Makaleler
26
Tümü (26)
SCI-E, SSCI, AHCI (8)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (10)
ESCI (2)
Scopus (7)
TRDizin (10)
Diğer Yayınlar (9)
2. Cybersecurity Perceptions of University Students in Turkey
eKiad Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
, cilt.5, sa.16, ss.2-14, 2018 (Hakemli Dergi)
3. İzleyici Gözünden Toplumsal Cinsiyete Meydan okuyan Reklamlar
ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ
, sa.20, ss.199-216, 2018 (TRDizin)
6. Marka İmajının Sosyal Ağ Analizi ile İncelenmesi: Turkcell ve Vodafone Markalarına Yönelik Bir Araştırma
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER DERGİSİ
, cilt.3, sa.2, ss.25-50, 2016 (Hakemli Dergi)
7. Creating A Succesfull Brand Through Marketing Innovation: A Case Study of T-Box from Turkey
Journal of Economics, Business and Management
, cilt.4, sa.7, ss.472-475, 2016 (Hakemli Dergi)
8. Türk Atasözlerinde Alışveriş Olgusu
TÜKETİCİ VE TÜKETİM ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
, cilt.2, ss.142-165, 2015 (Hakemli Dergi)
9. "Anthropomorphism and Advertising Effectiveness: Moderating Roles of Product Involvement and The Type of Consumer Need
Journal of Social and Administrative Sciences
, cilt.2, sa.3, ss.108-131, 2015 (Hakemli Dergi)
11. A Qualitative Study about the Role of Brand User Stereotypes on Advertising
ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ
, sa.13, ss.57-74, 2014 (Hakemli Dergi)
15. Sembolik Tüketim ve Tüketim Öykülerinin Hermeneutik Yaklaşımla Yorumlanmasına İlişkin Bir Uygulama
ULUSLARARASI İKTİSADİ VE İDARİ İNCELEMELER DERGİSİ
, sa.7, ss.183-209, 2011 (Hakemli Dergi)
18. Music Genre as a Marketing Communication Tool: A Study on Drinks Market in Turkey
Journal of Euromarketing
, sa.19, ss.247-268, 2010 (Hakemli Dergi)
20. An Application of Integrating Servqual and Kano’s Model Into QFD For Logistics Services: A Case Study From Turkey
ASIA PACIFIC JOURNAL OF MARKETING AND LOGISTICS
, cilt.21, sa.1, ss.106-126, 2009 (SSCI, Scopus)
21. Bir Pazarlama İletişim Medyası olarak Web Ortamında İçerik Analizi Yapmanın Güçlükleri ve Olası Çözüm Önerileri
Yönetim Dergisi:İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme İktisadı Enstitüsü
, sa.61, ss.52-71, 2008 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
22. Marka Kişiliği ve Pazarlama Teorisi İçindeki Yeri
Pi-Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, sa.4, ss.24-34, 2008 (Hakemsiz Dergi)
23. Sivil Toplum Kuruluşlarının İletişim Çabalarında Bir Medya Olarak İnternet
Pi-Pazarlama ve İletişim Kültürü Dergisi
, sa.3, ss.4-14, 2007 (Hakemsiz Dergi)
25. Karadeniz Kendine Ait Markalar Yaratmalı
Mediacat Aylık Pazarlama İletişimi Dergisi
, sa.135, ss.64, 2006 (Hakemsiz Dergi)
26. Marka Sermayesinin Hesaplanmasında Kullanılan Finansal Yaklaşımlara Yönelik Kavramsal Bir Perspektif
IKTISAT ISLETME VE FINANS
, sa.232, ss.122-131, 2005 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
7
1. Yerel Ve Çokuluslu Firmalarda Yönetim Kurulu Yapısı, Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ve Finansal Performans Farklılıkları
18. YÖNETİM VE ORGANİZASYON KONGRESİ, Adana, Türkiye, cilt.1, ss.358, (Tam Metin Bildiri)
2. Gift Shopping Behavior among Turkish University Students
International Social Sciences and Humanities Berlin Conference, Berlin, Almanya, 17 - 21 Mayıs 2017, ss.11, (Tam Metin Bildiri)
3. Criticizing Brands by using their own Advertisements in the Social Media: Advertisements Adapted by Consumers as a New Form of Consumer Response
III. International New Media Conference, İstanbul, Türkiye, 20 - 21 Nisan 2017, ss.47-76, (Özet Bildiri)
4. Hizmet Kalitesinin Sosyal Ağ Analizi ile İncelenmesi : İnternet Üzerinden Hediye Satışı Yapan Web Sitelerine Yönelik Bir Araştırma
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, (Tam Metin Bildiri)
5. Real Time Social Media Marketing: A Case Study of Turkcell’s Youth Club: GNCTRKCLL
II. INTERNATIONAL NEW MEDIA CONFERENCE, İstanbul, Türkiye, 21 Nisan 2016, ss.133-154, (Tam Metin Bildiri)
6. Can Foods Be Masculine or Feminine? A research on Food Preferences, Gender, and Desired Identity
Food in Society and Culture Conference, Helsinki, Finlandiya, 4 - 06 Mayıs 2015, cilt.1, sa.1, ss.44-45, (Özet Bildiri)
7. Yönetim Kurulu Yapısının İşletmelerin Finansal Ve Sosyal Sorumluluk Performansı Üzerindeki Etkisi
1. Örgüt Kuramı Çalıştayı, Ankara, Türkiye, 12 - 13 Şubat 2010, ss.33-46, (Özet Bildiri)
Kitaplar
5
1. Is Advertisement Really Dead?
Marketing Management in Turkey, Öztürkcan, S., Yolbulan Okan, A. , Editör, Emerald Publishing, London, 2018
2. Müşterilerle İlişkiler ve Pazarlarla İletişim
Sistem Yayıncılık, İstanbul, 2008
3. Müşteri İlişkileri ve Müşteri Memnuniyeti
Müşterilerle İlişkiler ve Pazarlarla İletişim, Şahin Başfırıncı, Ç., Editör, Sistem Yayıncılık, İstanbul, ss.7-93, 2008
4. Mesleki İngilizce
Müşterilerle İlişkiler ve Pazarlarla İletişim, Şahin Başfırıncı, Ç., Editör, Sistem Yayıncılık, İstanbul, ss.213-239, 2008
5. Tüketicilerin Markalı Ürünlere Yönelik Olumlu Tutum ve Davranış Geliştirmelerinde Marka Kişiliğinin Rolüne İlişkin Bir Araştırma
Pazarlama Araştırmaları, Kurtuluş, K., Editör, Literatür Yayıncılık, İstanbul, ss.772-809, 2006