SELAHATTİN ARSLAN


Fatih Eğitim Fakültesi, Orta Öğretim Fen-Matematik Alanları Eğitimi


WoS Araştırma Alanları: Sosyal Bilimler Genel, Sosyal Bilimler (Soc), Eğitim Bilimsel Disiplinler


Avesis Araştırma Alanları: Sosyal ve Beşeri Bilimler, Eğitim, İlköğretim, İlköğretim Matematik Öğretmenliği, Öğretmen Eğitimi, Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Araştırmacı kurumdan ayrılmıştır

Metrikler

Yayın

100

Yayın (WoS)

20

Yayın (Scopus)

19

Atıf (WoS)

19

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları

Eğitim Bilgileri

2000 - 2005

2000 - 2005

Doktora

Université Grenoble 2, Alan Ve Bilgisayar Eğitimi, Fransa

1999 - 2000

1999 - 2000

Yüksek Lisans

Universite Paris 7-Denis Diderot, Alan Eğitimi, Fransa

1992 - 1996

1992 - 1996

Lisans

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Eğt. Matematik Öğretmenliği, Türkiye

Yaptığı Tezler

2005

2005

Doktora

L’approche qualitative des équations différentielles en classe de Terminale S : Est-elle viable ? Quels sont les enjeux et les conséquences ?

Université Grenoble II, ,

1999

1999

Yüksek Lisans

Analyse comparative des sujets de mathématiques dans les épreuves passées à la fin du lycée en France et en Turquie.

Université Paris VII-Denis Diderot, ,

Yabancı Diller

C1 İleri

C1 İleri

Fransızca

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

Arapça

B2 Orta Üstü

B2 Orta Üstü

İngilizce

Araştırma Alanları

Sosyal ve Beşeri Bilimler

Eğitim

İlköğretim

İlköğretim Matematik Öğretmenliği

Öğretmen Eğitimi

Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği

Akademik Ünvanlar / Görevler

2017 - Devam Ediyor

2017 - Devam Ediyor

Prof. Dr.

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bl.

2011 - 2017

2011 - 2017

Doç. Dr.

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim

2006 - 2011

2006 - 2011

Yrd. Doç. Dr.

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim

2005 - 2005

2005 - 2005

Araştırma Görevlisi Dr.

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim

1997 - 1998

1997 - 1998

Araştırma Görevlisi

İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Eğitimi

Yönetimsel Görevler

2006 - 2016

2006 - 2016

Anabilim/Bilim Dalı Başkanı

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim

2011 - 2014

2011 - 2014

Bölüm Başkan Yardımcısı

Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim

Makaleler

Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (12)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (18)

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

0

0

1. Bir matematik probleminin Adidaktik ortamdaki çözüm süreci

ERÜMİT A. K., ARSLAN S., FİŞ ERÜMİT S.

3 th International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2012), Antalya, Türkiye, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2017

2017

2. Öğretmen Adaylarının Küresel Düzlemde Üçgen Oluşturma Sürecinin Rbc Soyutlama Teorisi Işığında İncelenmesi

ARSLAN Z., SÖNMEZ N., ARSLAN S.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

2016

2016

3. Social Norms in a 3D Virtual Learning Environment: MathLife

ARSLAN S., SÖNMEZ N.

International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.112-113, (Özet Bildiri)

2015

2015

4. The Perceptions of Students in the Special Education and Rehabilitation Centre about Mathlife

Atalay H., COŞTU S., ARSLAN S., ÇAKIROĞLU O., Baran B., YILDIZ A., et al.

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadship, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.1, sa.1, ss.137, (Özet Bildiri)

2015

2015

5. Üç Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamlarının Soyutlama Sürecindeki Rolü: Mathlife Örneği

ATALAY H., ARSLAN S., ÇAKIROĞLU O., COŞTU S., BARAN B., REİSOĞLU S.

5. International Conference On Research in Education, Tekirdağ, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

6. Effets du Modèle Plurilatéral de l’Enseignement des Mathématiques sur la Réussite des élèves

ARSLAN S., YILDIRIM İ.

18ème Ecole d’Eté de Didactiques des Mathématiques, Brest, Fransa, 19 - 26 Ağustos 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

7. Mathlife Ortamında Matematik Becerisi Gerektiren Günlük Yaşam Senaryosunun Tasarımı ve Uygulaması

ATALAY H., BARAN B., ARSLAN S., COŞTU S., GÜNEŞ G., GÖKÇEK T.

9. International Computer and Instructional Technology Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

8. Üç Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamının Öğretmen ve Öğrenci Gözüyle Değerlendirilmesi: Mathlife Örneği

ARSLAN S., ATALAY H., BARAN B., COŞTU S., GÜNEŞ G., GÖKÇEK T.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

9. Matematik Becerisi Gerektiren Günlük Yaşam Rollerini ve Aktivitelerini Belirleme Süreci

ARSLAN S., ATALAY H., COŞTU S., GÜNEŞ G., GÖKÇEK T.

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2015

2015

10. Motivators, Barriers And Outcomes In 3d Virtual Learning Environment That Include Daily-Life Activities Requiring Math Skills: Mathlife Case

ARSLAN S., ATALAY H., COŞTU S., BARAN B., GÖKÇEK T., GÜNEŞ G.

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

2014

2014

11. The Designing Process Of The Spaces and Objects In 3D Virtual Learning Settings: “Mathlife” Case

ATALAY H., COŞTU S., ARSLAN S., YILDIZ A., BARAN B., CESUR B., et al.

World Conference on Science and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2014, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

12. The Designing Process Of Avatars and Clothes In 3D Virtual Learning Settings: “Mathlife” Case

ATALAY H., COŞTU S., ARSLAN S., BARAN B., YILDIZ A., CESUR B., et al.

World Conference on Science and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2014, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2014

2014

13. Öğretmen-Öğretmen Adayı Katılımıyla Gerçekleştirilen Ders İmecesi Çalışmasından Yansımalar

ARSLAN S., KARAHAN o.

XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

2014

2014

14. Akıllı Tahta Kullanılan Matematik Dersinden Yansımalar.

ARSLAN S., SEYITOGLU E.

XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

2014

2014

15. Sınıf öğretmeni adaylarının matematik dersini planlama bilgilerinin gelişimi: Bir ders imecesi (lesson study) örneği

BAKİ M., ARSLAN S.

XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

2014

2014

16. Effect of mathematics content on mathematics pedagogical content knowledge

BAKİ M., ARSLAN S.

38th Conference of the International and North American Groups for the Psychlogy of Mathematics Education, Vancouver, Kanada, 15 - 20 Temmuz 2014, cilt.6, ss.14, (Özet Bildiri)

2013

2013

17. Students' Opinions On Artificial Intelligence Based Distance Education System (Artimat)

Karal H., NABIYEV V., Erumit A. K., Arslan S., Cebi A.

Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.549-553, (Tam Metin Bildiri) identifier

2013

2013

18. Okul öncesi öğretmenlerinin matematik öğrenme ve öğretmeye yönelik inançlarının sınıf ortamına yansımaları

GÜVEN B., ÖZTÜRK Y., KARATAŞ İ., ARSLAN S., ŞAHİN F.

X. Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2013

2013

19. Negatif Sayılarla İlgili Epistemolojik Engeller

KARAHAN o., ARSLAN S.

X. Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

2013

2013

20. Matematik Öğretmenlerinin Matematik Eğitimi Alanında Yayınlanan Çalışmalara Yönelik Bakış Açıları

ALTUNDAĞ R., Korkmaz A. İ., ARSLAN S.

X. Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

21. Preservice early chilhood education teachers’ beliefs about teaching and learning mathematics

ÖZTÜRK Y., GÜVEN B., KARATAŞ İ., ARSLAN S., GÜRSOY K.

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

22. Analysis of pre-service early childhood teachers’ activities about mathematics education

GÜVEN B., KARATAŞ İ., ARSLAN S., ÖZTÜRK Y., GÜRSOY K.

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 Eylül 2012 - 26 Eylül 0201, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

23. Investigating Prospective Primary Teachers’ Knowledge in Teaching Through Lesson Study

BAKİ M., ARSLAN S.

International Congress on Mathematics Education, Seul, Güney Kore, 8 - 15 Temmuz 2012, ss.5362-5369, (Tam Metin Bildiri)

2012

2012

24. Examining creative drama based mathematics course with respect to theory of didactical situations in mathematics

TÜRK Y., Arslan S.

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4782-4785, (Tam Metin Bildiri) identifier

2011

2011

25. Prospective Primary School Teachers’ Knowledge of Thier Students: The case of Mathematics

BAKİ A., BAKİ M., ARSLAN S.

The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.II, ss.88-96, (Tam Metin Bildiri)

2011

2011

26. The effect of teaching the subject of Fibonacci numbers and golden ratio through the history of mathematics

Kaygin B., Balcin B., Yildiz C., Arslan S.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.961-965, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2011

2011

27. Students' views about activities developed on the history of Pythagoras' theorem

Seyitoglu E., Akkaya K., Yildiz C., Arslan S., Costu S.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.882-886, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2011

2011

28. PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' KNOWLEDGE OF THEIR STUDENTS: THE CASE OF MATHEMATICS

Baki A., Baki M., Arslan S.

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.89-96, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

2011

2011

29. The views of the teacher and students in regards to the use of the history of mathematics in the teaching of fractal subject

Yildiz C., Cabakcor B. O., Ozdogan Z. B., Arslan S.

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.868-872, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

30. Diferensiyel Denklemlerin Cebirsel Çözümü ve Kavramsal Öğrenme

ARSLAN S.

IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

2010

2010

31. Lisansüstü Öğrencilerinin Matematiksel Kavramların Tarihsel Gelişimi Dersine Yönelik Düşünceleri

TAŞKIN D., YILDIZ C., ARSLAN S.

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

32. Üniversite 1. Sınıf Öğrencilerinin Trigonometrik Fonksiyonların Grafiklerini Çizim Sürecinin İncelenmesi

YILDIZ A., BALTACI S., ARSLAN S.

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

33. 6. Sınıf Matematik Ders Kitapları Programının Sözlü Öngördüğü Becerileri Nasıl Değerlendirmektedir?

özpınar i., ARSLAN S.

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

34. Ölçü Birimlerinin Öğretiminde Matematik Tarihinin Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

ARSLAN S., Yıldız C., TAŞKIN D., ÖZMEN z. m.

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

35. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Uygulamalarından Yansımalar ve Ders planının Öğretim Uygulamalarına Etkisi

BAKİ M., ARSLAN S.

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2010

2010

36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrencinin Ön Bilgisini Tanıma Durumlarının İncelenmesi

BAKİ M., ARSLAN S., BAKİ A.

IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

37. ICT in Primary School Textbooks: The Case of Turkey

ARSLAN S., özpınar i., KALA N.

2nd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 5 - 07 Temmuz 2010, ss.1413-1419, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

38. Matematiksel Öğrenme Ortamları Kuramında yer alan Adidaktik öğrenme ortamıyla ilgili öğrenci görüşleri

ARSLAN S., ALTUNDAĞ R.

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2010

2010

39. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sonsuzluk, Tanımsızlık ve Belirsizlik Kavramları ile İlgili Görüşleri

ARSLAN S., KARAHAN o.

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1-10, (Özet Bildiri)

2010

2010

40. Assessment in mathematics course and evaluating primary school coursebooks in terms of assessment

Arslan S., OZPINAR I.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4157-4163, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2010

2010

41. ICT IN PRIMARY SCHOOL TEXTBOOKS: THE CASE OF TURKEY

Arslan S., Ozpinar I., Kala N.

2nd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 5 - 07 Temmuz 2010, ss.1413-1419, (Tam Metin Bildiri) identifier

2010

2010

42. Comparing computer supported or concrete material assisted instructions in terms of effectiveness and classroom management

Arslan S., Uzun S. C., YALCINKAYA H. A., OZPINAR I.

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4314-4318, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

43. Formation Postuniversitaire des Enseignants de Mathematiques et ses Effets sur leurs Pratiques en Classe

ARSLAN S., kara F.

XVème école d’été en didactique des mathématiques, Clermont Ferrand, Fransa, 16 - 23 Ağustos 2009, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

44. Investigating Candidate Mathematics Teachers’ Opinions About Applications Of Information & Communication Technologies

ARSLAN S., Kutluca T., özpınar i.

College Teaching & Learning Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Haziran 2009, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2009

2009

45. Semiotic representations skills of prospective elementary teachers related to mathematical concepts

Uzun S. C., Arslan S.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.741-745, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2009

2009

46. Perspectives of elementary school teachers and their students about relating and contextualizing in mathematics

COŞTU S., Arslan S., CATLIOGLU H., BIRGIN O.

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1692-1696, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

2008

2008

47. Long Term Effects of History of Mathematics on Mathematics Education and the Teacher’s Role

ARSLAN S., COŞTU S., COŞTU S., Aydın S., Filiz M.

11. International Conference On Further Education In Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2008, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

48. Matematik Öğretiminde Analoji Geliştirme Üzerine Bir Deneme: İki Doğrunun Bir Kesenle Yaptığı Açılar ve İsimlendirilmesi

ARSLAN S., COŞTU S., Giray T. İ., Filiz M.

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

49. Bağlamsal Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımına Uygun Hazırlanan Bir Ders Süreci Üzerine Yansımalar: Oran-Orantı Örneği

COŞTU S., ARSLAN S., Filiz M.

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

50. Farklı Gösterim Kullanımının Çarpanlara Ayırma ve Denklem Sistemlerinin Öğrenimine Etkisi

ARSLAN S., UZUN S. C.

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

51. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Derslerinde İlişkilendirmenin Kullanılması Hakkındaki Görüşleri

COŞTU S., ARSLAN S., CATLIOGLU H.

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

52. Dinamik Geometri Yazılımlarının Web Sitelerine Entegre Edilmesi: Cabrijava Örneği

Filiz M., ARSLAN S., COŞTU S.

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

53. Le changement de Cadre est-il Important pour la Conceptualisation des Concepts Matématics

ARSLAN S.

XXIII CESE Conference, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

2008

2008

54. Matematik Eğitimi İçerikli Web Sitesi Tasarımına ait Akademisyen, Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri

Filiz M., ARSLAN S., COŞTU S.

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

2008

2008

55. Kuram ve Uygulama Arasında Bir Köprü: Öğretmenlerin Pratik Kuramları

COŞTU S., ARSLAN S., AYDIN M.

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

56. 7. Sınıf Öğrencilerinin Grup Çalışmalarının İncelenmesi Ve Konu Hakkındaki Düşünceleri

YALCINKAYA H. A., özpınar i., ARSLAN S.

16. . Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.582-587, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

57. Grup Portfolyosunun Öğrencilerin Gelişimleri Ve Matematik Hakkındaki Düşünceleri Üzerine Etkisi

özpınar i., YALCINKAYA H. A., ARSLAN S.

16. . Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.295-299, (Tam Metin Bildiri)

2007

2007

58. İlköğretim I. Kademe Matematik Öğretiminde Yazılım Kullanımına İlişkin Öneriler ve Örnek Uygulamaları

ARSLAN S., UZUN S. C.

I. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.733-749, (Tam Metin Bildiri)

2005

2005

59. Les équations différentielles en classe de Terminale S et l’enseignement de l’approche qualitative

ARSLAN S.

XIIIème école d’été en didactique des mathématiques, Lot Et Garonne, Fransa, 23 Ağustos 2005, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

2004

2004

60. Reflections on the Teaching of Differential Equations: What Effects of a Teaching to Algebraic Dominance?

ARSLAN S., Chaachoua H., Laborde C.

10th International Congress on Mathematical Education (ICME 10), Copenhague, Danimarka, 4 - 11 Haziran 2004, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

2003

2003

61. Taller: un ambiante de geometria dinamica para la enseñanza de las ecuaciones diferenciales y la modelizacion

Moreno J., ARSLAN S.

Decimoséptima Reunión Latinoamericana de Matemática Educativa - RELME 17, Santiago, Şili, 1 - 04 Temmuz 2003, ss.1, (Özet Bildiri)

2003

2003

62. Cabri : un environnement de géométrie dynamique pour l'enseignement des équations différentielles

ARSLAN S., Moreno J., Laborde C.

Colloque international sur l’Intégration des Technologies dans l'Enseignement des Mathématiques, Reims, Fransa, 20 - 22 Haziran 2003, ss.1, (Özet Bildiri)

2003

2003

63. Un outil favorisant l’interaction entre cadres: CABRI. Une étude de cas dans l’apprentissage des équations différentielles

ARSLAN S., Laborde C.

Colloque international sur l’Intégration des Technologies dans l'Enseignement des Mathématiques, Reims, Fransa, 20 - 22 Haziran 2003, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)

Kitaplar

2013

2013

2. Zor sanılan İki Kavram: Limit ve Süreklilik

ARSLAN S., ÇELİK D.

Tanımları ve Tarihsel Gelişimleri ile Matematiksel Kavramlar, Zembat İ.Ö., Özmantar M.F., Bingölbali E., Şandır H., Delice A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.463-487, 2013

2009

2009

4. Sayılarda basamak değeri kavramı ve öğrencilerin yaşadığı zorluklar

ARSLAN S., Ubuz B.

Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Bingölbali E., Özmantar M. F. , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.123-142, 2009

2006

2006

5. Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımı

ARSLAN S.

Matematik Öğretimi, Hülya Gür, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.286-306, 2006

Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler

2011 - Devam Ediyor

2011 - Devam Ediyor

türk bilgisayar ve matematik eğitimi dergisi

Yardımcı Editör/Bölüm Editörü



Atıflar

Toplam Atıf Sayısı (WOS): 19

h-indeksi (WOS): 2