Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Bilgisayar programlama ve yazılım dünyası için bir sosyal medya platformu: Github örneği

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019

İngilizce Kelime Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Yazılımının Tasarımı ve Geliştirilmesi: Aranimal

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 7 - 08 Aralık 2018, ss.13-18

İngilizce Kelime Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Yazılımının Tasarımı ve Geliştitilmesi: ARanimal

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.13-18

Akıllı SQL Öğretici İçin bir Çerçeve Önerisi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.48-49

Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinin Öğrenme Deneyimine Yansımaları: Görsel Programlama Dersi Örneği

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.44-45

Kodlama Eğitimi İçin Yenilikçi bir Eğitsel Yazılımın Altyapısına Yönelik Çerçeve

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.16-24

Tasarım Tabanlı Araştırma ve Yazılım Mühendisliği Eğitiminde Uygulanabilirliği

I.Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Aralık 2017, ss.3

Yazılım mühendisliği öğrencilerinin sosyal ağları kullanım amaçlarının incelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017

Bilgisayarca Düşünme Becerileri ile Programlamaya Giriş ve Algoritma Dersi Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Yazılım Mühendisliği Örneği

International Educational Technology Conference - IETC 2017, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 19 Ağustos 2017, cilt.2, sa.1, ss.220-225

Yazılım Mühendisliği Öğrencilerinin Sosyal Ağları Kullanım Amaçlarının İncelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1

Öğrenme stilleri ve programlama öz düzenleyici öğrenme stratejilerinin programlama öğrenimi performansına etkisinin incelenmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.21

Birinci sınıf mühendislik öğrencilerinin öğrenme stillerinin felder silverman öğrenme stili modeli bağlamında incelenmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.58

Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Felder-Silverman Öğrenme Stili Modeli Bağlamında İncelenmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.205-218

Öğrenme Stilleri ve Programlama Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejilerinin Programlama Öğrenimi Performansına Etkisinin İncelenmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.195-204

Students’ Views About Teaching the Database Management System Course in a Inquiry-Based Approach

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.132-133

Analyzing the Effects of problem solving and critical thinking skills on Programming Performance: The case of Software Engineering Department

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.134-135

Development and Evaluation of the Cooperative Learning Sheets for Mobile Programming

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.130-131

Transition from Flow Diagram and Algorithm to Programming: Design and Development of a Dynamic Expert System Based Instructional Software

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.128-129

Programlama Öğrenmek Gerçekten Zor Mu? Yazılım Mühendisliği Birinci Sınıf Öğrencileri ile Bir Durum Çalışması

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016

Çocukların kodlama öğrenebilecekleri ortamların incelenmesi

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.764-771

The use of adaptive and intelligent educational hypermedia systems in the design of e-learning environments

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.1597-1600

Forum based learning: Content analysis of asynchronous discussion forums for the teaching of computer programming languages

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.618-622

Permütasyon kombinasyon binom açılımı ve olasılık konularının öğretimi için bir e öğrenme ortamı Tasarım ve eeğerlendirme

3th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2009), 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.999-1004

Permütasyon-kombinasyon-binom açılımı ve olasılık konularının öğretimi için bir e-öğrenme ortamı:Tasarım ve değerlendirme

3th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.999-1004

Bilgisayar ağ haberleşmesinde kullanılan yedi katmanlı OSI referans modelinin görselleştirilmesi

2th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.176-178

Biyoloji dersi için öğrenme ve öğretme amaçlı web tabanlı eğitim yazılımı tasarımı

2th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.280-287

Metrikler

Yayın

74

Atıf (WoS)

235

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

303

H-İndeks (Scopus)

9

Proje

3

Açık Erişim

4
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları