığınmacıların Türk Eğitim Sistemine Entegrasyonu: Türkçeyi Dil Olarak Öğretebiliyor muyuz?
Türk Dili Konuşan Ülkeler Kurultayı, Ankara, Türkiye, 13 - 16 Kasım 2017, ss.20, (Özet Bildiri)
11. Sınıf öğretmeni adaylarının türkçe dersine ilişkin sordukları soruların incelenmesi
4. Uluslar arası İlköğretim Eğitimi Konferansı, Granada, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.50-53, (Tam Metin Bildiri)
12. Okul öncesi dönemdeki Çocukların Yazı Farkındalıklarının İncelenmesi
4. Uluslar arası İlköğretim Eğitimi Konferansı, Granada, İspanya, 18 - 24 Eylül 2017, ss.60-65, (Tam Metin Bildiri)
13. Yaratıcı Dramayla Türkçenin Yabancı Dil Olarak Öğretimi
I. Uluslar arası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 15 - 17 Ağustos 2017, ss.66, (Özet Bildiri)
14. Suriyeli Çocuklara Türkçe Öğreten Öğretmenlerin Yaşadıkları Sorunlar
I. Uluslar arası Yabancı Dil Olarak Türkçenin Öğretimi Bilgi Şöleni, Bursa, Türkiye, 15 - 17 Ağustos 2017, ss.65-66, (Özet Bildiri)
15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yaratıcı Drama Yöntemini Kullanmaya Yönelik Özyeterlik İnançlarının Belirlenmesi
16. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.75-76, (Özet Bildiri)
16. Öğrenci Becerileri Üzerine Yapılan Yaratıcı Drama Çalışmalarının Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
16. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Girne, Kıbrıs (Kktc), 8 - 11 Mayıs 2017, ss.121, (Özet Bildiri)
20. Öğretmen adaylarının problem çözme becerileri ve yaratıcı düşünme düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi.
XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.275-281, (Tam Metin Bildiri)
21. İlköğretim 2. sınıfta okutulan türkçe ders kitaplarının biçim ve içerik açısından incelenmesi.
III. Sosyal Bilimler Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 18 - 20 Haziran 2007, ss.208-2013, (Tam Metin Bildiri)
22. Sınıf öğretmenliği anabilim dalı öğrencilerinin öğretmenlik mesleğini tercih nedenleri.
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 - 29 Nisan 2007, ss.444-447, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
34
1. ÖĞRENCİLERİN HAYALLERİNDEKİ OKUL BAHÇELERİ VE KATILIMCI TASARIM YAKLAŞIMI
MÜHENDİSLİK VE MİMARLIK ÇALIŞMALARI 2018, Prof.Dr.Nizamettin ÇİFTÇİ, Prof.Dr.YusufYANAR, Editör, Çizgi Kitabevi Yayınları, Ankara, ss.27-33, 2018
3. Yabancı dil olarak Türkçe öğretiminde uygulama örnekleri
Eğiten Kardes Kitap Ve Yayıncılık, Ankara, 2017
4. Yaratıcı drama ile çocuk kitaplarına yolculuk
Eğiten Tuba Kitabevi, Ankara, 2017
5. Temel Öğrenme ve Öğretme Modelleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri, Çelenk, S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.53-101, 2017
6. TEMEL ÖĞRENME ve ÖĞRETME MODELLERİ
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ, Çelenk S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.53-101, 2016
7. Okul öncesi dönemde fen eğitiminde drama
Kuramdan Uygulamaya Okul Öncesi Dönemde Fen Eğitimi, Prof. Dr. Hakan Şevki AYVACI & Prof. Dr. Suat ÜNAL, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.286-301, 2016
8. Okumayı etkileyen etmenler ve hazırlık çalışmaları
İlk Okuma Yazma Öğretimi, Fatma SUSAR KIRMIZI & Emre ÜNAL, Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.286-304, 2016
9. Dedem Çanakkale Destanı’nı Anlatıyor.
Eğiten Kitap, Ankara, 2015
14. Türkçe öğretiminde yaratıcı drama uygulamaları.
Eğiten Kitap, Ankara, 2013
15. İlkokula (ilköğretime) hazırlık ve ilkokul (ilköğretim) programları
Eğiten Kitap, Ankara, 2013
16. İlkokuma-Yazma Öğretiminde Ölçme ve Değerlendirme.
İlkokuma Yazma Programı ve Öğretimi., Çelenk S., Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.333-364, 2013
17. Okul öncesi dönemde okuma yazmaya hazırlık.
İlkokula (İlköğretime) Hazırlık ve İlkokul (İlköğretim) Programları, Erdoğan T, Editör, Eğiten Kitap, Ankara, ss.109-131, 2013
18. Okuma yazmaya hazırlanıyorum 5
Kök Yayıncılık, Ankara, 2011
19. Okuma yazmaya hazırlanıyorum 3
Kök Yayıncılık, Ankara, 2011
20. Okuma yazmaya hazırlanıyorum 1
Kök Yayıncılık, Ankara, 2011
21. Okuma yazmaya hazırlanıyorum 2
Kök Yayıncılık, Ankara, 2011
22. Okuma yazmaya hazırlanıyorum 4
Kök Yayıncılık, Ankara, 2011
23. Okuma yazmaya hazırlanıyorum 6
Kök Yayıncılık, Ankara, 2011
24. İlköğretim 1. sınıf okuma yazma öğreniyorum kitabı.
Pasifik Yayıncılık, Ankara, 2011
25. İlköğretim türkçe 1 ders kitabı. MEB onaylı.
Pasifik Yayıncılık, Ankara, 2011
26. İlköğretim türkçe 1 öğrenci çalışma kitabı. MEB onaylı.
Pasifik Yayıncılık., Ankara, 2011
27. Okuma yazmaya hazırlık.
Kök Yayıncılık, Ankara, 2011
28. İlköğretim türkçe 1 öğretmen kılavuz kitabı. MEB onaylı.
Pasifik Yayıncılık, Ankara, 2011
29. İlköğretim türkçe 3 ders kitabı. MEB onaylı.
Pasifik Yayıncılık, Ankara, 2011
30. İlköğretim türkçe 3 öğrenci çalışma kitabı.
Pasifik Yayıncılık, Ankara, 2011
31. İlköğretim türkçe 3 öğretmen kılavuz kitabı. MEB onaylı.
Pasifik Yayıncılık, Ankara, 2011
32. Okuma becerileri: Okuma süreci, okuma çıktıları ve yaratıcı okuma: İlköğretim öğrencileri üzerine gözlemler
Theoretical and Applied Researches on Turkish Language Teaching, Uzun G. L., Bozkurt Ü., Editör, Die Blaue Eule, Essen, ss.181-205, 2011
33. Native and foreign language education: The investigation of vocabulary of primary school first year students in terms of several variables
Horizons in Education, Papanikos G. T., Pappas N., Editör, Atiner Sa, Atina, ss.357-366, 2010
34. Native and foreign language education: The opinions of classroom teachers, pre-service teachers of classroom teaching and first year students of primary education on cursive handwriting
Horizons in Education, Papanikos G. T., Pappas N., Editör, Atiner Sa, Atina, ss.367-379, 2010
Diğer Yayınlar
3
1. Öğretmen adaylarının çocuk haklarına ilişkin tutumları.
Sunum, ss.1-2, 2013