Yayınlar & Eserler

Makaleler 32
Tümü (32)
SCI-E, SSCI, AHCI (7)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (9)
ESCI (2)
Scopus (12)
TRDizin (7)
Diğer Yayınlar (18)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 63

1. Bir matematik probleminin Adidaktik ortamdaki çözüm süreci

3 th International Conference on New Trends in Education and Their Implications (ICONTE 2012), Antalya, Türkiye, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

2. Öğretmen Adaylarının Küresel Düzlemde Üçgen Oluşturma Sürecinin Rbc Soyutlama Teorisi Işığında İncelenmesi

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

3. Social Norms in a 3D Virtual Learning Environment: MathLife

International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.112-113, (Özet Bildiri)

4. The Perceptions of Students in the Special Education and Rehabilitation Centre about Mathlife

6th World Conference on Learning, Teaching and Educational Leadship, Paris, Fransa, 29 - 31 Ekim 2015, cilt.1, sa.1, ss.137, (Özet Bildiri)

5. Üç Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamlarının Soyutlama Sürecindeki Rolü: Mathlife Örneği

5. International Conference On Research in Education, Tekirdağ, Türkiye, 8 - 10 Ekim 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

6. Effets du Modèle Plurilatéral de l’Enseignement des Mathématiques sur la Réussite des élèves

18ème Ecole d’Eté de Didactiques des Mathématiques, Brest, Fransa, 19 - 26 Ağustos 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

7. Mathlife Ortamında Matematik Becerisi Gerektiren Günlük Yaşam Senaryosunun Tasarımı ve Uygulaması

9. International Computer and Instructional Technology Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

8. Üç Boyutlu Sanal Öğrenme Ortamının Öğretmen ve Öğrenci Gözüyle Değerlendirilmesi: Mathlife Örneği

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

9. Matematik Becerisi Gerektiren Günlük Yaşam Rollerini ve Aktivitelerini Belirleme Süreci

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu-2, Adıyaman, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

10. Motivators, Barriers And Outcomes In 3d Virtual Learning Environment That Include Daily-Life Activities Requiring Math Skills: Mathlife Case

International Conference on Education in Mathematics, Science & Technology, Antalya, Türkiye, 23 - 26 Nisan 2015, ss.1, (Özet Bildiri)

11. The Designing Process Of The Spaces and Objects In 3D Virtual Learning Settings: “Mathlife” Case

World Conference on Science and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2014, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

12. The Designing Process Of Avatars and Clothes In 3D Virtual Learning Settings: “Mathlife” Case

World Conference on Science and Mathematics Education, Antalya, Türkiye, 13 - 15 Kasım 2014, ss.1, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Öğretmen-Öğretmen Adayı Katılımıyla Gerçekleştirilen Ders İmecesi Çalışmasından Yansımalar

XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

14. Akıllı Tahta Kullanılan Matematik Dersinden Yansımalar.

XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

15. Sınıf öğretmeni adaylarının matematik dersini planlama bilgilerinin gelişimi: Bir ders imecesi (lesson study) örneği

XI. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 11 - 14 Eylül 2014, ss.1, (Özet Bildiri)

16. Effect of mathematics content on mathematics pedagogical content knowledge

38th Conference of the International and North American Groups for the Psychlogy of Mathematics Education, Vancouver, Kanada, 15 - 20 Temmuz 2014, cilt.6, ss.14, (Özet Bildiri)

17. Students' Opinions On Artificial Intelligence Based Distance Education System (Artimat)

Global Conference on Linguistics and Foreign Language Teaching (LINELT), Antalya, Türkiye, 5 - 07 Aralık 2013, cilt.136, ss.549-553, (Tam Metin Bildiri) identifier

19. Negatif Sayılarla İlgili Epistemolojik Engeller

X. Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013, ss.1, (Özet Bildiri)

20. Matematik Öğretmenlerinin Matematik Eğitimi Alanında Yayınlanan Çalışmalara Yönelik Bakış Açıları

X. Fen bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Niğde, Türkiye, 27 - 30 Haziran 2013, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

21. Preservice early chilhood education teachers’ beliefs about teaching and learning mathematics

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 - 26 Eylül 2012, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

22. Analysis of pre-service early childhood teachers’ activities about mathematics education

New Trends on Global Education Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 24 Eylül 2012 - 26 Eylül 0201, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

23. Investigating Prospective Primary Teachers’ Knowledge in Teaching Through Lesson Study

International Congress on Mathematics Education, Seul, Güney Kore, 8 - 15 Temmuz 2012, ss.5362-5369, (Tam Metin Bildiri)

24. Examining creative drama based mathematics course with respect to theory of didactical situations in mathematics

4th World Conference on Educational Sciences (WCES), Barcelona, İspanya, 2 - 05 Şubat 2012, cilt.46, ss.4782-4785, (Tam Metin Bildiri) identifier

25. Prospective Primary School Teachers’ Knowledge of Thier Students: The case of Mathematics

The 35th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, cilt.II, ss.88-96, (Tam Metin Bildiri)

26. The effect of teaching the subject of Fibonacci numbers and golden ratio through the history of mathematics

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.961-965, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

27. Students' views about activities developed on the history of Pythagoras' theorem

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.882-886, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

28. PROSPECTIVE PRIMARY SCHOOL TEACHERS' KNOWLEDGE OF THEIR STUDENTS: THE CASE OF MATHEMATICS

35th Annual Conference of the International-Group-for-the-Psychology-of-Mathematics-Education (PME), Ankara, Türkiye, 10 - 15 Temmuz 2011, ss.89-96, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

29. The views of the teacher and students in regards to the use of the history of mathematics in the teaching of fractal subject

3rd World Conference on Educational Sciences (WCES), İstanbul, Türkiye, 3 - 07 Şubat 2011, cilt.15, ss.868-872, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

30. Diferensiyel Denklemlerin Cebirsel Çözümü ve Kavramsal Öğrenme

IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2010, ss.1, (Özet Bildiri)

31. Lisansüstü Öğrencilerinin Matematiksel Kavramların Tarihsel Gelişimi Dersine Yönelik Düşünceleri

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

32. Üniversite 1. Sınıf Öğrencilerinin Trigonometrik Fonksiyonların Grafiklerini Çizim Sürecinin İncelenmesi

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

33. 6. Sınıf Matematik Ders Kitapları Programının Sözlü Öngördüğü Becerileri Nasıl Değerlendirmektedir?

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

34. Ölçü Birimlerinin Öğretiminde Matematik Tarihinin Kullanılmasına Yönelik Öğrenci Görüşleri

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

35. Matematik Öğretmeni Adaylarının Öğretim Uygulamalarından Yansımalar ve Ders planının Öğretim Uygulamalarına Etkisi

MatDer 9. Matematik Sempozyumu Sergi ve Şenlikleri: “Matematik ve Bilişim Çağı”, Trabzon, Türkiye, 20 - 22 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

36. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrencinin Ön Bilgisini Tanıma Durumlarının İncelenmesi

IX. Ulusal Fen Bilimleri Ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, Türkiye, 20 - 23 Ekim 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

37. ICT in Primary School Textbooks: The Case of Turkey

2nd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 5 - 07 Temmuz 2010, ss.1413-1419, (Tam Metin Bildiri)

38. Matematiksel Öğrenme Ortamları Kuramında yer alan Adidaktik öğrenme ortamıyla ilgili öğrenci görüşleri

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 29 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

39. İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Sonsuzluk, Tanımsızlık ve Belirsizlik Kavramları ile İlgili Görüşleri

II. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Antalya, Türkiye, 28 Nisan - 02 Mayıs 2010, ss.1-10, (Özet Bildiri)

40. Assessment in mathematics course and evaluating primary school coursebooks in terms of assessment

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4157-4163, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

41. ICT IN PRIMARY SCHOOL TEXTBOOKS: THE CASE OF TURKEY

2nd International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN), Barcelona, İspanya, 5 - 07 Temmuz 2010, ss.1413-1419, (Tam Metin Bildiri) identifier

42. Comparing computer supported or concrete material assisted instructions in terms of effectiveness and classroom management

2nd World Conference on Educational Sciences (WCES-2010), İstanbul, Türkiye, 4 - 08 Şubat 2010, cilt.2, ss.4314-4318, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

43. Formation Postuniversitaire des Enseignants de Mathematiques et ses Effets sur leurs Pratiques en Classe

XVème école d’été en didactique des mathématiques, Clermont Ferrand, Fransa, 16 - 23 Ağustos 2009, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

44. Investigating Candidate Mathematics Teachers’ Opinions About Applications Of Information & Communication Technologies

College Teaching & Learning Conference, Prague, Çek Cumhuriyeti, 8 - 11 Haziran 2009, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

45. Semiotic representations skills of prospective elementary teachers related to mathematical concepts

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.741-745, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

46. Perspectives of elementary school teachers and their students about relating and contextualizing in mathematics

World Conference on Educational Sciences, Nicosia, CYPRUS, 4 - 07 Şubat 2009, cilt.1, ss.1692-1696, (Tam Metin Bildiri) identifier identifier

47. Long Term Effects of History of Mathematics on Mathematics Education and the Teacher’s Role

11. International Conference On Further Education In Balkan Countries, Konya, Türkiye, 23 - 26 Ekim 2008, ss.1-12, (Tam Metin Bildiri)

48. Matematik Öğretiminde Analoji Geliştirme Üzerine Bir Deneme: İki Doğrunun Bir Kesenle Yaptığı Açılar ve İsimlendirilmesi

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

49. Bağlamsal Öğrenme ve Öğretme Yaklaşımına Uygun Hazırlanan Bir Ders Süreci Üzerine Yansımalar: Oran-Orantı Örneği

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

50. Farklı Gösterim Kullanımının Çarpanlara Ayırma ve Denklem Sistemlerinin Öğrenimine Etkisi

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

51. İlköğretim 6. Sınıf Öğrencilerinin Matematik Derslerinde İlişkilendirmenin Kullanılması Hakkındaki Görüşleri

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

52. Dinamik Geometri Yazılımlarının Web Sitelerine Entegre Edilmesi: Cabrijava Örneği

8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Bolu, Türkiye, 24 - 29 Ağustos 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

53. Le changement de Cadre est-il Important pour la Conceptualisation des Concepts Matématics

XXIII CESE Conference, Atina, Yunanistan, 7 - 10 Temmuz 2008, ss.1, (Özet Bildiri)

54. Matematik Eğitimi İçerikli Web Sitesi Tasarımına ait Akademisyen, Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

55. Kuram ve Uygulama Arasında Bir Köprü: Öğretmenlerin Pratik Kuramları

8th International Educational Technology Conference, Eskişehir, Türkiye, 6 - 09 Mayıs 2008, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

56. 7. Sınıf Öğrencilerinin Grup Çalışmalarının İncelenmesi Ve Konu Hakkındaki Düşünceleri

16. . Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.582-587, (Tam Metin Bildiri)

57. Grup Portfolyosunun Öğrencilerin Gelişimleri Ve Matematik Hakkındaki Düşünceleri Üzerine Etkisi

16. . Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, Türkiye, 5 - 07 Eylül 2007, ss.295-299, (Tam Metin Bildiri)

58. İlköğretim I. Kademe Matematik Öğretiminde Yazılım Kullanımına İlişkin Öneriler ve Örnek Uygulamaları

I. Uluslar arası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Çanakkale, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2007, ss.733-749, (Tam Metin Bildiri)

59. Les équations différentielles en classe de Terminale S et l’enseignement de l’approche qualitative

XIIIème école d’été en didactique des mathématiques, Lot Et Garonne, Fransa, 23 Ağustos 2005, ss.1-6, (Tam Metin Bildiri)

60. Reflections on the Teaching of Differential Equations: What Effects of a Teaching to Algebraic Dominance?

10th International Congress on Mathematical Education (ICME 10), Copenhague, Danimarka, 4 - 11 Haziran 2004, ss.1-10, (Tam Metin Bildiri)

61. Taller: un ambiante de geometria dinamica para la enseñanza de las ecuaciones diferenciales y la modelizacion

Decimoséptima Reunión Latinoamericana de Matemática Educativa - RELME 17, Santiago, Şili, 1 - 04 Temmuz 2003, ss.1, (Özet Bildiri)

62. Cabri : un environnement de géométrie dynamique pour l'enseignement des équations différentielles

Colloque international sur l’Intégration des Technologies dans l'Enseignement des Mathématiques, Reims, Fransa, 20 - 22 Haziran 2003, ss.1, (Özet Bildiri)

63. Un outil favorisant l’interaction entre cadres: CABRI. Une étude de cas dans l’apprentissage des équations différentielles

Colloque international sur l’Intégration des Technologies dans l'Enseignement des Mathématiques, Reims, Fransa, 20 - 22 Haziran 2003, ss.1-8, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 5

2. Zor sanılan İki Kavram: Limit ve Süreklilik

Tanımları ve Tarihsel Gelişimleri ile Matematiksel Kavramlar, Zembat İ.Ö., Özmantar M.F., Bingölbali E., Şandır H., Delice A., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.463-487, 2013

4. Sayılarda basamak değeri kavramı ve öğrencilerin yaşadığı zorluklar

Matematiksel Zorluklar ve Çözüm Önerileri, Bingölbali E., Özmantar M. F. , Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.123-142, 2009

5. Matematik Öğretiminde Teknoloji Kullanımı

Matematik Öğretimi, Hülya Gür, Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.286-306, 2006
Metrikler

Yayın

100

Yayın (WoS)

20

Yayın (Scopus)

19

Atıf (WoS)

19

H-İndeks (WoS)

2

Atıf (Scopus)

16

H-İndeks (Scopus)

2

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları