Yayınlar & Eserler

Makaleler 50
Tümü (50)
SCI-E, SSCI, AHCI (25)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (26)
ESCI (1)
Scopus (28)
TRDizin (29)
Diğer Yayınlar (16)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 30

1. Öğretmenlik Uygulaması Dersi Kapsamında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Uygulamalarının İncelenmesi

13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

2. DISCOVERING PATHS THAT SCIENCE TEACHERS CHASE WHILE DEVELOPING SCIENCE ACTIVITIES BASED ON TPCK

The Eleventh International Congress of Educational Research, Cracow, Polonya, 17 - 19 Eylül 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

3. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Dersi ve Uygulamalara Yönelik Görüşlerinin Belirlenmesi

X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 - 30 Nisan 2018, ss.1, (Özet Bildiri)

4. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Serbest Düşme Hareketinin Matematiksel Modelini Anlamaları

III.Ulusal Fizik Eğitimi, Ankara, Türkiye, 14 - 16 Eylül 2017, ss.49, (Özet Bildiri)

5. Fen bilgisi eğitimi öğretmen adaylarının öğrenme stillerinin cinsiyet ve sınıf değişkenleri açısından incelenmesi

VI. International Congress on Research in Education, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.158, (Özet Bildiri)

6. Determining Question Types that Pre-service Teachers Associate while Teaching in School Practice

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.216, (Özet Bildiri)

7. THE RELATIONSHIP BETWEEN STUDENT TEACHERS' LEARNING STYLES AND SUCCESS OF THE PHYSICS COURSE

International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.187-188, (Özet Bildiri)

8. A Reflection from Peer Tutoring: Determining Students' Views Related to Process

International Conference on Social Sciences and Humanities, Skopje, Makedonya, 13 - 15 Mayıs 2016, ss.168, (Özet Bildiri)

9. Investigation of Vocational High School Students’ Perceptions Of Distance Education In Terms Of Different Variations

II. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Türkiye, 5 - 07 Kasım 2015, ss.110, (Tam Metin Bildiri)

10. Kısa film tasarımlarında teknolojik ve pedagojik özelliklerin belirlenmesi

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.112, (Tam Metin Bildiri)

11. Ilköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Öğretici Rolleri Aracılığıyla Isık Ve Yansıma Konusuna Yönelik Algılarının Belirlenmesi

Ufbmek2014- XI. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, (Özet Bildiri)

12. Fizik Bilgisi ve Fizik Eğitimi Sorularının Özel Alan Yeterlikleri Açısından İncelenmesi

I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2013, ss.28, (Tam Metin Bildiri)

13. Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin Materyal Geliştirme Alışkanlıkları

21.Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Türkiye, 12 - 14 Eylül 2012, ss.5, (Tam Metin Bildiri)

14. Introducing the intTT Project and Evaluating the Master CD of the intTT Project

I. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Amasya, Türkiye, 2 - 05 Temmuz 2012, ss.5, (Tam Metin Bildiri)

15. Effects of Class Size and School Location on Students' Perception of Learning Environment in Turkey

National Association for Research in Science Teaching, Indiana, Amerika Birleşik Devletleri, 24 - 27 Mart 2012, ss.207, (Tam Metin Bildiri)

16. Examining pre-service physics teachers' pedagogical content knowledge (PCK) with Web 2.0 through designing teaching activities

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.5040-5044, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

17. Physics Student Teachers’ Technological Pedagogical Content Knowledge (TPCK): Using Video to Promote Reflection on Practice

The European Conference on Educational Research (ECER), Berlin, Almanya, 12 - 16 Eylül 2011, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

18. Teachers' views about the primary curriculum regarding in-service training variable

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.2832-2836, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

19. Açıklayıcı ve Doğrulayıcı Faktör Analizi ile Öğretmen Adayları İçin İnternet Tutum Ölçeğinin Geliştirilmesi

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, cilt.-, (Tam Metin Bildiri)

20. Development and Validation of an Internet Use Attitude Scale With The Explanatory and Confirmatory Factor Analysis

3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

21. An Investigation Of Student Teachers Development Through Instructional Movie Design in Windows Movie Maker

3rd International Computer & Instructional Technologies Symposium, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2009, (Tam Metin Bildiri)

22. A study on evaluation of effectiveness of an in-service training (inset) course about the use of instructional technologies and material development

The Proceeding of 7th International Educational Technology Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.491-497, (Tam Metin Bildiri)

23. The Effects of Computer Supported Materials on Student Achievements and Perceptions in Science Education

2nd International Conference on Interactive Mobile and Computer Aided Learning (IMCL), Amman, Ürdün, 18 - 20 Nisan 2007, ss.45-55, (Tam Metin Bildiri)

24. Fen bilgisi öğretmen adaylarının öğretim teknolojileri ve materyal geliştirme dersinde hazırladıkları çalışma yapraklarının incelenmesi

VII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Ankara, Türkiye, 7 - 09 Eylül 2006, ss.1608-1615, (Tam Metin Bildiri)

25. Buluş yaklaşımına dayalı bir ders planının geliştirilmesi

XIV. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Denizli, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2005, ss.867-874, (Tam Metin Bildiri)

26. Okul Öncesi Ögretmenlerinin Fen ve Doga Konularına Yönelik Yeterliliklerinin Belirlenmesi

V. ULUSAL FEN BILIMLERI VE MATEMATIK EGITIMI KONGRESI, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

27. Ilkögretim Fen Bilgisi Ögrencilerinin Fen Kavramlarını Günlük Yasamdaki Olgu ve Olaylarla Iliskilendirme Düzeyleri

V. ULUSAL FEN BILIMLERI VE MATEMATIK EGITIMI KONGRESI, Ankara, Türkiye, 16 - 18 Eylül 2002, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

29. Fizik Laboratuarlarının Yürütülmesinde Farklı Bir Yaklaşım

”, Turkish Physical Society XVIII. International Physcis Congress, Adana, Türkiye, 25 - 28 Ekim 1999, ss.98-101, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 13

1. Teknoloji Destekli Fizik Öğretimi

Fizik Öğretimi, Şen, A. İ., Akdeniz, A.R., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.469-497, 2017

2. Fen Bilimleri Öğretiminde Planlama

Kuramdan Uygulamaya Fen ve Teknoloji Öğretimi, Çepni, S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.407-434, 2015

3. Bilgisayar Destekli Fen ve Teknoloji (Fen Bilimleri) Öğretimi

Kuramdan uygulamaya Fen ve Teknoloji Öğretimi, Çepni S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.435-456, 2015

5. Eğitimin Teknolojik Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Özmen, H., Ekiz, D., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.141-155, 2014

9. Eğitim ve iletişim süreci

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, YİĞİT, N., Editör, Celepler Matbaacılık, Trabzon, ss.33-50, 2013

10. İki, üç boyutlu araç gereçleri hazırlama ve uygulamalar

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, YİĞİT, N., Editör, Celepler Matbaacılık, Trabzon, ss.131-186, 2013

11. Eğitimde temel kavramlar, teknoloji, eğitim ve eğitim teknolojisi

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, DOÇ. DR. NEVZAT YİĞİT, Editör, Celepler Matbaacılık, Trabzon, ss.1-12, 2013
Metrikler

Yayın

93

Yayın (WoS)

28

Yayın (Scopus)

29

Atıf (WoS)

140

H-İndeks (WoS)

4

Atıf (Scopus)

129

H-İndeks (Scopus)

3

Tez Danışmanlığı

8
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları