Eğitim Bilgileri
2000 - 2005
2000 - 2005Doktora
Université Grenoble 2, Alan Ve Bilgisayar Eğitimi, Fransa
1999 - 2000
1999 - 2000Yüksek Lisans
Universite Paris 7-Denis Diderot, Alan Eğitimi, Fransa
1992 - 1996
1992 - 1996Lisans
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Eğt. Matematik Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2005
2005Doktora
L’approche qualitative des équations différentielles en classe de Terminale S : Est-elle viable ? Quels sont les enjeux et les conséquences ?
Université Grenoble II, ,
1999
1999Yüksek Lisans
Analyse comparative des sujets de mathématiques dans les épreuves passées à la fin du lycée en France et en Turquie.
Université Paris VII-Denis Diderot, ,
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriFransızca
B2 Orta Üstü
B2 Orta ÜstüArapça
B2 Orta Üstü
B2 Orta Üstüİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
İlköğretim
İlköğretim Matematik Öğretmenliği
Öğretmen Eğitimi
Ortaöğretim Fen ve Mat. Alanları Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2017 - Devam Ediyor
2017 - Devam EdiyorProf. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Matematik Ve Fen Bilimleri Eğitimi Bl.
2011 - 2017
2011 - 2017Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim
2006 - 2011
2006 - 2011Yrd. Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim
2005 - 2005
2005 - 2005Araştırma Görevlisi Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim
1997 - 1998
1997 - 1998Araştırma Görevlisi
İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Fen Bilimleri Eğitimi
Yönetimsel Görevler
2006 - 2016
2006 - 2016Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim
2011 - 2014
2011 - 2014Bölüm Başkan Yardımcısı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Yönetilen Tezler
2015
2015Doktora
Matematik Öğretmeni Adaylarıyla Yürütülen Ders İmecesinde Dış Uzmanların Paylaşım İçerikleri ve Rolleri
ARSLAN S.
O.Kanbolat(Öğrenci)
Makaleler
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (12)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (18)
2020
20201. AN ARTIFICIAL INTELLIGENCE-BASEDDISTANCE EDUCATION SYSTEM: Artimat
NABIYEV V., KARAL H., ARSLAN S., ERÜMİT A. K., ÇEBİ A.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION , 2020 (ESCI)
2017
20172. Effects of Mathematics Content Knowledge on Mathematics Pedagogical Content Knowledge
BAKİ M., ARSLAN S.
Journal of Teacher Education and Educators , cilt.6, ss.53-68, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20173. Investigation of Pre-School Teachers' Beliefs about Mathematics Education in Terms of Their Experience and Structure of Their Education
Karatas I., Guven B., Ozturk Y., Arslan S., GURSOY K.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
, cilt.13, sa.3, ss.673-689, 2017 (SSCI)
2016
20164. Reflections from Pre-Service Teachers' Mathematics Teaching Process
BAKİ M., ARSLAN S.
Hacettepe University Journal of Education , sa.31, ss.736-750, 2016 (Scopus)
2016
20165. Reflections from Pre-Service Teachers' Mathematics Teaching Process
Baki M., Arslan S.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.31, sa.4, ss.736-749, 2016 (ESCI)
2015
20156. Ders İmecesinin Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Dersini Planlama Bilgilerine Etkisinin İncelenmesi
BAKİ M., ARSLAN S.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi (Turkish Journal of Computer and Mathematics Education) , cilt.6, sa.2, ss.209-229, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
20157. Adidaktik Öğrenme Ortamlarında Bireysel ve Grup Çalışması Uygulamalarının Öğrenci Başarısına Etkisi
ARSLAN S., TAŞKIN D., KİRMAN BİLGİN A.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi (Turkish Journal of Computer and Mathematics Education) , cilt.6, sa.1, ss.47-67, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
20148. Students Opinions on Artificial Intelligence based Distance Education System Artimat
KARAL H., NABIYEV V. V., ERÜMİT A. K., ARSLAN S., ÇEBİ A.
Procedia Social and Behavioral Sciences , cilt.136, ss.549-553, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
20139. An Artıfıcıal Intellıgence Based Dıstance Educatıon System Artimat
NABIYEV V., KARAL H., ARSLAN S., ERÜMİT A. K., ÇEBİ A.
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE , cilt.14, sa.2, ss.81-98, 2013 (Scopus)
2013
201310. Geometri Dersinde adidaktik öğrenme ortamları uygulamaları
ARSLAN S., ÖZTÜRK M., KİRMAN BİLGİN A., TAŞKIN D.
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.8, sa.2, ss.1-12, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201311. AN ARTIFICIAL INTELLIGENCE-BASED DISTANCE EDUCATION SYSTEM: Artimat
ERÜMİT A. K., ÇEBİ A., KARAL H., ARSLAN S., NABİYEV V.
Turkish Online Journal of Distance Education - TOJDE , cilt.14, sa.2, ss.81-98, 2013 (Hakemli Dergi)
2013
201312. ). A study of scale development on determination of pre-service and in-service teacher's beliefs about pre-school mathematics education
GÜVEN B., KARATAŞ İ., ÖZTÜRK Y., ARSLAN S., GÜRSOY K.
e-İlköğretim Online (elektronik) , cilt.12, sa.4, ss.969-980, 2013 (SCI-Expanded)
2013
201313. CONFORMITY OF SCIENCE AND TECHNOLOGY TEACHERS' ASSESSMENT PRACTICES WITH THE CURRICULA
Saglam Arslan A., DEVECIOGLU KAYMAKCI Y., Arslan S.
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.28, sa.1, ss.320-333, 2013 (SSCI)
2012
201214. Bir matematik probleminin Adidaktik ortamdaki çözüm süreci
ERÜMİT A. K., Fiş Erümit S., ARSLAN S.
Journal of Research in Education and Teaching , cilt.1, sa.4, ss.75-81, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201215. A Comparative Study of the Effects of Using Dynamic Mathematics Software on Students’ Understandings about Tangent Concept
BAKİ A., ÇEKMEZ E., ARSLAN S.
GeoGebra International Journal of Romania , cilt.2, sa.2, ss.13-30, 2012 (Hakemli Dergi)
2011
201116. Investigating mathematics teacher candidates’ opinions about using information & communication technologies
ARSLAN S., Kutluca T., özpınar i.
Cypriot Journal of Educational Sciences , cilt.6, sa.2, ss.75-82, 2011 (Scopus)
2011
201117. Basamak Değeri Kavramının Öğretim Durumlarının İncelenmesi
ARSLAN S., YILDIZ C., Yavuz İ.
E-Journal of New World Sciences Academy , cilt.6, sa.1, ss.409-507, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201118. Brousseau’nun Matematiksel Öğrenme Ortamları Kuramı ve Bu Kuramın Bir Uygulaması
ARSLAN S., BARAN D., Okumuş S.
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , cilt.5, sa.1, ss.204-224, 2011 (SCI-Expanded)
2011
201119. Didaktik Antlaşması ve Öğretime Yansıması: Değerler Tablosu Örneği
Yavuz İ., ARSLAN S., Kepçeoğlu İ.
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi (International Journal of Human Sciences) , cilt.8, sa.1, ss.386-409, 2011 (Hakemli Dergi)
2010
201020. The Postgraduate Education of Teachers and Its Effects on Their Instructional Activities
ARSLAN S., kara F.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi (Turkish Journal of Computer and Mathematics Education) , cilt.1, sa.2, ss.133-147, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201021. Prospective teachers’ skills in planning and applying learning–Teaching process
ARSLAN S., özpınar i.
US-China Education Review , cilt.7, sa.3, ss.34-41, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201022. Traditional instruction of differential equations and conceptual learning
ARSLAN S.
Teaching Mathematics and its Applications , cilt.29, sa.2, ss.94-107, 2010 (Hakemli Dergi)
2010
201023. Mathematical models in physics: A study with prospective physics teacher
Saglam-Arslan A., Arslan S.
SCIENTIFIC RESEARCH AND ESSAYS
, cilt.5, sa.7, ss.634-640, 2010 (SCI-Expanded)
2010
201024. Reflections from the Experiences of 11(th) Graders during the Stages of Mathematical Thinking
Arslan S., Yildiz C.
EGITIM VE BILIM-EDUCATION AND SCIENCE
, cilt.35, sa.156, ss.17-31, 2010 (SSCI)
2010
201025. Do students really understand what an ordinary differential equation is?
ARSLAN S.
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY , cilt.41, sa.7, ss.873-888, 2010 (Scopus)
2010
201026. Developing a Scale to Measure Information and Communication Technology Utilization Levels
Kutluca T., ARSLAN S., OZPINAR I.
Türk Fen Eğitimi Dergisi (Journal of Turkish Science Education) , cilt.7, sa.4, ss.37-45, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200927. Yeni İlköğretim 6. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Öğretim Programına Uygunluğunun İncelenmesi
ARSLAN S., özpınar i.
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.36, sa.3, ss.26-38, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200928. İlköğretim 6. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
ARSLAN S., özpınar i.
Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.12, ss.97-113, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200929. AB Ülkelerinde Bilgi İletişim Teknolojileri ve Uzaktan Öğretim
ARSLAN S.
Yeni Eğitim , cilt.26, ss.52-55, 2009 (Hakemsiz Dergi)
2009
200930. Alternatif Ölçme Değerlendirme Erkinliklerinde Karşılaştıkları Problemler: Fen Teknoloji Öğretmenleri Örneği
SAĞLAM ARSLAN A., DEVECIOGLU KAYMAKCI Y., ARSLAN S.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fak. Dergisi , cilt.28, ss.1-12, 2009 (Hakemli Dergi)
2008
200831. Diferansiyel Denklemlerin Öğretiminde Farklı Yaklaşımlar ve Nitel Yaklaşımın Gerekliliği
ARSLAN S.
Milli Eğitim Dergisi , cilt.179, ss.153-163, 2008 (Hakemli Dergi)
2008
200832. Öğretmen Nitelikleri: İlköğretim Programlarının Beklentileri ve Eğitim Fakültelerinin Kazandırdıkları
ARSLAN S., özpınar i.
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik) , cilt.2, sa.1, ss.38-63, 2008 (SCI-Expanded)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
0
01. Bir matematik probleminin Adidaktik ortamdaki çözüm süreci
ERÜMİT A. K., ARSLAN S., FİŞ ERÜMİT S.
3 th International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2012), Antalya, Türkiye, ss.1, (Tam Metin Bildiri)
2017
20172. Öğretmen Adaylarının Küresel Düzlemde Üçgen Oluşturma Sürecinin Rbc Soyutlama Teorisi Işığında İncelenmesi
ARSLAN Z., SÖNMEZ N., ARSLAN S.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
20163. Social Norms in a 3D Virtual Learning Environment: MathLife
ARSLAN S., SÖNMEZ N.
International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.112-113, (Özet Bildiri)
2015
20154. The Perceptions of Students in the Special Education and Rehabilitation Centre about Mathlife
Atalay H., COŞTU S., ARSLAN S., ÇAKIROĞLU O., Baran B., YILDIZ A., et al.
6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadship, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.1, sa.1, ss.137, (Özet Bildiri)
2015
20155. Üç Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamlarının Soyutlama Sürecindeki Rolü: Mathlife Örneği
ATALAY H., ARSLAN S., ÇAKIROĞLU O., COŞTU S., BARAN B., REİSOĞLU S.
5. International Conference On Research in Education, Tekirdağ, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
20156. Effets du Modèle Plurilatéral de l’Enseignement des Mathématiques sur la Réussite des élèves
ARSLAN S., YILDIRIM İ.
18ème Ecole d’Eté de Didactiques des Mathématiques, Brest, Fransa, 19 - 26 Ağustos 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
20157. Mathlife Ortamında Matematik Becerisi Gerektiren Günlük Yaşam Senaryosunun Tasarımı ve Uygulaması
ATALAY H., BARAN B., ARSLAN S., COŞTU S., GÜNEŞ G., GÖKÇEK T.
9. International Computer and Instructional Technology Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
20158. Üç Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamının Öğretmen ve Öğrenci Gözüyle Değerlendirilmesi: Mathlife Örneği
ARSLAN S., ATALAY H., BARAN B., COŞTU S., GÜNEŞ G., GÖKÇEK T.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
20159. Matematik Becerisi Gerektiren Günlük Yaşam Rollerini ve Aktivitelerini Belirleme Süreci
ARSLAN S., ATALAY H., COŞTU S., GÜNEŞ G., GÖKÇEK T.
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2015
201510. Motivators, Barriers And Outcomes In 3d Virtual Learning Environment That Include Daily-Life Activities Requiring Math Skills: Mathlife Case
ARSLAN S., ATALAY H., COŞTU S., BARAN B., GÖKÇEK T., GÜNEŞ G.
International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.1, (Özet Bildiri)
2014
201411. The Designing Process Of The Spaces and Objects In 3D Virtual Learning Settings: “Mathlife” Case
ATALAY H., COŞTU S., ARSLAN S., YILDIZ A., BARAN B., CESUR B., et al.
World Conference on Science and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
2014
201412. The Designing Process Of Avatars and Clothes In 3D Virtual Learning Settings: “Mathlife” Case
ATALAY H., COŞTU S., ARSLAN S., BARAN B., YILDIZ A., CESUR B., et al.
World Conference on Science and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
2014
201413. Öğretmen-Öğretmen Adayı Katılımıyla Gerçekleştirilen Ders İmecesi Çalışmasından Yansımalar
ARSLAN S., KARAHAN o.
XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
2014
201414. Akıllı Tahta Kullanılan Matematik Dersinden Yansımalar.
ARSLAN S., SEYITOGLU E.
XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
2014
201415. Sınıf öğretmeni adaylarının matematik dersini planlama bilgilerinin gelişimi: Bir ders imecesi (lesson study) örneği
BAKİ M., ARSLAN S.
XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)
2014
201416. Effect of mathematics content on mathematics pedagogical content knowledge
BAKİ M., ARSLAN S.
38th Conference of the International and North American Groups for the Psychlogy of Mathematics Education, Vancouver, Kanada, 15 - 20 Temmuz 2014, cilt.6, ss.14, (Özet Bildiri)
2013
201317. Students' Opinions On Artificial Intelligence Based Distance Education System (Artimat)
Karal H., NABIYEV V., Erumit A. K., Arslan S., Cebi A.
Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.549-553, (Tam Metin Bildiri)
2013
201318. Okul öncesi öğretmenlerinin matematik öğrenme ve öğretmeye yönelik inançlarının sınıf ortamına yansımaları
GÜVEN B., ÖZTÜRK Y., KARATAŞ İ., ARSLAN S., ŞAHİN F.
X. Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2013
201319. Negatif Sayılarla İlgili Epistemolojik Engeller
KARAHAN o., ARSLAN S.
X. Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013, ss.1, (Özet Bildiri)
2013
201320. Matematik Öğretmenlerinin Matematik Eğitimi Alanında Yayınlanan Çalışmalara Yönelik Bakış Açıları
ALTUNDAĞ R., Korkmaz A. İ., ARSLAN S.
X. Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2012
201221. Preservice early chilhood education teachers’ beliefs about teaching and learning mathematics
ÖZTÜRK Y., GÜVEN B., KARATAŞ İ., ARSLAN S., GÜRSOY K.
New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2012
201222. Analysis of pre-service early childhood teachers’ activities about mathematics education
GÜVEN B., KARATAŞ İ., ARSLAN S., ÖZTÜRK Y., GÜRSOY K.
New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 Eylül 2012 - 26 Eylül 0201, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2012
201223. Investigating Prospective Primary Teachers’ Knowledge in Teaching Through Lesson Study
BAKİ M., ARSLAN S.
International Congress on Mathematics Education, Seul, Güney Kore, 8 - 15 Temmuz 2012, ss.5362-5369, (Tam Metin Bildiri)
2012
201224. Examining creative drama based mathematics course with respect to theory of didactical situations in mathematics
TÜRK Y., Arslan S.
4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4782-4785, (Tam Metin Bildiri)
2011
201125. Prospective Primary School Teachers’ Knowledge of Thier Students: The case of Mathematics
BAKİ A., BAKİ M., ARSLAN S.
The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.II, ss.88-96, (Tam Metin Bildiri)
2011
201126. The effect of teaching the subject of Fibonacci numbers and golden ratio through the history of mathematics
Kaygin B., Balcin B., Yildiz C., Arslan S.
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.961-965, (Tam Metin Bildiri)
2011
201127. Students' views about activities developed on the history of Pythagoras' theorem
Seyitoglu E., Akkaya K., Yildiz C., Arslan S., Costu S.
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.882-886, (Tam Metin Bildiri)
2011
201128. PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' KNOWLEDGE OF THEIR STUDENTS: THE CASE OF MATHEMATICS
Baki A., Baki M., Arslan S.
35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.89-96, (Tam Metin Bildiri)
2011
201129. The views of the teacher and students in regards to the use of the history of mathematics in the teaching of fractal subject
Yildiz C., Cabakcor B. O., Ozdogan Z. B., Arslan S.
3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.868-872, (Tam Metin Bildiri)
2010
201030. Diferensiyel Denklemlerin Cebirsel Çözümü ve Kavramsal Öğrenme
ARSLAN S.
IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2010, ss.1, (Özet Bildiri)
2010
201031. Lisansüstü Öğrencilerinin Matematiksel Kavramların Tarihsel Gelişimi Dersine Yönelik Düşünceleri
TAŞKIN D., YILDIZ C., ARSLAN S.
MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2010
201032. Üniversite 1. Sınıf Öğrencilerinin Trigonometrik Fonksiyonların Grafiklerini Çizim Sürecinin İncelenmesi
YILDIZ A., BALTACI S., ARSLAN S.
MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2010
201033. 6. Sınıf Matematik Ders Kitapları Programının Sözlü Öngördüğü Becerileri Nasıl Değerlendirmektedir?
özpınar i., ARSLAN S.
MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2010
201034. Ölçü Birimlerinin Öğretiminde Matematik Tarihinin Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri
ARSLAN S., Yıldız C., TAŞKIN D., ÖZMEN z. m.
MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2010
201035. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Uygulamalarından Yansımalar ve Ders planının Öğretim Uygulamalarına Etkisi
BAKİ M., ARSLAN S.
MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2010
201036. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrencinin Ön Bilgisini Tanıma Durumlarının İncelenmesi
BAKİ M., ARSLAN S., BAKİ A.
IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2010
201037. ICT in Primary School Textbooks: The Case of Turkey
ARSLAN S., özpınar i., KALA N.
2nd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 5 - 07 Temmuz 2010, ss.1413-1419, (Tam Metin Bildiri)
2010
201038. Matematiksel Öğrenme Ortamları Kuramında yer alan Adidaktik öğrenme ortamıyla ilgili öğrenci görüşleri
ARSLAN S., ALTUNDAĞ R.
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2010
201039. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sonsuzluk, Tanımsızlık ve Belirsizlik Kavramları ile İlgili Görüşleri
ARSLAN S., KARAHAN o.
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1-10, (Özet Bildiri)
2010
201040. Assessment in mathematics course and evaluating primary school coursebooks in terms of assessment
Arslan S., OZPINAR I.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4157-4163, (Tam Metin Bildiri)
2010
201041. ICT IN PRIMARY SCHOOL TEXTBOOKS: THE CASE OF TURKEY
Arslan S., Ozpinar I., Kala N.
2nd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 5 - 07 Temmuz 2010, ss.1413-1419, (Tam Metin Bildiri)
2010
201042. Comparing computer supported or concrete material assisted instructions in terms of effectiveness and classroom management
Arslan S., Uzun S. C., YALCINKAYA H. A., OZPINAR I.
2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4314-4318, (Tam Metin Bildiri)
2009
200943. Formation Postuniversitaire des Enseignants de Mathematiques et ses Effets sur leurs Pratiques en Classe
ARSLAN S., kara F.
XVème école d’été en didactique des mathématiques, Clermont Ferrand, Fransa, 16 - 23 Ağustos 2009, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2009
200944. Investigating Candidate Mathematics Teachers’ Opinions About Applications Of Information & Communication Technologies
ARSLAN S., Kutluca T., özpınar i.
College Teaching & Learning Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Haziran 2009, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2009
200945. Semiotic representations skills of prospective elementary teachers related to mathematical concepts
Uzun S. C., Arslan S.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.741-745, (Tam Metin Bildiri)
2009
200946. Perspectives of elementary school teachers and their students about relating and contextualizing in mathematics
COŞTU S., Arslan S., CATLIOGLU H., BIRGIN O.
World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1692-1696, (Tam Metin Bildiri)
2008
200847. Long Term Effects of History of Mathematics on Mathematics Education and the Teacher’s Role
ARSLAN S., COŞTU S., COŞTU S., Aydın S., Filiz M.
11. International Conference On Further Education In Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2008, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)
2008
200848. Matematik Öğretiminde Analoji Geliştirme Üzerine Bir Deneme: İki Doğrunun Bir Kesenle Yaptığı Açılar ve İsimlendirilmesi
ARSLAN S., COŞTU S., Giray T. İ., Filiz M.
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
200849. Bağlamsal Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımına Uygun Hazırlanan Bir Ders Süreci Üzerine Yansımalar: Oran-Orantı Örneği
COŞTU S., ARSLAN S., Filiz M.
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
200850. Farklı Gösterim Kullanımının Çarpanlara Ayırma ve Denklem Sistemlerinin Öğrenimine Etkisi
ARSLAN S., UZUN S. C.
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
200851. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Derslerinde İlişkilendirmenin Kullanılması Hakkındaki Görüşleri
COŞTU S., ARSLAN S., CATLIOGLU H.
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
200852. Dinamik Geometri Yazılımlarının Web Sitelerine Entegre Edilmesi: Cabrijava Örneği
Filiz M., ARSLAN S., COŞTU S.
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
200853. Le changement de Cadre est-il Important pour la Conceptualisation des Concepts Matématics
ARSLAN S.
XXIII CESE Conference, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, ss.1, (Özet Bildiri)
2008
200854. Matematik Eğitimi İçerikli Web Sitesi Tasarımına ait Akademisyen, Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri
Filiz M., ARSLAN S., COŞTU S.
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2008
200855. Kuram ve Uygulama Arasında Bir Köprü: Öğretmenlerin Pratik Kuramları
COŞTU S., ARSLAN S., AYDIN M.
8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2007
200756. 7. Sınıf Öğrencilerinin Grup Çalışmalarının İncelenmesi Ve Konu Hakkındaki Düşünceleri
YALCINKAYA H. A., özpınar i., ARSLAN S.
16. . Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.582-587, (Tam Metin Bildiri)
2007
200757. Grup Portfolyosunun Öğrencilerin Gelişimleri Ve Matematik Hakkındaki Düşünceleri Üzerine Etkisi
özpınar i., YALCINKAYA H. A., ARSLAN S.
16. . Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.295-299, (Tam Metin Bildiri)
2007
200758. İlköğretim I. Kademe Matematik Öğretiminde Yazılım Kullanımına İlişkin Öneriler ve Örnek Uygulamaları
ARSLAN S., UZUN S. C.
I. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.733-749, (Tam Metin Bildiri)
2005
200559. Les équations différentielles en classe de Terminale S et l’enseignement de l’approche qualitative
ARSLAN S.
XIIIème école d’été en didactique des mathématiques, Lot Et Garonne, Fransa, 23 Ağustos 2005, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)
2004
200460. Reflections on the Teaching of Differential Equations: What Effects of a Teaching to Algebraic Dominance?
ARSLAN S., Chaachoua H., Laborde C.
10th International Congress on Mathematical Education (ICME 10), Copenhague, Danimarka, 4 - 11 Haziran 2004, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)
2003
200361. Taller: un ambiante de geometria dinamica para la enseñanza de las ecuaciones diferenciales y la modelizacion
Moreno J., ARSLAN S.
Decimoséptima Reunión Latinoamericana de Matemática Educativa - RELME 17, Santiago, Şili, 1 - 04 Temmuz 2003, ss.1, (Özet Bildiri)
2003
200362. Cabri : un environnement de géométrie dynamique pour l'enseignement des équations différentielles
ARSLAN S., Moreno J., Laborde C.
Colloque international sur l’Intégration des Technologies dans l'Enseignement des Mathématiques, Reims, Fransa, 20 - 22 Haziran 2003, ss.1, (Özet Bildiri)
2003
200363. Un outil favorisant l’interaction entre cadres: CABRI. Une étude de cas dans l’apprentissage des équations différentielles
ARSLAN S., Laborde C.
Colloque international sur l’Intégration des Technologies dans l'Enseignement des Mathématiques, Reims, Fransa, 20 - 22 Haziran 2003, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2013
20131. Ortaokul Matematik 5.Sınıf Ders Kitabı
Çakıroğlu E., Işıksal M., ARSLAN S., Koç Y., Bingölbali E.
Meb Yayınları, Ankara, 2013
2013
20132. Zor sanılan İki Kavram: Limit ve Süreklilik
ARSLAN S., ÇELİK D.
Tanımları ve Tarihsel Gelişimleri ile Matematiksel Kavramlar, Zembat İ.Ö., Özmantar M.F., Bingölbali E., Şandır H., Delice A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.463-487, 2013
2010
20103. L'Approche Qualitative Des Quations Differentielles En Classe de TS: Est-elle viable? Quels sont les enjeux et les conséquences?
ARSLAN S.
Editions Universitaires Europeennes, Sarrebruck, 2010
2009
20094. Sayılarda basamak değeri kavramı ve öğrencilerin yaşadığı zorluklar
ARSLAN S., Ubuz B.
Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Bingölbali E., Özmantar M. F. , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.123-142, 2009
2006
20065. Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımı
ARSLAN S.
Matematik Öğretimi, Hülya Gür, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.286-306, 2006
Bilimsel Dergilerdeki Faaliyetler
2011 - Devam Ediyor
2011 - Devam Ediyortürk bilgisayar ve matematik eğitimi dergisi
Yardımcı Editör/Bölüm Editörü