Makaleler
68
Tümü (68)
SCI-E, SSCI, AHCI (32)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (37)
ESCI (5)
Scopus (37)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (19)
7. STACKOVERFLOW'DA "BIG DATA" İLE İLGİLİ GÖNDERİLERİN KONU MODELLEME VE BİRLİKTELİK ANALİZİ İLE ÖZELLİKLERİNİN ÇIKARILMASI
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi mühendislik ve mimarlık fakültesi dergisi (online)
, cilt.32, sa.1, ss.1257-1268, 2024 (Hakemli Dergi)
8. Çoklu bulut teknolojisi yönetimi için web tabanlı bir araç tasarımı ve geliştirilmesi
Dicle Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Mühendislik Dergisi
, cilt.15, sa.1, ss.77-86, 2024 (Hakemli Dergi)
21. A systematic review and mapping of the literature of virtual reality studies in earth science engineering education
Journal of Pedagogical Research
, cilt.5, sa.2, ss.237-256, 2021 (Hakemli Dergi)
24. Emerging Trends and Knowledge Domains in E-Learning Researches: Topic Modeling Analysis with the Article Published between 2008-2018
Journal of Computer and Education Research
, cilt.8, sa.16, ss.738-756, 2020 (Hakemli Dergi)
25. Reflections of design-based research approach on learning experience of visual programming course
Journal of Pedagogical Research
, cilt.4, ss.22-30, 2020 (Hakemli Dergi)
26. Implementation of Design-Based Research in Software Engineering Education: A Case of Final Project Course
Journal of Computer and Education Research
, cilt.7, sa.14, ss.213-227, 2019 (Hakemli Dergi)
29. Okuma Performansını Geliştirmede Bilgisayar Yazılımı Kullanımına Yönelik Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerinin Değerlendirilmesi
e-İlköğretim Online (elektronik)
, cilt.17, sa.1, ss.336-346, 2018 (SCI-Expanded)
30. Veri Tabanı Yönetim Sistemleri Dersinin Araştırma Temelli Yürütülmesine İlişkin Öğrenci Görüşleri
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, cilt.18, sa.3, ss.49-60, 2017 (SCI-Expanded)
31. Görsel programlama dersinde proje tabanlı öğrenme deneyimine ilişkin öğrenci görüşlerinin incelenmesi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
, cilt.8, sa.2, ss.244-260, 2017 (Hakemli Dergi)
33. Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Mühendislik Tutum Ölçeği’nin Geliştirilmesi
e-Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi (MAKÜ)
, cilt.2016, sa.38, ss.1-15, 2016 (SCI-Expanded)
36. Elektrik elektornik mühendisliği öğrencilerinin problem çözme becerileri ve eleştirel düşünme eğilimleri Karadeniz Teknik Üniversiteği örneği
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.4, ss.1124-1142, 2015 (Hakemli Dergi)
37. An Analysis on Distance Education Computer Programming Students’ Attitudes Regarding Programming and Their Self-Efficacy For Programming
The Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.16, sa.2, ss.111-121, 2015 (Hakemli Dergi)
39. Clustering Analysis of Attitudes of Prospective Computer Programmers towards Programming
International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
, cilt.10, sa.4, ss.40-50, 2015 (Scopus)
41. Bilgisayar programcılığı öğrencilerinin programlamaya karşı tutum ve programlama öz yeterliklerinin belirlenmesine yönelik bir çalışma
Eğitimde Kuram ve Uygulama
, cilt.11, sa.1, ss.51-67, 2015 (Hakemli Dergi)
44. Clustering analysis of students' attitudes regarding distance education: Case of Karadeniz Technical University
Mevlana International Journal of Education
, cilt.3, sa.1, ss.113-122, 2014 (Hakemli Dergi)
45. The classification of the probability unit ability levels of the eleventh grade Turkish students by cluster analysis
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.15, sa.2, ss.145-160, 2014 (Hakemli Dergi)
49. Bilgisayarlaştırılmış uyarlanabilir test sistemleri ve eğitim yazılımlarına entegrasyonları: Teoriden pratiğe bir inceleme
Eğitim Teknolojileri Araştırmaları Dergisi
, cilt.4, sa.1, ss.1-24, 2013 (Hakemli Dergi)
54. Architecture and design process of the individualized assesment system integrable to distance education softwares
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.13, sa.3, ss.212-215, 2012 (Hakemli Dergi)
55. An individualized e-learning environment to the teaching of mathematics: Student views of UZWEBMAT
AWERProcedia Information Technology - Computer Science
, cilt.1, sa.2012, ss.523-527, 2012 (Hakemli Dergi)
56. An application of individualized assessment in educational hypermedia Design of computerized adaptive testing system and its integration into UZWEBMAT
Procedia - Social and Behavioral Science Journal
, cilt.46, sa.2912, ss.3191-3196, 2012 (Hakemli Dergi)
58. Analysis of applied courses' efficiency in vocational and technical school of higher education: A case study
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.6, sa.1, ss.1-12, 2011 (Hakemli Dergi)
60. Investigating the effect of asynchronous discussion on students' learning and understanding of mathematics subjects
Turkish Online Journal of Distance Education-TOJDE
, cilt.12, sa.4, ss.17-33, 2010 (Hakemli Dergi)
61. Asenkron tartışma forumlarını içeren web tabanlı ortamlardaki ingilizce öğrenme aktivitelerinin incelenmesi
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.2, ss.538-548, 2010 (Hakemli Dergi)
62. İnsan-bilgisayar etkileşimi aracı olarak metin tabanlı diyalog sistemi için Türkçe'nin morfolojik ve anlamsal analizi
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.5, sa.1, ss.88-103, 2010 (Hakemli Dergi)
63. "A study on log based information retrieval system for social and semantic extractions from chat mediums
e-Journal of New World Sciences Academy
, cilt.4, sa.3, ss.280-293, 2009 (Hakemli Dergi)
64. A comparison of textual data mining methods for sex identification in chat conversations
Lecture Notes in Computer Science
, cilt.4993, sa.2008, ss.638-643, 2008 (Hakemli Dergi)
65. Mining chat conversations for sex identification
LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE
, cilt.4819, sa.2007, ss.45-55, 2007 (Scopus)
66. A machine translation system for Turkish-Turkmen chat
Beykent University Journal of Science and Technology
, cilt.1, sa.1, ss.125-134, 2007 (Hakemli Dergi)
67. A target oriented agent to collect specific information in a chat medium
LECTURE NOTES IN COMPUTER SCIENCE
, cilt.4263, sa.2006, ss.697-706, 2006 (Scopus)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
46
3. StackOverflow Üzerinden Yapılan DevOps Paylaşımlarının Etiket ve n-Gram Analizi: Yazılım Geliştirme Süreçlerindeki Uygulama Alanları ve Etkileri
4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu (ISSRIS'24), Balıkesir, Türkiye, 13 - 16 Mart 2024, ss.317-326, (Tam Metin Bildiri)
10. Arama ve sıralama algoritmalarının öğretimi için etkileşimli e-kitap tasarımı ve geliştirilmesi
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)
14. Mühendislik Eğitiminde Yenilikçi Laboratuvar Uygulaması: Analogtan Sayısala Dönüşüm Deney Föyü Geliştirme
2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.229-240, (Tam Metin Bildiri)
17. Kodlama Eğitimi İçin Yenilikçi bir Eğitsel Yazılımın Altyapısına Yönelik Çerçeve
12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.16-24, (Tam Metin Bildiri)
37. Biyoloji dersi için öğrenme ve öğretme amaçlı web tabanlı eğitim yazılımı tasarımı
2th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.280-287, (Tam Metin Bildiri)
43. Turkçe metinlerdeki yazım yanlışlarina yçnelik otomatik düzeltme modeli
Elektrik, Elektronik ve Bilgisayar Muhendisliği Sempozyumu ve Fuari (ELECO 2006), Bursa, Türkiye, 6 - 10 Aralık 2006, ss.322-326, (Tam Metin Bildiri)
44. A statistical approach for sex identification in chat mediums
he International Scientific Conference Problems of Cybernetics and Informatics, Baku, Azerbaycan, 24 - 26 Ekim 2006, ss.17-20, (Tam Metin Bildiri)
46. A statistical approach for sex identification in caht mediums
The international scientific conference on Problems of Cybernetic and Informatics (PCI), October 2006., 02 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
Metrikler
Yayın (WoS)
38
Yayın (Scopus)
41
Atıf (WoS)
461
H-İndeks (WoS)
12
Atıf (Scopus)
608
H-İndeks (Scopus)
13
Atıf (Scholar)
1445
H-İndeks (Scholar)
19
Atıf (TrDizin)
9
H-İndeks (TrDizin)
1
Atıf (Sobiad)
100
H-İndeks (Sobiad)
5
Atıf (Diğer Toplam)
13
Toplam Atıf Sayısı
583
Proje
6
Tez Danışmanlığı
1
