Eğitim Bilgileri
2007 - 2013
2007 - 2013Doktora
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları, Türkiye
2004 - 2007
2004 - 2007Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi, Türkiye
2000 - 2002
2000 - 2002Ön Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Bilgisayar Teknojileri, Bilgisayar Programcılığı, Türkiye
Yaptığı Tezler
2013
2013Doktora
Web tabanlı uyarlanabilir test sisteminin geliştirilmesi ve değerlendirilmesi: Olasılık ünitesi örneği
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Ortaöğretim Fen Ve Matematik Alanları/Matematik Eğitimi
Yabancı Diller
B1 Orta
B1 Ortaİngilizce
Araştırma Alanları
Bilgisayar Bilimleri
Benzetim ve Modelleme
Arttırılmış Gerçeklik
Sanal Gerçeklik
Yapay Zeka, Bilgisayarda Öğrenme ve Örüntü Tanıma
Doğal Dil İşlemesi
Metin/Doküman İşleme
Programlama Dilleri
Yazılım Mühendisliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2024 - Devam Ediyor
2024 - Devam EdiyorProf. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Fakültesi, Yazılım Geliştirme
2019 - Devam Ediyor
2019 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Of Teknoloji Fakültesi, Yazılım Mühendisliği
2019 - 2020
2019 - 2020Doç. Dr.
Atılım Üniversitesi, Mühendislik Fakültesi, Yazılım Mühendisliği, Misafir Öğretim Üyesi, Yazılım Mühendisliği
2018 - 2019
2018 - 2019Dr. Öğr. Üyesi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Of Teknoloji Fakültesi, Yazılım Mühendisliği
2013 - 2018
2013 - 2018Yrd. Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Of Teknoloji Fakültesi, Yazılım Mühendisliği
Yönetimsel Görevler
2025 - Devam Ediyor
2025 - Devam EdiyorBölüm Başkanı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fen Fakültesi, Yazılım Geliştirme
Verdiği Dersler
Lisans
Lisans
Web Tasarımı ve Programlama
Bitirme Çalışması
Mobil Programlama
Bitirme Çalışması
Veri Yapıları
Mobil Programlama
3D Modelleme ve Animasyon
Mobil Uygulama Geliştirme
Tasarım Projesi
Mobil Uygulama Geliştirme
Mobil Programlamaya Giriş
3D Modelleme ve Animasyon
Nesne Yönelimli Programlama
Veri Yapıları
Makaleler
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (21)
ESCI (2)
Scopus (22)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (16)
2025
20251. Decoding educational augmented reality research trends: a topic modeling analysis
Ozyurt H., Özyurt Ö.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.30, sa.1, ss.57-87, 2025 (SSCI, Scopus)
2024
20242. 30-year trends in research on enriching education and training with virtual reality: An innovative study based on machine learning approach
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
Education and Information Technologies
, cilt.29, sa.7, ss.8221-8249, 2024 (SSCI, Scopus)
2024
20243. STACKOVERFLOW'DA "BIG DATA" İLE İLGİLİ GÖNDERİLERİN KONU MODELLEME VE BİRLİKTELİK ANALİZİ İLE ÖZELLİKLERİNİN ÇIKARILMASI
genç a., Yurtseven A., ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi mühendislik ve mimarlık fakültesi dergisi (online)
, cilt.32, sa.1, ss.1257-1268, 2024 (TRDizin)
2024
20244. Çoklu bulut teknolojisi yönetimi için web tabanlı bir araç tasarımı ve geliştirilmesi
ÖZYURT H., AKIER Y. C., ÖZYURT Ö.
Dicle Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Mühendislik Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.77-86, 2024 (TRDizin)
2024
20245. Bir İnsan Bilgisayar Etkileşimi Örneği: Sesli Komutlar İle Veri Tabanı Sorgulama Uygulaması
ÖZYURT Ö., BARIŞ S., Rzayev S., ÖZYURT H.
Karadeniz Fen Bilimleri Dergisi
, cilt.14, sa.1, ss.211-223, 2024 (TRDizin)
2023
20236. A large-scale study based on topic modeling to determine the research interests and trends on computational thinking
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
EDUCATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES
, cilt.28, sa.3, ss.3557-3579, 2023 (SSCI, Scopus)
2023
20237. Uncovering the Educational Data Mining Landscape and Future Perspective: A Comprehensive Analysis
Özyurt Ö., Özyurt H., Mishra D.
IEEE ACCESS
, cilt.11, ss.120192-120208, 2023 (SCI-Expanded, Scopus)
2021
20218. A systematic review and mapping of the literature of virtual reality studies in earth science engineering education
Özyurt Ö., Çağıltay N., Özyurt H., Akgün A.
Journal of Pedagogical Research , cilt.5, sa.2, ss.237-256, 2021 (Hakemli Dergi)
2020
20209. Reflections of design-based research approach on learning experience of visual programming course
Özyurt H., Özyurt Ö.
Journal of Pedagogical Research , cilt.4, ss.22-30, 2020 (Hakemli Dergi)
2019
201910. Implementation of Design-Based Research in Software Engineering Education: A Case of Final Project Course
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
Journal of Computer and Education Research , cilt.7, sa.14, ss.213-227, 2019 (TRDizin)
2019
201911. Current status and future perspectives in articles about coding learning at pre-university level published from 2009 to 2017: A content analysis study
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., ARAS S.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education
, cilt.10, sa.3, ss.567-587, 2019 (Scopus, TRDizin)
2018
201812. Analyzing the effects of adapted flipped classroom approach on computer programming success, attitude toward programming, and programming self-efficacy
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
COMPUTER APPLICATIONS IN ENGINEERING EDUCATION
, cilt.26, sa.6, ss.2036-2046, 2018 (SCI-Expanded, Scopus)
2018
201813. Okuma Performansını Geliştirmede Bilgisayar Yazılımı Kullanımına Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ÇAKIROĞLU O., ÖZYURT Ö., MELEKOĞLU M. A., ÖZYURT H., ATAŞ M., ÖZDEMİR C.
e-İlköğretim Online (elektronik) , cilt.17, sa.1, ss.336-346, 2018 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2017
201714. Veri Tabanı Yönetim Sistemleri Dersinin Araştırma Temelli Yürütülmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.3, ss.49-60, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2017
201715. Görsel programlama dersinde proje tabanlı öğrenme deneyimine ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT) , cilt.8, sa.2, ss.244-260, 2017 (TRDizin)
2017
201716. A Qualitative Study about Enriching Programming and Algorithm Teaching with Flipped Classroom Approach
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
PEGEM EGITIM VE OGRETIM DERGISI
, cilt.7, sa.2, ss.189-209, 2017 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2016
201617. Using Facebook to enhance learning experiences of students in computer programming at Introduction to Programming and Algorithm course
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
COMPUTER APPLICATIONS IN ENGINEERING EDUCATION
, cilt.24, sa.4, ss.546-554, 2016 (SCI-Expanded, Scopus)
2016
201618. Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Mühendislik Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ) , cilt.2016, sa.38, ss.1-15, 2016 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2015
201519. Learning style based individualized adaptive e-learning environments: Content analysis of the articles published from 2005 to 2014
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
, cilt.52, ss.349-358, 2015 (SSCI, Scopus)
2015
201520. Elektrik elektornik mühendisliği öğrencilerinin problem çözme becerileri ve eleştirel düşünme eğilimleri Karadeniz Teknik Üniversiteği örneği
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.11, sa.4, ss.1124-1142, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201521. Clustering Analysis of Attitudes of Prospective Computer Programmers towards Programming
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research , cilt.10, sa.4, ss.40-50, 2015 (Scopus)
2015
201522. Bilgisayar programcılığı öğrencilerinin programlamaya karşı tutum ve programlama öz yeterliklerinin belirlenmesine yönelik bir çalışma
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.11, sa.1, ss.51-67, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201523. Ability Level Estimation of Students on Probability Unit via Computerized Adaptive Testing
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
EURASIAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
, sa.58, ss.27-44, 2015 (ESCI, Scopus, TRDizin)
2014
201424. Reflections from a Mathematics Instruction Conducted With Individualized Adaptive and Intelligent e-Learning Environment
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H., Baki A., Guven B.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.39, sa.174, ss.129-142, 2014 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2014
201425. The effects of UZWEBMAT on the probability unit achievement of Turkish eleventh grade students and the reasons for such effects
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H., Guven B., Baki A.
COMPUTERS & EDUCATION
, cilt.75, ss.1-18, 2014 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus)
2014
201426. SATISFACTION CLUSTERING ANALYSIS OF DISTANCE EDUCATION COMPUTER PROGRAMMING STUDENTS: A Sample of Karadeniz Technical University
ÖZYURT H.
TOJDE The Turkish Online Journal of Distance Education , cilt.15, sa.2, ss.53-61, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201327. An Examination of Computer Engineering Students' Perceptions about Asynchronous Discussion Forums
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.9, sa.4, ss.371-378, 2013 (SSCI, Scopus)
2013
201328. Design and development of an innovative individualized adaptive and intelligent e-learning system for teaching-learning of probability unit: Details of UZWEBMAT
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H., Baki A.
EXPERT SYSTEMS WITH APPLICATIONS
, cilt.40, sa.8, ss.2914-2940, 2013 (SCI-Expanded, Scopus)
2013
201329. Integration into mathematics classrooms of an adaptive and intelligent individualized e-learning environment: Implementation and evaluation of UZWEBMAT
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H., Baki A., Guven B.
COMPUTERS IN HUMAN BEHAVIOR
, cilt.29, sa.3, ss.726-738, 2013 (SSCI, Scopus)
2013
201330. Bilgisayarlaştırılmış uyarlanabilir test sistemleri ve eğitim yazılımlarına entegrasyonları: Teoriden pratiğe bir inceleme
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., BAKİ A.
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.1-24, 2013 (Hakemli Dergi)
2012
201231. Evaluation Of An Adaptive And Intelligent Educational Hypermedia For Enhanced Individual Learning Of Mathematics A Qualitative Study
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H., BAKİ A., GÜVEN B., KARAL H.
EXPERT SYSTEMS WITH APPLICATIONS , cilt.39, sa.15, ss.12092-12104, 2012 (SCI-Expanded, Scopus)
2012
201232. A Fully Personalized Adaptive and Intelligent Educational Hypermedia System for Individual Mathematics Teaching Learning
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H., BAKİ A., GÜVEN B., KARAL H.
TEM JOURNAL - Technology, Education, Management, Informatics , cilt.1, sa.4, ss.246-257, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201233. Asynchronous discussion forums relating computer and detecting utilizations of learners from these mediums: A case for Turkey
ÖZYURT Ö., Ozyurt H.
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.4, ss.2007-2020, 2012 (SCI-Expanded)
2012
201234. Integrating computerized adaptive testing into UZWEBMAT: Implementation of individualized assessment module in an e-learning system
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., Baki A., Guven B.
EXPERT SYSTEMS WITH APPLICATIONS
, cilt.39, sa.10, ss.9837-9847, 2012 (SCI-Expanded, Scopus)
2012
201235. Implementation and evaluation of a web based mathematics teaching system enriched with interactive animations for the probability unit
Ozyurt H.
ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES
, cilt.4, sa.3, ss.1167-1180, 2012 (SCI-Expanded)
2012
201236. Architecture and design process of the individualized assesment system integrable to distance education softwares
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., BAKİ A.
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE , cilt.13, sa.3, ss.212-215, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201237. An application of individualized assessment in educational hypermedia Design of computerized adaptive testing system and its integration into UZWEBMAT
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., BAKİ A., GÜVEN B.
Procedia - Social and Behavioral Science Journal , cilt.46, sa.2912, ss.3191-3196, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201238. An individualized e-learning environment to the teaching of mathematics: Student views of UZWEBMAT
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H., BAKİ A., GÜVEN B.
AWERProcedia Information Technology - Computer Science , cilt.1, sa.2012, ss.523-527, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201139. Investigating the effect of asynchronous discussion on students' learning and understanding of mathematics subjects
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE , cilt.12, sa.4, ss.17-33, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201140. Investigating the effect of asynchronous discussions on students learning and understanding of mathematics subjects
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
The Turkish Online Journal of Distance Education , cilt.12, sa.4, ss.17-33, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201141. Analysis of applied courses' efficiency in vocational and technical school of higher education: A case study
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.6, sa.1, ss.1-12, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201042. Asenkron tartışma forumlarını içeren web tabanlı ortamlardaki ingilizce öğrenme aktivitelerinin incelenmesi
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.5, sa.2, ss.538-548, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201043. İnsan-bilgisayar etkileşimi aracı olarak metin tabanlı diyalog sistemi için Türkçe'nin morfolojik ve anlamsal analizi
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.5, sa.1, ss.88-103, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200944. "A study on log based information retrieval system for social and semantic extractions from chat mediums
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
e-Journal of New World Sciences Academy , cilt.4, sa.3, ss.280-293, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2020
20201. Yer bilimleri mühendisliğinde sanal gerçeklik uygulamaları
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
3. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilgiler Kongresi, 12 Kasım - 15 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)
2020
20202. Üç Boyutlu Modelleme Ve Yer Bilimleri Mühendisliği Alanındaki Sanal Gerçeklik Uygulamalarına Entegrasyonu
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
3. Uluslararası Türk Dünyasi Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 12 - 15 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)
2019
20193. EDUCAUSE UFUK RAPORLARININ MÜHENDİSLİK EĞİTİMİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ: 2019 YÜKSEKÖĞRENİM SÜRÜMÜ PERSPEKTİFİ
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H., GÜRCAN F.
2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI MÜHENDİSLİK VE FEN BİLİMLERİ KONGRESİ, 7 - 10 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)
2019
20194. Bilgisayar programlama ve yazılım dünyası için bir sosyal medya platformu: Github örneği
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
2018
20185. İngilizce Kelime Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Yazılımının Tasarımı ve Geliştirilmesi: Aranimal
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 7 - 08 Aralık 2018, ss.13-18, (Tam Metin Bildiri)
2018
20186. İngilizce Kelime Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Yazılımının Tasarımı ve Geliştitilmesi: ARanimal
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.13-18, (Tam Metin Bildiri)
2018
20187. Kodlama Eğitimi İçin Yenilikçi bir Eğitsel Yazılımın Altyapısına Yönelik Çerçeve
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., REİSOĞLU İ., ARAS S.
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.16-24, (Tam Metin Bildiri)
2018
20188. Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinin Öğrenme Deneyimine Yansımaları: Görsel Programlama Dersi Örneği
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.44-45, (Özet Bildiri)
2018
20189. Akıllı SQL Öğretici İçin bir Çerçeve Önerisi
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H., ARAS S.
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.48-49, (Özet Bildiri)
2017
201710. Tasarım Tabanlı Araştırma ve Yazılım Mühendisliği Eğitiminde Uygulanabilirliği
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
I.Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Aralık 2017, ss.3, (Özet Bildiri)
2017
201711. Bilgisayarca düşünme becerileri ile programlamaya giriş ve algoritma dersi başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi: Yazılım mühendisliği örneği
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
International Educational Technology Conference - IETC2017, 16 - 19 Ağustos 2017, cilt.1, ss.220-225, (Tam Metin Bildiri)
2017
201712. Yazılım mühendisliği öğrencilerinin sosyal ağları kullanım amaçlarının incelenmesi
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)
2017
201713. Bilgisayarca Düşünme Becerileri ile Programlamaya Giriş ve Algoritma Dersi Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Yazılım Mühendisliği Örneği
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
International Educational Technology Conference - IETC 2017, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 19 Ağustos 2017, cilt.2, sa.1, ss.220-225, (Tam Metin Bildiri)
2017
201714. Öğrenciler programlama öğreniminde ters yüz sınıf yaklaşımının uyarlanarak kullanılmasına ilişkin ne düşünüyor?
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.444-447, (Özet Bildiri)
2017
201715. Yazılım Mühendisliği Öğrencilerinin Sosyal Ağları Kullanım Amaçlarının İncelenmesi
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201716. Erken Yaşlarda Kodlama Eğitimine Yönelik Araştırmalardaki Eğilimin İncelenmesi: 2009-2016 Döneminde Yayımlanan Makalelerin İçerik Analizi
ARAS S., ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201717. Yazılım Mühendisliği Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma: Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2017
201718. Öğrenciler Programlama Öğreniminde Ters Yüz Sınıf Yaklaşımının Uyarlanarak Kullanılmasına İlişkin Ne Düşünüyor?
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.444-447, (Özet Bildiri)
2016
201619. Öğrenme stilleri ve programlama öz düzenleyici öğrenme stratejilerinin programlama öğrenimi performansına etkisinin incelenmesi
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.21, (Tam Metin Bildiri)
2016
201620. Birinci sınıf mühendislik öğrencilerinin öğrenme stillerinin felder silverman öğrenme stili modeli bağlamında incelenmesi
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.58, (Özet Bildiri)
2016
201621. Öğrenme Stilleri ve Programlama Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejilerinin Programlama Öğrenimi Performansına Etkisinin İncelenmesi
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.195-204, (Tam Metin Bildiri)
2016
201622. Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Felder-Silverman Öğrenme Stili Modeli Bağlamında İncelenmesi
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.205-218, (Tam Metin Bildiri)
2016
201623. Transition from Flow Diagram and Algorithm to Programming: Design and Development of a Dynamic Expert System Based Instructional Software
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.128-129, (Özet Bildiri)
2016
201624. Students’ Views About Teaching the Database Management System Course in a Inquiry-Based Approach
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.132-133, (Özet Bildiri)
2016
201625. Development and Evaluation of the Cooperative Learning Sheets for Mobile Programming
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., ÖZKURT C.
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.130-131, (Özet Bildiri)
2016
201626. Analyzing the Effects of problem solving and critical thinking skills on Programming Performance: The case of Software Engineering Department
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö.
III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.134-135, (Özet Bildiri)
2016
201627. Programlama Öğrenmek Gerçekten Zor Mu? Yazılım Mühendisliği Birinci Sınıf Öğrencileri ile Bir Durum Çalışması
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)
2016
201628. Çocukların kodlama öğrenebilecekleri ortamların incelenmesi
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., ARAS S.
10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.764-771, (Tam Metin Bildiri)
2011
201129. UZWEBMAT: A framework for expert system based on personalized adaptive and intelligent tutoring system for mathematics
ÖZYURT Ö., BAKİ A., ÖZYURT H.
IADIS International Conference e-Learning, Roma, İtalya, 20 - 23 Temmuz 2011, ss.173-180, (Tam Metin Bildiri)
2010
201030. Forum based learning: Content analysis of asynchronous discussion forums for the teaching of computer programming languages
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.618-622, (Tam Metin Bildiri)
2010
201031. The use of adaptive and intelligent educational hypermedia systems in the design of e-learning environments
ÖZYURT Ö., ÖZYURT H.
International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.1597-1600, (Tam Metin Bildiri)
2009
200932. Permütasyon kombinasyon binom açılımı ve olasılık konularının öğretimi için bir e öğrenme ortamı Tasarım ve eeğerlendirme
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., KARAL H.
3th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2009), 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.999-1004, (Tam Metin Bildiri)
2009
200933. Permütasyon-kombinasyon-binom açılımı ve olasılık konularının öğretimi için bir e-öğrenme ortamı:Tasarım ve değerlendirme
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., KARAL H.
3th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.999-1004, (Tam Metin Bildiri)
2008
200834. Bilgisayar ağ haberleşmesinde kullanılan yedi katmanlı OSI referans modelinin görselleştirilmesi
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., KARAL H.
2th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.176-178, (Tam Metin Bildiri)
2008
200835. Biyoloji dersi için öğrenme ve öğretme amaçlı web tabanlı eğitim yazılımı tasarımı
ÖZYURT H., ÖZYURT Ö., REİSOĞLU İ., KARAL H.
2th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.280-287, (Tam Metin Bildiri)
Desteklenen Projeler
2018 - 2018
2018 - 2018
TÜBİTAK 4005-118B172 Öğretmenler Etkileşimli E-kitaplarını Geliştiriyor
TÜBİTAK Projesi , 4005 - Bilim ve Toplum Yenilikçi Eğitim Uygulamaları
Ursavaş Ö. F., Özyurt H., Çebi A., Eryılmaz Toksoy S., Özyurt Ö., Turgut Y. E., et al.
2008 - 2012
2008 - 2012
Matematik Öğretiminde Uyarlanabilir Zeki Web Tabanlı Eğitim Sisteminin Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi
GÜVEN B., BAKİ A. (Yürütücü), KARAL H.
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Ocak 2019
Ocak 2019SOCIAL SCIENCE JOURNAL
SSCI Kapsamındaki Dergi
Haziran 2018
Haziran 2018INTERACTIVE LEARNING ENVIRONMENTS
SSCI Kapsamındaki Dergi
Şubat 2018
Şubat 2018International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Nisan 2017
Nisan 2017International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Şubat 2017
Şubat 2017International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2017
Ocak 2017Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Eylül 2015
Eylül 2015Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Bilimsel Projelerde Hakemlikler
Kasım 2022
Kasım 2022TÜBİTAK Projesi
1507 - TÜBİTAK KOBİ Ar-Ge Başlangıç Destek Programı, Karadeniz Teknik Üniversitesi, Türkiye
Şubat 2020
Şubat 2020TÜBİTAK Projesi
1507 - TÜBİTAK KOBİ Ar-Ge Başlangıç Destek Programı, MPES MÜHENDİSLİK, Türkiye
Aralık 2019
Aralık 2019Diğer Resmi Kurumlarca Desteklenen Proje
İstanbul Üniversitesi-Cerrahpaşa, Türkiye
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Temmuz 2011 - 01 Temmuz 2011
01 Temmuz 2011 - 01 Temmuz 2011IADIS International Conference e-Learning 2011
Katılımcı
Roma-İtalya
01 Ekim 2009 - 01 Ekim 2009
01 Ekim 2009 - 01 Ekim 20093th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2009)
Katılımcı
Trabzon-Türkiye
01 Nisan 2008 - 01 Nisan 2008
01 Nisan 2008 - 01 Nisan 20082th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008)
Katılımcı
Aydın-Türkiye
Atıflar
Toplam Atıf Sayısı (WOS): 269
h-indeksi (WOS): 9
Jüri Üyelikleri
Ekim-2014
Ekim 2014