Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Gift Shopping Behavior among Turkish University Students

International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 17 - 21 Mayıs 2017, ss.11

Hizmet Kalitesinin Sosyal Ağ Analizi ile İncelenmesi : İnternet Üzerinden Hediye Satışı Yapan Web Sitelerine Yönelik Bir Araştırma

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016

Real Time Social Media Marketing: A Case Study of Turkcell’s Youth Club: GNCTRKCLL

II. INTERNATIONAL NEW MEDIA CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.133-154

Can Foods Be Masculine or Feminine? A research on Food Preferences, Gender, and Desired Identity

Food in Society and Culture Conference, Helsinki, Finlandiya, 4 - 06 Mayıs 2015, cilt.1, sa.1, ss.44-45

Kitap & Kitap Bölümleri

Is Advertisement Really Dead?

Marketing Management in Turkey, Öztürkcan, S., Yolbulan Okan, A. , Editör, Emerald Publishing, London, 2018

Müşteri İlişkileri ve Müşteri Memnuniyeti

Müşterilerle İlişkiler ve Pazarlarla İletişim, Şahin Başfırıncı, Ç., Editör, Sistem Yayıncılık, İstanbul, ss.7-93, 2008

Mesleki İngilizce

Müşterilerle İlişkiler ve Pazarlarla İletişim, Şahin Başfırıncı, Ç., Editör, Sistem Yayıncılık, İstanbul, ss.213-239, 2008

Metrikler

Yayın

38

Atıf (WoS)

84

H-İndeks (WoS)

3

Atıf (Scopus)

95

H-İndeks (Scopus)

3

Proje

3
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları