Yayınlar & Eserler

Makaleler 78
Tümü (78)
SCI-E, SSCI, AHCI (20)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (23)
ESCI (3)
Scopus (28)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (42)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 129

2. Bilgisayarsız Etkinlik Uygulamasına Bir Örnek: “Haritada Yer Bulma”

7th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2019, Antalya, Türkiye, 30 Ekim - 01 Kasım 2019, ss.207-212, (Tam Metin Bildiri)

3. Öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine ilişkin farkındalık durumları

6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2018, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

4. Ortaokul öğrencileri ve öğretmen adaylarının yaratıcı fikir önerileri: “Bir fikrim var?”

6th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2018, Edirne, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2018, (Özet Bildiri)

5. A Suggestion for Classification of Mobile Games

International Child and Information Safety Congress “Digital Games”, Ankara, Türkiye, 11 - 13 Nisan 2018, ss.1-2, (Özet Bildiri)

6. Trabzon Turizminde Yaşanan Sorunların Analizi Ve Eğitsel Çözüm Önerileri

DOKAP Bölgesi Uluslararası Turizm Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 23 - 24 Ekim 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

7. 10-14 yaş grubu öğrencilerinin dijital oyun tercihlerinin incelenmesi:Trabzon örneği

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

8. 10-14 Yaş Grubu Öğrencilerinin Dijital Oyun Tercihlerinin İncelenmesi:Trabzon Örneği

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, ITTES 2017, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

9. Teaching Online To Campus-based Students: Experiences Of Different Universities

5th International Instructional Technologies And Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

10. Türkiye'de Programlama Ögretimine Yönelik Yapılan Lisansüstü Tezlerinin Incelenmesi

5th International Instructional Technologies And Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.404, (Özet Bildiri)

11. Kodlayap Projesi

5th International Instructional Technologies And Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Tam Metin Bildiri)

12. Türkiye'de Yabancı Dil Egitiminde Teknoloji Kullanım Ile Ilgili Arastırmalar: Bir Içerik Analizi Çalısması

5th International Instructional Technologies And Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, ss.407, (Özet Bildiri)

13. Çocuklara Yönelik Geliştirilen Mooc Uygulamalarının İncelenmesi

5th International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, İzmir, Türkiye, 11 - 13 Ekim 2017, (Özet Bildiri)

14. Dijital Veri Güvenliği Farkındalıgına Yönelik Tasarlanan Video Temelli Mobil Ögrenme Ortamının Etkililiginin Degerlendirilmesi

11th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.167, (Özet Bildiri)

15. Bilisim Teknolojileri Aday Ögretmenlerinin Öz Degerlendirme, Akran Degerlendirme Ve Basarı Notlarının Tutarlılıgının Incelenmesi

1th International Computer Instructional Technologies Symposium, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.486, (Özet Bildiri)

16. Bilişim Teknolojileri Öğretmen Adaylarının Sosyal Ağlarda Bilgi Paylaşma Davranışları Üzerine Bir Çalışma

3. Türk Bilgisayar Ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

17. Online Ve Sınıf Içi Grupla Matematik Problemleri Çözme Sürecinde Ortaya Çıkan Söylemlerin Karsılastırılması

9th International Congress Of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.242, (Özet Bildiri)

18. Technological Support For Hearing Impaired Classroom Teachers’ Course Processes Alisyazar

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Ankara, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.119-122, (Özet Bildiri)

19. İşitme Engelliler Sınıf Öğretmenlerinin Ders Süreçlerine Teknolojik Destek; Alisyazar

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.1. Baskı, ss.121-122, (Özet Bildiri)

20. Kodlama öğretimine yönelik hazırlanan eğitsel oyunlarda cinsiyete bağlı tercihler

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, (Özet Bildiri)

21. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Sunmanın Kurumsal Çıktıları

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.103, (Özet Bildiri)

22. İşitme Engelliler Sınıf Öğretmenlerinin Ders Süreçlerine Teknolojik Destek; Alisyazar

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.1. Baskı, ss.121-122, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

24. 21. yüzyıl becerileri ve kodlama öğretimi

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.132-134, (Özet Bildiri)

26. İşitme Engelliler Sınıf Öğretmenlerinin Ders Süreçlerine Teknolojik Destek; Alisyazar

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, cilt.1. Baskı, ss.121-122, (Özet Bildiri)

27. İnternet Üzerinden Herkese Açık Kurs Uygulamalarına Güncel Bir Bakış

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.97, (Özet Bildiri)

28. Digital Data Security Awareness Of 21st Century Learners: Profile Of Faculty Of Education

26. Uluslarası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.143, (Özet Bildiri)

32. Teknoloji Destekli Matematik Ögretim Ortamlarının Isitme Engelli Ögrencilerin Matematiksel Becerilerinin Gelisimine Etkisi

3. International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1351, (Özet Bildiri)

33. Examining Perceptions Of Preservice Classroom Teachers In Terms Of Dimensions Of Digital Citizenship

Society For Information Technology & Teacher Education International Conference, Atlanta, Amerika Birleşik Devletleri, 21 - 25 Mart 2016, ss.942-944, (Özet Bildiri)

35. HUKUK EĞİTİMİ İÇİN ALTERNATİF BİR ÖĞRENME ARACI OLARAK ÜÇ BOYUTLU SANAL DÜNYA MAHKEMESİ: ANALİZ AŞAMASI

Third International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.17-19, (Özet Bildiri)

37. Hukuk Eğitimi İçin Alternatif Bir Öğrenme Aracı Olarak Üç Boyutlu Sanal Dünya Mahkemesi: Analiz Aşaması

3rd International Instructional Technologies And Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, (Özet Bildiri)

39. İşitme Engelli Bireylerin Fonolojik Gelişimlerinin Sözcük Yazma Becerileri Üzerine Etkisi: Çözüm Önerisi Olarak Teknoloji

International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.109, (Özet Bildiri)

40. Video Konferans Yoluyla Gerçekleştirilen Bir Uzaktan Eğitimde Etkileşimi Etkileyen Faktörler

8. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Edirne, Türkiye, 18 - 20 Eylül 2014, ss.21, (Özet Bildiri)

41. Opensimulator İle 3B Sanal Dünya Ve Sanal Sınıf Tasarımı

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

42. Öğrencilerin Problem Çözme Süreçlerinin Geliştirilmesinde Zeki Öğretim Sistemi ARTIMAT’ın Etkisi.

2nd International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2014, ss.113, (Özet Bildiri)

43. Students' Opinions On Artificial Intelligence Based Distance Education System (Artimat)

Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.549-553, (Tam Metin Bildiri) identifier

44. Uyarlanabilir Zeki Öğretim Sistemi Artimat’in Öğrenci Motivasyonuna Etkisi

5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2014), Antalya, Türkiye, 01 Ocak 2014, ss.6, (Tam Metin Bildiri)

45. Uzaktan Egitim Yoluyla Verilen Tarih DersininTeknolojiyle Bütünlestirilmesineyönelik Alan Uzmanlarının Görüsleri

1st International Instructional Technologies Teacher Education Symposium, 26 - 28 Haziran 2013, (Özet Bildiri)

46. Video Konferans Yoluyla Verilen Bir Derste Öğrenciler Açısından Verimliliğe Etki Eden Faktörler

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.70, (Özet Bildiri)

47. Uzaktan Eğitim Yoluyla Verilen Tarih Dersinin Teknolojiyle Bütünleştirilmesine yönelik Alan Uzmanlarının Görüşleri

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.37, (Özet Bildiri)

48. Öğretmenlerin FATİH projesi hakkındaki görüşleri: Öngörü ve beklentiler

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.138-146, (Tam Metin Bildiri)

49. Öğretmenlerin Fatih Projesi Hakkındaki Görüşleri: Öngörü Ve Beklentiler

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.184, (Özet Bildiri)

50. Uzaktan Eğitimde Dinamik Kişisel Değerlendirme Sistemi: ARTIMAT-DSAS

World Conference on Educational and Instructional Studies (WCEIS-2013), Antalya, Türkiye, 01 Şubat 2013, ss.3, (Tam Metin Bildiri)

51. Okul öncesi döneme yönelik hareket tabanlı öğrenme materyali geliştirme süreci

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2012, ss.102, (Özet Bildiri)

52. Sınıf öğretmenlerinin teknolojik pedagojik alan bilgisi özyeterlik düzeylerinin çeşitli değişkenlere göre incelenmesi

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 6 - 08 Ekim 2012, ss.87, (Özet Bildiri)

53. Alternatif İletişim Aracı Olarak Türkçe İçin Bir Grafik Sembol Sisteminin Tasarımı: Standart Grafik Sembollerin Belirlenmesi

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ITTES), Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.70-71, (Özet Bildiri)

54. Video Konferans Yoluyla Gerçekleştirilen Bir Uzaktan Eğitim Dersinde Yaşanan Sorunlar Ve Çözüm Önerileri

6th Internatıonal Computer And Instructıonal Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, (Özet Bildiri)

55. Lisansüstü Eğitimde Öğrenme Ortamı Olarak Sosyal Ağ Sitesi Kullanımı: Facebook Örneği

6th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.67, (Özet Bildiri)

56. The Effect Of Mixed Reality, Laboratory And Traditional Class Environments On The Academic Achievement

3rd International Conferance On New Trends In Education And Their Implication, Antalya, Türkiye, 26 Nisan 2012, (Özet Bildiri)

58. Views On Modular Assessment And Evaluation Process In Distance Education

4th World Conference On Educational Sciences (wces-2012), Barselona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, ss.2073-2077, (Tam Metin Bildiri)

59. Views on modular assessment and evaluation process in distance education

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.2073-2077, (Tam Metin Bildiri) identifier

60. Proposing A Model For Computed Analyzing Of The Motion Problems Without Parameter

5th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İstanbul, Türkiye, 22 Eylül 2011, ss.791-797, (Tam Metin Bildiri)

61. TEKNOLOJİNİN ÖĞRENME SÜRECİYLE BÜTÜNLEŞTİRİLMESİNDE DANIŞMAN OLARAK EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ LİDERLERİ: ROLLERİN FARKINA VARILMASI

5 th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Elazığ, Türkiye, 22 - 24 Eylül 2011, ss.988-996, (Tam Metin Bildiri)

62. Sosyal Ağ Sitelerinin Ortaöğretim Öğrencilerinin Iletişimine Ve Yazarlık Gelişimine Etkisi: Facebook Örneği

11. International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 Mayıs 2011, ss.1987-1996, (Tam Metin Bildiri)

63. Adoption Process Of Instructors To Online Roles

11. International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 - 27 Mayıs 2011, ss.773-782, (Tam Metin Bildiri)

64. Bulanık Mantık Yaklaşımıyla Öğrenci Performanslarının Değerlendirilmesi

11. International Educational Technology Conferenc, İstanbul, Türkiye, 25 Mayıs 2011, ss.1445-1451, (Tam Metin Bildiri)

65. Uzaktan Eğitimde Akreditasyon

11. International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 25 Mayıs 2011, ss.2071-2079, (Tam Metin Bildiri)

66. Bitkilerde Üreme Konusunun Öğretiminde Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalinin Öğrenci Başarısı Üzerine Etkisi

International Conference on New Horizons in Education, Famagusta, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2010, ss.119-125, (Tam Metin Bildiri)

67. The Contributions And Limitations Of Haptic And Technology In E Learning Environments

Third International Conference On Innovations In Learning For The Future 2010: E-learning, İstanbul, Türkiye, 10 - 13 Mayıs 2010, ss.100-110, (Tam Metin Bildiri)

68. Teacher's and parent's opinions on the applicability of online teacher-parent meeting: two online parents' meeting implementings

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

69. The web based simulation proposal to 8(th) grade primary school students' difficulties in problem solving

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4540-4545, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

70. Educational computer games for developing psychomotor ability in children with mild mental impairment

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

71. The research about the usability of a visual dictionary developed for the hearing impaired students

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

72. Student opinions about the period of measurement and evaluation in distance education: the difficulties

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

73. Designing a visual symbol system for Turkish language as an alternative means of communication: the process of delineating content

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

74. Designing components of a sample system considering effect of web-based technologies on meaningful measurement and assessment practices

1st World Conference on Learning, Teaching and Administration (WCLTA), Cairo, Mısır, 29 - 31 Ekim 2010, cilt.9, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

75. Permütasyon kombinasyon binom açılımı ve olasılık konularının öğretimi için bir e öğrenme ortamı Tasarım ve eeğerlendirme

3th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2009), 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.999-1004, (Tam Metin Bildiri)

76. Video Konferans Tabanlı Senkron Uzaktan Eğitimde Sınıfta Canlı Otorite: Asistan

3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

77. Permütasyon-kombinasyon-binom açılımı ve olasılık konularının öğretimi için bir e-öğrenme ortamı:Tasarım ve değerlendirme

3th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.999-1004, (Tam Metin Bildiri)

78. Dikkat Becerilerinin Arttırılmasına Yönelik Bilgisayar Destekli Materyallerin Geliştirilmesi Ve Uzman Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

79. Bitkilerde Üreme Konusunda Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalinin Tasarlanması ve Değerlendirilmes

3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

80. Karadeniz Teknik Üniversitesi’nde Öğretmen Eğitimi İçin Yapılan Uygulamaların Dijital Portfolyo Uygulamalarıyla Karşılaştırılması

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

81. Sözel Problemlerin Anlamlandırılması ve Çözümünde Web Tabanlı Eğitsel Simülasyonların Etkisi

3th International Computer and Instructional Technology Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.842-846, (Tam Metin Bildiri)

82. Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımının Uygulama Ortamlarına Yansımaları: Öğretmen Algıları

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

83. Sözel Problemlerin Anlamlandırılması Ve Çözümünde Web Tabanlı Eğitsel Simülasyonların Etkisi

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

84. Bitkilerde Üreme Konusunda Bilgisayar Destekli Öğretim Materyalinin Tasarlanması ve Değerlendirilmesi

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu (ICITS 2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.971-976, (Tam Metin Bildiri)

85. Web Tabanlı, Eş Zamanlı ve İş Birlikli Bir Uzaktan Eğitim Ortamı Tasarımı ve Değerlendirilmesi

III. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.584-590, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

86. Bir Engelli Gözüyle Senkron Uzaktan Eğitim

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

87. Hapticin Farklı Zekâ Türlerine Sahip Öğrencilerin Akademik Başarılarına Etkisi

3th International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

88. Karadeniz Teknik Üniversitesi Öğretim Üyelerinin Uzaktan Eğitime Bakışı ve Hazır Bulunuşlukları

9th International Educational Technology Conference (IETC, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2009, cilt.1, ss.354-360, (Tam Metin Bildiri)

89. şitme Engelli Bireylerin Türkçe’de Ek Kullanabilme Becerilerini Geliştirmeye Yönelik Öğrenme Ortamı Tasarımı

9th International Educational Technology Conference (IETC, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2009, cilt.1, ss.347-353, (Tam Metin Bildiri)

90. Türkçe Yazılım Editörlerinin Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerine Etkileri Hakkındaki Öğretmen Görüşleri

9th International Educational Technology Conference (IETC), Ankara, Türkiye, 6 - 08 Haziran 2009, cilt.1, ss.716-722, (Tam Metin Bildiri)

91. İŞİTME ENGELLİ BİREYLERİN TÜRKÇE’DE EK KULLANABİLME BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK ÖĞRENME ORTAMI TASARIMI

International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 6 - 08 Mayıs 2009, ss.347-353, (Tam Metin Bildiri)

92. Türkçe Yazılım Editörlerinin Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerine Etkileri Hakkındaki Öğretmen Görüşleri

International Educational Technology Conference, Ankara, Türkiye, 06 Mayıs 2009 - 08 Eylül 2014, ss.716-723, (Tam Metin Bildiri)

93. Haptic's suitability to constructivist learning environment: aspects of teachers and teacher candidates

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1255-1263, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

94. Usability of testing apparatuses about renewable energy resources in constructivist class environment

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1264-1271, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

97. Yeni Müfredata Göre Hazırlanan Ilköğretim Bilişim Teknolojileri Ders Ve Öğretmen Kılavuz Kitaplarının Değerlendirilmesi.

International Conference On Educational Science, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.1, sa.1, ss.1137-1146, (Tam Metin Bildiri)

98. Okul Öncesi Kavram Öğreniminde Bilgisayar Destekli Öğretim Yönteminin Kullanılması Ve Değerlendirilmesi

International Conference On Educational Science, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 23 - 25 Haziran 2008, cilt.1, sa.1, ss.1147-1154, (Tam Metin Bildiri)

99. Matematik Öğretmenlerinin 3 Boyutlu Kavramları Öğretmede Yaşadıkları Sorunlara Bilgisayar Destekli Bir Çözüm Önerisi

2. Uluslararası Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Haziran 2008, ss.666-672, (Tam Metin Bildiri)

100. Sınıf Öğretmenlerinin Çoklu Zekayı Model Alan Yapısalcı Kurama Dayalı Eğitim Sistemi Hakkındaki Görüşleri

International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.536-541, (Tam Metin Bildiri)

101. Bilgisayar ağ haberleşmesinde kullanılan yedi katmanlı OSI referans modelinin görselleştirilmesi

2th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.176-178, (Tam Metin Bildiri)

102. Bilgisayar Öğretmeni Adaylarının Eğitim Öğretimde Bilgisayar Animasyonlarının Kullanılabilirliği Hakkındaki Düşünceleri Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği

2th International Computer & Instructional Technologies Symposium, İzmir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.235-243, (Tam Metin Bildiri)

103. Bilgisayar Destekli İngilizce Telaffuzuna Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)

104. Biyoloji dersi için öğrenme ve öğretme amaçlı web tabanlı eğitim yazılımı tasarımı

2th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.280-287, (Tam Metin Bildiri)

105. 3 Boyutlu Kafa Modeli "ALPI" ile Desteklenmiş Bilgisayar Destekli İngilizce Telaffuz Materyaline İlişkin Uzman ve Öğrenci Görüşleri

2. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)

106. Mobil Aygıtlarlar Artikülasyon Eğitimi

2nd International Future Learning Conference On Innovations In Learning For The Future 2008: E-learning, İstanbul, Türkiye, 27 - 29 Mart 2008, ss.177-188, (Tam Metin Bildiri)

107. A New Education Tool For Physical And Hearing Disabled Students Haptic

2nd International Conference On Special Education, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Şubat 2008, cilt.1, sa.1, ss.172-173, (Özet Bildiri)

108. Evaluation Of Deaf Children Have On Making Sentences And Usage Of Tenses On Making Sentences Can Be Solved With Comtuter Aided Educational Software

2nd International Conference On Special Education, Muğla, Türkiye, 18 - 21 Şubat 2008, ss.144-145, (Özet Bildiri)

110. Öğrencilerin Kavram Yanılgılarının Giderilmesine Sistem Modelleme Ve Simülasyona Dayalı Bir Yaklaşım

1. Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1080-1090, (Tam Metin Bildiri)

111. Bilgisayar Mimarisinin Benzetim Animasyonları Ile Öğretimi

1. Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.187-200, (Tam Metin Bildiri)

112. Web Tabanlı Yabancı Dil Eğitim Ortamlarının Müfredat Paralelinde Ingilizce Derslerinde Uygulanması Ve Sonuçları

1. Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.1628-1637, (Tam Metin Bildiri)

113. Algoritmaların Programlama Kodu Ve Hareketli Akış Şemalarının Oluşturulması

7th International Educational Technology Conference, Nicosia, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.320-325, (Tam Metin Bildiri)

114. Türkçenin Etkili Kullanımına Yönelik Etkileşimli Dil Dudak Modeli

7th International Educational Technology Conference, Nicosia, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.314-319, (Tam Metin Bildiri)

115. Benzetime Dalayı Simülasyonların Öğrencilerin Öğrenme Becerilerine ve Sınıf İçi Motivasyonlarına Etkisi

7th International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)

117. Yabancı Dil Eğitim Ortamlarının Bilişim Ve Iletişim Teknolojileri Bıt Kullanarak Zenginleştirilmesi

Xı. Türkiye'de Internet Konferansı, İstanbul, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2006, (Tam Metin Bildiri)

118. Okulların İnternete Taşınmasında BÖTE'lerin (Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi Bölümü) Rolü

11. Türkiye'de İnternet Konferansı, Ankara, Türkiye, 21 - 23 Aralık 2006, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)

120. Web Tabanlı Ölçme Değerlenedirme Yönetim Sistemi

23. Ulusal Bilişim Kurultayı, Ankara, Türkiye, 7 - 10 Kasım 2006, (Tam Metin Bildiri)

121. An Online Examination System For Measurement And Evaluation In Education

2th International Open And Distance Learning Symposium, Eskişehir, Türkiye, 13 - 15 Eylül 2006, ss.159-168, (Tam Metin Bildiri)

123. Increasing Students Intereset Confidence And Ability On Mathematic Lessons Using Computer Simulations

6th International Educational Technology Conference, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1045-1049, (Tam Metin Bildiri)

124. Mesleki Ve Teknik Eğitim Kurumlarında Okutulan Teknik Resim Dersleri Için Geliştirilen Üç Boyutlu Cisim Modelleme Uygulamalası

6. International Educational Technology Conference, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1065-1071, (Tam Metin Bildiri)

125. Bir Fakülteye Ait Bölüm Ortamında Online Sınav Ve Değerlendirme Işlemleri Için Gerekli Altyapı Tasarımı

6th International Educational Technology Conference, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1050-1056, (Tam Metin Bildiri)

126. Mantıksal Ifadelerin Karnaugh Haritaları Yöntemi Ile Sadeleştirilmesi Ve Mantıksal Devre Çizimi

6th International Educational Technology Conference, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1058-1064, (Tam Metin Bildiri)

127. Türkiye Deki Yabancı Dil Eğitimindeki Problemlere Alternatif Bir Çözüm Bilgisayar Destekli Etkilelşimli Sınıf Ortamında Yabancı Dil Öğretimi

6th International Educational Technology Conference, Kıbrıs, Kıbrıs (Kktc), 19 - 21 Nisan 2006, ss.1072-1076, (Tam Metin Bildiri)

128. Anlamsal Ağlar Yardımı ile Anlama Amaçlı Bilgi Modelleme

Akıllı Sistemlerde Yenilikler ve Uygulamaları Sempozyumu (ASYU 2006), İstanbul, Türkiye, 1 - 05 Şubat 2006, ss.7-9, (Tam Metin Bildiri)

129. Görme Engelli Bireyler Için Geliştirilen Kitap Okuma Uygulamasında Kullanılan Yazılım Yöntemleri Ve Teknolojilerinin Değerlendirilmesi

5. Uluslararası Eğitim Teknolojileri Konferansı, Sakarya, Türkiye, 21 Mart - 23 Mayıs 2005, ss.364-369, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 10

1. Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisinin Geliştirilmesinde Bilgisayarsız Etkinlik Önerileri

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2018, Akkoyunlu B., İşman A., Odabaşı, H.F, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.65-82, 2018

2. STEM Eğitiminde Bilişimsel Düşünme ve Kodlamanın Rolü

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni S., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.389-411, 2018

3. Sosyal Ağlar

Sosyal Medya İletişimi, Taşdemir E., Aslan E. Ş., Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.11-31, 2017

4. STEM Eğitiminde Bilişimsel Düşünme ve Kodlamanin Rolü

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni S., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.389-411, 2017

5. Bilişimsel Düşünme ve Programlama

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Odabaşı H. F., Akkoyunlu B., İşman A., Editör, Tojet, Ankara, ss.75-86, 2017

6. Bilişimsel Düşünme ve Programlama

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2017, Odabaşı H. F., Akkoyunlu B., İşman A., Editör, TOJET, Sakarya, ss.75-86, 2017

7. STEM Eğitiminde Bilişimsel Düşünme ve Kodlamanın Rolü

Kuramdan Uygulamaya Stem Eğitimi, Çepni Salih, Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.389-411, 2017

8. Zeki Öğretim Sistemleri

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2016, İşman A., Odabaşı H. F., Akkoyunlu B., Editör, Tojet, Ankara, ss.633-656, 2016

9. Artırılmış Gerçeklik

Eğitim Teknolojileri Okumaları 2015, Akkoyunlu B., İşman A., Odabaşı, H.F, Editör, Tojet, Ankara, ss.149-176, 2015

10. Özel Eğitimde Öğretim Teknolojilerinin Kullanımı

Öğretim Teknolojilerinin Temelleri: Teoriler, Araştırmalar, Eğilimler, Çağıltay K., Göktaş Y., Editör, Pegem Akademi, Ankara, ss.447-466, 2013
Metrikler

Yayın

219

Yayın (WoS)

34

Yayın (Scopus)

37

Atıf (WoS)

100

H-İndeks (WoS)

7

Atıf (Scopus)

111

H-İndeks (Scopus)

7

Atıf (Scholar)

58

H-İndeks (Scholar)

2

Atıf (TrDizin)

8

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

3

H-İndeks (Sobiad)

1

Atıf (Diğer Toplam)

13

Proje

12

Tez Danışmanlığı

37

Açık Erişim

2
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları