Eğitim Bilgileri
1998 - 2002
1998 - 2002Doktora
University of Nottingham, School Of Educatıon, Teacher Educatıon, Birleşik Krallık
1996 - 1997
1996 - 1997Yüksek Lisans
University of Newcastle Upon Tyne, Department Of Educatıon, Prımary Teacher Educatıon, Birleşik Krallık
1990 - 1994
1990 - 1994Lisans
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Sınıf Öğretmenliği, Türkiye
Yaptığı Tezler
2002
2002Doktora
Factors Influencing Teachers’ Change in Classroom Practice due to Introduction of Information and Communications Technology (ICT) in Turkey
University of Nottingham, School Of Educatıon, Teacher Educatıon
1997
1997Yüksek Lisans
Exploring Teachers’ Confidence in Using Information Technology: Reflections to Turkey
University of Newcastle Upon Tyne, Department Of Educatıon, Prımary Teacher Educatıon
Yabancı Diller
C1 İleri
C1 İleriİngilizce
Araştırma Alanları
Sosyal ve Beşeri Bilimler
Eğitim
Eğitim Bilimleri
Eğitim Teknolojisi
İlköğretim
Sınıf Öğretmenliği
Akademik Ünvanlar / Görevler
2014 - Devam Ediyor
2014 - Devam EdiyorDoç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim
2004 - 2014
2004 - 2014Yrd. Doç. Dr.
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
1995 - 2004
1995 - 2004Araştırma Görevlisi
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim Bölümü
Yönetimsel Görevler
2008 - 2009
2008 - 2009Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, İlköğretim
Akademi Dışı Deneyim
1994 - 1995
1994 - 1995Diğer Kamu Kurumu, Milli Eğitim Bakanlığı
Yönetilen Tezler
2016
2016Yüksek Lisans
İlkokuma Yazma Öğrenimine Doğrudan Bitişik Eğik Yazı ile Başlayan 9. Sınıf Öğrencilerinin Bitişik Eğik Yazıyı Kullanma Durumlarının İncelenmesi
ALTUN T.
S.AYDIN(Öğrenci)
2015
2015Yüksek Lisans
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Terim Farkındalıkları, Teknoloji ile Öğrenmeye Yönelik Özgüven Algıları ve Bilgisayar İle İnterney Tutumları Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi
ALTUN T.
P.Başak(Öğrenci)
2014
2014Yüksek Lisans
Hayat Bilgisi Dersindeki Kazanımların öğrencilerin Yaratıcı Düşünme Becerilerine Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşlerinin ve Uygulamalarının İncelenmesi
ALTUN T.
D.KUTANOĞLU(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Sürecini Değerlendirmelerine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
ALTUN T.
S.ATMİŞ(Öğrenci)
2013
2013Yüksek Lisans
Parçalanmış Aileye Sahip Çocukların Eğitiminde Sınıf Öğretmenlerinin Karşılaştığı Problemlerin Belirlenmesi
ALTUN T.
Z.Duygu(Öğrenci)
2011
2011Yüksek Lisans
Birleştirilmiş Sınıflarda Yapılandırmacı Yaklaşımın Uygulanabilirliğinin Öğretmen Görüşleri Açısından Değerlendirilmesi: Trabzon İli Örneği
ALTUN T.
Z.ADANUR(Öğrenci)
Makaleler
2019
20191. Sınıf Öğretmenleri ve Okul Yöneticilerinin İlkokul Programlarının Güncellenmesine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
ALTUN T., BAŞTÜRK A., GÜLAY A.
EGE EĞİTİM DERGİSİ , cilt.20, sa.1, ss.209-222, 2019 (TRDizin)
2019
20192. Otizmle Yolculuk: Otizmli Çocuklara Sahip Ailelerin Çocuklarının Eğitimine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
ALTUN T., Kasım Ş.
SOSYAL POLİTİKA ÇALIŞMALARI DERGİSİ , cilt.19, sa.42, ss.11-40, 2019 (TRDizin)
2018
20183. Classroom Teacher Candidates’ Comprehension Levels of Key Concepts of the Life Science Curriculum
AKYILDIZ S., ALTUN T., Kasım Ş.
Journal of Education and Training Studies , cilt.6, sa.9, ss.121-131, 2018 (Hakemli Dergi)
2018
20184. İLK DEFA ETKİLEŞİMLİ TAHTA KULLANAN ÖĞRETMENLERİN ALGILARININ İNCELENMESİ
ALTUN T., Gülay A., Siyambaş Mazlum P. B.
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.18, sa.2, ss.634-654, 2018 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2018
20185. BİTİŞİK EĞİK YAZI UYGULAMASI ZORUNLULUĞUNUN KALDIRILMASINA İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİ
ALTUN T., Batmaz O.
TURKISH STUDIES , cilt.13, sa.11, ss.169-188, 2018 (SSCI, Scopus)
2018
20186. Determining the Views of Pre-service Teachers on the Characteristics of Democratic School
Baştürk A., ALTUN T.
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE
, cilt.20, sa.4, ss.1327-1351, 2018 (SSCI, Scopus)
2018
20187. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgilerinin (TPAB) Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
AKYILDIZ S., ALTUN T.
TRAKYA ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ , cilt.8, sa.2, ss.318-333, 2018 (Hakemli Dergi)
2017
20178. Göreve Yeni Başlayan Öğretmenlerin Yeterlik Algılarının ve Karşılaştıkları Sorunların Belirlenmesi
GÜLAY A., ALTUN T.
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.31, ss.738-749, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
20179. Göreve Yeni Başlayan Öğretmenlerin Yeterlik Algılarının ve Karşılaştıkları Sorunların Belirlenmesi
GÜLAY A., ALTUN T.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.31, ss.738-749, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201710. Öğretmen Adaylarının Derslerinde Yaptıkları Grup Çalışmaları Ve Sunumlar Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
ALTUN T., ÖZDEMİR C., İSMAİL A.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.58, ss.31-46, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201711. Öğretmen Adaylarının Derslerinde Yaptıkları Grup Çalışmaları Ve Sunumlar Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
ALTUN T., ÖZDEMİR C., İSMAİL A.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.58, ss.31-46, 2017 (Hakemli Dergi)
2017
201712. Investigating student teachers’ technological pedagogical content knowledge (TPACK) levels based on some variables
ALTUN T., AKYILDIZ S.
European Journal of Education Studies , cilt.3, sa.5, ss.467-485, 2017 (Hakemli Dergi)
2016
201613. Oyunlaştırma Yöntemi ile İşlenen Bilgisayar Derslerinin Etkililiğine Yönelik Öğrenci Görüşlerinin İncelenmesi
SARI A., ALTUN T.
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , cilt.7, sa.3, ss.553-577, 2016 (TRDizin)
2016
201614. Öğretim Elemanlarının Okul Geliştirme ve Etkili Okul Paradigmalarının Temel Bileşenleri Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
ALTUN T., Bebek G.
KTÜ Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Alan Eğitimi Araştırmaları Dergisi (ALEG) , cilt.2, sa.2, ss.96-107, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201615. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Teknoloji İle Öğrenmeye Yönelik Özgüven Algılarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Mazlum P. B., ALTUN T.
Journal of Instructional Technologies and Teacher Education , cilt.5, sa.2, ss.92-107, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201616. Ortaokul öğretmenlerinin öğrencilerin sahip olduğu değerlere ve bu değerlerin gelişimine yönelik görüşleri
Bektaş Esen E., ALTUN T.
The Journal of Academic Social Science , cilt.23, ss.435-458, 2016 (Hakemli Dergi)
2016
201617. Sınıf öğretmenlerinin özel öğrenme güçlüğü olan öğrencilerin eğitimine yönelik görüşleri
ALTUN T., Uzuner F. G.
The Journal of Academic Social Science Studies , cilt.44, ss.33-49, 2016 (Hakemli Dergi)
2015
201518. Matematik Öğretmenlerinin Zümre Öğretmenler Kurulunun Etkililiği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
Güler M., ALTUN T., Türkdoğan A.
e-İlköğretim Online (elektronik) , cilt.14, sa.2, ss.395-406, 2015 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2015
201519. Web Kullanıcıları Öz-Yeterlik Ölçeği’nin (WKÖÖ) Türkçe’ye Uyarlanması: Geçerlik Ve Güvenirlik Çalışması
ALTUN T., Palancı M.
Eğitimde Kuram ve Uygulama , cilt.11, sa.2, ss.473-491, 2015 (Hakemli Dergi)
2015
201520. Matematik Öğretmenlerinin Zümre Öğretmenler Kurulunun Etkililiği Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
GÜLER M., ALTUN T., TÜRKDOĞAN A.
İlköğretim Online , cilt.14, ss.395-406, 2015 (Scopus)
2015
201521. Adaptation of web users self-efficacy scale (WUSE) to Turkish: Validity and reliability study
PALANCI M., ALTUN T.
Journal of Theory and Practice in Education , cilt.11, sa.2, ss.473-491, 2015 (Hakemli Dergi)
2014
201422. Televizyon reklamlarının ilkokul öğrencilerinin beslenme alışkanlıklarına etkisi üzerine bir inceleme
Kurt E., ALTUN T.
Akademik Sosyal Araştırmalar Dergisi , sa.7, ss.393-408, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201423. Designing Learning Materials within the Framework of the ALIS-T Project: Story Telling Activities for Hearing Impaired Individuals
KARAL Y., KARAL H., COŞAR A. M., ALTUN T., ŞILBIR L., BAHÇEKAPILI E., et al.
TURKİSH ONLİNE JOURNAL OF QUALİTATİVE INQUİRY , cilt.5, sa.4, ss.114-128, 2014 (TRDizin)
2014
201424. Parçalanmış Aileye Sahip Çocukların Hayat Bilgisi Dersi Benim Eşsiz Yuvam Temasının İşlenişine Katılım Düzeylerinin İncelenmesi
Şahin Z. D., ALTUN T.
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.13, sa.4, ss.1249-1277, 2014 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2014
201425. Designing learning materials within the framework of the ALIS-T project: Story telling activities for hearing impaired individuals.
Karal Y., Karal H., Coşar A. M., Altun T., Şilbir L., Bahçekapili E., et al.
The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) , cilt.5, sa.4, ss.114-128, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201426. Designing Learning Materials within the Framework of the ALIS-T Project: Story Telling Activities for Hearing Impaired Individuals
Karal Y., Karal H., Coşar M., ALTUN T., Şılbır L., Bahçekapılı E., et al.
The Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry (TOJQI) , cilt.5, sa.4, ss.114-129, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201427. Dershanelerin Eğitim Sistemimizdeki Yeri ve Önemi
Baran İ. N., ALTUN T.
Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi , cilt.3, sa.2, ss.333-345, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201428. Bilgi ve İletişim Teknolojileri Eğitimde Değişimi ve Gelişimi Sağlar mı?
ALTUN T.
Kamu'da Sosyal Politika , sa.25, ss.80-86, 2014 (Hakemli Dergi)
2014
201429. Designing Learning Materials Within the Framework of the ALIS T Project Story Telling activities for Hearing İmpaired İndividuals
KARAL Y., KARAL H., COŞAR A. M., ALTUN T., ŞILBIR L., BAHÇEKAPILI E.
The Turkish Online Journal of Qualitative Ingury(TOJQI) , cilt.5, ss.114-128, 2014 (Hakemli Dergi)
2013
201330. Rehber öğretmenlerin rehber öğretmen (psikolojik danışman) kavramına ilişkin algılarının metafor analizi yoluyla incelenmesi
ALTUN T., Camadan F.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.21, sa.3, ss.883-918, 2013 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2013
201331. Exploring the effects of classroom culture on primary pre-service teachers’ professional development
ALTUN T.
AUSTRALIAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION , cilt.38, sa.9, ss.36-54, 2013 (AHCI, Scopus)
2013
201332. Examination of classroom teachers’ technological, pedagogical and content knowledge (TPACK) on the basis of their demographic profiles
ALTUN T.
CROATIAN JOURNAL OF EDUCATION-HRVATSKI CASOPIS ZA ODGOJ I OBRAZOVANJE , sa.15, ss.365-397, 2013 (SSCI, Scopus)
2012
201233. Birleştirilmiş sınıflarda yapılandırmacı yaklaşımın uygulanabilirliğinin öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi: Trabzon ili örneği,
Adanur Kudal Z., ALTUN T.
The Journal of Academic Social Science Studies (JASSS) , cilt.5, sa.8, ss.89-109, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201234. İlköğretim II. Kademe Branş Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim FırsatlarıHakkındaki Görüşleri
ALTUN T., Cengiz E.
International Online Journal of Educational Sciences (IOJES) , sa.4, ss.672-690, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201235. Bilim ve Sanat Merkezinde (BİLSEM) görev yapan öğretmen ve yöneticilerin mesleki gelişim ve okul gelişimine yönelik görüşlerinin değerlendirilmesi
ALTUN T., Vural S.
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (ESOSDER) , cilt.11, sa.42, ss.152-177, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201236. Kırsal kesimde görev yapan sınıf öğretmenlerinin öğrencilerin performans ve proje ödevleri hakkındaki düşüncelerinin incelenmesi
Ekiz D., ALTUN T., Atmiş S.
Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.24, ss.115-147, 2012 (Hakemli Dergi)
2012
201237. Bilişim Teknolojileri Formatör Öğretmenleri Rol Algı Ölçeğinin (BİTEFÖRAÖ) Geliştirilmesi
ALTUN T.
e-İlköğretim Online (elektronik) , sa.11, ss.869-881, 2012 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2011
201138. Toplam Kalite Yönetimi formatör öğretmenlerinin ve idarecilerinin hazırlanan stratejik planların eğitimde değişim ve yenilik hareketlerine katkısı hakkındaki görüşleri
ALTUN T., Çolak C.
Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.4, sa.1, ss.65-78, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201139. INSET (In-Service Education and Training) and Professional Development of Teachers: A Comparison of the UK and Turkish Cases
ALTUN T.
US-China Education Review A , sa.1, ss.846-858, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201140. İlköğretim öğrencilerinin bilgisayara yönelik tutumlarının incelenmesi: Trabzon İli Örneği
ALTUN T., Yiğit N., Adanur Z.
TÜRK BİLGİSAYAR VE MATEMATİK EĞİTİMİ DERGİSİ , sa.2, ss.69-86, 2011 (TRDizin)
2011
201141. Examining characteristics of a primary school in terms of school effectiveness and improvement paradigms
ALTUN T., Yıldız A.
International Journal of Human Sciences , sa.8, ss.455-474, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201142. Sınıf öğretmenlerinin sınıflarında karşılaştıkları okuma güçlüklerine ilişkin nitel bir araştırma
ALTUN T., Ekiz D., Odabaşı M.
Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.17, ss.80-101, 2011 (Hakemli Dergi)
2011
201143. Bir hizmetiçi eğitim kursunun etkililiği: Öğretim yöntem ve teknikleri
YİĞİT N., ALTUN T.
MİLLİ EĞİTİM , sa.189, ss.118-130, 2011 (Scopus, TRDizin)
2010
201044. Bilişim Teknolojilerinin ders aktivitelerinde kullanımına yönelik öğretmen görüş ve yeterliklerinin incelenmesi üzerine nitel bir araştırma
ALTUN T., Sancak H.
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.19, ss.170-195, 2010 (Hakemli Dergi)
2009
200945. Okulöncesinde özel gereksinim duyan çocukların eğitimindeki uygulamalar ve karşılaşılan sorunların öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi
ALTUN T., Gülben A.
Selçuk Üniversitesi, Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi , sa.28, ss.253-272, 2009 (Hakemli Dergi)
2009
200946. Değişen İlköğretim Programının Sınıf Öğretmenleri Üzerindeki Psikolojik Etkilerinin İncelenmesi Üzerine Nitel Bir Araştırma
ALTUN T., ŞAHİN M.
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ KASTAMONU EĞİTİM DERGİSİ , cilt.1, sa.17, ss.15-32, 2009 (TRDizin)
2009
200947. Değişen ilköğretim programının sınıf öğretmenleri üzerindeki psikolojik etkilerinin incelenmesi üzerine nitel bir araştırma
ALTUN T., Şahin M.
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi , cilt.17, sa.1, ss.15-32, 2009 (SCI-Expanded, Scopus, TRDizin)
2007
200748. Information and Communications Technology (ICT) in Initial Teacher Education: What can Turkey learn from range of international perspectives?
ALTUN T.
e-TÜFED / Türk Fen Eğitimi Dergisi (elektronik) , cilt.4, sa.2, ss.44-60, 2007 (SSCI, Scopus, TRDizin)
2006
200649. Evaluating the impact of Information and Communications Technology (ICT) on the culture of school: strategies and implications for teacher education
ALTUN T.
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi , cilt.7, sa.2, ss.177-198, 2006 (SCI-Expanded, SSCI, Scopus, TRDizin)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
2019
20191. Ortaöğretim öğrencilerinin rehber öğretmen (Psikolojik Danışman) kavramıyla ilgili düşüncelerinin analizi
YÜKSEL G. N., ALTUN T., YAZICI H.
The Twelfth International Congress of Educational Research, Rize, Türkiye, 25 - 28 Nisan 2019, ss.119, (Tam Metin Bildiri)
2018
20182. Matematik Dersi Öğretim Programında Yer Alan Estetik Değerinin Kazandırılmasına İlişkin Sınıf Öğretmenlerinin Görüşlerinin İncelenmesi
Sarıalioğlu E., ALTUN T., Baştürk A.
Vth International Eurasian Educational Research Congress, Antalya, Türkiye, 2 - 05 Mayıs 2018, ss.15, (Özet Bildiri)
2018
20183. Uygulama İlkokulunda Öğretmen Adayı Olmak: Bir Olgubilim Çalışması
ALTUN T., GÜLAY A., Baştürk A.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1256-1257, (Özet Bildiri)
2018
20184. Taşımalı Eğitimle Öğrenim Gören Öğrencilerin Başarılarına İlişkin Eğitimcilerin Görüşleri
Yurtbakan E., ALTUN T.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1417-1418, (Özet Bildiri)
2018
20185. Farklılaştırılmış Öğretime Yönelik Çalışmalara İlişkin Tematik İçerik Analizi
GÜLAY A., ALTUN T.
17. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Ankara, Türkiye, 11 - 14 Nisan 2018, ss.1246-1247, (Özet Bildiri)
2017
20176. Determining the view of teachers’ and school administrators’ about updating of the primary school teaching programs
ALTUN T., Baştürk A., GÜLAY A.
5. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Kongresi, Muğla, Türkiye, 26 - 28 Ekim 2017, ss.304, (Özet Bildiri)
2017
20177. Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Aday Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
AKYILDIZ S., ALTUN T., Kasım Ş.
II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.0-1, (Özet Bildiri)
2017
20178. Sinif Öğretmeni Adaylarinin Hayat Bilgisi Öğretim Programinda Geçen Temel Kavramlari Anlama Düzeyi
AKYILDIZ S., ALTUN T., Kasım Ş.
II. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi, Antalya, Türkiye, 18 - 21 Ekim 2017, ss.359, (Özet Bildiri)
2017
20179. Hearing The Vocies of Pre-service Teachers on Democratic Education in Turkey: A Phenomenological Study
Baştürk A., ALTUN T., DİNÇ ALTUN Z.
VII. İnternational Conference on Critical Education, Atina, Yunanistan, 27 Haziran - 03 Temmuz 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201710. İlkokul Öğretmenlerinin Okul Kültürüne Yönelik Algılarının İncelenmesi
Kalyon A., ALTUN T.
IX. ULUSLARARASI EĞİTİM ARAŞTIRMALARI KONGRESİ, Ordu, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2017
201711. Investigating The Perceptions Of Pre-service Primary Teachers About The Characteristics Of Democratic Schools
Baştürk A., ALTUN T.
26. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 20 - 23 Nisan 2017, ss.1, (Özet Bildiri)
2016
201612. Yeni uygulanmaya başlanan ilk okuma yazma sürecine ilişkin sınıf öğretmenlerinin görüşlerinin incelenmesi
ALTUN T., GÜLAY A.
2016 Hoca Ahmet Yesevi Yılı Anısına Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.10, (Özet Bildiri)
2016
201613. Aday Öğretmen Yetiştirme Sürecinin Aday Öğretmenler Ve Danışman Öğretmenler Tarafından Değerlendirilmesi
ALTUN T., Aydın H.
Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.1-11, (Tam Metin Bildiri)
2016
201614. Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Matematik Uygulamaları Dersinin İşleyişine Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
KALAY H., ALTUN T.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.115-116, (Özet Bildiri)
2016
201615. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Türkçe Öğretiminde Karşılaştıkları sorunların incelenmesi
ALTUN T., GÜLTEKİN S. B.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi (ULEAD), Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.78, (Özet Bildiri)
2016
201616. Derslik Sisteminin Ortaokul Düzeyinde Kullanılmasının Okul Gelişimi Üzerine Etkisine Yönelik Öğretmen Görüşleri
ALTUN T., KIRYAK Z.
VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Rize, Türkiye, 13 - 15 Ekim 2016, ss.160, (Özet Bildiri)
2016
201617. Investigating Foreign Students’ Experiences of Learning Turkish: A Case Study Of KTU-TÖMER
ALTUN T., Kalaycı D.
Third International Conference "Education Across Borders", Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.56, (Özet Bildiri)
2016
201618. Journey with Autism: Examining Experiences of Parents About Education of Their Children with Autism
ALTUN T., Kasım Ş.
Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.120-121, (Tam Metin Bildiri)
2016
201619. Investigating teachers’ perceptions about ınteractive smartboards
ALTUN T., GÜLAY A., Mazlum P. B.
Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.70, (Özet Bildiri)
2016
201620. Investigating teachers’ perceptions about interactive smartboards
ALTUN T., GÜLAY A., Mazlum P. B.
Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.70, (Tam Metin Bildiri)
2016
201621. An Investigation On Teachers’ Metaphoric Perceptions About Vice-principals
ALTUN T., Uygur M., Sezgin N.
Third International Conference “Education across Borders” Education and Research across Time and Space, Bitola, Makedonya, 6 - 07 Ekim 2016, ss.25, (Tam Metin Bildiri)
2016
201622. Etkili Matematik Öğretiminin Gerçekleştirilmesi İçin Öğretmenlerin Okulun Temel Bileşenlerinden Beklentileri
SÖNMEZ N., ALTUN T.
International Eurasian Educational Research Congress, Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.1238-1239, (Özet Bildiri)
2016
201623. İşitme Engelli Öğrenciler İçin Grafik Sembollerle Desteklenmiş Animasyon Geliştirme Süreci
ŞILBIR L., Coşar M., KARAL Y., ALTUN T., ATASOY M., AYAZ G. Ö.
IIIrd International EurasianEducationalResearchCongress (EJER), Muğla, Türkiye, 31 Mayıs - 03 Haziran 2016, ss.70-71, (Özet Bildiri)
2016
201624. Sevgi Evlerinde Kalan Öğrencilerin Eğitimine İlişkin Öğretmen Görüşlerinin İncelenmesi
ŞAHİN A., ALTUN T., ÇAĞLIYAN T.
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.36-37, (Özet Bildiri)
2016
201625. Sınıf Öğretmenlerinin 2015 Hayat Bilgisi Öğretim Programına Yönelik Görüşleri
Mazlum P. B., ALTUN T.
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.80-81, (Özet Bildiri)
2016
201626. Öğretmen Adaylarının Derslerinde Yaptıkları Grup Çalışmaları ve Sunumlar Hakkındaki Görüşlerinin İncelenmesi
ALTUN T., ÖZDEMİR C., İSMAİL A.
15. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.200, (Özet Bildiri)
2016
201627. Göreve yeni başlayan öğretmenlerin yeterlik algılarının ve karşılaştıkları sorunların incelenmesi
GÜLAY A., ALTUN T.
15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Muğla, Türkiye, 11 - 14 Mayıs 2016, ss.108, (Özet Bildiri)
2015
201528. Türkçe Öğretmenlerinin Teknoloji- İnternet Kullanma Düzeyleri ve FATİH Projesi ile İlgili Görüşlerinin Değerlendirilmesi
Kurt E., ALTUN T.
VIII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi – Öğretimi Kurultayı (UTEOK), İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.50, (Özet Bildiri)
2015
201529. Öğretmen Adaylarının Türk Dilinin Temel Kaynakları İle İlgili Bilgi ve Farkındalık Düzeyleri
TURAN E. D., ALTUN T.
8. Uluslararası Türkçenin Eğitimi Öğretimi Kurultayı, İstanbul, Türkiye, 1 - 03 Ekim 2015, ss.1-15, (Tam Metin Bildiri)
2015
201530. Sınıf Öğretmeni adaylarının Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgilerinin bazı değişkenlere göre incelenmesi
AKYILDIZ S., ALTUN T.
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.51-52, (Özet Bildiri)
2015
201531. Derslere oyunlaştırma (Gamification) unsurlarının dahil edilmesinin öğrencilerin, ilgi, motivasyon ve derse katılımları üzerindeki etkisinin incelenmesi
SARI A., ALTUN T.
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.65, (Özet Bildiri)
2015
201532. Sınıf öğretmeni adaylarının teknoloji ile öğrenmeye yönelik özgüven algılarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
Mazlum P. B., ALTUN T.
3. Uluslararası Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 9 - 11 Eylül 2015, ss.70, (Özet Bildiri)
2015
201533. Sınıf öğretmeni adaylarının teknolojik terim farkındalıkları ve sosyal medya kullanımlarının bazı değişkenler açısından incelenmesi
Mazlum P. B., ALTUN T.
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.25, (Özet Bildiri)
2015
201534. Bu kapı nereye açılıyor?
UÇAN E., ALTUN T.
14. Uluslararası Katılımlı Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Bartın, Türkiye, 21 - 23 Mayıs 2015, ss.45-46, (Özet Bildiri)
2015
201535. İşitme Engelli Bireylerin Fonolojik Gelişimlerinin Sözcük Yazma Becerileri Üzerine Etkisi: Çözüm Önerisi Olarak Teknoloji
KARAL H., ŞILBIR L., KARAL Y., COŞAR A. M., ALTUN T., ATASOY M., et al.
International Computer & Instructional Technologies Symposium, Afyon, Türkiye, 20 - 22 Mayıs 2015, ss.109, (Özet Bildiri)
2014
201436. 4+4+4 Eğitim Sistemiyle İlgili Öğretmen Görüşlerinin Değerlendirilmesi
ÜNAL S., ÜNAL M. Z., ALTUN T.
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.30, (Özet Bildiri)
2014
201437. İlkokul 1. Sınıf Öğretmenlerinin Sınıflarında Bulunan 60-72 Ay Arasındaki Öğrencilerin Okul ve Derslere Karşı İlgi, Tutum ve Motivasyonları Hakkındaki Görüşleri
ALTUN T., ÖZDEMİR C.
9. BALKAN EĞİTİM SEMPOZYUMU, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.9-10, (Özet Bildiri)
2014
201438. Farklı branşlardaki öğretmen adaylarının epistemolojik inançları ve Teknolojik Pedagojik İçerik Bilgileri arasındaki ilişkinin çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ALTUN T., AKYILDIZ S.
9. Uluslararası Balkan Eğitim ve Bilim Kongresi, Edirne, Türkiye, 16 - 18 Ekim 2014, ss.50, (Özet Bildiri)
2014
201439. Sınıf öğretmeni adaylarının sosyal ağ kullanımı ile teknolojik terim farkındalıkları ve bilgisayar tutumları arasındaki ilişkinin incelenmesi
ALTUN T., Mazlum P. B.
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.60-61, (Özet Bildiri)
2014
201440. Çalışan babaların çocuklarının eğitimlerine katkılarının incelenmesi
ALTUN T., Sezgin N., Uygur M.
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.75-76, (Özet Bildiri)
2014
201441. Sınıf öğretmeni adaylarının kitap okuma alışkanlıklarının çeşitli değişkenler açısından incelenmesi
ŞENTÜRK S., ALTUN T.
13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.80, (Özet Bildiri)
2014
201442. Sınıf Öğretmeni Adaylarının İlkokuma ve Yazma Eğitimi İle İlgili Öz Yeterliliklerinin Belirlenmesi
ALTUN T., ÖZDEMİR C.
13. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Kütahya, Türkiye, 29 - 31 Mayıs 2014, ss.100-101, (Özet Bildiri)
2013
201343. Sınıf öğretmenliği adaylarının teknolojik terim farkındalıkları ile Bilgisayar ve İnternet Kullanımına Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
ALTUN T., Mazlum P. B.
1st International Instructional Technologies and Teacher Education Symposium, Trabzon, Türkiye, 26 - 28 Haziran 2013, ss.28-29, (Özet Bildiri)
2013
201344. Profesyonel öğretmenlik süreci ve hizmet içi eğitim faaliyetlerine yönelik öğretmen görüşlerinin incelenmesi
ŞENTÜRK S., ALTUN T.
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.28-29, (Özet Bildiri)
2013
201345. 4+4+4 zorunlu eğitim sistemindeki uygulamalar ve karşılaşılan sorunların öğretmen görüşleri açısından değerlendirilmesi
EKİZ D., ALTUN T., Mazlum P. B.
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.32, (Özet Bildiri)
2013
201346. Bir okulda çalışan öğretmenlerin örgütsel değerler ve iş tatminine ilişkin görüşleri
ALTUN T., EKİZ D., Mazlum P. B.
12. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Aydın, Türkiye, 23 - 25 Mayıs 2013, ss.54, (Özet Bildiri)
2012
201247. Alternatif İletişim Aracı Olarak Türkçe İçin Bir Grafik Sembol Sisteminin Tasarımı: Standart Grafik Sembollerin Belirlenmesi
Aydın Y., ŞILBIR L., KARAL H., ALTUN T., Palancı M., Küçüksüleyman N.
6th International Computer and Instructional Technologies Symposium (ITTES), Gaziantep, Türkiye, 4 - 06 Ekim 2012, ss.70-71, (Özet Bildiri)
2012
201248. İki okul bir bahçe: ortak bahçe kullanma kültürünün benimsenmesi üzerine nitel bir çalışma
ALTUN T., GEDİKLİ Ö.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.40, (Özet Bildiri)
2012
201249. İlköğretim öğrencilerinin okuma alışkanlığı hakkında öğretmen görüşleri ve sorunlarının incelenmesi üzerine nitel bir araştırma
ALTUN T., ŞENTÜRK S.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.120, (Özet Bildiri)
2012
201250. Birleştirilmiş sınıflarda yapılandırmacı yaklaşımın uygulanabilirliği hakkındaki öğretmen görüşleri
Adanur Z., ALTUN T.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.80-81, (Özet Bildiri)
2012
201251. Hayat bilgisi ders programında yer alan benim eşsiz yuvam temasında sınıf öğretmenlerinin ailesi parçalanmış öğrencilere yönelik öğretim uygulamaları
ALTUN T., Şahin Z. D.
11. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Rize, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2012, ss.150-151, (Özet Bildiri)
2010
201052. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Uygulama Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimi Becerilerini Model Alma Hakkındaki Görüşleri
NURAL E., Ayazoğlu F., ALTUN T.
V. Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 02 Mayıs 2010, ss.195-201, (Tam Metin Bildiri)
2009
200953. The Role of Head-Teachers in Technology Based Reforms in Primary Schools: Implications For Today’s Practice
ALTUN T.
3rd International Computer and Instructional Technologies Symposium (BOTS2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.33-40, (Tam Metin Bildiri)
2007
200754. A study on evaluation of effectiveness of an in-service training (inset) course about the use of instructional technologies and material development
ALTUN T., YİĞİT N., ÖZMEN H., ALEV N.
The Proceeding of 7th International Educational Technology Conference, Girne, Kıbrıs (Kktc), 3 - 05 Mayıs 2007, ss.491-497, (Tam Metin Bildiri)
2007
200755. The Effects of Computer Supported Materials on Student Achievements and Perceptions in Science Education
ALTUN T., Yiğit N., Alev N.
2nd International Conference on Interactive Mobile and Computer Aided Learning (IMCL), Amman, Ürdün, 18 - 20 Nisan 2007, ss.45-55, (Tam Metin Bildiri)
1999
199956. Öğretmen Yetiştirme Programlarında Bilgi Teknolojileri: Pedagojinin Teorik Perspektifleri
ALTUN T.
I. Uluslararası Katılımlı Eğitimde Bilgi Teknolojileri (EBİT) Sempozyumu Bildirisi, Bursa, Türkiye, 14 - 16 Ekim 1999, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar
2016
20161. Kaynaştırma Sınıfı: Etkili Farklılaştırılmış Öğretim için Stratejiler
ŞAHİN M., ALTUN T.
Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, 2016
2016
20162. Kaynaştırma Sınıfı: Etkili Farklılaştırılmış Öğretim İçin Stratejiler
ŞAHİN M., ALTUN T.
Nobel, Ankara, 2016
2016
20163. Akademik Başarısızlık Gösterme Olasılığı Olan Öğrencilere (Dezavantajlı Gruplara) Hayat Bilgisi Öğretimi,
ALTUN T., AKYILDIZ S.
Hayat Bilgisi Öğretimi, Güven S. ve Kaymakcı, S., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.373-399, 2016
2016
20164. Kaynaştırma Eğitimine Giriş
ALTUN T.
Kaynaştırma Sınıfı: Etkili Farklılaştırılmış Öğretim için Stratejiler, Şahin M., Altun T., Editör, Nobel Yayın Dağıtım, Ankara, ss.3-25, 2016
2014
20145. Öğretmen Veli ve Çevre İlişkileri
ALTUN T.
Sınıf Yönetimi, Argon, T., Nartgün Ş. S. , Editör, Maya Yayın Dağıtım, Ankara, ss.311-335, 2014
2013
20136. Öğretim Teknolojileri Ve Materyal Tasarımı
YİĞİT N., ÖZMEN H., ALEV N., AKYILDIZ S., ALTUN T.
Süzer Kitabevi, Trabzon, 2013
2013
20137. Eğitim Bilimine Giriş
YİĞİT N., Ayas A., EKİZ D., ÖZMEN H., AKYILDIZ S., ALTUN T., et al.
Pegem Akademi Yayıncılık, Ankara, 2013
2013
20138. Eğitimin Bilimsel Temelleri’
ALTUN T.
Eğitim Bilimine Giriş, Özmen H., Ekiz D., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.14-29, 2013
2013
20139. Eğitimde temel kavramlar, teknoloji, eğitim ve eğitim teknolojisi
YİĞİT N., ALTUN T., ÖZMEN H.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, DOÇ. DR. NEVZAT YİĞİT, Editör, Celepler Matbaacılık, Trabzon, ss.1-12, 2013
2010
201010. Role of Information and Communications Technology in Education: Change in Teacher Practices in Classroom
ALTUN T.
Lambert Academic Publishing, 978-3-8383-4205-4, 2010
2009
200911. Eğitimin Tarihsel Temelleri
ALTUN T.
Eğitim Bilimine Giriş, Kıroğlu K., Elma, C., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.20-44, 2009
2007
200712. Bilgisayar Destekli Öğretim Materyallerinin hazırlanması ve uygulanması
ALTUN T.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı, Yiğit, N., Editör, Trabzon Celepler Matbaacılık, Trabzon, ss.235-281, 2007
2006
200613. Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Bilgisayar Destekli Öğretim (BDÖ) ve Uygulamaları
ALTUN T.
Birleştirilmiş Sınıflı Okullarda Öğretim, Şahin Ç., Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.243-281, 2006
2005
200514. Bilgisayar Destekli Öğretme ve Öğrenmede Öğretim Yazılımlarını Kullanma’
ALTUN T.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme, Kutlu O., Aldağ H., Editör, Lisans Yayıncılık, İstanbul, ss.119-129, 2005
Diğer Yayınlar
2011
20111. 'Düşünmeyi öğrenme ve öğretmede eğitimin ve öğretmenin rolü’Eğitimci (Öğretmen Dergisi), Sayı:3
ALTUN T.
Diğer, ss.54-56, 2011
2006
20062. Kuramdan Uygulamaya Okul Deneyimi ve Öğretmenlik Uygulaması
Ayas A., AKDENİZ A. R., BAKİ A., Çepni S., ÖZMEN H., DEMİRCİOĞLU G., et al.
Diğer, ss.15-25, 2006
Desteklenen Projeler
2010 - 2013
2010 - 2013Alternatif İletişim Aracı Olarak Bir Görsel İletişim Platformunun Tasarlanması, Uygulanması ve Değerlendirilmesi
TÜBİTAK Projesi
COŞAR A. M., KARAL H., ALTUN T. (Yürütücü)
Bilimsel Kuruluşlardaki Üyelikler / Görevler
2010 - Devam Ediyor
2010 - Devam EdiyorTrabzon Toplumsal Araştırma ve Geliştirmeyi Destekleme Derneği (TARGED)
Üye
Bilimsel Yayınlarda Hakemlikler
Şubat 2016
Şubat 2016Education Research Journal
Hakemli Bilimsel Dergi
Ocak 2016
Ocak 2016Türk Fen Eğitimi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Nisan 2015
Nisan 2015Eğitim ve Bilim Dergisi
SSCI Kapsamındaki Dergi
Nisan 2015
Nisan 2015Croatian Journal of Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Mart 2015
Mart 2015Balıkesir Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mart 2015
Mart 2015Pegem Eğitim ve Öğretim Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2015
Şubat 201511. Teaching Education
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2015
Ocak 2015Ahi Evran Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Mayıs 2014
Mayıs 2014Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2014
Şubat 2014Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Şubat 2014
Şubat 2014Asia-Pasific Education Journal
Diğer İndekslerce Taranan Dergi
Ocak 2014
Ocak 2014Selçuk Üniversitesi Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemli Bilimsel Dergi
Kongre ve Sempozyum Katılımı Faaliyetleri
01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016
01 Kasım 2016 - 01 Kasım 2016UNİCEF Sınıfında Yabancı Uyruklu Öğrenci Bulunan Milli Eğitim Bakanlığı Öğretmenlerinin Eğitici Eğitimi
Katılımcı
Antalya-Türkiye
01 Ağustos 2016 - 01 Ağustos 2016
01 Ağustos 2016 - 01 Ağustos 2016UNICEF 2016 Yılı Geçici Eğitim Merkezlerinde Görev Yapan/Yapacak Olan Suriye’li Öğretmenler İçin Eğitici Eğitimi Çalışması
Katılımcı
Konya-Türkiye
01 Ekim 2014 - 01 Ekim 2014
01 Ekim 2014 - 01 Ekim 201419. Milli Eğitim Şurası Trabzon İl Komisyon Çalışmaları Üyeliği
Katılımcı
Trabzon-Türkiye
01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014
01 Haziran 2014 - 01 Haziran 2014İlköğretimde BİT Entegrasyonu konulu Comenius Bölgesel Ortaklık Projesi
Katılımcı
Trabzon-Türkiye
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014
01 Mayıs 2014 - 01 Mayıs 2014AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığının yürüttüğü Hayatboyu Öğrenme Programı / Ortak Konulu Program – Çalışma Ziyaretleri
Katılımcı
Warszawa-Polonya
01 Şubat 2014 - 01 Şubat 2014
01 Şubat 2014 - 01 Şubat 2014V. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Çalıştayı
Katılımcı
İzmir-Türkiye
01 Aralık 2012 - 01 Aralık 2012
01 Aralık 2012 - 01 Aralık 20124. TÜBİTAK SOBAG - SOSYAL VE BEŞERİ BİLİMLER ARAŞTIRMA DESTEK GRUBU
Katılımcı
Ankara-Türkiye
01 Nisan 2009 - 01 Nisan 2009
01 Nisan 2009 - 01 Nisan 2009AB Eğitim ve Gençlik Programları Merkezi Başkanlığının yürüttüğü Hayatboyu Öğrenme Programı / Ortak Konulu Program – Çalışma Ziyaretleri
Katılımcı
Ptuj-Slovenya
01 Temmuz 2006 - 01 Temmuz 2006
01 Temmuz 2006 - 01 Temmuz 200617. Milli Eğitim Şurası Trabzon Bölge Komisyon Çalışmalarında Komisyon Başkanlığı
Katılımcı
Trabzon-Türkiye
Jüri Üyelikleri
Aralık-2016
Aralık 2016Tez Savunma (Doktora)
- KTÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Anabilim Dalı
Haziran-2016
Haziran 2016Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- 4. KTÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ABD
Haziran-2016
Haziran 2016Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ABD
Haziran-2016
Haziran 2016Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ABD
Mart-2016
Mart 2016Tez Savunma (Doktora)
- KTÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri PDR Anabilim Dalı
Şubat-2016
Şubat 2016Tez Savunma (Doktora)
- Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Sınıf Öğretmenliği Eğitimi ABD
Aralık-2015
Aralık 2015Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- 7. GÜ (Giresun Üniversitesi), Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ABD
Aralık-2014
Aralık 2014Tez Savunma (Doktora)
- KTÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri PDR Anabilimdalı
Haziran-2014
Haziran 2014Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü,Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu (BESYO)
Haziran-2013
Haziran 2013Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Eğitim Bilimleri PDR Anabilimdalı
Haziran-2012
Haziran 2012Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- 11. KTÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu (BESYO)
Haziran-2012
Haziran 2012Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Beden Eğitimi ve Spor Yüksek Okulu (BESYO)
Ocak-2012
Ocak 2012Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Resim-İş Öğretmenliği Anabilim Dalı
Ocak-2012
Ocak 2012Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ABD
Temmuz-2011
Temmuz 2011Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Resim-İş Öğretmenliği Anabilim Dalı
Haziran-2011
Haziran 2011Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri ABD, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bilim dalı
Haziran-2011
Haziran 2011Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Resim-İş Öğretmenliği Anabilim Dalı
Haziran-2011
Haziran 2011Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bilim dalı
Ocak-2011
Ocak 2011Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ortaöğretim Sosyal Alanlar Eğitimi Anabilim Dalı
Mayıs-2010
Mayıs 2010Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri ABD, Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık Bilim dalı
Temmuz-2009
Temmuz 2009Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ortaöğretim Sosyal alanlar Eğitimi Anabilim Dalı
Haziran-2009
Haziran 2009Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ortaöğretim Sosyal alanlar Eğitimi Anabilim Dalı
Haziran-2009
Haziran 2009Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü, Müzik Eğitimi ABD
Mayıs-2009
Mayıs 2009Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ortaöğretim Sosyal alanlar Eğitimi Anabilim Dalı
Mart-2008
Mart 2008Tez Savunma (Doktora)
- Karadeniz Teknik Üniversitesesi
Haziran-2007
Haziran 2007Tez Savunma (Yüksek Lisans)
- KTÜ, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Güzel Sanatlar Eğitimi Bölümü Resim-İş Öğretmenliği Anabilim Dalı
Haziran-2007
Haziran 2007