Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Bir matematik probleminin Adidaktik ortamdaki çözüm süreci

3 th International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2012), Antalya, Türkiye, ss.1

Social Norms in a 3D Virtual Learning Environment: MathLife

International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.112-113

The Perceptions of Students in the Special Education and Rehabilitation Centre about Mathlife

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadship, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.1, sa.1, ss.137

Effets du Modèle Plurilatéral de l’Enseignement des Mathématiques sur la Réussite des élèves

18ème Ecole d’Eté de Didactiques des Mathématiques, Brest, Fransa, 19 - 26 Ağustos 2015, ss.1

Mathlife Ortamında Matematik Becerisi Gerektiren Günlük Yaşam Senaryosunun Tasarımı ve Uygulaması

9. International Computer and Instructional Technology Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.1

Matematik Becerisi Gerektiren Günlük Yaşam Rollerini ve Aktivitelerini Belirleme Süreci

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1

The Designing Process Of The Spaces and Objects In 3D Virtual Learning Settings: “Mathlife” Case

World Conference on Science and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2014, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

The Designing Process Of Avatars and Clothes In 3D Virtual Learning Settings: “Mathlife” Case

World Conference on Science and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2014, ss.1 Sürdürülebilir Kalkınma

Öğretmen-Öğretmen Adayı Katılımıyla Gerçekleştirilen Ders İmecesi Çalışmasından Yansımalar

XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1

Akıllı Tahta Kullanılan Matematik Dersinden Yansımalar.

XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1

Sınıf öğretmeni adaylarının matematik dersini planlama bilgilerinin gelişimi: Bir ders imecesi (lesson study) örneği

XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1

Effect of mathematics content on mathematics pedagogical content knowledge

38th Conference of the International and North American Groups for the Psychlogy of Mathematics Education, Vancouver, Kanada, 15 - 20 Temmuz 2014, cilt.6, ss.14

Students' Opinions On Artificial Intelligence Based Distance Education System (Artimat)

Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.549-553 identifier

Negatif Sayılarla İlgili Epistemolojik Engeller

X. Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013, ss.1

Analysis of pre-service early childhood teachers’ activities about mathematics education

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 Eylül 2012 - 26 Eylül 0201, ss.1-12

Investigating Prospective Primary Teachers’ Knowledge in Teaching Through Lesson Study

International Congress on Mathematics Education, Seul, Güney Kore, 8 - 15 Temmuz 2012, ss.5362-5369

Examining creative drama based mathematics course with respect to theory of didactical situations in mathematics

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4782-4785 identifier

Prospective Primary School Teachers’ Knowledge of Thier Students: The case of Mathematics

The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.II, ss.88-96

The effect of teaching the subject of Fibonacci numbers and golden ratio through the history of mathematics

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.961-965 identifier identifier

Students' views about activities developed on the history of Pythagoras' theorem

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.882-886 identifier identifier

PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' KNOWLEDGE OF THEIR STUDENTS: THE CASE OF MATHEMATICS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.89-96 Sürdürülebilir Kalkınma identifier

Diferensiyel Denklemlerin Cebirsel Çözümü ve Kavramsal Öğrenme

IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2010, ss.1

Lisansüstü Öğrencilerinin Matematiksel Kavramların Tarihsel Gelişimi Dersine Yönelik Düşünceleri

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12

Üniversite 1. Sınıf Öğrencilerinin Trigonometrik Fonksiyonların Grafiklerini Çizim Sürecinin İncelenmesi

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12

6. Sınıf Matematik Ders Kitapları Programının Sözlü Öngördüğü Becerileri Nasıl Değerlendirmektedir?

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12

Ölçü Birimlerinin Öğretiminde Matematik Tarihinin Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12

Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Uygulamalarından Yansımalar ve Ders planının Öğretim Uygulamalarına Etkisi

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12 Sürdürülebilir Kalkınma

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrencinin Ön Bilgisini Tanıma Durumlarının İncelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2010, ss.1-12

ICT in Primary School Textbooks: The Case of Turkey

2nd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 5 - 07 Temmuz 2010, ss.1413-1419

Matematiksel Öğrenme Ortamları Kuramında yer alan Adidaktik öğrenme ortamıyla ilgili öğrenci görüşleri

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1-12

İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sonsuzluk, Tanımsızlık ve Belirsizlik Kavramları ile İlgili Görüşleri

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1-10

Assessment in mathematics course and evaluating primary school coursebooks in terms of assessment

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4157-4163 identifier identifier

ICT IN PRIMARY SCHOOL TEXTBOOKS: THE CASE OF TURKEY

2nd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 5 - 07 Temmuz 2010, ss.1413-1419 identifier

Comparing computer supported or concrete material assisted instructions in terms of effectiveness and classroom management

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4314-4318 identifier identifier

Formation Postuniversitaire des Enseignants de Mathematiques et ses Effets sur leurs Pratiques en Classe

XVème école d’été en didactique des mathématiques, Clermont Ferrand, Fransa, 16 - 23 Ağustos 2009, ss.1-12

Semiotic representations skills of prospective elementary teachers related to mathematical concepts

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.741-745 identifier identifier

Long Term Effects of History of Mathematics on Mathematics Education and the Teacher’s Role

11. International Conference On Further Education In Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2008, ss.1-12

Farklı Gösterim Kullanımının Çarpanlara Ayırma ve Denklem Sistemlerinin Öğrenimine Etkisi

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1

Dinamik Geometri Yazılımlarının Web Sitelerine Entegre Edilmesi: Cabrijava Örneği

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1

Matematik Eğitimi İçerikli Web Sitesi Tasarımına ait Akademisyen, Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.1-6

Kuram ve Uygulama Arasında Bir Köprü: Öğretmenlerin Pratik Kuramları

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.1-6

İlköğretim I. Kademe Matematik Öğretiminde Yazılım Kullanımına İlişkin Öneriler ve Örnek Uygulamaları

I. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.733-749

Les équations différentielles en classe de Terminale S et l’enseignement de l’approche qualitative

XIIIème école d’été en didactique des mathématiques, Lot Et Garonne, Fransa, 23 Ağustos 2005, ss.1-6

Reflections on the Teaching of Differential Equations: What Effects of a Teaching to Algebraic Dominance?

10th International Congress on Mathematical Education (ICME 10), Copenhague, Danimarka, 4 - 11 Haziran 2004, ss.1-10

Taller: un ambiante de geometria dinamica para la enseñanza de las ecuaciones diferenciales y la modelizacion

Decimoséptima Reunión Latinoamericana de Matemática Educativa - RELME 17, Santiago, Şili, 1 - 04 Temmuz 2003, ss.1

Cabri : un environnement de géométrie dynamique pour l'enseignement des équations différentielles

Colloque international sur l’Intégration des Technologies dans l'Enseignement des Mathématiques, Reims, Fransa, 20 - 22 Haziran 2003, ss.1

Un outil favorisant l’interaction entre cadres: CABRI. Une étude de cas dans l’apprentissage des équations différentielles

Colloque international sur l’Intégration des Technologies dans l'Enseignement des Mathématiques, Reims, Fransa, 20 - 22 Haziran 2003, ss.1-8

Kitap & Kitap Bölümleri

Zor sanılan İki Kavram: Limit ve Süreklilik

Tanımları ve Tarihsel Gelişimleri ile Matematiksel Kavramlar, Zembat İ.Ö., Özmantar M.F., Bingölbali E., Şandır H., Delice A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.463-487, 2013

Sayılarda basamak değeri kavramı ve öğrencilerin yaşadığı zorluklar

Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Bingölbali E., Özmantar M. F. , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.123-142, 2009

Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımı

Matematik Öğretimi, Hülya Gür, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.286-306, 2006

Metrikler

Yayın

100

Atıf (WoS)

19

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları