SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
). A study of scale development on determination of pre-service and in-service teacher's beliefs about pre-school mathematics education
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.12, sa.4, ss.969-980, 2013 (SCI-Expanded)
Brousseau’nun Matematiksel Öğrenme Ortamları Kuramı ve Bu Kuramın Bir Uygulaması
e-Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (elektronik)
, cilt.5, sa.1, ss.204-224, 2011 (SCI-Expanded)
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Effects of Mathematics Content Knowledge on Mathematics Pedagogical Content Knowledge
Journal of Teacher Education and Educators
, cilt.6, ss.53-68, 2017 (Hakemli Dergi)
Reflections from Pre-Service Teachers' Mathematics Teaching Process
Hacettepe University Journal of Education
, sa.31, ss.736-750, 2016 (Scopus)
Reflections from Pre-Service Teachers' Mathematics Teaching Process
HACETTEPE UNIVERSITESI EGITIM FAKULTESI DERGISI-HACETTEPE UNIVERSITY JOURNAL OF EDUCATION
, cilt.31, sa.4, ss.736-749, 2016 (ESCI)
Students Opinions on Artificial Intelligence based Distance Education System Artimat
Procedia Social and Behavioral Sciences
, cilt.136, ss.549-553, 2014 (Hakemli Dergi)
An Artıfıcıal Intellıgence Based Dıstance Educatıon System Artimat
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.14, sa.2, ss.81-98, 2013 (Scopus)
Geometri Dersinde adidaktik öğrenme ortamları uygulamaları
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.8, sa.2, ss.1-12, 2013 (Hakemli Dergi)
AN ARTIFICIAL INTELLIGENCE-BASED DISTANCE EDUCATION SYSTEM: Artimat
Turkish Online Journal of Distance Education - TOJDE
, cilt.14, sa.2, ss.81-98, 2013 (Hakemli Dergi)
Bir matematik probleminin Adidaktik ortamdaki çözüm süreci
Journal of Research in Education and Teaching
, cilt.1, sa.4, ss.75-81, 2012 (Hakemli Dergi)
A Comparative Study of the Effects of Using Dynamic Mathematics Software on Students’ Understandings about Tangent Concept
GeoGebra International Journal of Romania
, cilt.2, sa.2, ss.13-30, 2012 (Hakemli Dergi)
Investigating mathematics teacher candidates’ opinions about using information & communication technologies
Cypriot Journal of Educational Sciences
, cilt.6, sa.2, ss.75-82, 2011 (Scopus)
Basamak Değeri Kavramının Öğretim Durumlarının İncelenmesi
E-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.1, ss.409-507, 2011 (Hakemli Dergi)
Didaktik Antlaşması ve Öğretime Yansıması: Değerler Tablosu Örneği
Uluslararası İnsan Bilimleri Dergisi (International Journal of Human Sciences)
, cilt.8, sa.1, ss.386-409, 2011 (Hakemli Dergi)
The Postgraduate Education of Teachers and Its Effects on Their Instructional Activities
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi (Turkish Journal of Computer and Mathematics Education)
, cilt.1, sa.2, ss.133-147, 2010 (Hakemli Dergi)
Prospective teachers’ skills in planning and applying learning–Teaching process
US-China Education Review
, cilt.7, sa.3, ss.34-41, 2010 (Hakemli Dergi)
Traditional instruction of differential equations and conceptual learning
Teaching Mathematics and its Applications
, cilt.29, sa.2, ss.94-107, 2010 (Hakemli Dergi)
Do students really understand what an ordinary differential equation is?
INTERNATIONAL JOURNAL OF MATHEMATICAL EDUCATION IN SCIENCE AND TECHNOLOGY
, cilt.41, sa.7, ss.873-888, 2010 (Scopus)
Developing a Scale to Measure Information and Communication Technology Utilization Levels
Türk Fen Eğitimi Dergisi (Journal of Turkish Science Education)
, cilt.7, sa.4, ss.37-45, 2010 (Hakemli Dergi)
Yeni İlköğretim 6. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Öğretim Programına Uygunluğunun İncelenmesi
ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.36, sa.3, ss.26-38, 2009 (Hakemli Dergi)
İlköğretim 6. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Öğretmen Görüşleri Doğrultusunda Değerlendirilmesi
Dicle Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.12, ss.97-113, 2009 (Hakemli Dergi)
AB Ülkelerinde Bilgi İletişim Teknolojileri ve Uzaktan Öğretim
Yeni Eğitim
, cilt.26, ss.52-55, 2009 (Hakemsiz Dergi)
Diferansiyel Denklemlerin Öğretiminde Farklı Yaklaşımlar ve Nitel Yaklaşımın Gerekliliği
Milli Eğitim Dergisi
, cilt.179, ss.153-163, 2008 (Hakemli Dergi)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Bir matematik probleminin Adidaktik ortamdaki çözüm süreci
3 th International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2012), Antalya, Türkiye, ss.1
Üç Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamlarının Soyutlama Sürecindeki Rolü: Mathlife Örneği
5. International Conference On Research in Education, Tekirdağ, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1
Effets du Modèle Plurilatéral de l’Enseignement des Mathématiques sur la Réussite des élèves
18ème Ecole d’Eté de Didactiques des Mathématiques, Brest, Fransa, 19 - 26 Ağustos 2015, ss.1
Öğretmen-Öğretmen Adayı Katılımıyla Gerçekleştirilen Ders İmecesi Çalışmasından Yansımalar
XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1
Akıllı Tahta Kullanılan Matematik Dersinden Yansımalar.
XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1
Okul öncesi öğretmenlerinin matematik öğrenme ve öğretmeye yönelik inançlarının sınıf ortamına yansımaları
X. Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013, ss.1-12
Negatif Sayılarla İlgili Epistemolojik Engeller
X. Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013, ss.1
Matematik Öğretmenlerinin Matematik Eğitimi Alanında Yayınlanan Çalışmalara Yönelik Bakış Açıları
X. Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013, ss.1-12
Preservice early chilhood education teachers’ beliefs about teaching and learning mathematics
New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.1-12
Analysis of pre-service early childhood teachers’ activities about mathematics education
New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 Eylül 2012 - 26 Eylül 0201, ss.1-12
Diferensiyel Denklemlerin Cebirsel Çözümü ve Kavramsal Öğrenme
IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2010, ss.1
Üniversite 1. Sınıf Öğrencilerinin Trigonometrik Fonksiyonların Grafiklerini Çizim Sürecinin İncelenmesi
MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12
6. Sınıf Matematik Ders Kitapları Programının Sözlü Öngördüğü Becerileri Nasıl Değerlendirmektedir?
MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12
Ölçü Birimlerinin Öğretiminde Matematik Tarihinin Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri
MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12
ICT in Primary School Textbooks: The Case of Turkey
2nd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 5 - 07 Temmuz 2010, ss.1413-1419
Matematiksel Öğrenme Ortamları Kuramında yer alan Adidaktik öğrenme ortamıyla ilgili öğrenci görüşleri
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1-12
İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sonsuzluk, Tanımsızlık ve Belirsizlik Kavramları ile İlgili Görüşleri
II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1-10
Investigating Candidate Mathematics Teachers’ Opinions About Applications Of Information & Communication Technologies
College Teaching & Learning Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Haziran 2009, ss.1-12
Matematik Öğretiminde Analoji Geliştirme Üzerine Bir Deneme: İki Doğrunun Bir Kesenle Yaptığı Açılar ve İsimlendirilmesi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1
Farklı Gösterim Kullanımının Çarpanlara Ayırma ve Denklem Sistemlerinin Öğrenimine Etkisi
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1
İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Derslerinde İlişkilendirmenin Kullanılması Hakkındaki Görüşleri
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1
Le changement de Cadre est-il Important pour la Conceptualisation des Concepts Matématics
XXIII CESE Conference, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, ss.1
7. Sınıf Öğrencilerinin Grup Çalışmalarının İncelenmesi Ve Konu Hakkındaki Düşünceleri
16. . Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.582-587
Grup Portfolyosunun Öğrencilerin Gelişimleri Ve Matematik Hakkındaki Düşünceleri Üzerine Etkisi
16. . Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.295-299
İlköğretim I. Kademe Matematik Öğretiminde Yazılım Kullanımına İlişkin Öneriler ve Örnek Uygulamaları
I. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.733-749
Les équations différentielles en classe de Terminale S et l’enseignement de l’approche qualitative
XIIIème école d’été en didactique des mathématiques, Lot Et Garonne, Fransa, 23 Ağustos 2005, ss.1-6
Reflections on the Teaching of Differential Equations: What Effects of a Teaching to Algebraic Dominance?
10th International Congress on Mathematical Education (ICME 10), Copenhague, Danimarka, 4 - 11 Haziran 2004, ss.1-10
Cabri : un environnement de géométrie dynamique pour l'enseignement des équations différentielles
Colloque international sur l’Intégration des Technologies dans l'Enseignement des Mathématiques, Reims, Fransa, 20 - 22 Haziran 2003, ss.1
Un outil favorisant l’interaction entre cadres: CABRI. Une étude de cas dans l’apprentissage des équations différentielles
Colloque international sur l’Intégration des Technologies dans l'Enseignement des Mathématiques, Reims, Fransa, 20 - 22 Haziran 2003, ss.1-8
Kitap & Kitap Bölümleri
Ortaokul Matematik 5.Sınıf Ders Kitabı
Meb Yayınları, Ankara, 2013
L'Approche Qualitative Des Quations Differentielles En Classe de TS: Est-elle viable? Quels sont les enjeux et les conséquences?
Editions Universitaires Europeennes, Sarrebruck, 2010
Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımı
Matematik Öğretimi, Hülya Gür, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.286-306, 2006