Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Topluma Hizmet Uygulamaları Dersine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi

Vth INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.764-766

Reflections of primary school teacher candidates' on drawings of their some concepts in the "The World and the Universe" learning area

2nd International Conference on Best Practices and Innovations in Education, Aydın, Türkiye, 19 - 21 Ekim 2017, ss.59

Fen bilgisi öğretmen adaylarının bakış açısından küresel ısınma kavramı

IX. International Congress of Educational Research, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.189-190

Fen bilgisi öğretmen adaylarının fen ve teknoloji ders kitabı incelemesi dersi kazanımlarının belirlenmesi

12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2016, ss.166

Fen öğretimi laboratuar uygulamaları dersinden yansımalar: Özel durum çalışması

IIIrd International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1025-1026

Fen bilgisi öğretmen adaylarının sosyobilimsel konulara yönelik görüşleri

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Muğla, Türkiye, 19 - 22 Mayıs 2016, ss.917-922

Ortaokul öğrencilerinin geri dönüşüm kavramına ilişkin görüşleri

Third International Instructional Technologies & Teacher Educational Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.122

Öğrencilerin günlük hayat olaylarını nedenleri ile açıklayabilmelerinde "Yangın" bağlamının etkisi

Third International Instructional Technologies & Teacher Educational Symposium, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.172

Effects of the guide material based on elaborate stage on students’ conceptual change: A case for ‘Particular structure of the matter and heat’ topic

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.160

Fizik II dersinin uzaktan eğitimle işleniş süreci ve bu sürecin öğretmen adaylarının görüşleri ile değerlendirilmesi

1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.17

OKS ve SBS’deki Fen ve Teknoloji Soru içeriğinin Öğretmen görüşlerine göre incelenmesi,

IX. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi,, İzmir, Türkiye, 23 Eylül 2010, ss.1-12

OKS ve SBS’ deki fen ve teknoloji soru içeriğinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi

IX Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.98

OKS ve SBSdeki Fen ve Teknoloji soru içeriğinin öğretmen görüşlerine göre incelenmesi

10. Ulusal Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 23 - 25 Eylül 2010, ss.1

Kavramsal değişim metinlerinin ilköğretim 5. sınıf fen ve teknoloji dersinde kullanılması hakkındaki öğrenci görüşleri

Fen, Sosyal ve Çevre eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.182-190

Fen ve Teknoloji Öğretmenlerinin proje tabanlı yaklaşımın uygulanabilirliğine yönelik görüşleri

Fen, Sosyal ve Çevre eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.11-19

Özel öğretim yöntemleri II dersi uygulamalarında kullanılmak üzere bir analitik puanlama anahtarının geliştirilmesi

Fen, Sosyal ve Çevre eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.421-429

Kavramsal değişim metinleri, oyun ve drama ile zenginleştirilmiş 5E modelinin öğrencilerin tutumuna etkisi

Fen, Sosyal ve Çevre eğitiminde Son Gelişmeler Sempozyumu, Giresun, Türkiye, 18 - 20 Kasım 2009, ss.174-181

Fen bilgisi öğretmen adaylarının mikroskop kullanımı ile ilgili kavram yanılgılarının belirlenmesi

3. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1016-1019

Kavram yanılgılarını gidermeye yönelik materyal geliştirme: ‘Maddenin Halleri ve Isı’ ünitesi örneği

, 3. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.1-11

Kimya öğretmenliği adaylarının öğretim teknolojilerini kullanmaya yönelik düşünceleri ve bu teknolojileri kullanma yeterlilikleri

1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Kimya Eğitiminde Yeni Ufuklar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.121-122

Dengeye derişimin etkisi ile ilgili kavram yanılgıları ve bu yanılgıları gidermeye yönelik çalışma yaprağı

1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Kimya Eğitiminde Yeni Ufuklar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 - 22 Haziran 2007, ss.74-75

Kimya öğretmen adaylarının lisansüstü eğitim yapma nedenleri ve beklentileri

1. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Kimya Eğitiminde Yeni Ufuklar Sempozyumu, İstanbul, Türkiye, 20 Haziran 2007, ss.128-129

Eğitim fakültelerinin yeniden yapılandırılmasının öğretmen adaylarına etkileri; Öğretim teknolojileri

7th International Educational Technology Conference, Lefkoşa, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.511-516

Öğretmen adaylarının öğretim teknolojilerini kullanmaya yönelik düşünceleri ve bu teknolojileri kullanma yeterlilikleri,

7th International Educational Technology Conference, Lefkoşe, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, cilt.1, ss.284-288

Metrikler

Yayın

79

Atıf (TrDizin)

1

H-Index (TrDizin)

1

Proje

4

Tez Danışmanlığı

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları