Makaleler
44
Tümü (44)
SCI-E, SSCI, AHCI (19)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (21)
ESCI (2)
Scopus (22)
TRDizin (12)
Diğer Yayınlar (16)
3. STACKOVERFLOW'DA "BIG DATA" İLE İLGİLİ GÖNDERİLERİN KONU MODELLEME VE BİRLİKTELİK ANALİZİ İLE ÖZELLİKLERİNİN ÇIKARILMASI
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi mühendislik ve mimarlık fakültesi dergisi (online)
, cilt.32, sa.1, ss.1257-1268, 2024 (Hakemli Dergi)
4. Çoklu bulut teknolojisi yönetimi için web tabanlı bir araç tasarımı ve geliştirilmesi
Dicle Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Mühendislik Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.77-86, 2024 (Hakemli Dergi)
8. A systematic review and mapping of the literature of virtual reality studies in earth science engineering education
Journal of Pedagogical Research
, cilt.5, sa.2, ss.237-256, 2021 (Hakemli Dergi)
9. Reflections of design-based research approach on learning experience of visual programming course
Journal of Pedagogical Research
, cilt.4, ss.22-30, 2020 (Hakemli Dergi)
10. Implementation of Design-Based Research in Software Engineering Education: A Case of Final Project Course
Journal of Computer and Education Research
, cilt.7, sa.14, ss.213-227, 2019 (Hakemli Dergi)
13. Okuma Performansını Geliştirmede Bilgisayar Yazılımı Kullanımına Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.17, sa.1, ss.336-346, 2018 (SCI-Expanded)
14. Veri Tabanı Yönetim Sistemleri Dersinin Araştırma Temelli Yürütülmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.49-60, 2017 (SCI-Expanded)
15. Görsel programlama dersinde proje tabanlı öğrenme deneyimine ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.8, sa.2, ss.244-260, 2017 (Hakemli Dergi)
18. Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Mühendislik Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
, cilt.2016, sa.38, ss.1-15, 2016 (SCI-Expanded)
20. Elektrik elektornik mühendisliği öğrencilerinin problem çözme becerileri ve eleştirel düşünme eğilimleri Karadeniz Teknik Üniversiteği örneği
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.4, ss.1124-1142, 2015 (Hakemli Dergi)
21. Clustering Analysis of Attitudes of Prospective Computer Programmers towards Programming
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
, cilt.10, sa.4, ss.40-50, 2015 (Scopus)
22. Bilgisayar programcılığı öğrencilerinin programlamaya karşı tutum ve programlama öz yeterliklerinin belirlenmesine yönelik bir çalışma
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.1, ss.51-67, 2015 (Hakemli Dergi)
26. SATISFACTION CLUSTERING ANALYSIS OF DISTANCE EDUCATION COMPUTER PROGRAMMING STUDENTS: A Sample of Karadeniz Technical University
TOJDE The Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.15, sa.2, ss.53-61, 2014 (Hakemli Dergi)
30. Bilgisayarlaştırılmış uyarlanabilir test sistemleri ve eğitim yazılımlarına entegrasyonları: Teoriden pratiğe bir inceleme
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-24, 2013 (Hakemli Dergi)
36. Architecture and design process of the individualized assesment system integrable to distance education softwares
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.13, sa.3, ss.212-215, 2012 (Hakemli Dergi)
37. An application of individualized assessment in educational hypermedia Design of computerized adaptive testing system and its integration into UZWEBMAT
Procedia - Social and Behavioral Science Journal
, cilt.46, sa.2912, ss.3191-3196, 2012 (Hakemli Dergi)
38. An individualized e-learning environment to the teaching of mathematics: Student views of UZWEBMAT
AWERProcedia Information Technology - Computer Science
, cilt.1, sa.2012, ss.523-527, 2012 (Hakemli Dergi)
39. Investigating the effect of asynchronous discussion on students' learning and understanding of mathematics subjects
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.12, sa.4, ss.17-33, 2011 (Hakemli Dergi)
40. Investigating the effect of asynchronous discussions on students learning and understanding of mathematics subjects
The Turkish Online Journal of Distance Education
, cilt.12, sa.4, ss.17-33, 2011 (Hakemli Dergi)
41. Analysis of applied courses' efficiency in vocational and technical school of higher education: A case study
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.1, ss.1-12, 2011 (Hakemli Dergi)
42. Asenkron tartışma forumlarını içeren web tabanlı ortamlardaki ingilizce öğrenme aktivitelerinin incelenmesi
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.2, ss.538-548, 2010 (Hakemli Dergi)
43. İnsan-bilgisayar etkileşimi aracı olarak metin tabanlı diyalog sistemi için Türkçe'nin morfolojik ve anlamsal analizi
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.1, ss.88-103, 2010 (Hakemli Dergi)
44. "A study on log based information retrieval system for social and semantic extractions from chat mediums
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.3, ss.280-293, 2009 (Hakemli Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
35
7. Kodlama Eğitimi İçin Yenilikçi bir Eğitsel Yazılımın Altyapısına Yönelik Çerçeve
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.16-24, (Tam Metin Bildiri)
35. Biyoloji dersi için öğrenme ve öğretme amaçlı web tabanlı eğitim yazılımı tasarımı
2th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.280-287, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler
Yayın (WoS)
22
Yayın (Scopus)
23
Atıf (WoS)
270
H-İndeks (WoS)
9
Atıf (Scopus)
356
H-İndeks (Scopus)
9
Atıf (Scholar)
665
H-İndeks (Scholar)
10
Atıf (TrDizin)
9
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
11
H-İndeks (Sobiad)
2
Atıf (Diğer Toplam)
12
Proje
5
