Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler

Yer bilimleri mühendisliğinde sanal gerçeklik uygulamaları

3. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilgiler Kongresi, 12 Kasım - 15 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

Üç Boyutlu Modelleme Ve Yer Bilimleri Mühendisliği Alanındaki Sanal Gerçeklik Uygulamalarına Entegrasyonu

3. Uluslararası Türk Dünyasi Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 12 - 15 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

EDUCAUSE UFUK RAPORLARININ MÜHENDİSLİK EĞİTİMİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ: 2019 YÜKSEKÖĞRENİM SÜRÜMÜ PERSPEKTİFİ

2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI MÜHENDİSLİK VE FEN BİLİMLERİ KONGRESİ, 7 - 10 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

Bilgisayar programlama ve yazılım dünyası için bir sosyal medya platformu: Github örneği

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

İngilizce Kelime Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Yazılımının Tasarımı ve Geliştirilmesi: Aranimal

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 7 - 08 Aralık 2018, ss.13-18, (Tam Metin Bildiri)

İngilizce Kelime Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Yazılımının Tasarımı ve Geliştitilmesi: ARanimal

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.13-18, (Tam Metin Bildiri)

Kodlama Eğitimi İçin Yenilikçi bir Eğitsel Yazılımın Altyapısına Yönelik Çerçeve

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.16-24, (Tam Metin Bildiri)

Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinin Öğrenme Deneyimine Yansımaları: Görsel Programlama Dersi Örneği

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.44-45, (Özet Bildiri)

Akıllı SQL Öğretici İçin bir Çerçeve Önerisi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.48-49, (Özet Bildiri)

Tasarım Tabanlı Araştırma ve Yazılım Mühendisliği Eğitiminde Uygulanabilirliği

I.Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Aralık 2017, ss.3, (Özet Bildiri)

Bilgisayarca düşünme becerileri ile programlamaya giriş ve algoritma dersi başarısı arasındaki ilişkinin incelenmesi: Yazılım mühendisliği örneği

International Educational Technology Conference - IETC2017, 16 - 19 Ağustos 2017, cilt.1, ss.220-225, (Tam Metin Bildiri)

Yazılım mühendisliği öğrencilerinin sosyal ağları kullanım amaçlarının incelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

Bilgisayarca Düşünme Becerileri ile Programlamaya Giriş ve Algoritma Dersi Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Yazılım Mühendisliği Örneği

International Educational Technology Conference - IETC 2017, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 19 Ağustos 2017, cilt.2, sa.1, ss.220-225, (Tam Metin Bildiri)

Öğrenciler programlama öğreniminde ters yüz sınıf yaklaşımının uyarlanarak kullanılmasına ilişkin ne düşünüyor?

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.444-447, (Özet Bildiri)

Yazılım Mühendisliği Öğrencilerinin Sosyal Ağları Kullanım Amaçlarının İncelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

Erken Yaşlarda Kodlama Eğitimine Yönelik Araştırmalardaki Eğilimin İncelenmesi: 2009-2016 Döneminde Yayımlanan Makalelerin İçerik Analizi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

Yazılım Mühendisliği Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma: Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

Öğrenciler Programlama Öğreniminde Ters Yüz Sınıf Yaklaşımının Uyarlanarak Kullanılmasına İlişkin Ne Düşünüyor?

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.444-447, (Özet Bildiri)

Öğrenme stilleri ve programlama öz düzenleyici öğrenme stratejilerinin programlama öğrenimi performansına etkisinin incelenmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.21, (Tam Metin Bildiri)

Birinci sınıf mühendislik öğrencilerinin öğrenme stillerinin felder silverman öğrenme stili modeli bağlamında incelenmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.58, (Özet Bildiri)

Öğrenme Stilleri ve Programlama Öz-Düzenleyici Öğrenme Stratejilerinin Programlama Öğrenimi Performansına Etkisinin İncelenmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.195-204, (Tam Metin Bildiri)

Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Felder-Silverman Öğrenme Stili Modeli Bağlamında İncelenmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.205-218, (Tam Metin Bildiri)

Transition from Flow Diagram and Algorithm to Programming: Design and Development of a Dynamic Expert System Based Instructional Software

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.128-129, (Özet Bildiri)

Students’ Views About Teaching the Database Management System Course in a Inquiry-Based Approach

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.132-133, (Özet Bildiri)

Development and Evaluation of the Cooperative Learning Sheets for Mobile Programming

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.130-131, (Özet Bildiri)

Analyzing the Effects of problem solving and critical thinking skills on Programming Performance: The case of Software Engineering Department

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.134-135, (Özet Bildiri)

Programlama Öğrenmek Gerçekten Zor Mu? Yazılım Mühendisliği Birinci Sınıf Öğrencileri ile Bir Durum Çalışması

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

Çocukların kodlama öğrenebilecekleri ortamların incelenmesi

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, ss.764-771, (Tam Metin Bildiri)

UZWEBMAT: A framework for expert system based on personalized adaptive and intelligent tutoring system for mathematics

IADIS International Conference e-Learning, Roma, İtalya, 20 - 23 Temmuz 2011, ss.173-180, (Tam Metin Bildiri)

Forum based learning: Content analysis of asynchronous discussion forums for the teaching of computer programming languages

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.618-622, (Tam Metin Bildiri)

The use of adaptive and intelligent educational hypermedia systems in the design of e-learning environments

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.1597-1600, (Tam Metin Bildiri)

Permütasyon kombinasyon binom açılımı ve olasılık konularının öğretimi için bir e öğrenme ortamı Tasarım ve eeğerlendirme

3th International Computer Instructional Technologies Symposium (ICITS-2009), 7 - 09 Ekim 2009, cilt.1, ss.999-1004, (Tam Metin Bildiri)

Permütasyon-kombinasyon-binom açılımı ve olasılık konularının öğretimi için bir e-öğrenme ortamı:Tasarım ve değerlendirme

3th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.999-1004, (Tam Metin Bildiri)

Bilgisayar ağ haberleşmesinde kullanılan yedi katmanlı OSI referans modelinin görselleştirilmesi

2th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.176-178, (Tam Metin Bildiri)

Biyoloji dersi için öğrenme ve öğretme amaçlı web tabanlı eğitim yazılımı tasarımı

2th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.280-287, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler

Yayın

80

Atıf (WoS)

235

H-İndeks (WoS)

8

Atıf (Scopus)

333

H-İndeks (Scopus)

9

Atıf (Scholar)

665

H-İndeks (Scholar)

10

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Diğer Toplam)

12

Proje

4

Açık Erişim

5
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları