Makaleler
63
Tümü (63)
SCI-E, SSCI, AHCI (24)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (24)
Scopus (22)
TRDizin (32)
Diğer Yayınlar (30)
1. ÖĞRETİM ELEMANLARININ SANATA KARŞI TUTUMLARININ ÖLÇÜLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ (KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ)
Aids Education And Prevention
, cilt.0, sa.41, ss.1-10, 2018 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2. Müzik Öğretmeni Adaylarının Piyanoda Başarı Algıları ile Piyano Dersi Başarılarının Karşılaştırılması
INES ULUSLAR ARASI EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.5, sa.16, ss.57-67, 2018 (Hakemli Dergi)
3. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PİYANO DERSİ SOSYAL DURUMLARININ ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE İNCELENMESİ
ASOS JOURNAL
, cilt.6, sa.73, ss.34-42, 2018 (Hakemli Dergi)
4. KEMAN EĞİTİMİNE BAŞLARKEN KULLANILAN İLK ÜÇ YAY TEKNİĞİNİN ÖĞRETİLMESİNDE UYGULANAN SIRALAMANIN VE YAKLAŞIMIN İNCELENMESİ
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.4, sa.20, ss.437-447, 2017 (Hakemli Dergi)
5. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YETENEK SINAVI PUANLARI İLE LİSANS AKADEMİK BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
SED-Sanat Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.37-55, 2017 (Hakemli Dergi)
6. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ YETENEK SINAVI PUANLARI İLE LİSANS AKADEMİK BAŞARI PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİ
SED-Sanat Eğitimi Dergisi
, cilt.5, sa.1, ss.37-55, 2017 (Hakemli Dergi)
8. Sanata İlişkin Görüşleri Belirlemeye Yönelik Ölçeğin Geliştirilmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.204-219, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
9. Sanata İlişkin Görüşleri Belirlemeye Yönelik Ölçeğin Geliştirilmesi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.1, ss.204-219, 2017 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
10. Sanata İlişkin Görüşleri Belirleme Ölçeğinin Geliştirilmesi
İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.18, sa.1, ss.204-209, 2017 (TRDizin)
12. GSL VE DİĞER LİSE MEZUNLARININ LİSANS AKADEMİK BAŞARILARININ BAZI DERSLERE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
The Journal of Academic Social Science Studies-JASSS
, sa.52, ss.15-28, 2016 (Hakemli Dergi)
13. GSL MEZUNU ÖĞRENCİLERİN LİSANS YETENEK SINAV PUANLARININ BAZI LİSE DERSLERİNE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
ASOS JOURNAL
, cilt.4, sa.36, ss.191-206, 2016 (Hakemli Dergi)
14. GSL VE DİĞER LİSE MEZUNLARININ LİSANS AKADEMİK BAŞARILARININ BAZI DERSLERE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
The Journal of Academic Social Science Studies-JASSS
, sa.52, ss.15-28, 2016 (Hakemli Dergi)
15. GSL MEZUNU ÖĞRENCİLERİN LİSANS YETENEK SINAV PUANLARININ BAZI LİSE DERSLERİNE GÖRE KARŞILAŞTIRILMASI
ASOS JOURNAL
, cilt.4, sa.36, ss.191-206, 2016 (Hakemli Dergi)
21. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ İLETİŞİM BECERİLERİNİN İNCELENMESİ: KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Route Educational and Social Science Journal
, cilt.3, sa.3, ss.208-217, 2016 (Hakemli Dergi)
22. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ PİYANO DERSİ MOTİVASYON DÜZEYLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
ASOS JOURNAL
, cilt.3, sa.21, ss.321-329, 2015 (Hakemli Dergi)
23. MÜZİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖĞRENME STİLLERİNİN ÇEŞİTLİ DEĞİŞKENLERE GÖRE DEĞERLENDİRİLMESİ
SED Sanat Eğitimi Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.1-24, 2015 (Hakemli Dergi)
25. Piyano Öğrencilerinin Öğrenme Stilleri ile Deşifre Çalma Becerilerinin Karşılaştırılması
MERSİN ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.11, sa.3, ss.593-602, 2015 (TRDizin)
26. Müzik Öğretmeni Adaylarının Ders Çalışma Yaklaşımların Çeşitli Değişkenlere Göre Değerlendirilmesi
İNESJOURNAL-Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
, cilt.2, sa.4, ss.200-213, 2015 (Hakemli Dergi)
27. Piyano dersine yönelik tutum ölçeği geliştirme çalışması
Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi (ALEG)
, cilt.1, sa.1, ss.33-39, 2015 (Hakemli Dergi)
28. Piyano öğrencilerinin deşifre becerileri ile piyano dersi başarılarının karşılaştırılması
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.11-23, 2014 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
30. Müzik öğretmeni adaylarının piyano çalışma alışkanlıklarının değerlendirilmesi
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.13, sa.13, ss.85-95, 2013 (TRDizin)
31. Dikkat stratejilerine yönelik uyarıcı işaretlerin piyano eğitiminde kullanılabilirliği
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.31, sa.2, ss.233-254, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
33. COMPARISON OF STUDENT SUCCESS IN MUSIC EDUCATION BASED ON MASTERY LEARNING
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, sa.43, ss.330-339, 2012 (SSCI, Scopus, TRDizin)
34. Piyano eğitiminde sosyal durum ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.31, ss.85-96, 2011 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
35. Piyano eğitiminde başarısızlık nedenleri anketi geçerlik ve güvenirlik çalışması
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
, cilt.11, sa.22, ss.171-186, 2011 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
36. Piyano öğrencilerinin genel başarı puanları ile teknik puanlarının sınıf düzeyine yönelik karşılaştırılması
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.637-644, 2011 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
37. Resim-İş ve müzik öğretmenliği öğrencilerinin bilgisayar teknolojisi kullanımına yönelik tutumlarının karşılaştırılması
Zonguldak Karaelmas Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.7, sa.13, ss.387-395, 2011 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
38. Yürütücü bilişe dayalı bireysel tutumların piyano çalma başarısına etkisi
Milli Eğitim
, cilt.40, sa.190, ss.41-53, 2011 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
39. Tam öğrenme modeline dayalı ön öğrenme çalışmalarının piyano öğrencilerinin başarısı üzerindeki etkileri
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.42, ss.359-366, 2010 (TRDizin)
40. Güzel sanatlar eğitimi bölümü öğrencilerinin mesleki kaygı düzeylerinin incelenmesi
Dumlupınar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, sa.28, ss.111-118, 2010 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
41. Yaylı çalgılar performans değerlendirme ölçeği geçerlik ve güvenirlik analizi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, sa.2, ss.177-190, 2010 (TRDizin)
42. Piyano eğitiminde başarısızlık nedenlerine yönelik öğrenci görüşlerinin değerlendirilmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.917-930, 2010 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
43. Piyano eğitiminde planlı ve eşit tekrar çalışmasının öğrencilerin başarısı üzerindeki etkileri
e-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.9, sa.34, ss.196-204, 2010 (SSCI, Scopus, TRDizin)
44. İlköğretim çağı piyano eğitiminde tekerleme yoluyla nota öğretiminin kullanılabilirliği
TÜRK EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.8, sa.3, ss.759-775, 2010 (TRDizin)
45. Sanat eğitimine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.20, sa.2, ss.201-209, 2010 (SCI-Expanded, TRDizin)
46. Piyano öğrencilerinin başarı algılarının sınıf, başarı düzeyi ve mezuniyet değişkenine yönelik karşılaştırılması
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.4, ss.164-171, 2010 (Hakemli Dergi)
47. Güzel sanatlar eğitimi bölümü öğrencilerinin bilimsel araştırma dersine ilişkin tutumları
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.10, sa.10, ss.1-8, 2010 (TRDizin)
48. Öğrenme güçlüğünde küçük şarkıların kullanımı – öğrenme güçlüğü olan bir öğrenciyle örnek çalışma
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.3, ss.172-183, 2010 (Hakemli Dergi)
49. Müzik öğretmeni adaylarının mesleki öz yeterlik algılarının incelenmesi
Yüzüncüyıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.19, ss.60-73, 2010 (Hakemli Dergi)
50. Piyanonun önemi ve gerekliliğine yönelik bir literatür taraması
EKEV AKADEMİ DERGİSİ
, cilt.14, sa.43, ss.127-140, 2010 (TRDizin)
51. Dolaylı ve dolaysız pekiştireç kullanımının öğrencilerin piyano çalma tekniği üzerindeki etkileri
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.2, sa.2, ss.106-114, 2010 (Hakemli Dergi)
52. Müzik öğretmeni adaylarının öğretmenlik algılarının ve öğretmenlik mesleğine bakışlarının değerlendirilmesi
Milli Eğitim
, cilt.39, sa.186, ss.249-264, 2010 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
53. Piyano eğitiminde alıştırma çalmanın öğrenci başarısına etkisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.11, sa.1, ss.245-256, 2010 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
54. Piyano öğrencilerinin piyano eğitiminde başarı algısına yönelik görüşleri.
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.2, ss.77-85, 2010 (Hakemli Dergi)
55. Piyano sınavı değerlendirme ölçeğinin puanlayıcılara yönelik geçerlik ve güvenirliği
e-Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik)
, cilt.9, sa.31, ss.224-232, 2010 (SSCI, Scopus, TRDizin)
56. Müzik öğretmeni adayı öz yeterlik ölçeği geçerlik ve güvenirlik çalışması
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.2, ss.40-48, 2010 (Hakemli Dergi)
57. Op. 299 3 numaralı etüdün armonik ve biçimsel açıdan incelenmesi
Yüzüncüyıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, sa.16, ss.70-82, 2009 (Hakemli Dergi)
58. Toplam kalite yönetiminin temel kavram ve ilkeleri ve müzik eğitimi ilişkisi
Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim
, cilt.10, sa.117, ss.31-40, 2009 (Hakemsiz Dergi)
59. Czerny Op. 299 30 numaralı etüde yönelik teknik ve biçimsel analiz
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
, cilt.1, sa.1, ss.28-38, 2009 (Hakemli Dergi)
60. Eğitim öğretimde sosyal öğrenme kuramı ve müzik eğitimi
Milli Eğitim
, cilt.38, sa.183, ss.249-364, 2009 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
61. Sınıf öğretmeni adaylarının müzik öğretimi dersine yönelik tutumlarının değerlendirilmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.8, sa.2, ss.510-519, 2009 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
62. Müzik öğretmenliği bölümü piyano öğrencilerinin sınav kaygısına yönelik tutumları
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
, cilt.19, sa.2, ss.107-126, 2009 (SCI-Expanded, TRDizin)
63. Piyano çalışma yöntemlerinin piyano öğrencileri tarafından kullanılma durumları
Milli Eğitim
, sa.176, ss.119-133, 2007 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
18
1. Effects of Music Field Lessons and Teaching Profession Lessons on General Academic Success of Candidate Music Teachers
Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.127, (Tam Metin Bildiri)
3. Piyano öğrencilerinin ders çalışma yaklaşımlarının değerlendirilmesi.
Uluslararası Eğitimde Değişim ve Yeni Yönelimler Sempozyumu, Konya, Türkiye, 22 - 24 Kasım 2013, cilt.1, sa.1, ss.226-235, (Tam Metin Bildiri)
4. Popüler kültür ve ilköğretim okul şarkıları etkileşimine yönelik deneysel bir çalışma
10. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2012, cilt.1, sa.26, ss.143-155, (Tam Metin Bildiri)
5. Piyano eğitiminde planlı örgütleme stratejisinin öğrenci başarısına etkisi
10. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2012, cilt.1, sa.26, ss.458-464, (Tam Metin Bildiri)
6. Konservatuar ve müzik öğretmenliği bölümü piyano öğrencilerinin tutumlarının çeşitli değişkenlere yönelik karşılaştırılması
10. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu, Niğde, Türkiye, 25 - 27 Nisan 2012, cilt.1, sa.26, ss.476-485, (Tam Metin Bildiri)
8. Zeki öğretim sistemlerinin müzik öğretmenliği programında yer alan işitme eğitiminde kullanılması
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, cilt.1, sa.1, ss.151-158, (Tam Metin Bildiri)
9. Müzik öğretmenliği öğretmenlik algısı ölçeğinin geliştirilmesi
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, cilt.1, sa.1, ss.301-306, (Tam Metin Bildiri)
10. Müzik öğretmeni adaylarının mesleki yeterlik algılarının incelenmesi.
Uluslararası Öğretmen Yetiştirme Politikaları ve Sorunları Sempozyumu II, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2010, cilt.1, sa.1, ss.143-148, (Tam Metin Bildiri)
11. Müzikle tedavi ve otistik hastalarda örnek uygulamalar
İzmir Ulusal Müzik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2009, cilt.1, sa.1, ss.262-278, (Tam Metin Bildiri)
12. Geçmişten günümüze müzikle tedavi ve şizofrenik hastalarda güncel müzikle tedavi uygulamaları
İzmir Ulusal Müzik Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 5 - 06 Kasım 2009, cilt.1, sa.1, ss.140-155, (Tam Metin Bildiri)
13. Müzik öğretmeni adaylarının uzaktan eğitim yoluyla müziksel işitme eğitimine yönelik tutumlarındaki farklılaşmalar
. International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, sa.1, ss.750-755, (Tam Metin Bildiri)
15. Piyano eğitiminde sınav kaygısı ve sınav kaygısı ölçeğinin geliştirilmesi
8. Ulusal Müzik Eğitimi Sempozyumu, Samsun, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2009, cilt.1, sa.1, ss.1-9, (Tam Metin Bildiri)
16. Türk toplum yapısı ve geleneksel müzik türleri etkileşimi
38. Uluslararası Asya ve Kuzey Afrika Çalışmaları Kongresi (Icanas), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Eylül 2008, cilt.3, ss.365-375, (Tam Metin Bildiri)
17. Psikiyatrik hastalarda şiddet ve müzik eğitimi
3.Ulusal Sanat Eğitimi Sempozyumu "Sanat Eğitimi ve Şiddet", Ankara, Türkiye, 19 - 21 Kasım 2007, cilt.1, sa.1, ss.705-715, (Tam Metin Bildiri)
18. Bilgiyi işleme modeline dayalı öğrenmenin piyano eğitimi açısından değerlendirilmesi
Kayseri Müzik Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 14 - 16 Nisan 2005, cilt.1, sa.1, ss.261-269, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
5
3. Müziğin Gücü
Müzik Kültürü, Nacakcı Z, Canbay, A, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.35-55, 2013
4. Kuramdan uygulamaya müzik eğitiminde yeni yaklaşımlar
Anı Yayıncılık, Ankara, 2011
5. Klasik gitar için eserler
Sakarya Matbaacılık, Trabzon, 2007
