Makaleler
49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
Scopus (14)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (29)
2. Otizmle Yolculuk: Otizmli Çocuklara Sahip Ailelerin Çocuklarının Eğitimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
SOSYAL POLİTİKA ÇALIŞMALARI DERGİSİ
, cilt.19, sa.42, ss.11-40, 2019 (TRDizin)
3. Classroom Teacher Candidates’ Comprehension Levels of Key Concepts of the Life Science Curriculum
Journal of Education and Training Studies
, cilt.6, sa.9, ss.121-131, 2018 (Hakemli Dergi)
4. İLK DEFA ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANAN ÖĞRETMENLERİN ALGILARININ İNCELENMESİ
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.2, ss.634-654, 2018 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
5. BİTİŞİK EĞİK YAZI UYGULAMASI ZORUNLULUĞUNUN KALDIRILMASINA İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
TURKISH STUDIES
, cilt.13, sa.11, ss.169-188, 2018 (SSCI, Scopus)
6. Determining the Views of Pre-service Teachers on the Characteristics of Democratic School
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.20, sa.4, ss.1327-1351, 2018 (SSCI, Scopus)
7. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin (TPAB) Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.8, sa.2, ss.318-333, 2018 (Hakemli Dergi)
8. Göreve Yeni Başlayan Öğretmenlerin Yeterlik Algılarının ve Karşılaştıkları Sorunların Belirlenmesi
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.31, ss.738-749, 2017 (Hakemli Dergi)
9. Göreve Yeni Başlayan Öğretmenlerin Yeterlik Algılarının ve Karşılaştıkları Sorunların Belirlenmesi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.31, ss.738-749, 2017 (Hakemli Dergi)
10. Öğretmen Adaylarının Derslerinde Yaptıkları Grup Çalışmaları Ve Sunumlar Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.58, ss.31-46, 2017 (Hakemli Dergi)
11. Öğretmen Adaylarının Derslerinde Yaptıkları Grup Çalışmaları Ve Sunumlar Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.58, ss.31-46, 2017 (Hakemli Dergi)
12. Investigating student teachers’ technological pedagogical content knowledge (TPACK) levels based on some variables
European Journal of Education Studies
, cilt.3, sa.5, ss.467-485, 2017 (Hakemli Dergi)
13. Oyunlaştırma Yöntemi ile İşlenen Bilgisayar Derslerinin Etkililiğine Yönelik Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ
, cilt.7, sa.3, ss.553-577, 2016 (TRDizin)
15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji İle Öğrenmeye Yönelik Özgüven Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education
, cilt.5, sa.2, ss.92-107, 2016 (Hakemli Dergi)
16. Ortaokul öğretmenlerinin öğrencilerin sahip olduğu değerlere ve bu değerlerin gelişimine yönelik görüşleri
The Journal of Academic Social Science
, cilt.23, ss.435-458, 2016 (Hakemli Dergi)
17. Sınıf öğretmenlerinin özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin eğitimine yönelik görüşleri
The Journal of Academic Social Science Studies
, cilt.44, ss.33-49, 2016 (Hakemli Dergi)
18. Matematik Öğretmenlerinin Zümre Öğretmenler Kurulunun Etkililiği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.14, sa.2, ss.395-406, 2015 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
19. Web Kullanıcıları Öz-Yeterlik Ölçeği’nin (WKÖÖ) Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.2, ss.473-491, 2015 (Hakemli Dergi)
20. Matematik Öğretmenlerinin Zümre Öğretmenler Kurulunun Etkililiği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
İlköğretim Online
, cilt.14, ss.395-406, 2015 (Scopus)
21. Adaptation of web users self-efficacy scale (WUSE) to Turkish: Validity and reliability study
Journal of Theory and Practice in Education
, cilt.11, sa.2, ss.473-491, 2015 (Hakemli Dergi)
22. Televizyon reklamlarının ilkokul öğrencilerinin beslenme alışkanlıklarına etkisi üzerine bir inceleme
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi
, sa.7, ss.393-408, 2014 (Hakemli Dergi)
24. Parçalanmış Aileye Sahip Çocukların Hayat Bilgisi Dersi Benim Eşsiz Yuvam Temasının İşlenişine Katılım Düzeylerinin İncelenmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.13, sa.4, ss.1249-1277, 2014 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
25. Designing learning materials within the framework of the ALIS-T project: Story telling activities for hearing impaired individuals.
The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI)
, cilt.5, sa.4, ss.114-128, 2014 (Hakemli Dergi)
26. Designing Learning Materials within the Framework of the ALIS-T Project: Story Telling Activities for Hearing Impaired Individuals
The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI)
, cilt.5, sa.4, ss.114-129, 2014 (Hakemli Dergi)
27. Dershanelerin Eğitim Sistemimizdeki Yeri ve Önemi
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi
, cilt.3, sa.2, ss.333-345, 2014 (Hakemli Dergi)
28. Bilgi ve İletişim Teknolojileri Eğitimde Değişimi ve Gelişimi Sağlar mı?
Kamu'da Sosyal Politika
, sa.25, ss.80-86, 2014 (Hakemli Dergi)
30. Rehber öğretmenlerin rehber öğretmen (psikolojik danışman) kavramına ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesi
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.21, sa.3, ss.883-918, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
31. Exploring the effects of classroom culture on primary pre-service teachers’ professional development
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION
, cilt.38, sa.9, ss.36-54, 2013 (AHCI, Scopus)
34. İlköğretim II. Kademe Branş Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim FırsatlarıHakkındaki Görüşleri
International Online Journal of Educational Sciences (IOJES)
, sa.4, ss.672-690, 2012 (Hakemli Dergi)
35. Bilim ve Sanat Merkezinde (BİLSEM) görev yapan öğretmen ve yöneticilerin mesleki gelişim ve okul gelişimine yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (ESOSDER)
, cilt.11, sa.42, ss.152-177, 2012 (Hakemli Dergi)
37. Bilişim Teknolojileri Formatör Öğretmenleri Rol Algı Ölçeğinin (BİTEFÖRAÖ) Geliştirilmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, sa.11, ss.869-881, 2012 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
39. INSET (In-Service Education and Training) and Professional Development of Teachers: A Comparison of the UK and Turkish Cases
US-China Education Review A
, sa.1, ss.846-858, 2011 (Hakemli Dergi)
41. Examining characteristics of a primary school in terms of school effectiveness and improvement paradigms
International Journal of Human Sciences
, sa.8, ss.455-474, 2011 (Hakemli Dergi)
42. Sınıf öğretmenlerinin sınıflarında karşılaştıkları okuma güçlüklerine ilişkin nitel bir araştırma
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.17, ss.80-101, 2011 (Hakemli Dergi)
43. Bir hizmetiçi eğitim kursunun etkililiği: Öğretim yöntem ve teknikleri
MİLLİ EĞİTİM
, sa.189, ss.118-130, 2011 (Scopus, TRDizin)
47. Değişen ilköğretim programının sınıf öğretmenleri üzerindeki psikolojik etkilerinin incelenmesi üzerine nitel bir araştırma
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi
, cilt.17, sa.1, ss.15-32, 2009 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
48. Information and Communications Technology (ICT) in Initial Teacher Education: What can Turkey learn from range of international perspectives?
e-TÜFED / Türk Fen Eğitimi Dergisi (elektronik)
, cilt.4, sa.2, ss.44-60, 2007 (SSCI, Scopus, TRDizin)
49. Evaluating the impact of Information and Communications Technology (ICT) on the culture of school: strategies and implications for teacher education
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.7, sa.2, ss.177-198, 2006 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
56
1. Ortaöğretim öğrencilerinin rehber öğretmen (Psikolojik Danışman) kavramıyla ilgili düşüncelerinin analizi
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.119, (Tam Metin Bildiri)
2. Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Estetik Değerinin Kazandırılmasına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.15, (Özet Bildiri)
3. Uygulama İlkokulunda Öğretmen Adayı Olmak: Bir Olgubilim Çalışması
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1256-1257, (Özet Bildiri)
4. Taşımalı Eğitimle Öğrenim Gören Öğrencilerin Başarılarına İlişkin Eğitimcilerin Görüşleri
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1417-1418, (Özet Bildiri)
6. Determining the view of teachers’ and school administrators’ about updating of the primary school teaching programs
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.304, (Özet Bildiri)
7. Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Aday Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.0-1, (Özet Bildiri)
8. Sinif Öğretmeni Adaylarinin Hayat Bilgisi Öğretim Programinda Geçen Temel Kavramlari Anlama Düzeyi
II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.359, (Özet Bildiri)
9. Hearing The Vocies of Pre-service Teachers on Democratic Education in Turkey: A Phenomenological Study
VII. İnternational Conference on Critical Education, Atina, Yunanistan, 27 Haziran - 03 Temmuz 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
11. Investigating The Perceptions Of Pre-service Primary Teachers About The Characteristics Of Democratic Schools
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkçe Öğretiminde Karşılaştıkları sorunların incelenmesi
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.78, (Özet Bildiri)
17. Investigating Foreign Students’ Experiences of Learning Turkish: A Case Study Of KTU-TÖMER
Third International Conference "Education Across Borders", Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.56, (Özet Bildiri)
19. Investigating teachers’ perceptions about ınteractive smartboards
Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.70, (Özet Bildiri)
20. Investigating teachers’ perceptions about interactive smartboards
Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.70, (Tam Metin Bildiri)
24. Sevgi Evlerinde Kalan Öğrencilerin Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.36-37, (Özet Bildiri)
25. Sınıf Öğretmenlerinin 2015 Hayat Bilgisi Öğretim Programına Yönelik Görüşleri
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.80-81, (Özet Bildiri)
26. Öğretmen Adaylarının Derslerinde Yaptıkları Grup Çalışmaları ve Sunumlar Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.200, (Özet Bildiri)
29. Öğretmen Adaylarının Türk Dilinin Temel Kaynakları İle İlgili Bilgi ve Farkındalık Düzeyleri
8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)
30. Sınıf Öğretmeni adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgilerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.51-52, (Özet Bildiri)
32. Sınıf öğretmeni adaylarının teknoloji ile öğrenmeye yönelik özgüven algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.70, (Özet Bildiri)
33. Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik terim farkındalıkları ve sosyal medya kullanımlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.25, (Özet Bildiri)
36. 4+4+4 Eğitim Sistemiyle İlgili Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.30, (Özet Bildiri)
37. İlkokul 1. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıflarında Bulunan 60-72 Ay Arasındaki Öğrencilerin Okul ve Derslere Karşı İlgi, Tutum ve Motivasyonları Hakkındaki Görüşleri
9. BALKAN EĞİTİM SEMPOZYUMU, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.9-10, (Özet Bildiri)
38. Farklı branşlardaki öğretmen adaylarının epistemolojik inançları ve Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgileri arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.50, (Özet Bildiri)
39. Sınıf öğretmeni adaylarının sosyal ağ kullanımı ile teknolojik terim farkındalıkları ve bilgisayar tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.60-61, (Özet Bildiri)
41. Sınıf öğretmeni adaylarının kitap okuma alışkanlıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.80, (Özet Bildiri)
42. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokuma ve Yazma Eğitimi İle İlgili Öz Yeterliliklerinin Belirlenmesi
13. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.100-101, (Özet Bildiri)
43. Sınıf öğretmenliği adaylarının teknolojik terim farkındalıkları ile Bilgisayar ve İnternet Kullanımına Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
1st International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.28-29, (Özet Bildiri)
44. Profesyonel öğretmenlik süreci ve hizmet içi eğitim faaliyetlerine yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.28-29, (Özet Bildiri)
45. 4+4+4 zorunlu eğitim sistemindeki uygulamalar ve karşılaşılan sorunların öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.32, (Özet Bildiri)
46. Bir okulda çalışan öğretmenlerin örgütsel değerler ve iş tatminine ilişkin görüşleri
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.54, (Özet Bildiri)
47. Alternatif İletişim Aracı Olarak Türkçe İçin Bir Grafik Sembol Sisteminin Tasarımı: Standart Grafik Sembollerin Belirlenmesi
6th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ITTES), Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.70-71, (Özet Bildiri)
48. İki okul bir bahçe: ortak bahçe kullanma kültürünün benimsenmesi üzerine nitel bir çalışma
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.40, (Özet Bildiri)
49. İlköğretim öğrencilerinin okuma alışkanlığı hakkında öğretmen görüşleri ve sorunlarının incelenmesi üzerine nitel bir araştırma
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.120, (Özet Bildiri)
51. Hayat bilgisi ders programında yer alan benim eşsiz yuvam temasında sınıf öğretmenlerinin ailesi parçalanmış öğrencilere yönelik öğretim uygulamaları
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.150-151, (Özet Bildiri)
52. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Uygulama Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerini Model Alma Hakkındaki Görüşleri
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.195-201, (Tam Metin Bildiri)
53. The Role of Head-Teachers in Technology Based Reforms in Primary Schools: Implications For Today’s Practice
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium (BOTS2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.33-40, (Tam Metin Bildiri)
56. Öğretmen Yetiştirme Programlarında Bilgi Teknolojileri: Pedagojinin Teorik Perspektifleri
I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri (EBİT) Sempozyumu Bildirisi, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
14
3. Akademik Başarısızlık Gösterme Olasılığı Olan Öğrencilere (Dezavantajlı Gruplara) Hayat Bilgisi Öğretimi,
Hayat Bilgisi Öğretimi, Güven S. ve Kaymakcı, S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.373-399, 2016
4. Kaynaştırma Eğitimine Giriş
Kaynaştırma Sınıfı: Etkili Farklılaştırılmış Öğretim için Stratejiler, Şahin M., Altun T., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.3-25, 2016
5. Öğretmen Veli ve Çevre İlişkileri
Sınıf Yönetimi, Argon, T., Nartgün Ş. S. , Editör, Maya Yayın Dağıtım, Ankara, ss.311-335, 2014
8. Eğitimin Bilimsel Temelleri’
Eğitim Bilimine Giriş, Özmen H., Ekiz D., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.14-29, 2013
11. Eğitimin Tarihsel Temelleri
Eğitim Bilimine Giriş, Kıroğlu K., Elma, C., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.20-44, 2009
12. Bilgisayar Destekli Öğretim Materyallerinin hazırlanması ve uygulanması
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Yiğit, N., Editör, Trabzon Celepler Matbaacılık, Trabzon, ss.235-281, 2007
13. Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Bilgisayar Destekli Öğretim (BDÖ) ve Uygulamaları
Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Öğretim, Şahin Ç., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.243-281, 2006
14. Bilgisayar Destekli Öğretme ve Öğrenmede Öğretim Yazılımlarını Kullanma’
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, Kutlu O., Aldağ H., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.119-129, 2005
Diğer Yayınlar
2
2. Kuramdan Uygulamaya Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması
Diğer, ss.15-25, 2006