Yayınlar & Eserler

Makaleler 68
Tümü (68)
SCI-E, SSCI, AHCI (32)
SCI-E, SSCI, AHCI, ESCI (37)
ESCI (5)
Scopus (37)
TRDizin (15)
Diğer Yayınlar (19)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 46

1. YÜKSEKÖĞRETİMDE DİJİTAL TEKNOLOJİLERİN KULLANIMI: BİBLİYOMETRİK VE TEMATİK ANALİZ

5. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Kasım 2024, cilt.10, (Tam Metin Bildiri)

2. YÜKSEKÖĞRETİMDE DİJİTAL TEKNOLOJİLERİN KULLANIMI: BİBLİYOMETRİK VE TEMATİK ANALİZ

5. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 21 - 24 Kasım 2024, (Tam Metin Bildiri)

3. StackOverflow Üzerinden Yapılan DevOps Paylaşımlarının Etiket ve n-Gram Analizi: Yazılım Geliştirme Süreçlerindeki Uygulama Alanları ve Etkileri

4. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar ve Yenilikçi Çalışmalar Sempozyumu (ISSRIS'24), Balıkesir, Türkiye, 13 - 16 Mart 2024, ss.317-326, (Tam Metin Bildiri)

4. Senaryo Tabanlı Programlama Öğrenme Ortamı: Oyna Kodla

4. Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 30 Kasım - 03 Aralık 2023, ss.659-665, (Tam Metin Bildiri)

5. Yer bilimleri mühendisliğinde sanal gerçeklik uygulamaları

3. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilgiler Kongresi, 12 Kasım - 15 Aralık 2020, (Tam Metin Bildiri)

6. Github Mining: Examination of tags used in Github repositories with association rules analysis

3rd International Turkish World Engineering and Science Congress, 22 Ekim 2021, (Özet Bildiri)

7. Üç Boyutlu Modelleme Ve Yer Bilimleri Mühendisliği Alanındaki Sanal Gerçeklik Uygulamalarına Entegrasyonu

3. Uluslararası Türk Dünyasi Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 12 - 15 Kasım 2020, (Tam Metin Bildiri)

8. EDUCAUSE UFUK RAPORLARININ MÜHENDİSLİK EĞİTİMİ BAĞLAMINDA İNCELENMESİ: 2019 YÜKSEKÖĞRENİM SÜRÜMÜ PERSPEKTİFİ

2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI MÜHENDİSLİK VE FEN BİLİMLERİ KONGRESİ, 7 - 10 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

9. ANALYSIS OF REQUIREMENTS FOR PROGRAMMING LANGUAGES AND TOOLS IN TURKISH SOFTWARE INDUSTRY

2. ULUSLARARASI TÜRK DÜNYASI MÜHENDİSLİK VE FEN BİLİMLERİ KONGRESİ, 7 - 10 Kasım 2019, (Tam Metin Bildiri)

10. Arama ve sıralama algoritmalarının öğretimi için etkileşimli e-kitap tasarımı ve geliştirilmesi

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

11. Bilgisayar programlama ve yazılım dünyası için bir sosyal medya platformu: Github örneği

4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 26 - 28 Eylül 2019, (Tam Metin Bildiri)

12. A Framework Based on Compiler Design Techniques for Programming Learning Environments

2018 International Conference on Artificial Intelligence and Data Processing, IDAP 2018, Malatya, Türkiye, 28 - 30 Eylül 2018, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier

13. İngilizce Kelime Öğretiminde Artırılmış Gerçeklik Yazılımının Tasarımı ve Geliştirilmesi: Aranimal

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, 7 - 08 Aralık 2018, ss.13-18, (Tam Metin Bildiri)

14. Mühendislik Eğitiminde Yenilikçi Laboratuvar Uygulaması: Analogtan Sayısala Dönüşüm Deney Föyü Geliştirme

2. Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 08 Aralık 2018, ss.229-240, (Tam Metin Bildiri)

15. Akıllı SQL Öğretici İçin bir Çerçeve Önerisi

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.48-49, (Özet Bildiri)

16. Tasarım Tabanlı Araştırma Sürecinin Öğrenme Deneyimine Yansımaları: Görsel Programlama Dersi Örneği

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.44-45, (Özet Bildiri)

17. Kodlama Eğitimi İçin Yenilikçi bir Eğitsel Yazılımın Altyapısına Yönelik Çerçeve

12. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 2 - 04 Mayıs 2018, ss.16-24, (Tam Metin Bildiri)

18. Tasarım Tabanlı Araştırma ve Yazılım Mühendisliği Eğitiminde Uygulanabilirliği

I.Uluslararası Türk Dünyası Mühendislik ve Fen Bilimleri Kongresi, Antalya, Türkiye, 7 - 10 Aralık 2017, ss.3, (Özet Bildiri)

19. Yazılım mühendisliği öğrencilerinin sosyal ağları kullanım amaçlarının incelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, (Özet Bildiri)

20. Bilgisayarca Düşünme Becerileri ile Programlamaya Giriş ve Algoritma Dersi Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi: Yazılım Mühendisliği Örneği

International Educational Technology Conference - IETC 2017, Boston, Amerika Birleşik Devletleri, 16 - 19 Ağustos 2017, cilt.2, sa.1, ss.220-225, (Tam Metin Bildiri)

21. Öğrenciler programlama öğreniminde ters yüz sınıf yaklaşımının uyarlanarak kullanılmasına ilişkin ne düşünüyor?

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.444-447, (Özet Bildiri)

22. Erken Yaşlarda Kodlama Eğitimine Yönelik Araştırmalardaki Eğilimin İncelenmesi: 2009-2016 Döneminde Yayımlanan Makalelerin İçerik Analizi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

23. Yazılım Mühendisliği Öğrencilerinin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin Belirlenmesine Yönelik Bir Çalışma: Karadeniz Teknik Üniversitesi Örneği

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Tam Metin Bildiri)

24. Yazılım Mühendisliği Öğrencilerinin Sosyal Ağları Kullanım Amaçlarının İncelenmesi

11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, Türkiye, 24 - 26 Mayıs 2017, ss.1, (Özet Bildiri)

25. Öğrenciler Programlama Öğreniminde Ters Yüz Sınıf Yaklaşımının Uyarlanarak Kullanılmasına İlişkin Ne Düşünüyor?

Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, Türkiye, 17 - 19 Mayıs 2017, ss.444-447, (Özet Bildiri)

26. Öğrenme stilleri ve programlama öz düzenleyici öğrenme stratejilerinin programlama öğrenimi performansına etkisinin incelenmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri Ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.21, (Tam Metin Bildiri)

27. Birinci Sınıf Mühendislik Öğrencilerinin Öğrenme Stillerinin Felder-Silverman Öğrenme Stili Modeli Bağlamında İncelenmesi

Uluslararası Türk Dünyası Eğitim Bilimleri ve Sosyal Bilimler Kongresi, Antalya, Türkiye, 1 - 04 Aralık 2016, ss.205-218, (Tam Metin Bildiri)

28. Analyzing the Effects of problem solving and critical thinking skills on Programming Performance: The case of Software Engineering Department

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.134-135, (Özet Bildiri)

29. Students’ Views About Teaching the Database Management System Course in a Inquiry-Based Approach

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.132-133, (Özet Bildiri)

30. Development and Evaluation of the Cooperative Learning Sheets for Mobile Programming

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.130-131, (Özet Bildiri)

31. Transition from Flow Diagram and Algorithm to Programming: Design and Development of a Dynamic Expert System Based Instructional Software

III. International Dynamic, Explorative and Active Learning (IDEAL) Conference, Samsun, Türkiye, 1 - 03 Eylül 2016, ss.128-129, (Özet Bildiri)

32. Programlama Öğrenmek Gerçekten Zor Mu? Yazılım Mühendisliği Birinci Sınıf Öğrencileri ile Bir Durum Çalışması

10th International Computer & Instructional Technologies Symposium, Rize, Türkiye, 16 - 18 Mayıs 2016, (Tam Metin Bildiri)

33. Forum based learning: Content analysis of asynchronous discussion forums for the teaching of computer programming languages

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.618-622, (Tam Metin Bildiri)

34. The use of adaptive and intelligent educational hypermedia systems in the design of e-learning environments

International Educational Technology Conference, İstanbul, Türkiye, 26 - 28 Nisan 2010, ss.1597-1600, (Tam Metin Bildiri)

35. Permütasyon-kombinasyon-binom açılımı ve olasılık konularının öğretimi için bir e-öğrenme ortamı:Tasarım ve değerlendirme

3th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2009), Trabzon, Türkiye, 7 - 09 Ekim 2009, ss.999-1004, (Tam Metin Bildiri)

36. Bilgisayar ağ haberleşmesinde kullanılan yedi katmanlı OSI referans modelinin görselleştirilmesi

2th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.176-178, (Tam Metin Bildiri)

37. Biyoloji dersi için öğrenme ve öğretme amaçlı web tabanlı eğitim yazılımı tasarımı

2th International Computer & Instructional Technologies Symposium (ICITS-2008), Aydın, Türkiye, 16 - 18 Nisan 2008, ss.280-287, (Tam Metin Bildiri)

38. A comparison of textual data mining methods for sex identification in chat conversations

4th Asia Information Retrieval Symposium, Harbin, Çin, 15 - 18 Ocak 2008, cilt.4993, ss.638-643, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma identifier identifier

39. Turkce metin tabanli insan bilgisayar etkilesimi

Sinyal İşleme ve İletişim Uygulamaları Kurultayı SİU 2007, Türkiye, 11 - 13 Haziran 2007, cilt.1, ss.1-4, (Tam Metin Bildiri) identifier

40. Mining Chat Conversation for Sex Identification

The 11th Pasific-Asia Conference on Knowledge Discovery and Data Mining :PADD’07, Nanjing China., 21 - 25 Haziran 2007, (Tam Metin Bildiri) identifier

41. Chat(Sohbet) ortamlarindan bilgi çikarim örnegi: Cinsiyet belirlemeye yonelik istatistiksel ve anlamsal yaklasim

Elektrik, Elektronik ve Bilgisayar Muhendisliği Sempozyumu ve Fuari (ELECO 2006), Bursa, Türkiye, 6 - 10 Aralık 2006, ss.327-330, (Tam Metin Bildiri)

42. Chat sohbet ortamlarından bilgi çıkarımı örneği cinsiyet belirlemeye yönelik istatistiksel ve anlamsal yaklaşım

ELECO 2006, Elektrik-Elektronik-Bilgisayar Mühendisliği ve Fuarı, 6-10 Aralık Bursa 2006., Türkiye, 6 Ocak - 12 Aralık 2006, (Tam Metin Bildiri)

43. Turkçe metinlerdeki yazım yanlışlarina yçnelik otomatik düzeltme modeli

Elektrik, Elektronik ve Bilgisayar Muhendisliği Sempozyumu ve Fuari (ELECO 2006), Bursa, Türkiye, 6 - 10 Aralık 2006, ss.322-326, (Tam Metin Bildiri)

44. A statistical approach for sex identification in chat mediums

he International Scientific Conference Problems of Cybernetics and Informatics, Baku, Azerbaycan, 24 - 26 Ekim 2006, ss.17-20, (Tam Metin Bildiri)

45. Türkçe tabanlı diyalog sistemi tasarımı ve kodlanması

ELECO 2006, Elektrik-Elektronik-Bilgisayar Mühendisliği ve Fuarı, 6-10 Aralık Bursa 2006., Türkiye, 20 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)

46. A statistical approach for sex identification in caht mediums

The international scientific conference on Problems of Cybernetic and Informatics (PCI), October 2006., 02 Eylül 2006, (Tam Metin Bildiri)
Kitaplar 1

1. Exploring Scholarly Journal Content: Topic Modeling Analysis Using LDA Algorithm

Text Mining in Educational Research: Topic Modeling and Latent Dirichlet Allocation, Myint Swe Khine, Editör, Springer Singapore, Singapore, ss.71-95, 2025
Metrikler

Yayın

118

Yayın (WoS)

38

Yayın (Scopus)

41

Atıf (WoS)

461

H-İndeks (WoS)

12

Atıf (Scopus)

608

H-İndeks (Scopus)

13

Atıf (Scholar)

1445

H-İndeks (Scholar)

19

Atıf (TrDizin)

9

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

100

H-İndeks (Sobiad)

5

Atıf (Diğer Toplam)

13

Toplam Atıf Sayısı

583

Proje

6

Tez Danışmanlığı

1

Açık Erişim

10
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları