Yayınlar & Eserler

Makaleler 49
Tümü (49)
SCI-E, SSCI, AHCI (12)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (12)
Scopus (14)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (29)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 56

1. Ortaöğretim öğrencilerinin rehber öğretmen (Psikolojik Danışman) kavramıyla ilgili düşüncelerinin analizi

The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.119, (Tam Metin Bildiri)

3. Uygulama İlkokulunda Öğretmen Adayı Olmak: Bir Olgubilim Çalışması

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1256-1257, (Özet Bildiri)

4. Taşımalı Eğitimle Öğrenim Gören Öğrencilerin Başarılarına İlişkin Eğitimcilerin Görüşleri

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1417-1418, (Özet Bildiri)

5. Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Çalışmalara İlişkin Tematik İçerik Analizi

17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1246-1247, (Özet Bildiri)

6. Determining the view of teachers’ and school administrators’ about updating of the primary school teaching programs

5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.304, (Özet Bildiri)

7. Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Aday Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi

II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.0-1, (Özet Bildiri)

8. Sinif Öğretmeni Adaylarinin Hayat Bilgisi Öğretim Programinda Geçen Temel Kavramlari Anlama Düzeyi

II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.359, (Özet Bildiri)

9. Hearing The Vocies of Pre-service Teachers on Democratic Education in Turkey: A Phenomenological Study

VII. İnternational Conference on Critical Education, Atina, Yunanistan, 27 Haziran - 03 Temmuz 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

10. İlkokul Öğretmenlerinin Okul Kültürüne Yönelik Algılarının İncelenmesi

IX. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

11. Investigating The Perceptions Of Pre-service Primary Teachers About The Characteristics Of Democratic Schools

26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

12. Yeni uygulanmaya başlanan ilk okuma yazma sürecine ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi

2016 Hoca Ahmet Yesevi Yılı Anısına Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.10, (Özet Bildiri)

13. Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Aday Öğretmenler Ve Danışman Öğretmenler Tarafından Değerlendirilmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)

14. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Uygulamaları Dersinin İşleyişine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.115-116, (Özet Bildiri)

15. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkçe Öğretiminde Karşılaştıkları sorunların incelenmesi

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.78, (Özet Bildiri)

16. Derslik Sisteminin Ortaokul Düzeyinde Kullanılmasının Okul Gelişimi Üzerine Etkisine Yönelik Öğretmen Görüşleri

VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.160, (Özet Bildiri)

17. Investigating Foreign Students’ Experiences of Learning Turkish: A Case Study Of KTU-TÖMER

Third International Conference "Education Across Borders", Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.56, (Özet Bildiri)

18. Journey with Autism: Examining Experiences of Parents About Education of Their Children with Autism

Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.120-121, (Tam Metin Bildiri)

19. Investigating teachers’ perceptions about ınteractive smartboards

Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.70, (Özet Bildiri)

20. Investigating teachers’ perceptions about interactive smartboards

Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.70, (Tam Metin Bildiri)

21. An Investigation On Teachers’ Metaphoric Perceptions About Vice-principals

Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.25, (Tam Metin Bildiri)

22. Etkili Matematik Öğretiminin Gerçekleştirilmesi İçin Öğretmenlerin Okulun Temel Bileşenlerinden Beklentileri

International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1238-1239, (Özet Bildiri)

23. İşitme Engelli Öğrenciler İçin Grafik Sembollerle Desteklenmiş Animasyon Geliştirme Süreci

IIIrd International EurasianEducationalResearchCongress (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.70-71, (Özet Bildiri)

24. Sevgi Evlerinde Kalan Öğrencilerin Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.36-37, (Özet Bildiri)

25. Sınıf Öğretmenlerinin 2015 Hayat Bilgisi Öğretim Programına Yönelik Görüşleri

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.80-81, (Özet Bildiri)

26. Öğretmen Adaylarının Derslerinde Yaptıkları Grup Çalışmaları ve Sunumlar Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi

15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.200, (Özet Bildiri)

27. Göreve yeni başlayan öğretmenlerin yeterlik algılarının ve karşılaştıkları sorunların incelenmesi

15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.108, (Özet Bildiri)

28. Türkçe Öğretmenlerinin Teknoloji- İnternet Kullanma Düzeyleri ve FATİH Projesi ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi

VIII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi – Öğretimi Kurultayı (UTEOK), İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.50, (Özet Bildiri)

29. Öğretmen Adaylarının Türk Dilinin Temel Kaynakları İle İlgili Bilgi ve Farkındalık Düzeyleri

8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)

30. Sınıf Öğretmeni adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgilerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.51-52, (Özet Bildiri)

31. Derslere oyunlaştırma (Gamification) unsurlarının dahil edilmesinin öğrencilerin, ilgi, motivasyon ve derse katılımları üzerindeki etkisinin incelenmesi

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.65, (Özet Bildiri)

32. Sınıf öğretmeni adaylarının teknoloji ile öğrenmeye yönelik özgüven algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.70, (Özet Bildiri)

33. Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik terim farkındalıkları ve sosyal medya kullanımlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.25, (Özet Bildiri)

34. Bu kapı nereye açılıyor?

14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.45-46, (Özet Bildiri)

35. İşitme Engelli Bireylerin Fonolojik Gelişimlerinin Sözcük Yazma Becerileri Üzerine Etkisi: Çözüm Önerisi Olarak Teknoloji

International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.109, (Özet Bildiri)

36. 4+4+4 Eğitim Sistemiyle İlgili Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi

9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.30, (Özet Bildiri)

39. Sınıf öğretmeni adaylarının sosyal ağ kullanımı ile teknolojik terim farkındalıkları ve bilgisayar tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.60-61, (Özet Bildiri)

40. Çalışan babaların çocuklarının eğitimlerine katkılarının incelenmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.75-76, (Özet Bildiri)

41. Sınıf öğretmeni adaylarının kitap okuma alışkanlıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi

13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.80, (Özet Bildiri)

42. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokuma ve Yazma Eğitimi İle İlgili Öz Yeterliliklerinin Belirlenmesi

13. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.100-101, (Özet Bildiri)

43. Sınıf öğretmenliği adaylarının teknolojik terim farkındalıkları ile Bilgisayar ve İnternet Kullanımına Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

1st International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.28-29, (Özet Bildiri)

44. Profesyonel öğretmenlik süreci ve hizmet içi eğitim faaliyetlerine yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.28-29, (Özet Bildiri)

45. 4+4+4 zorunlu eğitim sistemindeki uygulamalar ve karşılaşılan sorunların öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.32, (Özet Bildiri)

46. Bir okulda çalışan öğretmenlerin örgütsel değerler ve iş tatminine ilişkin görüşleri

12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.54, (Özet Bildiri)

47. Alternatif İletişim Aracı Olarak Türkçe İçin Bir Grafik Sembol Sisteminin Tasarımı: Standart Grafik Sembollerin Belirlenmesi

6th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ITTES), Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.70-71, (Özet Bildiri)

48. İki okul bir bahçe: ortak bahçe kullanma kültürünün benimsenmesi üzerine nitel bir çalışma

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.40, (Özet Bildiri)

49. İlköğretim öğrencilerinin okuma alışkanlığı hakkında öğretmen görüşleri ve sorunlarının incelenmesi üzerine nitel bir araştırma

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.120, (Özet Bildiri)

50. Birleştirilmiş sınıflarda yapılandırmacı yaklaşımın uygulanabilirliği hakkındaki öğretmen görüşleri

11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.80-81, (Özet Bildiri)

53. The Role of Head-Teachers in Technology Based Reforms in Primary Schools: Implications For Today’s Practice

3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium (BOTS2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.33-40, (Tam Metin Bildiri)

54. A study on evaluation of effectiveness of an in-service training (inset) course about the use of instructional technologies and material development

The Proceeding of 7th International Educational Technology Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.491-497, (Tam Metin Bildiri)

55. The Effects of Computer Supported Materials on Student Achievements and Perceptions in Science Education

2nd International Conference on Interactive Mobile and Computer Aided Learning (IMCL), Amman, Ürdün, 18 - 20 Nisan 2007, ss.45-55, (Tam Metin Bildiri)

56. Öğretmen Yetiştirme Programlarında Bilgi Teknolojileri: Pedagojinin Teorik Perspektifleri

I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri (EBİT) Sempozyumu Bildirisi, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 14

3. Akademik Başarısızlık Gösterme Olasılığı Olan Öğrencilere (Dezavantajlı Gruplara) Hayat Bilgisi Öğretimi,

Hayat Bilgisi Öğretimi, Güven S. ve Kaymakcı, S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.373-399, 2016

4. Kaynaştırma Eğitimine Giriş

Kaynaştırma Sınıfı: Etkili Farklılaştırılmış Öğretim için Stratejiler, Şahin M., Altun T., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.3-25, 2016

5. Öğretmen Veli ve Çevre İlişkileri

Sınıf Yönetimi, Argon, T., Nartgün Ş. S. , Editör, Maya Yayın Dağıtım, Ankara, ss.311-335, 2014

8. Eğitimin Bilimsel Temelleri’

Eğitim Bilimine Giriş, Özmen H., Ekiz D., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.14-29, 2013

9. Eğitimde temel kavramlar, teknoloji, eğitim ve eğitim teknolojisi

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, DOÇ. DR. NEVZAT YİĞİT, Editör, Celepler Matbaacılık, Trabzon, ss.1-12, 2013

11. Eğitimin Tarihsel Temelleri

Eğitim Bilimine Giriş, Kıroğlu K., Elma, C., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.20-44, 2009

12. Bilgisayar Destekli Öğretim Materyallerinin hazırlanması ve uygulanması

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Yiğit, N., Editör, Trabzon Celepler Matbaacılık, Trabzon, ss.235-281, 2007

13. Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Bilgisayar Destekli Öğretim (BDÖ) ve Uygulamaları

Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Öğretim, Şahin Ç., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.243-281, 2006

14. Bilgisayar Destekli Öğretme ve Öğrenmede Öğretim Yazılımlarını Kullanma’

Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, Kutlu O., Aldağ H., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.119-129, 2005
Metrikler

Yayın

121

Yayın (WoS)

12

Yayın (Scopus)

14

Atıf (Sobiad)

1

H-İndeks (Sobiad)

1

Proje

3

Tez Danışmanlığı

6
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları